Huomenta!
Arjen keskellä ei aina tule kirjoiteltua, joka ilta luen kuulumisenne ja se onkin tosi piristävää!
Krumeluu puhui liikunnasta. Itse harrastan enemmän vain hyötyliikuntaa ja lenkkeilyä, joten niitä ei ole tarvinnut rajoittaa. Olen aivan surkea käymään missään ohjatussa liikunnassa, jossa täytyisi olla tiettyyn aikaan. En vaan tykkää. Välillä poden siitä huonoa omatuntoa, pitäisi liikkua enemmän, että peruskunto olisi parempi. Ei se nyt huonokaan ole, mutta lihasvoimaa voisi kehittää ainakin. Tästä tulikin nuo
painoasiat mieleen. Ennen eka neuvolaa tuli painoa yli kilon verran, mutta sen jälkeen ei ole noussut yhtään, vaikka maha on jo kasvanut!
En kyllä sinänsä liikaa stressaa painosta vaikka sitä tulisikin, kun lähtöBMI oli hieman alle 20. Herkuttelen nykyisin enemmän kuin normaalisti, kun tulee aina jokin herkku mieleen, mitä on pakko saada..
Olen suonut ne itselleni, kunhan suurinosa päivistä menee monipuolisella kotiruoalla.
Uskomatonta, että maha näyttää jo pieneltä vauvamasulta, eka raskaudessa tällainen oli vasta rakenneultraan mennessä! Töissä mahaani tuijotetaan, yksi uskaltautui asiaa kysymäänkin. Haluaisin pitää mahan ylpeänä esillä, mutta pelottaa, että np-ultrassa paljastuu jotain ikävää...:| Ultra olisi ensi viikon ti (ihan kohta!
), jos siellä on kaikki hyvin, sitten täytyy vain rueta nauttimaan raskaudesta, eikä murehtia liikaa. Voihan ne huonot uutiset tulla missä vaiheessa vaan, mutta mieluummin nauttii tästä tilasta ja murehtii sitten jos aihetta tulisi.
Äitiyspakkaus: Viimeksi toimitin kelaan muut paperit melkein heti kun mahdollista, mutta äitiyspakkaushakemuksen jätin aivan viime hetkille (se oli toukokuuta), niin sain juuri uuden, sen vuoden pakkauksen!
Yleensähän niitä uusia ruetaan jakamaan toukokuun lopulla. Tosin nythän sitä oli ennustettu vissiin vasta syksyllä aloitettavaksi? Itse en ajatellut pakkausta ottaa (ellei siinä ole jotain superihanaa), kun esikoiselta jäi siitä talteen kaikki hyödyllinen. Itse vaatteet eivät ole minun makuun (Tiedän, ihan tyhmää valittaa näinkin loistavasta edusta joka meille Suomessa tarjotaan! Mutta ei niitä tullut kyllä valitettavasti käytettyä)
Vaikka välillä työelämässä tuntuu, että la ja äitiysloma on hurjan kaukana (mikäli kaikki menee hyvin) niin silti nämä viikot vierii aivan hurjan nopeasi eteenpäin!! Ajatelkaa, ei mene enää pitkään kun alamme tuntemaan liikkeitä ja masut kasvaa kunnolla! Ihanat kevätsäätkin alkaa! Aivan huippua! :heart:
LS+pikkuinen 12+0!! :heart:
MUOKS: Täytyi vielä onnitella ultrassa käyneitä!! Ihania uutisia olette sieltä saaneet! =)