Hej på Dej!
Hyvää yhtävänpäivää ihanaiset!!! :flower:
Joku kyseli vielä siitä
masutuubista. se on yksinkertaista kangasta ja pituutta n. 40cm. Se onkin ollut jo käytössä kun tuntuu että ihan muutamassa päivässä on massu pompsahtanut.
Omaa napaa, (anteeksi) v*ttu!!
viikonlopun olin töissä ja pahoinvointi + väsymys ei ole paras yhdistelmä. Asiakaspalvelu hommia ja voitte vaan kuvitella etten ollut parhaimmillani. Pari paitaa siinä meni vaihtoon sekä yhdet housut kun heitti vatsansisusta ylös useampaan otteeseen. Tässä onkin nyt oksennettu taas oikeen urakalla. Vielä muutama viikko sitten himoitsemani hedelmät ei mene alas yhtään, saati se pakaste valmis ateria mitä vielä viimeviikola himoitsin. !!!KAIKKI!! tulee ylös, pelkkä ajatuskin jostain ruuasta saa jo ryntäämään vessaan. Telkka mainokset on ihan kauheita, hyi hitto miltä ne sapuskat näyttää!! :$ normisti juon tosipaljon ja nyt hyvä jos saa paridesiä per pvä pysymään sisällä. Ja olo on sen mukainen, tää on vähän kun kännin ja kauhean krapulan sekoitus, päässä heittää ja oksettaa! Kunnon kulauksen kun ottaa jotain juomaa se tulee niin vauhdilla ulos että saa olla ihan tarkkana ettei rykäse seinälle.
Kaupssa käynnit ihan yhtä tuskaa ja varmaan huomenna siirränkin lapset pizza kuurille,:ashamed: mä en jaksa tehdä mitään enkä lähteä mihkään. Terveisiä vaan sinne prisman parkkipaikalle. En mä ole rattijuoppo tms, mä olen vaan raskaana sen takia naama punottaa, silmät vetistää ja tuli vähän heitettyä pitkää sylkeä pihamaalla. KAI TÄMÄ MENEE OHI?!?! :|
Kouluun ilmoitin etten nyt enää tule, kattotaan myöhemmin. Mä en nyt jaksa! lapset kun saan kouluun, silmiin oikeen kirveltää ja eikun takas nukkumaan. ja yö unet kuitenniin sen 10 tuntia, Tänään oli herätys laitettava klo 12sta kun ekat palaa koulusta ja siirryin torkkumaan kolmeksi tunniksi sohvalle. Tätä voi jo kohta kutsua vanhempien lasten heitteillejätöksi. Ja mikä pahinta, mies lähti 3-4 vkoksi ulkomaille töihin :'(
Mä olen niin väsynyt just nyt tähän oloon.. Anteeksi omanapaisuus.
Mielenkiinnosta kävin vaa'alla, paino on tipunut -5kg kuukaudessa. Ensviikon maanataina on neuvola onneksi.
Nyt en jaksa kommentoida kenellekään mitään, ihanaa päivää ihanaa viikkoa kaikkea ihanaa teille kaikille :heart: me lähdetään nukkumaan.
Myssypingviini ja Ycä 8+0