Paljon oli kerennyt tekstiä tulla kun muutaman päivän olin käymättä täällä. :O Nyt siis olen lukenut kaikki ja yritän muistaa mitä piti kommentoida.
Olitte aiemmin jutellu
tukiverkoista. Meillä on ihan ok tukiverkko.
Mun vanhemmat ja sisarukset asuu 160km kilometrin päässä ja sieltä saa aina apua joltakin jos on tarvis. Sitten samalla paikkakunnalla meidän kanssa asuu kaveriperhe joka pystyy esikoisen ottamaan muutamaksi tunniksi hoitoon esimerkiksi neuvolan ja ultrien ajaksi yms.
Jollakin toisellakin on
kestonuha, niin myös minulla. Ärsyttää kun aina nenä vuotaa ja aivastuttaa.. :/
Ihan ihmeellisiä
unia oon minäkin nähnyt. Jopa painajaisia mitä en yleensä nää, unissa on esiintynyt esim. kuolleet sikiöt. :/ Oli aika kamala uni..
Oireet Pahaolo on helpottanut huomattavasti! Enää se ei oo koko ajan vaan silloin tällöin..
Olen jopa jaksanut hieman siivoilla ja pitää kotia pystyssä, aiemmin kun se oli kokonaan miehen harteilla..
Tyttö-/poikaolo Nyt on ehkä enemmän
poikaolo. Esikoisen aikaan mulla ei ollut pahoinvointia nimeksikään, tässä raskaudessa on ollut paljon enemmän, saa nähdä onko sillä yhteyttä.. Ensimmäistä sykkeiden kuuntelua odotan myös innolla, monet kun sanoo että sykkeestä voi ennustaa sukupuolen.. Esikoisen aikaan sykkeet oli 140-150 ja tyttö on, pojalla on kuulema matalammat, saa nähdä.
Samapa tuo kumpi sieltä tulee, kunhan tulee.
Huomenna on ultra, jännittää ihan kamalasti! Jospa sieltä jotain löytyisi jotain elossa olevaa.
Inskun 9+5