Bubbeli Kiitos kommentistasi! Toivon todella, että se on helppoa, vaikka toistaiseksi edelleen hirvittää.. Paastot olleet 5.5-5.9(tai kerran oli 6.1, mutta oli just rasvannut itteni, ja kun sen tajusin, pesin kädet, ja mittasin uusiks, ja arvo oli 5.8, vai 5.9..eli tuommoisilla seikoillakin näköjän vaikutusta.. :O), eli ei kovin suurenlaisia ole nuo luvut, mutta kärkkäästi ottavat kiinni äpolilla.
Onko nuo Yli menneet paastot sitten enemmän vauvaa kasvattavia arvoja, vai kuinka? joku sanoi että ovat, joku toinen taas sanoi että ne jälkeiset.. joten ota nyt sit selvää.. ja th ammattilaisia kumpainenkin sanoja.
Paastojen välit olleen mulla suunnilleen 10h, niistä ei kukaan mulle ruokavaliolla mentäessä mitään osviittaa antanutkaan, vaan oon mitannut aamulla heti kun herään. Nyt oli kätilön ohjeistus sairaalalta että jurskuta juureksia illalla ennen nukkumaan menoa, mittaa sokerit klo 04 yöllä, että nähdään johtuuko liian pitkästä paastoajasta. ja paasto aika saa olla 8h. ei puhuttu mtn siitä monelta syön muutoin, ja monelta meen nukkuun, veti vissiin tuon klo 4 hatusta. Luulis et siinä olis joku logiikka et neljä tuntia nukkumaan menosta tai jotain..
muutenkin herään yöllä useimminten tunnin välein vessaan, tai pienimmän yöheräilyihin.. tai kun supistaa, tai pitää vaihtaa kylkeä, joka on jo yhtä tuskaa tän valtavan massun kanssa.. Sit vielä kello soimassa varmistukseksi herättään sokerien mittuuseen kahdesti.. :headwall:
Voimia kovasti Sinulle Bubbeli tuon synnytys pelkoasian kanssa :hug: kuulostaa hurjalta ja raastavalta tuo kuin synnytys muuttaa muotoaa ihan ykskaks, ja sit vauva toiselle osastolle pitkäksi aikaa.. varmasti pelottavaa, ja rankkaa.. SyPe käyntejä muuten käsittääkseni saa niin monta, kuin "haluaa", joten jos koet siellä puhumisen helpottavan, vaadi käyntejä niin paljon kuin koet tarvitsevasi! Sitä varten ne siellä ovat! vaikka ei se muutakkaan asioiden kulkua tulevaisuudessa - tark synnytys ja vauvaaika- niin ehkä niihin olisi helpompi varautua, ja sopeutua, kun saisi kunnolla purkaa aiemman synnytyksen kauhun ulos? Mutta kuten sanoit, se epätietoisuus on varmasti kaikkein pahinta! Toivotaan
todella, ettei tälläkertaa menisi samalla tavalla!! Ja että pikkuinen voisi paremmin kuin tuo täti väittää!
Vici Mä olen pitänyt kirjaa syömisistäni aina kun mittaan sokerit, vaikka täti joka mut tähän ohjeisti, sanoi ettei tarttis, mutta mä koin paljon helpommaksi, kun merkkaan mitä oon syönyt, ja jos heittoa tulee, näkee suoraan vihosta, mistä vois johtua. eikä tartte yrittää muistella mitä söi.. omaan vihkoseen merkkaan, mut sain myös sen mmittarin mukana vihon mihin vois arvot laittaa, mut minusta helpompi laittaa kaikki samaan..
Te joilla on päädytty hätä sektioon kesken synnytyksen, saanko udella, miksi? liittyykö Rd.hen vai romahtiko vauvan vointi jostain syystä, vai oman voinnin takia, vai??
Täällä kans tukivyö matkassa aina kun ovesta ulos astun.. jos joutuu yhtään pidempään kävelemään, massu alkaa painaa, supistelut, ja selkä alkaa vaivata.. Kumma miten yksi leveä kuminauhavyö voi helpottaa oloa, ihana keksintö! =)
Millaisia Sf mittoja muilla on/ollut rd.n aikana näillä paikkein? 30vksta eteenpäin?
Mutta nyt nukkumaan!