Puuh, nyt on vähän puhalleltu ( ja samalla laitettu päiväkodin vaihtohakemusta sekä kunnalle että pari hakemusta yksityisiin päiväkoteihin :saint: ). En tiedä missä on mennyt vikaan. Jo hakiessa 5kk ennen hoidon tarvetta on nuo työajat ilmoitettu ja nytkin kun nettisivuilta tarkistin päiväkoti mainostaa olevansa auki 6.30 eteen päin ja suluissa vielä tarvittaessa 6.00. Tuo ryhmä perustettiin vasta tämän vuoden alussa ja sielä tuntuu olevan hukassa vieä moni muukin asia. Esimerkiksi nuorempi on käynyt kuukauden aikana tasan 1 kerran ulkona päivähoidon aikana! Ajattelin aluksi että pakkasista johtuvaa, mutta ei ole ollut pakkasiakaan nyt pariin viikkoon. Lisäksi nuo ulkoilut on vanhemmallaki vähissä. Eli 1 kerran ennen päiväunia käyvät. Aikaisemmassa hoitopaikassa olivat pihalla myös kun haettiin pois. No mutta jospa nyt kävisi niin hyvä tuuri että saataisiin toinen hoitopaikka.
Ehkäisyä olen myös miettiny. Tuntuu ihan oudolta koko ajatus kun sitä ei ole tullut ajateltuakaan viimeiseen 5 vuoteen, mutta ilmeisesti nyt olisi hyvä katsoa asiaa uudelleen. Kaikki hormonaaliset keinot minulta on kielletty. Kuparikierukkaa koitin ennen esikoisen odotusta ja ehtihän se olla pari päivää kunnes poistettiin kun sain kamalan kohtutulehduksen. Silloin sanoi gyne ettei suosittele enää minulle laitettavaksi uudelleen, mutta en tiedä nyt sitten kun kuitenkin synnytyksiä nyt takana. Harvoinhan noita kierukoita laitetaankaan synnyttämättömille. Pessaarit, kortsut yms jäävät kyllä kans saman tien pois harkinnoista. Mitähän siinä jää jäljelle... Se lopullinen nipsaisu?? Pitää neuvolassa kyllä alkaa tiedustella asiasta.
Voi harmi tuo Ekin flunssa! Toivottavasti paranee pikaisesti!
Miten muuten onko teillä ollut toista lääkärineuvolaa miten?? Kävin lääkärissä eilen poskiontelon tulehdukisen kanssa eilen niin sielä tuumas että sinullahan pitäisi olla lääkärineuvola seuraavaksi. Kuulemma viikoilla 24-26 on? Ei kyllä mitään puhetta ollut th:n kanssa että olis lääkärillä käyntiä.
Ehkäisyä olen myös miettiny. Tuntuu ihan oudolta koko ajatus kun sitä ei ole tullut ajateltuakaan viimeiseen 5 vuoteen, mutta ilmeisesti nyt olisi hyvä katsoa asiaa uudelleen. Kaikki hormonaaliset keinot minulta on kielletty. Kuparikierukkaa koitin ennen esikoisen odotusta ja ehtihän se olla pari päivää kunnes poistettiin kun sain kamalan kohtutulehduksen. Silloin sanoi gyne ettei suosittele enää minulle laitettavaksi uudelleen, mutta en tiedä nyt sitten kun kuitenkin synnytyksiä nyt takana. Harvoinhan noita kierukoita laitetaankaan synnyttämättömille. Pessaarit, kortsut yms jäävät kyllä kans saman tien pois harkinnoista. Mitähän siinä jää jäljelle... Se lopullinen nipsaisu?? Pitää neuvolassa kyllä alkaa tiedustella asiasta.
Voi harmi tuo Ekin flunssa! Toivottavasti paranee pikaisesti!
Miten muuten onko teillä ollut toista lääkärineuvolaa miten?? Kävin lääkärissä eilen poskiontelon tulehdukisen kanssa eilen niin sielä tuumas että sinullahan pitäisi olla lääkärineuvola seuraavaksi. Kuulemma viikoilla 24-26 on? Ei kyllä mitään puhetta ollut th:n kanssa että olis lääkärillä käyntiä.
Viimeksi muokattu: