RvaRuusulle onnittelut vauvasta :flower:
ruoka-aineista, meidän neuvolassa ainaki ihan hysteerisenä pelätään ketoosia ja ku kerroin, että lounaalla ja päivällisellä en syö juurikaan leipää saatika maitoa, sain ketostixit käteen
no samahan se on pissailla niihin, eipä oo kertaakaan edes häivähtäny punasta.
Mulla on kestäny tosi hyvin syödä puuroa ja maitoa aamupalalla, mutta ei taida kestää enää :/ Yli 8 oli aamupalan jälkeen arvot.
Miten muuten, laitetaanko loppuraskaudessa enää insuille? Mietin ku mulla noita ylityksiä tullu taas muutama, tosin ne on ollu ennalta-arvattavia, mutta jos ne vaikka jatkuis, niin laitetaanko loppuajaksi insuliinille? Mulla tänään viikkoja tasan 35.
Ja mikä parasta, meidän pojan pällerö on kääntynyt itsestään! Eilen neuvolassa terkka tunnusteli ja sano että kyllä täällä alhaalla tuntuu pää, ultralla vielä varmistettiin niin päähän siellä on alhaalla
Ei ihme, että supistaa niin herkästi taas. Sama oli alkukesällä ku oli vielä rt:ssä niin supisteli tosi herkästi ja kipeesti :/ Pysyis nyt vaan tuossa asennossa, niin ei tarttis sitten sitä ressata.
Pääsen onneksi neuvolalääkäriin lantion koon arviointiin reilun viikon päästä ku se poliaika on vasta 37+5 viikolla, saa vähän ees osviittaa, että mahtuuko vauva tulemaan.
Duffy ja Oula 35+0 pooooks