Tessu joo tänään kävin siellä hoitajalla, ja kahta eri insuliinia aletaan pistämään, ateriainsuliinia ja pitkävaikutteitsta. tuosta ateriainsuliinista en nyt välttämättä ollut samaa mieltä, mutta kait ne tietää... nytkin oli ruoan + jäätelön jälkeen (1h) verensokeri 5,9 (ilman insuliinia!!!), eli sitten vaarana on myös se, että laskee liian alas. joten ota tästä nyt selvää!!! :headwall: :headwall: ja toisekseen ottaa pähän tuo rahanmeno, mikä noihin insuliineihin menee...tarvii ostaa kaks eri pakettia (yks maksaa n. 50-60e) ja niissä on molemmissa 5 kynää, joista ehdin loppuaikana käyttää vaan ehkä sen yhden, joten aivan turhaa rahanmenoa! :kieh: mutta tottakai ne on hankittava ja sopuduttava tähän tilanteeseen, mutta ottaa päähän ihan sairaasti!
mä en ole kovin vakuuttunut siitä, miten hyviä/vakuuttavia mittaustuloksia saa aikaan, jos mittaa vaan kerran viikossa, pari kertaa päivässä. mullakin ollut tosi hyviä arvoja päivittäin, mutta nyt kun löin tolle hoitajalle noi 1,5kk:n mittaustulokset pöytään, niin siitähän sen näkee kun on joka päivä mitannu ja aina samoihin aikoihin. siis en haluu mitenkään sanoo, että se olis huono juttu ja niihin ei voi uskoo, mutta mulla ne ei antais oikeeta kuvaa... :ashamed: samahan se on, kun pyydetään tekemään ruokapäivkirjaa, niin sillon sitä tietty syö hyvin ja oikein...mut sit kun joutuu tekemään sitä pitkän aikaa joka päivä, niin ehkä totuus tulee erilailla näkyviin. no joo, tää siis vaan mulla, koska mullakin monta hyvää päivää, kun ei mikään arvo ollu koholla, eli jos merkkais vaan ne päivät, niin varmasti olis jääny insuliinit saamatta. enkä halunnu pahoittaa kenenkään mieltä!!! :heart:
ehkä toi edellinen kirjotus kertoo jo vähän siitä, että oon vähän ahdistunu ja masentunu ja tosi pahalla päällä. en haluu puhua kenellekään tästä asiasta tai siitä että alotan noi insuliinit. jotenkin piiskaan itteeni tästä asiasta koko ajan ja hävettää koko juttu tosi paljon. vaikka monet sanoo, että ei ole mun vika, niin jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että jollain herkuilla mä tää kuitenkin aiheutin... :'(
noh, mä lähden nyt tuhlaamaan omaisuuden tuonne apteekkiin ja hakemaan ne insuliinit... :wave:
33+2 :heart: :heart: :heart: