Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:no, just. tolla periaatteella mulle ei usein tulis kuin vajaa puol tuntuu aterian jälkeiseksi ajaksi, kun syön usein puolen tunnin ajan.. öööh - ei ymmärrä. kyllä sit olis sokerit korkeella aina.Alkuperäinen kirjoittaja Theresia:Dreamer78 Hämmennetäänkö vielä vähän näitä jo muutenkin sekavia ja erilaisia ohjeita... Mulle on teroitettu Naistenklinikalta, että tunti ruokailun jälkeen arvo otetaan ehdottomasti tunti syömisen aloittamisesta. Ja tätä olen kysynyt pari kolme kertaa ja aina saanut saman vastauksen.
No tätä samaa yritin Naistenklinikalla vääntää, että kun jotkut syö pitkällä kaavalla
Mut ei mennyt läpi... Jotenkin kuitenkin suhtaudun noihin Naistenklinikan ohjeisiin niin, että he tietävät varmasti parhaiten tässä maassa ja ovat varmasti ajan hermolla sen suhteen miten asiat tulisi hoitaa.
Mulla ei vielä ole ongelmia muiden ruokailujen kanssa, kuin aamupalan tai no joo jos vedän huolella ruokaa ja herkkuja päälle, niin varmaan on sokerit pystyssä, mut onneksi sitä sentään tapahtuu harvoin.