:wave:
UpsyDaisy
En ole ihan sataprosenttisen varma, miksi minulla on vedetty tiukempi raja. Tämä ei ole sairaala tai lääkärikohtainen, koska muutamalla ystävälläni on rajana 5.5. Heillä on sama lääkäri ja sairaala.
Minulla on aikas suuri lähtöpaino, edellisen raskauden insuliinihoitoinen rd ja suuri kokoinen vastasyntynyt. Ylipainoisillahan ei tuo insuliiniresistenssi (eli vasta lääkkeelle) ole yhtä hyvä kuin normaalipainoisilla. Ja edellisessä raskaudessa olleita komplikaatioita yritetään varmaankin viimeiseen saakka välttää. Luulisin, että nämä seikat vaikuttavat tuohon henk.kohtaiseen hoitosuunnitelmaan, joka minulla on.
Minä soittelin omalle polille sitä aikaa. Sain sitten muistaakseni jo puhelimessa varattua ajan. Kannattaa varmaankin maanantaina soitella polille ja kysellä, että onkohan sitä aikaa tulossa vai ei.. Joskus on saattanut paperit ja lähetteet hukkua!
Rae89
Jos neuvolassa alkaa kyselemään, että mihin menee noin paljon liuskoja, niin tässä muutama valkoinen valhe.
Sano, että heitit lavuaariin ne vahingossa ja kaikki meni pilalle tai, että kauheasti tuli erroria, niin jouduit uuden aina ottamaan. Laitteessa on varmaan joku vika... ;D
Liikkeistä:
Joskus vauvat ovat hyvinkin hiljaisia, muutamia päiviäkin. Paljonko sinulla on viikkoja?
Esikoisen kanssa sain liikkeiden laskentaohjeet kotiin. Olisiko, että tunnin sisällä pitäisi kymmenen "potkua" tuntua. En tiedä millä viikoilla olet, mutta vauvallahan alkaa tila loppumaan mahassa, eikä liikkeet ole enää niin voimakkaita.
Uskoisin, että kaikki on siellä hyvin
Maijamehi
Kuinka olet jaksanut yötyössä? Meinaatko jatkaa loppuun saakka öitä vai onko työnkuvasi sellainen, ettei päivävuoroon ole mahdollisuutta?
Minulla jätettiin yöt pois, jotta sokerit pysyisivät kurissa ja tasapainossa.
Onko sulla muuten pysynyt arvot ihan kohdillaan?
laaraliini
Onneksi kaikki oli hyvin!
Ehkä sairaalassa katsottiin, ettet tarvitse niin usein seurantaultraa. Nämä on niin vaikeita välillä ja lääkärikohtaisiakin. Joskus tuntuu lääkärien tappelevan keskenään, että mikä on oikein ja mikä ei
Bubbeli
20+3