Kuulepas ap. Olet saanut nyt ihan v-tun monta vastausta , enkä jaksa lukea niistä yhtäkään.
Ehkä sinä jaksat, kun tämä kerran on sinun asiasi.
Strippiluolista:
Kyllä, mielestäni se ON monellakin tapaa pettämistä, kuinka vakavaa, se riippuu siitä onko teillä miten avoimet välit muuten. se miten avoimet välit teillä on, näet itsestäsi: pystytkö jakamaan hänen kanssaan KAIKEN vai tuntuuko aina että välillä on jotain mustasukkaisuutta tai epäluottamusta, tai jotain kummaa arkuutta joko miehen tai sinun puoleltasi. TS: Onko sinulla HYVÄ OLLA?
Tunnustamisesta:
Mietin, miksi mies sinulle tunnusti, vaikka olisi ollut pieni mahdollisuus että et ehkä olisi muuten saanut tuota ikinä selville kokonaan?
a) hän on perusrehellinen ja hyvä mies joka katuu tekoaan. (miksi katua jos kerran on valmis tekemään- ja humala muuten ei sitten kelpaa selitykseksi, itsekin pettäjänä tiedän itse että humalassa tekee vain sen, mitä selvinpäinkin valmiiksi jo aikoo)
b) hän rakastaa sinua ja haluaa menettää sinut???
c) hän ei rakasta sinua, laittaa päänsä pölkylle ja odottaa että SINÄ teet ratkaisun, koska hän ei tiedä mitä haluaa-.
Olipa vastauksena vaihtoehto a, b tai c, niin joka tapauksessa joudut miettimään onko suhteessanne kaikki hyvin.
Älä juutu pelkkään stripparijuttuun, tai yritä turhaan etsiä vastausta kysymykseen, että minkä asteinen moraalirikkomus se on. Siihen ei kellään ole yksiselitteistä vastausta ja todennäköisesti se on jokatapauksessa vain oire.
Ajattele: jos te olette erotaksenne, niin onko väliä taphtuuko se sen takia että mies on käynyt strippiluolassa vai onko hänellä ollut työpaikkaromanssi tms.
Katso oletteko ehkä aloittaneet seurustelun olosuhteissa, jossa molemmat hakevat elämänmuutosta tms. Se on AINA sen merkki ettei suhde tule kestämään, vaikka olisitte olleet monta vuotta sen jälkeen yhdessä.
Vai onko mies kokematon naisten suhteen? Se taas tietää sitä, että kokemusta on tietenkin hankittava lisää, se on useimmiten miehen luonne.
Monesti ihmissuhteet ovat vain ohimenevä vaihe elämässä tielläkohti sitä parempaa tietoa itsestä ja muista. Ystävyyssuhteissa tämä tunnistetaan helposti, mutta olen varma että se pätee myös parisuhteisiin.
Ajattelen tässä sitä, että jos jätät miehen, niin et turhaan vihaisi häntä koska "HÄN ON KÄYNYT STRIPPARILLA", koska se on epäreilua jos suhteenne on muutenkin perseestä repäisty, ja miehesi vain yritti rimpuilla siitä ulos...etsiä sisältöä elämään.
En minäkään aio miestäni vihata, vaikka jäi kiinni mistä jäi. Hän kuitenkin itse teki valintansa...onko se nyt sitten kuolemansynti olla rakastamatta minua..eihän sille mitään voi jos ei suhde ole se oikea.
Nimimerkillä "eroa harkitseva, mies pettää ja pettäköön menemään mun puolesta"