Jeannex
Alkuperäinen kirjoittaja panacea:"Kukaan ihminen ei koskaan ole se ns. oikea, koska kukaan ihminen ei kykene elämään siten, ettei hän rekisteröisi muita ihmisiä ja reagoisi heihin.
Miksei kukaan pysty? Josset itse pysty tai kukaan tuntemasi, se ei vielä tarkoita ettei oikeasti kukaan eläisi niin. Olen itse sellainen, jolle riittää oma kumppani ja tiedän monta muutakin."
Jos todella olet ihminen, joka ei koskaan rekisteröi muita ihmisiä tai reagoi heihin, olet pahasti autistinen. Sitä et ole, koska kykenet kirjoittamaan(kin). Lue nyt tuo juttu ihan ajatuksella ja mieti, rekisteröitkö tai reagoitko ihmisiin.
Kyllä rekisteröit ja reagoit - kaupassa annat rahaa kassalle ja bussissa kuskille. Työkavereittesi kanssa myös varmaan kommunikoit jollain lailla.
Tämä on jo aivan älytöntä, miten ihmiset eivät malta edes hetkeä miettiä lukemaansa, ennen kuin kynä sauhuten kirjoittavat vastauksia.
Ymmärsin, että puhuit romanttisesta kiinnostuksesta ja seksuaalisesta vetoavuudesta, et tavallisesta kanssakäymisestä. Nehän lienevät kaksi eri asiaa? Joidenkin kanssa ihminen flirttailee mielellään, joidenkin flirtti on "ällöttävää", sama ero. Toinen ei vaan vetoa (esim. ikä, sukupuoli, ihonväri, terveydentila ym.). Minuun ei siis vetoa, en katsele ihmisiä "sillä silmällä". Jos katselisin, ehkä vetoaisi, kuka tietää. Alastomia katson anatomisesti, mittailen välimatkoja ja piirrän mielessäni varjoja.. en kuvittele koskevani ym. Aivan toisin kumppanin kohdalla.