Sinulle ihmeissäni olen
Älä ole niin itsevarma etteikö miehesi koskaan menisi jos tilaisuus tulisi myös privattiin. Ei olis uskonut minäkään omalle kohdalleni tätä käyvän koskaan!Niin hyvä mies minulla on.
Ei kaikki miehet ole törppöjä!Alkuperäinen kirjoittaja Sinulle ihmeissäni olen:Älä ole niin itsevarma etteikö miehesi koskaan menisi jos tilaisuus tulisi myös privattiin. Ei olis uskonut minäkään omalle kohdalleni tätä käyvän koskaan!Niin hyvä mies minulla on.
Tässä yksi mies, jolle privateshow tulla tupsahti kotiin pyytämättä.Alkuperäinen kirjoittaja muista se!:Ei kaikki miehet ole törppöjä!Alkuperäinen kirjoittaja Sinulle ihmeissäni olen:Älä ole niin itsevarma etteikö miehesi koskaan menisi jos tilaisuus tulisi myös privattiin. Ei olis uskonut minäkään omalle kohdalleni tätä käyvän koskaan!Niin hyvä mies minulla on.
Täytyy olla vintti pimeänä, jos mokomasta nauttii.Alkuperäinen kirjoittaja vebbikivaa:onhan niitä naisia ja miehiäkin jotka nauttivat ainoastaan itsensä esittelystä ja runnkkauksesta toisen nähden. Miksi muuten olisi niin paljon webbikamerakivaa arjolla mnin miehille kuin naisillekin. Siinähän nimenomaan näytetään omaan runkkausta/sormetusta toiselle kameran kautta... suorana lähetyksenä. Ja sivustot on pullollaan tuota tarjontaa, joten miksi nainenkin ei voisi tuosta nauttia?
Heh! Monessakohan parisuhteessa mies ajattelee noin? Voisivatko useat potenssiongelmat johtua tuosta?Alkuperäinen kirjoittaja liuku.:...eikä hänellä varmaan ees ottais eteen, jos tulisi ajatelleeksi että kuinkahan monta äijää on pannut tota eukkoa....