Täällä on moni ollut samaa mieltä kanssani, kiva että on tullut asiallisiakin kommentteja. Sen verran selvennystä, että kyseinen strippari oli suomalainen, mies ei pidä mistään ryssistä. Ja haluan myös uskoa ettei muita "hoitoja" tapahtunut, koska jos olisi, tuskin mieheni olisi paljastanut koko juttua. Eikä ne suomalaiset taida strippipaikoissa muita palveluja antaakaan. Tähän naiseen kun ei saanut koskea ollenkaan.
Kenenkään on turha sanoa, että pettämistä ei ole tapahtunut, jos eivät naineet. Kyllähän se on niin, että jokainen määrittelee pettämisen rajat omassa parisuhteessaan ja pettämistä on silloin kaikki se, mistä tietää toisen loukkaantuvan ja minkä toinen kokee pettämiseksi. Olemme aiheesta aiemminkin keskustellut ja tehnyt miehelleni selväksi, että privaatissa käyminen on pettämistä. Miehen mielestä näin ei tietenkään ole. Sanoi minullekin, että ei häntä haittaisi, jos kävisin samalla lailla katsomassa miesstripparia. Mielestäni ei ollenkaan sama asia. Selitin hänelle, että en pätkääkään kiihottuisi sellaisesta, mutta sen sijaan voisin kiihottua siitä että menisin itse strippaamaan jollekin miehelle, joka kiihottuisi minusta, ja levittelisin pimperoani tälle. Se olisi vastaava asia, koska kyseessä on tapahtuma joka kiihottaa samalla tavalla. Mieheni ei tietenkään tätä hyväksyisi, eikä hänen mielestään ole ollenkaan sama asia. Eli nainen saa vapaasti tehdä samaa kuin mies, vaikka ei siitä kiihotu, sen sijaan miehelle kokemus on ollut todella kiihottava. Ei mitenkään verrattavissa. Kai se viimein asian ymmärsi. Lupasi, että ei enää privaattiin mene, koska on niin suuri asia minulle. Luulen silti, että hän ei vieläkään pidä tekoaan vääränä, pitihän hänen jo etukäteen tietää mitä mieltä olen.
Lieventävänä asianhaarana on se, että mies kertoi asiasta, vaikkei heti, niin myöhemmin. Kerroin hänelle, että pelkkä teko oli jo pettämistä ja asiaa pahensi salaaminen, mutta hyvä että viimein uskalsi kertoa. Ei olisi ollut niin suuri asia, jos olisi kotiin tullessaan kertonut heti. Olisi tehnyt väärin, mutta ollut silti rehellinen, ilman salailua. Mietityttää, että onko salannut muitakin juttuja, ja nyt ei ainakaan uskalla enää kertoa. Tiedän, ettei juttu ollut etukäteen suunniteltu vaan porukka vei mukanaan, mutta sen verran olisi minua voinut kunnioittaa, että olisi privaatin jättänyt väliin. Olisin ollut valmis käymään hänen kanssaan yhdessä privaatissa milloin tahansa, mutta nyt se idea tuntuu tosi typerälle. Mielummin itsekin katselisin strippaavaa naista, kuin miestä. Ja myös minä olen joskus stripannut miehelleni, tämän jälkeen en varmasti tule tekemään sitä ikinä. Tuntisin itseni täysin naurettavaksi, onhan miehellä kokemusta oikeasta stripparista joka taatusti liikehtii minua paremmin. Eikä se oma tuttu vaimo ikinä olisi yhtä kiihottava kuin oikea strippari.
No, ei meidän suhde tähän kaadu, enkä nyt tälläistä asiaa lähde kostamaan, kun ei haluja sellaiseen ole. On kuitenkin luottamus mennyt enkä tiedä tuleeko se ikinä takaisin. Sen kyllä lupasin miehelle, että jos joskus naimalla minua pettää, sen taatusti kostan kaksin kertaisena.
Vapaassa suhteessa elävien on turha arvostella. Se ei todellakaan sovi kaikille pareille. Meillä ainakin oltaisiin mustiksia puolin ja toisin ja eroon se lopulta johtaisi. Kyllä siitäkin miehelleni mainitsin, että jos hän sitä haluaa, niin tehdään sitten kumpikin juttua oikein luvan kanssa, mutta ei mies niin halua, enkä minäkään. Mutta ei silloin toisellakaan ole oikeutta tehdä asioita itsekseen toiselta salassa.