Anilliini kirjoitti hyvin siitä, mikä voisi naisen kohdalla olla verrattavissa siihen, että mies menee kiihottumismielessä katsomaan stripparia. Eipä ikinä mieheni hyväksyisi sitä, että vieras mies kiihottaisi minua hyväillen ja itse tekisin orgasmin itselleni. Perusteena olisi se, että vieraan kosketus ei ole sallittua. Sen sijaan pelkä katselu on. Vaikkakin lopputuloshan olisi sama, mies tai nainen kiihottuu ja hoitaa homman loppuun itse. Tässä siis mies on määritellyt itse, mikä suhteessa on sallittua ja mikä ei sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvälle tai itseä loukkaa. Ei kuitenkaan huomioi sitä, että mikä omista teoista on se, mikä loukkaa kumppania. Itse pyrin aina toimimaan sen mukaan, minkä toinen kokee loukkaavaksi.
Tietenkään en voi hyväksyä että mies menisi privaattiin, miksi hyväksyisin, jos koen sen pettämisenä? Mielestäni en kuitenkaan kohtuuttomasti mieheni tekemisiä rajoita. Jos mies kärsisi siitä, ettei saa silloin tällöin käydä stripparin luona, en tarvitsisi sellaista miestä. Miksi vieraan naisen näkeminen alasti livenä intiimissä tilanteessa on niin tärkeää parisuhteessa elävälle? Onneksi kuitenkaan tämä ei ole se ongelma. Mieshän kävi porukan ja tilanteen viemänä strippipaikassa, eikä ole sanonut, että olisi tarve käydä enemmän. Uskon ja toivon, että oli ainut kerta.
Vaimo puhuu vapaudesta. Miksi parisuhteessa pitäisi olla täysin vapaa jos kerran on varattu ja aikanaan sitoutunut yhteen ihmiseen? Ei mulle tulisi mieleenikään antaa toiselle samoja vapauksia kuin sinkkuna eikä itsekään käyttäytyä niin. Emme ole sinkkuja vaan naimisissa toivottavasti loppuikämme. Tiukkapipo en ole, vaan pidän itseäni vapaamielisenä tiettyyn rajaan asti. Ideana on se, että mitä vain voi tehdä, kun se tapahtuu YHDESSÄ ja niin, että se tuntuu molemmista hyvälle eikä loukkaa toista. Olemme me yhdessä nautiskelleet myös stripparista, kuten jo aiemmin kerroin. Silloin kukaan ei petä ketään tai tee mitään salaa. Kyllä sen pitäisi riittää. Vaan eipä taida mies koskaan minua viedä seksibaariin, kyllä se olen aina minä, joka ehdottelee juttuja.
Miehelläni tuntuu vähän olevan se ajatusmaailma, että kun minä en saa tietää, ei ole mitään ongelmaa tai vääryyttä tapahtunut. Ei ollut edes huono omatunto reissun jälkeen, kun ajatteli, etten saa tietää. Tästä syystä epäilyttää, onko tehnyt aiemmin jotain muutakin sopimatonta sillä perusteella, ettei haittaa kun ei vaimo saa kuitenkaan tietää. Oli näet aiemmin työssä, jossa matkusteli silloin tällöin ympäri suomea, joten hyvin olisi teot salassa pysyneet. Nyt on kyllä työssä, jossa ei juurikaan reissaa, onneksi.
Ihmettelen vielä sitäkin, että kun miehet lähtevät porukalla ulos, esim jos on polttarit, varpajaiset tai muuten vaan ja mennään seksibaariin, niin miksi ollaan heti vieraiden alastomien naisten perässä, kun ei omat naiset ole paikalla??? Jos naiset lähtevät ulos, niin hauskaa pidetään tyttöjen kesken, ei vieraiden alastomien miesten. Toki minustakin voisi olla kiihottavaa lähteä jonkun hyvän näköisen miehen mukaan ja varmasti voisin nauttia ventovieraan kanssa naimisesta, olisihan se jännittävämpää ja erilaisempaa kuin seksi pitkässä parisuhteessa, mutta niin se on vaan valittava, haluaako elää uskollisesti hyvässä parisuhteessa vai tuhota suhde ja naida siellä täällä ympäriinsä. Valinta on niin helppo, ettei sitä ole koskaan tarvinut edes miettiä.
Mies ei onneksi ole mikään kova menijä. Ne harvat kerrat kun käydään baarissa, käydään yleensä yhdessä, eikä haluja kummallakaan ole yksin lähteä. Miehen strippireissukin tapahtui työreissulla.