Pixielle tervetuloa
isot tsempitykset huomiseen rakenneultraan. Muistan ite kuinka paniikissa sitä odottelin aikanaan
mmira Voihan tuolla neuvolassa olla joku toinenkin tila missä pidetään kaks ryhmää kerrallaan, kai
Ihan sama mulle, kunhan vaan kerrotaan kaikki niksit imetykseen
Me asustellaan Kivistössä, aika lähellä Siwaa. Mä oon kans maaliskuun lopusta asti ollu sairaslomalla ton alaselän yliliikkuvien nivelten aiheuttaman kivun ja löystymisen takia. Kyllä alkaa seinät kaatua päälle, ja sitte ku on niin kovasti vielä laiskistunutki tässä ettei saa mitää aikaiseksi. Mieskin painaa ympäripyöreetä päivää töissä. Kävin mä sentään uimassa tänään
saavutus! Missäs päin te asustelette?
mammapiirit mulle ekassa neuvolassa ensimmäinen neuvolantäti sanoi että loppuraskaudessa voi osallistua mammapiireihin, jotka on aina maanantai-aamupäivisin neuvolalla. Mutta ne ilmeisesti on kesän ajaksi jäämässä tauolle... siksi niistä ei varmaan ookaan mitään meille puheltu
Branwen Hienoa, että rakenneultrassa kaikki hyvin. Täällä Seinäjoen äippäpolilla ollaan varmaan tultu aika varovaiseksi lupailemaan noita sukupuolia, mitä nyt on kuunnellut niin tosi monelle on vaan kerrottu arvaus. Kaverille kävi niin että 4 kertaa hälle sanottiin olevan tyttö tulossa ja ja poikahan sieltä tulikin