Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
tänään paino 71,5
alku siis oli jotain 93,elokuussa.
nyt lopettanu vähän aikaa sitte varsinaisen laihduttamisen kun plussasin mut on se paino tippunu siitäki useampi kilo.. vaik oonki syöny enempi =)
mut sitä liikuntaa pitäis kyl saada lisättyä.. mutku on ni kylmä :(

ni ja tunnustan söin pitsaa... taas... :ashamed:
 
aloitus 90kg
viime viikolla 84,6kg
tänään 83,1kg
viikkopudotus -1,5kg
kokonaispudotus 6,9kg

joo ihan kivasti lähtenyt kun viime viikkona oli plussa viikko. olin kyl eilen viihteeeellä ja kaverin valmistujaisjuhlis et olis luullu et paino noussu vähän mut ei.
oon kans ruvennu tekee stepperillä joka päivä noin puol tuntia kun tulee kävelystä kauheet rakot. ei ooo tarpeeksi hyviä kenkiä.
 
Maariana-harmaana
No.... mä en tiedä kuulunko mä tänne pinoon... raskaus on haaveena.... mutta parivuotta sitten painoin 68 kiloa nyt 88 kiloa... olen nyt yrittäny syödä säännöllisesti käyn salilla yms... mutta kaipaisin jotain oikeesti tehokkaita vinkkejä... painonvartioiden pisteitä noudatin viikon ja putos 2 kiloa... mut ei oo varaa ostaa oikeesti tärkeimpiä pistevihkoja, niin homma pissi alleen.... ajattelin siis, et onkohan jollain kunnollista paperiversiota niistä??? oisin tosi onnellinen..... ne vois vaikka laittaa mulle sähköpostiin Mixa_83@hotmail.com ja kaikki muutkin ideat ja vinkit on tervetulleita... pituutta mulla on siis 172 senttiä..... mutta se kymmenenkin kiloa kun lähtis....toivon kovasti, että sillä ois positiivista vaikutusta raskautumiseen.=) yritys on käynnissä koko ajan..... Ravintoterapeutilta en juurikaan saanut apua tähän, vaikka kävin jaolen myös allergikko, mikä vaikuttaa syömiseen TOSI paljon.... mutta kiitti, jos joku viitsisi avittaa vähäsen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:20 Maariana-harmaana kirjoitti:
No.... mä en tiedä kuulunko mä tänne pinoon... raskaus on haaveena.... mutta parivuotta sitten painoin 68 kiloa nyt 88 kiloa... olen nyt yrittäny syödä säännöllisesti käyn salilla yms... mutta kaipaisin jotain oikeesti tehokkaita vinkkejä... painonvartioiden pisteitä noudatin viikon ja putos 2 kiloa... mut ei oo varaa ostaa oikeesti tärkeimpiä pistevihkoja, niin homma pissi alleen.... ajattelin siis, et onkohan jollain kunnollista paperiversiota niistä??? oisin tosi onnellinen..... ne vois vaikka laittaa mulle sähköpostiin Mixa_83@hotmail.com ja kaikki muutkin ideat ja vinkit on tervetulleita... pituutta mulla on siis 172 senttiä..... mutta se kymmenenkin kiloa kun lähtis....toivon kovasti, että sillä ois positiivista vaikutusta raskautumiseen.=) yritys on käynnissä koko ajan..... Ravintoterapeutilta en juurikaan saanut apua tähän, vaikka kävin jaolen myös allergikko, mikä vaikuttaa syömiseen TOSI paljon.... mutta kiitti, jos joku viitsisi avittaa vähäsen...
tänne kuuluu kaikki jotka tuntee tänne kuuluvansa =)
oonhan minäkin jo alle sen 80 vaik hyvin toivottamalta tuntu ketjun alussa =) ne pisteet on vissiin aika hankala laittaa sähköpostitse... kestäis niin pitkään ku pitäs kaikki eri ruokaaineet ite kirjoittaa...
mulla jossain jokunen vihkonen ja cdrom levy.. ite en sit hirveesti niitä ees käyttäny. olin ne myymässä pois mut se saiki jostain muualta.. voi kattoo onko ne vielä tallessa...
mä ite oon käyttäny kalorilaskuria.fi:tä.. joku jo toisessa ketjussa veti herneen nenuun ku minä aina hokemassa sitä kalorilaskuria.. mut mulla auttanu tosi paljon.. nyt tietää paljon paremmin mitä syö vaik ei mitään kaloreita/pisteitä laskis... voi käyttää netissä ilmaseks, mut jos maksaa 1,9e/kk ni saa kaikenlaista kivaa lisää.esim voi seurata käyrää kehittymisestä jne. se laskee joka päivä kulutuksen sulle ja liikunta lisää päivän kaloreiden määrää.. hankala selittää mut käy kurkkaamassa...
ja kirjastosta kannattaa kattoo erilaisia oppaita.. mulla vaan käy sillai etten ehi niitä lukee ennenu pitää jo palauttaa :ashamed:
viimex lainasin jonkun kirjan mikä oli jotain että syö ja liiku mielelläsi.. vaikutti ihan hyvältä ku selailin..
nyt oon ite vähän laittanu laihiksen jäähylle ku plussasin mut yritän silti kattoa niitä syömisiä...
mut tervetuloa joukkoon. näyttäis harventuvan aina välillä mut sit tulee taas uusia =) ite oon ollu alusta asti ja yli 20 kiloo elokuusta tippunu.. onnea laihikseen ja raskautumiseen
=)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Tulin pinoutumaan, vaikka mitään uutta ei ole tapahtunut laihdutuksen tiimoilta. :headwall:

En kerta kaikkiaan ymmärrä, miten saisin itseni kuriin ja takaisin pisteille; jotenkin on niin helppo jatkaa normaalisti syömistä, vaikka tiedän että paino nousee välittömästi yli 90 kiloon ilman pisteilyä. :ashamed:

Lähes joka päivä olen joko ulkoillut lasten kanssa tai jumpannut, mutta tuntuu, että ruokahalut vain kasvavat hurjasti sitä mukaa, mitä enemmän liikun.

Nyt tarvitsisin todella ison potkun ahteriini, että saisin motivaationi kohdalleen! :(

Inhoan läskejäni, mutta itsekurini on kokonaan kadonnut... :'(

Tsemppiä ja :hug: kaikille saman ongelman kanssa painiville!
 
1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4

Hitaasti, mutta varmasti putoo!
Tässä vaan en oo nyt voinut harrastaa mitään himoliikuntaa, kun 18.1 olin alkion siirrossa ja keskiviikkona 1.2 selviää tulos.
 
mä oon 163cm ja painan noin 98.5 kg. :ashamed: Pitäs päästä tässä tonne 73 kg mitä painoin noin 8 vuotta sitten. Mutkun mul ei oo yhtään itsekuria. ja aina sorrun herkkuihin. Vähän aika sit sain puotettua 5kg painosta. :p Pitäs vaan yrittää pysyy tiukkana.
 
eilen en taaskaan muistanu käydä vaalla.. tos joku pvä oli vähän noussukki. nyt oli taas melkeen sama mikä on nyt ollu eli 71,7.. eli ei enää oo ainakaan nyt laskussa.. eikä oo kyl ihme ku tuli vähän lipsuttua tossa remontin aikana... on vaan niin helppoo lähtee pizzalle kun ei oo ku mikro käytössä.. :headwall:
mut nyt palattu vähänsen ruotuun.. en oo tainnu pariin kolmeen pvään syöny mitään ns. huonoa... paitsi vähän jotain rouheleipää... jee..
en mitään makeetakaan.. hedelmiä vaan.. =)
mut sit lupasin miehelle et leivon sille täytekakun huomenna, ja pitäähän sitä varmaan vähän maistaa... :kieh:
 
Hei kaikille!
Taidanpas tulla tähän pinoon kun tuolla kilopinossa on niin paljon pienempiä nuo kilot. Täällä tuntuu olevan enemmän sellaisia kanssakulkijoita. Huolittehan?
Mikä on teidän virallinen punnituspäivä? Mie olen viime viikolla ilmoittanut kilopinoon aloituspainoksi 82,5kg. Ja nyt tänä aamuna se näytti 80,5kg eli jotain on tapahtunut....ko? Tosin punnitsen wc käynnin jälkeen tyhjällä mahalla mut joka tapauksessa.
TUlen tänne mukaan sen takia että jospa minulla olisi helpompi pysyä ruodussa kun on joku paikka jossa on kannustusta ja hyviä vinkkejä. Ja eikai sitä tohdi kovin montaa kiloa ottaa takaisin kun toiset seuraa vieressä. Laihdutin viime keväänä 97kg 77kg mut osa tuli takas ja jottei tulis kaikki niin nyt yritän jääkaappi"remontilla" saada itseni aisoihin. Mies on onneksi mukana kun hänellä ylipainoa on toisen miehen verran. Ja lapsille on vain hyväksi kun pääsevät ulkoilemaan pulkkiin kun äiti yrittää rehkiä lenkillä :LOL:
:wave: Tavataaan taas! :wave:
 
touhu tenava
Heips1
Tulimpa kurkistamaan pitkästä aikaa mitä tänne kuuluu, niin no tai oikeammin olen kyllä lukemas käynyt mut en kirjoitellut. :whistle:

Niin siis täällä mennään nyt raskausviikoilla 11+4. Eka neuvola käynti on takana päin ja paino oli silloin 88.1kg neuvolan vaa`an mukaan ja oma oli näyttänyt edellisenä päivänä 88.2. Joten aika samoja lukemia molemmis.
No. nyt eilen näytti oma vaaka lukemaa 87.6 eli ei oikeastaan mitään.

Niin niille jotka ei lähtötilannettani ole tuolta jostain lukenut.
Lähtöpaino oli 1.9.-05 90kg
-paino johon "pääsin" enne plussausta oli 85.4kg, n. seitsemän viikoa sitten (taisi se vaaka näyttää kerran jopa alle tuonkin.)
-Plussaus vaiheessa vaaka heilui lukemien 86-87 välimaastossa.

Joten on tuo painon nousu pysynyt suht hyvin kurissa. Vaikka olenkin syönyt suuremmin tarkkailematta suuhun meneviä ruokia ja herkkuja.
Johtuen siitä että seuralaisena on ollut jokseenkin tympivä äklön-öklön olo aivan viime viikolle asti. Elikkä syömistä on pitänyt olla saatavilla lähes taukoamatta ettei ole tarvinnut wc-pyttyä käydä moikkaamassa.
No nyt on kyllä olo hiukan helpottunut joten voisi aloitella syömisten tarkkailun uusiksi. Niin kuin tervydenhoitajakin jo kehoitti kun kyselin raskausajan sokerirasitustestiin pääsyä. Mut siihen ei kuulemma kannata mennä ennen kuin viikoilla 26-28 kun ei ole ollut sokereiden kanssa ongelmia edellissäkään raskauksissa ylipainosta huolimatta. :eek: Itse olisin kyllä halunnut aikaisemmin kun tuntuu jatkuvasti tekevän mieli makeaa.

Elikkä taidan tästä nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja tulla tänne ahkerammin ilmoittautumaan, jotta ei painoa tulisi ainakaan lisää. Vaan olisihan sitä raskaudesta huolimatta varaa vähän pudottaakin. Niin kuin on miimu tainnut tehä. Olihan se hän joka plussasi kanssani lähes samoihin aikoihin? Eli onko sama henkilö miimu ja miimu3?

:hug: Voimia kaikille, kyllä jokainen painoaan saa alemmas kun vain tahto, toivo ja usko otetaan matkaan mukaan. :hug:
Niin ja liikukaa mahdollisimman paljon ulkona nauttien jo pitenevistä talvipäivistä. Muuten kun lähtee juuri sataneen lumen muodostamaan umpihankeen tarpomaan niin taatusti kaloreita kuluu.
 
juu miimu on sama kun miimu3.. aina ei vaan muista kirjautua =)
juu mulla alkaa nyt vko 13.. eli aletaan molemmat oleen aika "selvillä vesillä".. km riski pienentyy.. =)
en oo sillai yrittämällä pudottanu painoo mut oon koettanu välttää makeeta jne.. paino tais olla jotai 75 jollai puolella ku plussasin, nyt sen 71,5 jossa se on pyöriny nyt vähän aikaa..
tota raskausdiabetes ruokavaliota oon ytrittäny noudattaa.. tosin siihen ei taida kuulua pizza :ashamed: mitä tuli kyl syötyä ku oli pikku remontti ettei keittiötä käytössä...
saas nyt nähä mihin suuntaan tää paino lähtee sit kehittymään.. neuvolassaki sanottiin et ei tarvii nousta olleskaan viikolle 20.. siellä oli mutten alkupaino sen 73.
 
touhu tenava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 10:16 miimu kirjoitti:
juu miimu on sama kun miimu3.. aina ei vaan muista kirjautua =)
juu mulla alkaa nyt vko 13.. eli aletaan molemmat oleen aika "selvillä vesillä".. km riski pienentyy.. =)
en oo sillai yrittämällä pudottanu painoo mut oon koettanu välttää makeeta jne.. paino tais olla jotai 75 jollai puolella ku plussasin, nyt sen 71,5 jossa se on pyöriny nyt vähän aikaa..
tota raskausdiabetes ruokavaliota oon ytrittäny noudattaa.. tosin siihen ei taida kuulua pizza :ashamed: mitä tuli kyl syötyä ku oli pikku remontti ettei keittiötä käytössä...
saas nyt nähä mihin suuntaan tää paino lähtee sit kehittymään.. neuvolassaki sanottiin et ei tarvii nousta olleskaan viikolle 20.. siellä oli mutten alkupaino sen 73.
Ok! Hyvä kun en sekoittanut mnimimerkkejä. ;)

Vaan sinähä miimu sait hienosti tuon painosi laskemaan ennen raskautta. Muistelen jotta jonkin verran yli 80:nen oli kun tänne ensi kertoja kirjoittelit. :headwall:
Vai niin ne neuvolassa sanoi et ei tarvii nousta ennen vko 20 painon. Mulle ei tuo täti sanonut mitään painostani. Olisinkohan itse ollut siitä niin huolissani ettei viitsinyt enempiä asiaan puuttua. Vai olisko niin jotta jo edellisistä raskaus-ajoista oppineena tiesin miten toimia. :LOL: No, mut totuushan on jotta kyllä tuota vararavintoa on liikaakin, niin ettei pieni painon putoaminen ole minulla haitaksi päin vastoin.
Niin minäkin olen kyllä käynyt tuolla sokeriklubin puolella kurkkimassa ja periaatteessa tuon dietinkin olen opetellut, mutta en vain toistaiseksi ole sitä saanut noudatetuksi. Vaan voishan sitä hiljaksiin lähteä kokeilemaan, jos vaikka se auttas tähän hirmuiseen makean himoon. :( :ashamed: Minä kun saatan tuosta noin vain veitästä parikin pullaa tai kokonaisen suklaa levyn het kerrasta. :ashamed: :( :eek: Eri laisia vitamiinejakin olen yrittänyt syödä hillitäkseni himoani makeaan. Mut, mut..... Joo seli seli. :LOL: Kyllä se vika taitanee himoineen olla ihan vain tulla korvien välissä-omassa pää köpassani.

Nyt syömään juuri laittamaani makkarakastiketta (tehty muuten kalkkunanakeista+lisänä suht paljon vihanneksia) ja makaronia. olis kyl tehnyt mieli perunaa mut ei kaapissa ollut, enkä viitsinyt pukea kuopusta vain kauppareissua varten. Laiskuutta siis. :eek: :ashamed: :LOL:

Tsemppiä kaikille laihiksella olijoille ja sitä suunitteleville. :hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 11:24 touhu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 10:16 miimu kirjoitti:
juu miimu on sama kun miimu3.. aina ei vaan muista kirjautua =)
juu mulla alkaa nyt vko 13.. eli aletaan molemmat oleen aika "selvillä vesillä".. km riski pienentyy.. =)
en oo sillai yrittämällä pudottanu painoo mut oon koettanu välttää makeeta jne.. paino tais olla jotai 75 jollai puolella ku plussasin, nyt sen 71,5 jossa se on pyöriny nyt vähän aikaa..
tota raskausdiabetes ruokavaliota oon ytrittäny noudattaa.. tosin siihen ei taida kuulua pizza :ashamed: mitä tuli kyl syötyä ku oli pikku remontti ettei keittiötä käytössä...
saas nyt nähä mihin suuntaan tää paino lähtee sit kehittymään.. neuvolassaki sanottiin et ei tarvii nousta olleskaan viikolle 20.. siellä oli mutten alkupaino sen 73.
Ok! Hyvä kun en sekoittanut mnimimerkkejä. ;)

Vaan sinähä miimu sait hienosti tuon painosi laskemaan ennen raskautta. Muistelen jotta jonkin verran yli 80:nen oli kun tänne ensi kertoja kirjoittelit. :headwall:
Vai niin ne neuvolassa sanoi et ei tarvii nousta ennen vko 20 painon. Mulle ei tuo täti sanonut mitään painostani. Olisinkohan itse ollut siitä niin huolissani ettei viitsinyt enempiä asiaan puuttua. Vai olisko niin jotta jo edellisistä raskaus-ajoista oppineena tiesin miten toimia. :LOL: No, mut totuushan on jotta kyllä tuota vararavintoa on liikaakin, niin ettei pieni painon putoaminen ole minulla haitaksi päin vastoin.
Niin minäkin olen kyllä käynyt tuolla sokeriklubin puolella kurkkimassa ja periaatteessa tuon dietinkin olen opetellut, mutta en vain toistaiseksi ole sitä saanut noudatetuksi. Vaan voishan sitä hiljaksiin lähteä kokeilemaan, jos vaikka se auttas tähän hirmuiseen makean himoon. :( :ashamed: Minä kun saatan tuosta noin vain veitästä parikin pullaa tai kokonaisen suklaa levyn het kerrasta. :ashamed: :( :eek: Eri laisia vitamiinejakin olen yrittänyt syödä hillitäkseni himoani makeaan. Mut, mut..... Joo seli seli. :LOL: Kyllä se vika taitanee himoineen olla ihan vain tulla korvien välissä-omassa pää köpassani.

Nyt syömään juuri laittamaani makkarakastiketta (tehty muuten kalkkunanakeista+lisänä suht paljon vihanneksia) ja makaronia. olis kyl tehnyt mieli perunaa mut ei kaapissa ollut, enkä viitsinyt pukea kuopusta vain kauppareissua varten. Laiskuutta siis. :eek: :ashamed: :LOL:

Tsemppiä kaikille laihiksella olijoille ja sitä suunitteleville. :hug: :hug: :hug:
juu kyllähän sitä painoo reilusti yli 90 vielä elokuussa oli :ashamed:
juu, meilläki on kahvi loppu enkä oo saanu aikaseks lähtee aikasemmin, nyt on jo kello sen verran ettei viitti ennen päikkäreitä lähtee ku nukahtaa vaunuihin eikä nuku niisä ku pienen hetken.. sit ollaan taas kiukkusia.. ja iltapvällä on sit ni paljon tekemistä ettei taida sillonkaan ehtiä lähtee.. pikkasen pitäs kyl ulos ehtii..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 03:34 kiharapää kirjoitti:
Nyt olen yhden aamun kävellyt osaksi työmatkan ja tänään meinaan tehdä sen myös..
Kaverin kanssa juuri puhuttiin, että maanantaina mentäisiin uimaan.. Saa nähdä jaksetaanko..

Hauskaa viikonloppua kaikille..
just tollaset arkijutut et kävelee osittain työmatkan jne on hyviä juttuja mistä aloittaa..
ja uiminen sopii melkeenpä kaikille. vaik oli kuinka ylipainoo ni ei kovin paljo rasita esim nivelia kun on niin "kevyt" siellä vedessä =)
ittellekki pitäs saada potku persiille ton liikunnan suhteen. ei vaan nyt ku on kylmä samalla lailla saa lähettyä lenkille. varsinkaan vaunujen kanssa ku pitää pukee ja pakata mni hirvmu paljon aina.. nooh, mut kohta tulee kevät ja on taas mu
 
:attn: Punnituspäivä! :attn:

Lähes kahden kuukauden repsahdusajan jälkeen palailen laihduttelemaan... :whistle:

Aloituspaino (18.8.2005.) 96,9 kg :ashamed:
Viime sunnuntaina 90,6 kg :headwall:
Tänään 89,7 kg
Viikkopudotus 900 g ja kokonaispudotus 7,2 kg! :)

Kirjoittelen kuulumisia paremmalla ajalla, nyt menen katsomaan Salkkareita... :wave:
 

Yhteistyössä