Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Marmur
Tänään vaaka näytti 80,3 kg joten sentään alaspäin on tultu. On kyllä tehnyt vähän tiukkaa löytää taas motivaatio... Joulun jälkeen jäänyt tuo herkuttelu päälle... Viikolla paino kävi jo yli 81 kg joten ihan tyytväinen saa olla. Jospa tämä tästä...

01.01.2006 80.7 kg
19.12.2005 79,6 kg
11.12.2005 80.7 kg
04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg


Välitavoitteena on 78 kg silloin alan olemaan urakan puolessa välissä.
 
aloitus 90kg
viime viikolla 85,6kg
nyt 84,5kg
viikkopudotus 1,1kg
kokonaispudotus 5,5kg

viikolla joku päivä vaaka näytti jo 84,3kg mut oon kyllä nyt herkutellut taas.oon nyt sit samassa painossa missä olin ennen jouluherkutteluja. ja tiputtamaan lisää =)

ajattelin kokeilla kun luin että tyhjällä mahalla vartin mittainen tanssituokio kuluttaa tosi hyvin, varsinkin jos ottaa välillä kymmenen sekunnin spurtteja. ja illalla taas sama. pitäisi kuulemma ruveta rasva palaa, no katotaan. ja yritän ssada itsestäni tohon jumppaankin. eilen tein, katotaan luistanko taas.
 
mia
täällä kans havitellaan painonpudotuksesta. painoa noin 15kg ylimääräistä ja ihan oikeetä ylimääräistä. ajattelin ,että jos aloittaisi huomenna painonvartijat. Olen ollut siellä monta monituista kertaa aikaisemminkin, mutta, kun 10 kiloo on lähtenyt ja sen jälkeen tullut se hyvän olon tunne ja itsevarmuus, niin sitten se onkin loppunut. Eikä kauaa kuin kaikki jo tulleet takaisin. Miten saisin lisää itsekuria kasvatettua? :heart:
 
lihava läski
Nyt meni 100 kiloa rikki ja olen nuori lapseton. Mielestäni en näytä niin lihavalta...

Itkettää. Huomenna alkaa kunnon kuuri. Liikkumiselle ei paljoa aikaa löydy koska koulu vie niin paljon aikaa.
 
tänään paino 73,1.. eli pikkasen taas laskenu..
ja tänään söin donitsin :ashamed: ja suklaakeksiä.. ja puolikkaan pullan :ashamed: hyvin menee...
=)

kyllähän sitä aikaa liikunnalle aina jotenki löytää.. millä menet esim kouluun? kävele.. tai jos ni pitkä matka et on pakko mennä esim bussilla ni jää pois aiemmin ja kävele loput.. ja kyllä sitä jostain löytää puoltuntia aikaa mennä kävelylle.. piristää tauko kesken opiskelun..
eikä kukaan oikeesti käytä kaikkea aikaa opiskeluun.. eri asia jos käy esim joka ilta töissä etc..
mulla yks tuttu valittaa aina ettei oo aikaa esim liikkua kun käy koulussa. silti on kummasti aikaa istua kaverilla kahvilla viisiki tuntia.. sanoo vaan että ai kun pitäs tehtäviä tehdä...
jos on mahollista ni hanki kuntopyörä.. siinä on hyvä lueskellä =)
ja selvitä mitä syöt.. yllättävän moni luulee syövänsä suht terveellisesti vaikka tosiasiassa ei lähellekkään...
esim kalorilaskuri.fi voit katella..
 
touhu tenava
Heipä hei! Viel ollaan täälläkin mukan tosin on sitten tainnut tämä raskaus tuoda jo hiukan kiloja takas. Mut ei viel hälyttävästi eli pääsin siis silloin taannoin n. 85.4kiloon (muistelen :headwall: ) tuos 8-9vko:a sitten. NO joo nyt sitten on vaaka vaihtelevasti keikkunut lukemis 86.4-87kg ja käväshän se jo hiukan ylempänäkin, mut onneks tuli alas päin vielä.
Niin siis raskausviikoja on nyt 8+1 joten ei mielestäni lainkaan hullummin ole tuo painon kehitys edennyt. Tosin ei olis ollut väliks ottaa viel täs väihees tuota pikku pomppua ylöspäin. ;)
Juu siis äklötys/öklötys seuralaisena aamust iltaan, mut silti ruoka maistuu suorastaan pakko syödä vähän väliä jotain jotta olo pysyy edes siedettävällä tasolla. :x :LOL:
Vaan se mikä täs olon kohennukses on pahinta niin suklaa ja sen seurana lasillinen kylmää maitoa on se joka tuntuu helpottavan parhaiten. Mut kahvin juontia on pitänyt rajoittaa kun se jotekin vaikuttaa äklötykseen pahentavasti. :( Mut jotain hyvääkin löytyy; En ole ainakaan viel käynyt yrjöä moikkaamassa. :LOL:

Liikuntaa pyrin huonosta olosta huolimatta harrastamaan päivittäin ja siin mielestäni onnistunutkin kohtalaisesti. Sillä on suorastaan pakko toisinaan lähteä ulos kun tuntuu et sisällä vain olo huononee.

:ashamed: Oh kylläpäs tuli omahyväistä tekstiä. No, ehkä sen suonette. :headwall:
 
Morjens pitkästä aikaa! :wave:

Heti täytyy tunnustaa, etten ole vieläkään saanut itseäni kuriin, vaan valitettavasti suklaalla ym herkuttelu jatkuu. Hyi minua!!! :headwall:

Joku päivä sitten kävin puntarilla ja painoni pyörii nyt siinä 90 kilon tietämillä, mutta silti en vain saa olluksi syömättä herkkuja?!? :ashamed:
Luulenpa pian palaavani ruotuun, kun minulla on niin kova ikävä tätä ihanaa porukkaa... :attn:

Parilla päivällä lykkään vielä pisteiden laskemista, sillä tänään minulta revittiin sitten se VIIMEINENKIN viisaudenhammas ja olo on aivan kauhea, kuten arvata saattaa. Auts! :'(

Iso :hug: kaikille pinolaisille!
 
on tullut taas herkuteltua :ashamed:
ja varmasti vie loppuviikosta kun hammaslääkäri torstaina, juurihoito :eek:
pitää palkita itseään sen jälkeen.
toivottavasti edes vähän lähtis viikon aikana.
muuten kuinka pitkiä olette? ite joku 171cm
 
olipas tääki pino tippunu...
täällä lasken vieläki pikkasen paino.. joi johtuu myös toissapäiväsestä oksentelusta.. mut nyt oli 72,5 aamulla niinku eilenki...
muuten menny vaihtelevasti... välillä syö ihan kiltisti ja välillä vähemmän kiltisti... keksejä... argh...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 22:35 tttt kirjoitti:
Mä vedän pohjat...Pituutta on 166 ja painoa kunnioitettavat 104... :ashamed: Vähäkö hävettää kun kilot on tullu pikkuhiljaa viimesen kymmenen vuoden kuluessa.Raskauksista ei oo jääny yhtää, kaikki jäi laitokselle mutta oon lihonu kotona ollessa.Liikun vähän ja syön liikaa.Kauhee makeenhimo.Mua ei sais päästää kauppaan.Ostin kromia eilen, josko se hillitsis...Mutta tuun mukaan!
Samoissa mennään, että et ole ainut.. :ashamed: Sairaaladieetti loppusuoralla ja tänään oli ekat futistreenit pitkään aikaan. Lauantaina seuraavat ja sunnuntaina mennäänkin kylään että pääsee vaa'alle. =) Toivottavasti on lukemat karisseet... Ainakin housut ovat suurentuneet... :eek:
 
Mahtuuko mukaan?

Mä oon 26v reilusti ylipainoinen aloitin laihduksen 1.1.06 aiemmikin jo yritetty. Olen ajatellut sunnuntaisin punnita.
Mitat 1.1.06 pituus 166cm ja paino 101,7 eli aloitus
8.1 paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
 
hei!

mukaan vielä ilmottautuisi yksi äiti jolla pituutta 169cm ja painoa 97.6 kg
:ashamed:

nyt kuuri päälle ja torstaina painonvartioihin ilmoittautuminen... viimeksi kun olin niiden kirjoilla niin tippui 17 kg, mutta sitten aloin odottamaan kakkosta ja kilot tuli takas :kieh:

nyt vaan pitäs saada itseään niskasta kiinni!
 
tervetuloa vaan kaikki uudet.

aloitus 90kg
viime viikolla 84,5kg
tänään 84,6kg
viikkopudotus +100g

en tajua miksi se paino nousee. oon nyt parina päivänä käynyt reippaalla kävely lenkillä.ja en mitään ihan tolkuttomasti oo ees syöny.oli paino jo tossa joku päivä 83,7kg et ei ihan tajuu, toivotaan et alkais tippuu,eikä enempää vaan nousis
 
Marmur
JEE,JEE,JEE!!!
Paino tänään 79,4 kg. Pääsinpäs seitkytluvulle vaikka välillä näytti jo ihan epätoivoiselta.
Viikkopudotus -900g ja nyt olen pääsyt jo 200 g alle tuon joulun aluisen lukeman. Kokonaispudotus 13,600 g. Vielä 1,4 kg välitavoitteeseen eli urakan puoleenväliin.

08.01.2006 80,3 kg
01.01.2006 80.7 kg
19.12.2005 79,6 kg
11.12.2005 80.7 kg
04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg

 
Heippa!!

Täällä tunkis vielä yksi äitee joukkoon,jos sopii.
Mittaa mulla on aikas paljon,eli 176cm.
Painoa oli aloitettaessa 86,6kg.
Tavoitteena olis päästä ensi kesäänmennessä tuonne 75:n kilon tietämille.

Olen tuossa kertaalteen Painonvartijoissa jo laihduttanutkin rapiat 20kg,mutta tuon pikkukakkosen jälkeen tuli osa takaisin.
Nyt kun olen työelämässä,tuntuu se ryhmässä käyminen aivan ylitsepääsemättömältä.Jotenka tilasin sen PV-rompun,ja sen kanssa tässä yrittelen siis.

Nyt eka viikko takana ja pudotus oli tasan 2 kg. :D
Tietty se on tälleen alkuun nesteitä suurimmaks iosaksi mitä tippuu,mutta suunta siis aivan oikee ;)

Ja tarkoitus kun mulla ei ole mihinkään "kuikelomittoihin" laihduttaa,vaan ihan vaan silleen,että tuntuu taas siltä että olen omassa kropassani.Entisenä kilpahiihtäjänä kun tämä nykyinen olotila ei oikein ole se "omin" :headwall:
 
simppu
Mullakin laihari ja pointseilla mennään. 22p päivässä saa syyä, aloitin viikko sitten. Käynyt salilla tällä viikolla ma, ke, pe ja tänään iltapäivällä, jatkan samaa rataa, vähän pitää joustaa kun lukiossa pitää käydä ja rahaa ansaita.. et tiukkaa tekee, mutta pakko.
Pitutta vissiin 170-172cm, en ole 100% varma mutta noilla hujakoilla liikutaan. Painoa 86kg..:/ Tavoitteena tiputtaa se 20kg, joko hyvällä tai pahalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 11:16 Dietorelle kirjoitti:
tervetuloa vaan kaikki uudet.

aloitus 90kg
viime viikolla 84,5kg
tänään 84,6kg
viikkopudotus +100g

en tajua miksi se paino nousee. oon nyt parina päivänä käynyt reippaalla kävely lenkillä.ja en mitään ihan tolkuttomasti oo ees syöny.oli paino jo tossa joku päivä 83,7kg et ei ihan tajuu, toivotaan et alkais tippuu,eikä enempää vaan nousis
Toi liikunta on yks mikä saattaa lisätä aluks hiukan painoa kun lihakset kehittyy. Se on vaan hetkellistä ja menee ohi, kohta liikunta alkaa polttaa vielä enemmän kaloreita kun lihasten kunto kohenee.

Toinen voi olla vähäinenkin suolan syömisen lisäys. Jos syöt suolasta muista juoda PALJON muuten suola kerää nesteen. Muutenkin jos on eilen syönyt suolaista niin tänään ei kannata punnita...

Mulle tuli jouluna painoa lisää niin että olin taas yli 100kg. Tossa välillä olin jo alle 95. ARVATKAA OTTAAKO PÄÄHÄN? Nyt on sitten 98kg
No mä olen yleensä tuolla sokeriklubissa mutta tulinpas tännekin kurkkimaan. Moi vaan kaikki ja tsemppiä! :wave:
 
:wave: Tervetuloa kaikki uudet pinoutujat! :wave:
On se hyvä, että tulee uusiakin tuttavuuksia pinoomme, kun näyttää siltä että "vanhemmasta" päästä alkaa naiset raskautumaan ja siirtymään tuonne sokeriklubin puolelle. ;)
Itse en kyllä pääse varmaan moneen kuukauteen tuonne odottajiin, kun painoa pitäisi pudottaa varmaankin vielä kymmenisen kiloa... :'(

Nyt olen pari päivää laskenut pisteitä, mutta tiukkaa tekee ja nälkä on.
Lisäksi olen pitänyt pari yötä unikoulua tuolle meidän taaperolle, joten hermot ovat muutenkin kireällä, kun on kova väsy... :ashamed:

Ensi sunnuntaina pinoudun, jos saa pysytyksi pisteissä edes joten kuten. Tällä hetkellä paino keikkuu siinä 90 kilon huonommalla puolella, kun jouluherkuttelut karkasivat käsistä oikein kunnolla. \|O
Lähtöpainoni oli 18.8.2005 96,9kg ja tavoitteena olisi saada vaaka näyttämään 85 kiloa. :attn:

Tsemppiä kaikille ja pinoudutaan sunnuntaina! :hug:
 
onpas paljon uusia pinoutujia taas tullu. teretulemast.
minä en virallisesti enää laihduta mut täällä pyörin nyt vielä kuiteski.. sokeriklubissaki oon väähn väliä kävässy..
nyt ollu vähän nettitaukoa pienen perheväkivallan seurauksena. poika tökkas sormensa suoraan silmään ja tuli pieni haava.. meni sit vielä ja tulehtu ja tuli tosi kipeeks.. eli en ees käyny moneen päivään ulkona ku päivänvaloki oli liian kirkasta... mut nyt alkaa jo helpottamaan..
ni ja sillon onki ollu vähän sellsta itsesäälimeininkiä.. päivystyksestä ku tultiin ni pitsaa käytiin hakemaan... seuraavana päivänä syötiin ranskalaisia ja nugetteja... :ashamed: :ashamed:
mut eipä ollu siltikään vielä paino noussu.. nyt oli jo 71,8 tai jotain pari päivää sitte.. mut ei kait sitä vielä tarvi huolestua ku ni alussa ni eihän sen painon tarviikkaan nousta mut ei hitrveesti laskeekaan...?
 
hökelö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 09:11 miimu kirjoitti:
onpas paljon uusia pinoutujia taas tullu. teretulemast.
minä en virallisesti enää laihduta mut täällä pyörin nyt vielä kuiteski.. sokeriklubissaki oon väähn väliä kävässy..
nyt ollu vähän nettitaukoa pienen perheväkivallan seurauksena. poika tökkas sormensa suoraan silmään ja tuli pieni haava.. meni sit vielä ja tulehtu ja tuli tosi kipeeks.. eli en ees käyny moneen päivään ulkona ku päivänvaloki oli liian kirkasta... mut nyt alkaa jo helpottamaan..
ni ja sillon onki ollu vähän sellsta itsesäälimeininkiä.. päivystyksestä ku tultiin ni pitsaa käytiin hakemaan... seuraavana päivänä syötiin ranskalaisia ja nugetteja... :ashamed: :ashamed:
mut eipä ollu siltikään vielä paino noussu.. nyt oli jo 71,8 tai jotain pari päivää sitte.. mut ei kait sitä vielä tarvi huolestua ku ni alussa ni eihän sen painon tarviikkaan nousta mut ei hitrveesti laskeekaan...?
miten laihdutin?
 
heipä hei =) vauvakuumessa kieriskellään eli toistaiseksi lapsettomia ollaan ;) mutta kun on tuota painoa:( alta 170cm olen ja painan lultavasti himpun yli 85kg...vaakalle en ole joulun jälkeen noussut...mutta mutta...mein isäntä ko nostaa punttia ja treenaa muutenki niin syöpi joka aamu kaurapuuroa suurensuuren satsin niin pyysinpäs sitä keittämään mullekin lautasellisen...;) eikä se nyt niin kamalaa ole:) ja tänä aamusti keitin ihan itse oma toimisesti kaurapuuro vaikkei isäntä kotona ollutkaan ko heräsin...ja pace-kuntosaliharhotteluun olen menossa illalla...aattelin alottaa taas rankasti eli 60min tunnilla...ja sen jälkeen kotona saunaan niin varmasti tulee illalla uni :LOL:

Uuden vuoden lupaus oli jälleen kerran että laihdutan. Ja tällä kertaaa ninku joka kerralla aiemminki :p aion laihtua piste. Että joo...täällä pyörin satunnaisesti...tsemppiä meille kaikille :hug:
 
Rakkapanuu harmaana
:wave:
Mahtuux vielä kasaan? :ashamed:
Täällä on kanssa nyt pudotettu painoa viikon verran.
98 kg on pahimmillaan ollut painoa ja nyt mittari näyttää 93 kg. Tavoite olis saada paino nyt aluksi 80 kg ja sitten katsotaan taas uudestaan, miltä näyttää ja että vieläkö saisi hiukan pois. Piiiiitkä matka on siis minullakin edessä. :ashamed:
Ja pituutta tällä tytöllä siis 176 cm.
 
dietorelle harmaana
kaikki mukaan vaan.

joo kai se painon nousu sinä yhtenä päivänä johtui siitä että olin just illal syöny poppareita enkä paljoa juonu vettä, tänään vaaka näytti 83,3 =)
en osaa olla vaaásta erossa.joka aamu siihen pitää astua. no sunnuntaina taas ilmottelen kuis käy.
 

Yhteistyössä