tänne kuuluu kaikki jotka tuntee tänne kuuluvansa =)Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:20 Maariana-harmaana kirjoitti:No.... mä en tiedä kuulunko mä tänne pinoon... raskaus on haaveena.... mutta parivuotta sitten painoin 68 kiloa nyt 88 kiloa... olen nyt yrittäny syödä säännöllisesti käyn salilla yms... mutta kaipaisin jotain oikeesti tehokkaita vinkkejä... painonvartioiden pisteitä noudatin viikon ja putos 2 kiloa... mut ei oo varaa ostaa oikeesti tärkeimpiä pistevihkoja, niin homma pissi alleen.... ajattelin siis, et onkohan jollain kunnollista paperiversiota niistä??? oisin tosi onnellinen..... ne vois vaikka laittaa mulle sähköpostiin Mixa_83@hotmail.com ja kaikki muutkin ideat ja vinkit on tervetulleita... pituutta mulla on siis 172 senttiä..... mutta se kymmenenkin kiloa kun lähtis....toivon kovasti, että sillä ois positiivista vaikutusta raskautumiseen.=) yritys on käynnissä koko ajan..... Ravintoterapeutilta en juurikaan saanut apua tähän, vaikka kävin jaolen myös allergikko, mikä vaikuttaa syömiseen TOSI paljon.... mutta kiitti, jos joku viitsisi avittaa vähäsen...
yrittää vähentää vaan syömistä.laskea vaikka että syot noin 1500kaloria.se helpottaa vähän kun paino rupee tippuu niintulee motivaatiota jatkaaAlkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 00:37 lähes sata kirjoitti:joo pitäis päästä alkuun mutta kuinka?
Ok! Hyvä kun en sekoittanut mnimimerkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 10:16 miimu kirjoitti:juu miimu on sama kun miimu3.. aina ei vaan muista kirjautua =)
juu mulla alkaa nyt vko 13.. eli aletaan molemmat oleen aika "selvillä vesillä".. km riski pienentyy.. =)
en oo sillai yrittämällä pudottanu painoo mut oon koettanu välttää makeeta jne.. paino tais olla jotai 75 jollai puolella ku plussasin, nyt sen 71,5 jossa se on pyöriny nyt vähän aikaa..
tota raskausdiabetes ruokavaliota oon ytrittäny noudattaa.. tosin siihen ei taida kuulua pizza :ashamed: mitä tuli kyl syötyä ku oli pikku remontti ettei keittiötä käytössä...
saas nyt nähä mihin suuntaan tää paino lähtee sit kehittymään.. neuvolassaki sanottiin et ei tarvii nousta olleskaan viikolle 20.. siellä oli mutten alkupaino sen 73.
juu kyllähän sitä painoo reilusti yli 90 vielä elokuussa oli :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 11:24 touhu tenava kirjoitti:\Ok! Hyvä kun en sekoittanut mnimimerkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 10:16 miimu kirjoitti:juu miimu on sama kun miimu3.. aina ei vaan muista kirjautua =)
juu mulla alkaa nyt vko 13.. eli aletaan molemmat oleen aika "selvillä vesillä".. km riski pienentyy.. =)
en oo sillai yrittämällä pudottanu painoo mut oon koettanu välttää makeeta jne.. paino tais olla jotai 75 jollai puolella ku plussasin, nyt sen 71,5 jossa se on pyöriny nyt vähän aikaa..
tota raskausdiabetes ruokavaliota oon ytrittäny noudattaa.. tosin siihen ei taida kuulua pizza :ashamed: mitä tuli kyl syötyä ku oli pikku remontti ettei keittiötä käytössä...
saas nyt nähä mihin suuntaan tää paino lähtee sit kehittymään.. neuvolassaki sanottiin et ei tarvii nousta olleskaan viikolle 20.. siellä oli mutten alkupaino sen 73.
Vaan sinähä miimu sait hienosti tuon painosi laskemaan ennen raskautta. Muistelen jotta jonkin verran yli 80:nen oli kun tänne ensi kertoja kirjoittelit. :headwall:
Vai niin ne neuvolassa sanoi et ei tarvii nousta ennen vko 20 painon. Mulle ei tuo täti sanonut mitään painostani. Olisinkohan itse ollut siitä niin huolissani ettei viitsinyt enempiä asiaan puuttua. Vai olisko niin jotta jo edellisistä raskaus-ajoista oppineena tiesin miten toimia. No, mut totuushan on jotta kyllä tuota vararavintoa on liikaakin, niin ettei pieni painon putoaminen ole minulla haitaksi päin vastoin.
Niin minäkin olen kyllä käynyt tuolla sokeriklubin puolella kurkkimassa ja periaatteessa tuon dietinkin olen opetellut, mutta en vain toistaiseksi ole sitä saanut noudatetuksi. Vaan voishan sitä hiljaksiin lähteä kokeilemaan, jos vaikka se auttas tähän hirmuiseen makean himoon. :ashamed: Minä kun saatan tuosta noin vain veitästä parikin pullaa tai kokonaisen suklaa levyn het kerrasta. :ashamed: Eri laisia vitamiinejakin olen yrittänyt syödä hillitäkseni himoani makeaan. Mut, mut..... Joo seli seli. Kyllä se vika taitanee himoineen olla ihan vain tulla korvien välissä-omassa pää köpassani.
Nyt syömään juuri laittamaani makkarakastiketta (tehty muuten kalkkunanakeista+lisänä suht paljon vihanneksia) ja makaronia. olis kyl tehnyt mieli perunaa mut ei kaapissa ollut, enkä viitsinyt pukea kuopusta vain kauppareissua varten. Laiskuutta siis. :ashamed:
Tsemppiä kaikille laihiksella olijoille ja sitä suunitteleville. :hug: :hug: :hug:
just tollaset arkijutut et kävelee osittain työmatkan jne on hyviä juttuja mistä aloittaa..Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 03:34 kiharapää kirjoitti:Nyt olen yhden aamun kävellyt osaksi työmatkan ja tänään meinaan tehdä sen myös..
Kaverin kanssa juuri puhuttiin, että maanantaina mentäisiin uimaan.. Saa nähdä jaksetaanko..
Hauskaa viikonloppua kaikille..