Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
no nyt lähti se ylimääräinen pois. eilen aloitin ton nutrilet dieetin. tiistaina kyllä jo söin nutriletteja,mutta myös hekkuja. nyt tänään paino oli 82kg. ajattelin vielä olla tän ja huomisen päivän dieetillä ja sit lauantaina syödä normaalia ruokaa. ajattelin kyllä jos kävis yhdes hampurilaispaikassa, et toivottavasti ei tuu kaikki sit takas.
 
mahtuuks mukaan??????????? Olen lyhyt ja paksu... :x suu kiinni en ole ollut ainakaan ruokapöydässä! :LOL: Mittaa on 164.5 ja painoa 110kg...Nyt olen sitten omalla tahdolla aloittanut pakko laihiksen sellasen elämäntapa remontin(kun muuta remontoitavaa ei ole ;) ) käyn kerran kuussa sairaanhoitajalla , joka tarkistaa verenpaineen ja siellä on tarkempi vaakakin...
kauhee urakka kun yritän päästä siihen mitä olin 7v sitten ...eli 69kg silloin medän tyttö oli ihan pieni...tavoite on olla samoissa mitoissa sitten kun tyttö on 10 v.
 
mahtuu mahtuu.. tervetuloa :flower:

saa nähä miten sorrun viikonloppuna tässä vielä. riitaa miehen kanssa joka nyt sit ollu ryyppyreissulla. ei tietoo missä on eikä millon tulee. että sellasta vsatuullista vsanhemmuuden jakamista...

en oo vielä ainkaan syöpötelly =) viinirypäleitä kyllä kiukussani vedin :D
paino vielä pysyny samassa. välillä nousee mut sit taas laskee.. nyt viikko 16 menossa.. kaipa se väkisinki kohta nousee kun ei viitti syyäkkään liian vähän.. nyt siis vielä alle lähtöpainon ku alussa vielä tippu jonkun verran..
kuhan ei vaan herkuttelis vaan söis terveellisesti. miten senki tekis ku kaikkee tyhmää tekee taas mieli
:(
 
1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4
5.2 paino 97,4
12.2 paino 98,4 (oltiin pe-la risteilyllä, herkuteltua tuli)
19.2 paino 97,8

viikkopudotus: -0,6kg
kokonaispudotus: -3,9kg

Nyt tarvii kyllä alkaa tekeen jotain! Onko ehdotuksia?
 
:wave: Tervetuloa kaikki uudet laihduttajat! :hug:
Tänään onkin taas punnituspäivä... :attn:

Aloituspaino 18.8-05. 96,9kg
Viikko sitten 88,7kg
Tänään 88,4kg
Viikkopudotus vaivaiset 300 grammaa :'( :headwall:
Kokonaispudotus 8,5kg! :)

Vaihteeksi on paino alkanut jumittaa oikein kunnolla, silti aion pitää tänään herkuttelupäivän - kyllä olen koko viikon kärsinytkin nälästä ja jopa liikkunutkin mukavasti...
Toivottavasti ensi sunnuntaina puntari näyttää jo alle 88 kiloa! :whistle:
 
Hupsista.. oliki paino tippunu 70,7...
mut varmaan tasottuu tossa ens viikolla. tullu ni huonosti syötyä viikonlopun aikana. en oo ees miettiny mitä syö kun tuo miehuus ärsyttää.. nyt sovittiin jo ja piti tänään lähtee syömään mut eipä jaksanu mies lähtee.. lähti nukkumaan ku heräs tänään pojan kanssa aamulla..
ihan niinku ei olis jo saanu levätä. viikolla nukkuu plajon enemmän ku ennen vaik tunnit tippunu puoleen..eli olis ollu mullekki kivaa jotain piristystä..
mut eipä tullu sit herkuteltua. eilen kyl söin ihan tavallista emmentaalia
:kieh:
 
Tervetuloa mukaan vaan kaikki uudet

aloitus 90kg
viime viikolla 83,5kg
tänään 81.6kg
viikkopudotus 1,9kg
kokonaispudotus 8,4kg

jippii :D
ei paino noussu vaikka nyt perjantaina ja lauantaina herkuttelin. jätskii karkkii ja kaikkea muuta.
olin tossa pari päivää nutrilet dietillä.
aloitan taas ens viikolla jos en jo tänään.

painonpudotus iloa kaikille :D
kesä lähestyy
 
äiti 72
ihanaa huomata etten taistele yksin kiloineni, eli kohtalotovereita on. Mä olen 160 cm pitkä ja painoa on tällä hetkellä 83. Tosin viikko vichy-dieettiä takana. Mut jotain tehokkkaampaa kaivattais, mitä vois itekseen noudattaa. taputellaan toinen toisiamme olalle ja tsempataan näin koneen välityksellä.
 
Jee !!! Minä olen ollut viime tiistaista diabetes ruokavaliolla... eli sellasella jonka saa sairaalasta kun sokerit on raskauden aikana koholla...ja se toimii !!!! tiistaina vaaka näytti 110 ja eilen illalla 109...pitkä on pudotus ja kuoppainen tie pitää toivoa ettei tule lankeemuksia ainakaan paljon...nyt lenkkarin sovitukseen... :D ...isäntä yllätti isosti...tsemppiä kaikille ja jaksamista :hug:
 
Nyt pääsin tänään aloittamaan PV:n kanssa elämän muutosta.. Joten saa nähdä miten käy.. Toivottavasti onnistun..

Joten menenkin hakemaan jotain hyvää ja kevyttä syötävää..

Mutta katsotaan miten käy..

Kaunista alkanutta viikkoa, ja kevät alkaa tulla... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 17:20 Darelbeida kirjoitti:
Jee !!! Minä olen ollut viime tiistaista diabetes ruokavaliolla... eli sellasella jonka saa sairaalasta kun sokerit on raskauden aikana koholla...ja se toimii !!!! tiistaina vaaka näytti 110 ja eilen illalla 109...pitkä on pudotus ja kuoppainen tie pitää toivoa ettei tule lankeemuksia ainakaan paljon...nyt lenkkarin sovitukseen... :D ...isäntä yllätti isosti...tsemppiä kaikille ja jaksamista :hug:
mäki oon välillä yrittäny sitä noudattaa... ei vaan aina muista. välillä soveltelen vähän ite. mut kuiteski sitä perus periaatetta et tasaset ateriat ja sokeritonta ruokavalio (vähän vaihtelevalla menestyksellä =) )
ja hyvin on menny
=)
 
olin tossa maanantain ja tiistain nutrilet dieetillä,mut sitten en jaksanut enempään. rupesi tökkimään. tarkoitus oli saada se paino 80kg ens sunnuntaiksi.tänään oli 80,8kg.
oli tarkoitus aloittaa kuntosali harjoitus mutta kun on niin kalliita. ja sitten monessa salissa on se vuoden sitovuus.
 
Mahtuukos tänne vielä mukaan?
Mulla pituutta noin 160senttiä ja painoa 98kg. Raskaudesta jäi viis kiloo. Synnytyksestä siis kohta kuus kuukautta.
Paino on noussu koko aika sen jälkeen ku alotin seurustelemaan miehenki kanssa. Sitä on tullu koko ajan vaan lisäälisäälisää ja lisää...No "onneks" niin on käyny myös miehelle...
Mutta nyt ois tehtävä jotain. Mitään varsinaista diettiä en viitti alottaa koska imetän edelleen mutta mulla tekee varmaan jo paljo se että jättäis noi ylimääräset namit ja muut herkut pois....Varsinainen herkkupeppu kun olen :ashamed:
Kuntopyöränki sain lainaan...jos vaikka sais aikaseks alotettua kuntoilun. Ja kun tuo aurinko kerran näyttää naamaansa nii pitäs alottaa vaunulenkit.

Mutta tässä jotain taustatietoja jos mukaan vielä mahtuu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 15:59 toukka81 kirjoitti:
Mahtuukos tänne vielä mukaan?
Mulla pituutta noin 160senttiä ja painoa 98kg. Raskaudesta jäi viis kiloo. Synnytyksestä siis kohta kuus kuukautta.
Paino on noussu koko aika sen jälkeen ku alotin seurustelemaan miehenki kanssa. Sitä on tullu koko ajan vaan lisäälisäälisää ja lisää...No "onneks" niin on käyny myös miehelle...
Mutta nyt ois tehtävä jotain. Mitään varsinaista diettiä en viitti alottaa koska imetän edelleen mutta mulla tekee varmaan jo paljo se että jättäis noi ylimääräset namit ja muut herkut pois....Varsinainen herkkupeppu kun olen :ashamed:
Kuntopyöränki sain lainaan...jos vaikka sais aikaseks alotettua kuntoilun. Ja kun tuo aurinko kerran näyttää naamaansa nii pitäs alottaa vaunulenkit.

Mutta tässä jotain taustatietoja jos mukaan vielä mahtuu...
mahtuu mukaan =) aika samoissa lähtökuopissa minä olin kun tän ketjun alotin =) nyt tosin taas raskaana mut pyörin täällä vieläkin kun yritän syömisiä hallita vaik en varsinaisesti laidutakkaan..

pitäs kauppaan lähtee ni ei jouda turisemaan mut laitan jossain vaiheessa kuulumisia...
 
mariellalle lähdemme
Mä olen 172cm ja painanut aina aikuisena 50-60kg
nyt 77kg


quote title="03.08.2005 klo 11:12 Lehmä kirjoitti"]
Tässä oon tätäkin palstaa välillä lueskellu ja miettiny et mihin pinoutuis.. Tullu vaan koko ajan vastaan sellasia jotka mua pidempiä ja 30 kg vähemmän painoa.. ja sit tuskastellaan etta miten pitäs saada nää "hirveet läskit" pois.. Siinä sitten kiva pinoutua jos 55kilonen on hirvee läski...mikäs sitte ite on? Eli ajattelin jos tekis ihan oman pinon paljon ylipainoisille... Eli minä 165cm ja paino reilu 90kg. Eli ei ihan pelkkää raskautta voi enää syyttää... Painoa kun oli tullu jo ennen raskautta.Ekalla neuvolakäynnillä meinasin tippua vaalta kun terkkari ilmoitti painoksi 85kg. Viimeisestä punnituksesta oli kyllä aikaa, mutta sillon oltiin jossain 70kg tienoilla ja siitä pari vuotta aikasemmin oli vielä 60kympin puolella.. minne olis haaveena vielä joskus päästä.. Just eilen käytiin vaakoja kaupassa kattelemassa, kun sais vielä ostettua sellasen ni laittaisin sitte tarkan painon tänne.. Jos sais ittensä niskasta otettuu kiinni jos tilittäis sitä viikottain tänne.. Jos nyt tavoitteeks ottais esin että -10kg jouluksi.. Vielä imetän osittain ni en ihan tosissani vielä aloita, mut herkut voi jättää pois.. Ja imetyksen loppusuoralla ollaan.. vauva nyt 8kk.
Eli löytyiskö muita reilusti ylipainoisia tähän pinoon?
[/quote]
 
Nikittömänä vakkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 22:52 Model kirjoitti:
Ei....ootte kyl niin tuhdissa kunnossa et jos joku näkis teijät rannalla ottamassa aurinkoa nii Greenpeacen miehet ois laakista paikalla. "Help, save the Whales" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mitäs lueskelet pinoamme, jos niin kovasti kauhistuttaa/huvittaa kilomme? :eek:

Et näköjään ole lukutaitoinen, kun tähän pinoon eksyit kirjoittelemaan... :attn:

Tsemppiä kaikille, älkää masentuko typeristä kommenteista, vaan pidetään pino näkyvillä laihempien kiusaksikin! :saint:
 
Onko teillä siis joku yhteinen punnituspäivä vai käytettö vaan aina kertomassa terveisiä sillon tällöin? Ois se varmaan lukenukkin tuolla alussa mutta en oo kerenny kaikkia viestejä lukemaan...

Eilen sorruin taas suklaaseen...Niinkun aina perjantaisin...tai itseasiassa melkeen jokapäivä...No nyt oon saanu jätettyä noi viikkosuklaat pois ja oon kaupassa kiertäny karkkihyllyt kaukaa..mutta viikonlopun kunniaks sorruin taas eilen. No mutta eiköhän tää tästä :)

Oon ruvennu vähän pistään ylös noita syömisiäni nii nyt kyllä huomaa silleen ihan kunnolla että on oikeesti remontin paikka...No eiköhän se tästä pikkuhiljaa.

Mites muuten saako niitä raskausdiabeteksen ruokavalio-ohjeita jostain netistä? Voisin tietysti neuvolasta pyytää niitä. Mullakin ne oli tossa raskausaikana mutta tais hukkua muutossa...

Flunssaki alkaa pikkuhiljaa hellittämään että jos sais vaikka alotettua sen kuntopyöräilyn. Kun ois yhtäpaljon energiaa ku tolla pojulla:) Nytkin pyörii tuolla lattialla niin vauhdikkaasti.

Mutta nyt pitää lopetella. Hyvät viikonloput kaikille!
 

Yhteistyössä