\
Älkää kilojen kanssa kamppailevat ottako tätä puukotuksena selkään... toisiaan pitää tukea satasella mukana...
Minä vaan en tuskiani nauramatta itselleni kestä...KETÄÄN EN NIMITTELE KUIN ITSEÄNI JA KETÄÄN EN HALUA LOUKATA.. :ashamed:
pojan kans en voi vielä mennä kävelemään kun lääkäri käski polvíen takia pudottaa ensin pari kiloo ruokavaliolla..."model" jos pääset ja kun pääset ulos ole iloinen että et ole minä
Hyvä jos joku voi tästä repiä huumoria--just sano sievinen että vaan positiivisella asenteella laihtuu...ettei saa olla negatiivisia juttuja pääkopassa :headwall: ...en suostu olemaan valas pikemminkin merilehmäAlkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 22:52 Model kirjoitti:Ei....ootte kyl niin tuhdissa kunnossa et jos joku näkis teijät rannalla ottamassa aurinkoa nii Greenpeacen miehet ois laakista paikalla. "Help, save the Whales"
Älkää kilojen kanssa kamppailevat ottako tätä puukotuksena selkään... toisiaan pitää tukea satasella mukana...
Minä vaan en tuskiani nauramatta itselleni kestä...KETÄÄN EN NIMITTELE KUIN ITSEÄNI JA KETÄÄN EN HALUA LOUKATA.. :ashamed:
pojan kans en voi vielä mennä kävelemään kun lääkäri käski polvíen takia pudottaa ensin pari kiloo ruokavaliolla..."model" jos pääset ja kun pääset ulos ole iloinen että et ole minä