Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 22:52 Model kirjoitti:
Ei....ootte kyl niin tuhdissa kunnossa et jos joku näkis teijät rannalla ottamassa aurinkoa nii Greenpeacen miehet ois laakista paikalla. "Help, save the Whales" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Hyvä jos joku voi tästä repiä huumoria--just sano sievinen että vaan positiivisella asenteella laihtuu...ettei saa olla negatiivisia juttuja pääkopassa :headwall: ...en suostu olemaan valas :LOL: :LOL: pikemminkin merilehmä :LOL: :LOL:

Älkää kilojen kanssa kamppailevat ottako tätä puukotuksena selkään... toisiaan pitää tukea satasella mukana...
Minä :p vaan en tuskiani nauramatta itselleni :LOL: :LOL: kestä...KETÄÄN EN NIMITTELE KUIN ITSEÄNI JA KETÄÄN EN HALUA LOUKATA.. :ashamed:

pojan kans en voi vielä mennä kävelemään kun lääkäri käski polvíen takia pudottaa ensin pari kiloo ruokavaliolla..."model" jos pääset ja kun pääset ulos ole iloinen että et ole minä

plussapallo harmaana
Voi mua...oltiin kolme päivää mökillä ja kylpylässä. ja sitten tuli syötyä kaikkee hyvää, grilli makkaraa ja kermaperunoita ja vaikka mitä :'( onneks ei tullu kuin kilo takas, muta nyt tuntuu töksähtäneen paikoilleen tosissaan noi kilot, koko ajan samassa :/ meinaan kans kokeilla sitä vissy dieettiä, katon ensin mihin rahkeet riittää ja jatkan sitä sen mukaan sitten. Oisko lisää kokemuksia siitä? No huomisiin sitten, saas nähdä mitä se vaaka aamulla näyttää.

1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4
5.2 paino 97,4
12.2 paino 98,4 (oltiin pe-la risteilyllä, herkuteltua tuli)
19.2 paino 97,9
26.2 paino 98,4 ( miehen synttärikeumut)

viikkopudotus: -0,6kg
kokonaispudotus: -3,4kg

tänään oli 71,3... et samoissa pyöritään vaik välillä lähtee vähän nousemaan.. oon kuiteski yrittäny syödä "tarpeeks" ettei neuvolatäti taas sanois jotain ku viimex jo sano kun oli yli 1,5 kg tippunu. mut siitä asti ollukki jo kk samaa... mut kaipa se kohta saakin jo vähän nousta.. 16+ jotain menossa..
eilen kyl olin tuhma ja söin pikaruokaa :(

aloitus 90kg
viime viikolla 81,6kg
tänään 81kg
viikkopudotus 600g
kokonaispudotus 9kg

paino näytti jo tällä viikolla 80,6kg,mutta olin silloin sillä dieetillä. Nyt vaan käyn salilla ja yritän syödä mahdollisimman kevyesti.

tässä just mietein että oon mä aina yrittänyt laihduttaa kun ekan sain mutta nyt vasta oikeesti kunnon motivaatio että mä olen vielä joskus laiha.

tsemiä kaikille!!!!!!

ja tervetuloa uudet pinoilijat

Aamulla vaaka tosiaan näytti sitä samaa 98kg mutta vastahan mä alotin. Ehkä ens viikolla on jo jotain lähtenykki...saas nähdä :)

Käytiin pojun kanssa tossa tekemässä vaunulenkki. Oli niin ihana ilma että oli pakko lähtee vaikka en mä vielä ihan täysin oo tästä flunssasta parantunu. No on se onneks jo huomattavasti parempi, voi sanoo että melkeen jo ohi nuhaa lukuunottamatta. Ja en edes käynyt Makuunin kautta namiostoksilla vaikka mielessä käväs. Sain hillittyä itseni:)

En tiedä mikä on tällä viikolla mennyt noin pahasti vikaan, mutta plussaviikko tuli oikein reilusti... :headwall:
Saattaa ehkä olla ekat menkat alkamassa, kun olen nyt ollut yli viikon täysin imettämättä - tiedä sitten paljonko vaikuttaa tuohon punnitustulokseen!?! :/

Aloituspaino 96,9kg
viime viikolla 88,4kg
tänään 89,1kg eli viikkopudotus +700g :ashamed:

Että semmosta tällä kertaa... \|O

Jaahas, eipäs ole vähään aikaan tullut raportteja annatuksi. :ashamed: Nytkin on hiukan niin jä näin kun on reissus melkein viikko oltu sukulaisten passattavana. Eikä näin ollen ole oikein laihikset pitäneet kutiaan ja on se tuo motivaatiokin jotenkin karkuun lähtenyt sen kolme viikoa sitten tapahtuneen keskenmenon myötä. :( Vaik kuin silloin uhosin jot nyt on hyvä jatkaa painon pudotusta kun luonnollista "lihottajaa" ei enään ole. No, mut ehkä tää motivaation puute on tällä hetkellä sallittuakin kun ei vaan jaksa ajatella kuin päivän kerrallan. :ashamed: Sen verran on tuo keho vielä "sekaisin".

Mut sen verran tuli vaakaa tervehdityks jotta paino oli n. 86.6kg lauantai aamupäiväl, joten ei sitä oikeastaan tullut reissussa mässäillyks liikoja. Kun lähties tais tuot samaa luokkaa paino olla. (Pitäs oikein tarkistaa tuolt aijemmist kirjoituksist tuo paino.)

Lähtö paino siis syksyllä oli 1.9-05 90kg

Annastiineli-75
Täähän on mahtavan kokoinen pino, johon minäkin mielelläni tässä pinoudun !!!

Jahas ja laihdutushistoriaa.. Pisteitä täälläkin laskeskellaan (välillä innostuneemmin kuin toisinaan..). Paino loppuraskaudessa jotain 104 kg, laihdutin 8 kiloa, jotaka tulivat takaisin + pari ylimääräistä kiloa niiden mukana, huoh :(
Nyt paino 94,5kg. Matkaa tavoitepainooni on vielä paljon, olisi ihanaa joskus painaa 70 kiloa.. Pieniä tavoitteita kerrallaan, tässä 3 kilon tähtitarroja keräillään aina maanantai-iltaisin painonvartijoissa :) :)

Tiedoksi muuten imettäville, jos haluatte noudatta pv:n pisteenlaskua, lisätkää päivittäiseen pistemääräänne 12 pistettä !!

Oikein paljon tsemppiä kanssa-laihduttajille ja haleja !!!
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 14:39 Annastiineli-75 kirjoitti:
Täähän on mahtavan kokoinen pino, johon minäkin mielelläni tässä pinoudun !!!

Jahas ja laihdutushistoriaa.. Pisteitä täälläkin laskeskellaan (välillä innostuneemmin kuin toisinaan..). Paino loppuraskaudessa jotain 104 kg, laihdutin 8 kiloa, jotaka tulivat takaisin + pari ylimääräistä kiloa niiden mukana, huoh :(
Nyt paino 94,5kg. Matkaa tavoitepainooni on vielä paljon, olisi ihanaa joskus painaa 70 kiloa.. Pieniä tavoitteita kerrallaan, tässä 3 kilon tähtitarroja keräillään aina maanantai-iltaisin painonvartijoissa :) :)

Tiedoksi muuten imettäville, jos haluatte noudatta pv:n pisteenlaskua, lisätkää päivittäiseen pistemääräänne 12 pistettä !!

Oikein paljon tsemppiä kanssa-laihduttajille ja haleja !!!
:hug:
tervetuloa..
aika samalta kuullostaa mun tarina.yli sadan mentiin loppuaikana(osa kyl turvotustamut), kesän jälkeen oli paino just joku 95 tietämillä.. (sillon poika n. 8kk ja imetin vielä osittain mut sai mm velliä iltasin jne)
elokuussa alotin laihiksen ja nyt on paino ollu reilu 71 kiloo koko alkuvuoden. nyt oon taas raskaana ni en oo joulukuun jälkeen oikeestaan laihduttanu enää mut pyrin syömään terveellisesti (vaihtelevalla menestyksellä =) )
et mulla tippu aika nopeesti noi kilot loppujen lopuks vaan nelisen kk meni mut oli ne kyl nopeesti tullukki. ennen raskautta lihoin vähässä ajassa jo jonkun 15 kg ja raskauden aikana tuli taas joku yli 20 kg..
et oli vähän "epänormaali" olo kun oli niin iso. ei sitä vieläkään missään hyvässä kunnossa olla kun maha roikkuu jne mut ehkä sit joskus.. kattoo nyt ensin taas raskaus loppuun ja imetys jne.. sit taas vähän kiloja pois ja liikuntaa..
mut onnea laihikseen ja tsemppiä.. kyllä se aurinko paistaa jokaiseen risukasaan ennenpitkää =)

Nyt olen oikeen ylpee itestäni...En edes eilen sortunu laskiaispulliin vaikka mieli ois tehny:) Muutenki oon saanu hyvin pidettyä kurissa tuon herkkujen popsimisen. Maanantainaki seisoin karkkihyllyn edessä jonku aikaa ja mietin että ostaisko vai eikö ostais mutta päätin kuitenki jättää ostamatta:)

Eilen sain alotettua sen kuntopyöräilynki. Toivottavasti nyt jaksan harrastaa sitä edes muutamana päivänä viikossa. Mä kun helposti kyllästyn kaikkiin tommosiin hommiin. No täytyy kattoo:)

vaaka se näyttelee huonoja lukemia. kuntosalilla on kyllä tultu ihan hyvin käytyä mutta toi syömis puolen kun saisi vielä kuntoon. on nyt ihan hirveä suklaa hinku. katotaan pystynkö vastustaa vai menenkö kauppaan.

sunnuntaina taas punnitus

Tänään sitten aloitin soppakkurin, elikäs sen sairaaladietin, huh, hengissä ainakin vielä. mutta nyt lukemiin, elikäs lähtöpaino 5vkoa sitten 90,5 ja tänä aamuna 84,5kg, ja nyt sitten toi dieetti päälle ni eiköhän tässä ala tuloksia tulemaan sunnuntain punnitukseen mennessä :D vaikka hyvin on nytkin menny ilman mitään teho kuuria, mutta haluun nopeita tuloksia joista on sitten taas pisteillä hyvä jatkaa. Tsemppiä koko porukalle :hug:

Kuka vei miun kaikki voimat, antakoot ne äkkiä takaisin :\| On nimittäin semmonen olo ettei jaksas tehä yhtään mitään. Pojalla on 38 kuumetta, mies on kunnon flunssassa ja nyt alkaa miulakin olemaan kurkku kipee ja nenä vuotamaan :snotty: Ainut kuka on (vielä) terve on tyttö, toivottavasti tää tauti ei tartu siihen ollenkaan. Lahiksen kannalta täs on se hyvä puoli et ruokaa ei tee yhtään mieli, mut toisaalta ei jaksa kuntoillakkaan yhtään :(

1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4
5.2 paino 97,4
12.2 paino 98,4 (oltiin pe-la risteilyllä, herkuteltua tuli)
19.2 paino 97,9
26.2 paino 98,4 ( miehen synttärikeumut)
5.3 paino 98,3

viikkopudotus: -0,1kg
kokonaispudotus: -3,5kg

En sitten saanu soppakuuria vedettyä loppuun asti :ashamed: tuli niin karmee päänsärky että en uskaltanu jatkaa.....mutta eipä se mitään, tänä aamuna vaaka näytti 82,5 eli viikko pudotus 1,5 kiloa! En tiedä kuin se noi notkahti, eilen nautin illalla muutaman siiderin, ja mun kroppa reagoi aina tollai että se käyttää kaiken energiansa sen alkoholin polttamiseen ja paino "notkahtaa" hetkellisesti, eli varmaan se oikea paino olis siellä 83,5 kieppeillä.

25.1-06 90,5kg
5.3-06 82,5kg B)

Perjantaina tuli vähän herkuteltua eli ajattelin että kaikki tuli nyt takasin mitä siihen asti oli pudonnu mutta ei onneks:)
Vaaka näytti tänään 95.5kg ja alotus oli 98kg. Viikko pudotus oli tähän alkuun 2.5kg eli aika hyvin vaikka mielestäni ainakaan en oikeen mitään sen eteen oo tehnykkää...no herkkuja en oo syöny jokapäivä ja jonku verran liikkumistaki lisänny. Eiköhän se tästä sitte lähe putoomaan:)

Tsemppiä kaikille! :)

tervehdys..
täällä on ollu rankka viikko. ensin oli viimevkonlopulla pojalla vauvarokko joka sit kesti viimeviikkoon asti. sit torstaina onnistuin tökkäämään pojan kanssa leikkiessä itteäni LEHDELLÄ silmään :'( tuli sit taas haava silmään ja silmälappupakko. on muuten pirun kipee ku on haavta silmässä. ei pysty oikeen tekemään mitään. nyt sentään onnex vähän parempi. pakko oli koneelle tulla vähän asioita hoitamaan ja samalla tänne piipahtamaan..
on sit viikonloppu tullu syötyä tosi huonosti. ensin torstaina karkkia hirvee määrä itsesääliin (tuli vaan tosi huono olo, sokerihumala tai joku)
sit taas mies lähti kiukulla ulos perjantaina ja jätti mut yksin hoitamaan poikaa. oli sillon vielä silmä niin kipee että ei pystyny pitämään toista silmää auki ilman et toisella kädellä piti lappua paikallaan et silmä pysy kiinni :'( et olin tosiaan miehelle vihanen!!
itellä tippu paino 70kg näytti vaaka. ( pyöriny nyt siinä 71-72) kun ei oo itelle jaskanu tehä ruokaa eikä oo maistunu.. tänään sit maistu pizza :'( et oikeen terveellisesti ollaan eleilty... :eek:
mut kuhan paranen ni kunnostaudun. on lenkkikaverikin nykyään. ilman lapsia yritetään päästä ihan vähintään kerran viikossa kunnon lenkille.. sit tietty muutaki liikuntaa mut on kiva ku joskus on joku muukin mukana =)

touhu tenava
Iltoja!!!

Niin vaan keikkuu täällä paino tus 85.6-86.6kg välimaastossa Ei ota pudotakseen ei. Vaikka reilun vuorokauden kestäneen vatsaflunssankin tuos menneel viikol sairastin. Eikä näin ollen ruoka ole oikein maittanut.
No, toisaalt saattaa tietty olla menkatkin tulos ja silloin mun paino junttaa tai hiukan kohoaa, joten toivos on hyvä elää.
Ettekä kyl arvaakaan kuin noit menkkoja tääl hartaan olen odotellut, sitten keskenmenon. Jotta saataisiin taasen alulle uusi vaavi-tilaus.
Sillä huolimatta surusta, kaipuusta, pettymyksestä olemme päättäneet olla luovuttamatta. :heart: B)

-Lähtö paino ollut aikoinaan syyskuun alussa -05 90kg. Sittemmin käväisi jo tuolla 85.2kilossa. Raskaus teki omat temppunsa, mutta nyt siis paino tuo alussa ilmoittamani.

En nyt ehtinyt lukea juttujanne, mutta luen ne kun on aikaa.. Mutta voin olla iloinen ja saan kertoa teillekin.. Olen viime viikolla pudottanut 1,7 kg. Siis viime viikon maanantaina aloitin Painonvartijoiden kirjekurssin, eli siis kaksi viikkoa mennyt.. Paitsi täytyy myöntää että tällä viikolla on mennyt ihan pipariksi tämä laihis.. Jotenkin yövuorot sotki kaikki..
=)

Hauskaa uutta viikkoa kaikille.. Nyt jatkan siivoamista, jotta löydän kadonneen tavaran..

Koitan saada tultua aikaisemmin..
Hauskaa kevään odotusta kaikille, ja toivotaan että pian saadaan kivat lenkkeily ilmat..

enpä oo vittinyt käydä hetkeen. paino junnaa paikoillaan. kai se sitten kaikilla tapahtuu jossain vaiheessa. tänään näytti 80.5 eilen 81.2 ja siinä se koko ajan pyörii.
oon siellä salilla käynyt noin 4 kertaa viikossa

tsemppiä teille, toivottavasti munkin painoni joskus alkaa tippumaan

Yhteistyössä