Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Lehmä
Tässä oon tätäkin palstaa välillä lueskellu ja miettiny et mihin pinoutuis.. Tullu vaan koko ajan vastaan sellasia jotka mua pidempiä ja 30 kg vähemmän painoa.. ja sit tuskastellaan etta miten pitäs saada nää "hirveet läskit" pois.. Siinä sitten kiva pinoutua jos 55kilonen on hirvee läski...mikäs sitte ite on? Eli ajattelin jos tekis ihan oman pinon paljon ylipainoisille... Eli minä 165cm ja paino reilu 90kg. Eli ei ihan pelkkää raskautta voi enää syyttää... Painoa kun oli tullu jo ennen raskautta.Ekalla neuvolakäynnillä meinasin tippua vaalta kun terkkari ilmoitti painoksi 85kg. Viimeisestä punnituksesta oli kyllä aikaa, mutta sillon oltiin jossain 70kg tienoilla ja siitä pari vuotta aikasemmin oli vielä 60kympin puolella.. minne olis haaveena vielä joskus päästä.. Just eilen käytiin vaakoja kaupassa kattelemassa, kun sais vielä ostettua sellasen ni laittaisin sitte tarkan painon tänne.. Jos sais ittensä niskasta otettuu kiinni jos tilittäis sitä viikottain tänne.. Jos nyt tavoitteeks ottais esin että -10kg jouluksi.. Vielä imetän osittain ni en ihan tosissani vielä aloita, mut herkut voi jättää pois.. Ja imetyksen loppusuoralla ollaan.. vauva nyt 8kk.
Eli löytyiskö muita reilusti ylipainoisia tähän pinoon?
 
Mimmi811 harmaana
mä olen sua pidempi (185 cm), mutta painoa löytyy 3 numeroinen luku viel, 105 kg :eek: :ashamed: :eek: . Raskauskiloja mulla aivan liikaa jäi, kun neiti imi vaan 2kk rintaa. Tyttö nyt n.9kk ja laihis menossa kovaa vauhtia. Laskeskelen painonvartijoiden pisteitä, jotka on kyl hyväksi havaittu menetelmä. Just mulle passeli :) .
Tsempataan toisiamme, ni ehkä saavutetaan joskus tavoitepainomme =) :hug: =)
 
Mä vedän pohjat...Pituutta on 166 ja painoa kunnioitettavat 104... :ashamed: Vähäkö hävettää kun kilot on tullu pikkuhiljaa viimesen kymmenen vuoden kuluessa.Raskauksista ei oo jääny yhtää, kaikki jäi laitokselle mutta oon lihonu kotona ollessa.Liikun vähän ja syön liikaa.Kauhee makeenhimo.Mua ei sais päästää kauppaan.Ostin kromia eilen, josko se hillitsis...Mutta tuun mukaan!
 
Pinoudunpas tännekin, johon todellisuudessa kuulunkin. Olen ollut mukana kilopinossa. Pituutta on 170cm ja paino viime sunnuntaina 88,3kg. Yritys on noin 75kg mutta en tiedä pääsenkö sinne koskaan. Kilot ovat lujassa kun olen jo varhaisessa keski-iässä. Yritän kuitenkin. Kiloja on tippunut jo 10 viime talven aikana.
 
harmaa kipsu
Mä olen nyt raskaana ja tossa sokeri pinossa, mutta ennen raskautta olin pahimmillaan 104kg ja pituutta on 160 ja millit päälle... Laihdutin siitä 94 kiloon ja sitten loppui työt ja paino alkoi heitellä. Ennen raskauden alkua se on 98-99kg. Nyt on raskautta reilu kuukausi jäljellä je sitten alkaa loppu elämän ruokavalio koska mulla on todettu raskausdiabetes ja jos en laihduta on erittäin todennäköistä että sairastun 2 tyypin diabetekseen... Mutta juu läskiä on täälläkin :D
 
Jeps,pinoudumpas minäkin tänne eli pituutta 160cm ja painoa huikeat 105,6kg eli taidampa olla tuhdein pinoutujista :(
Pisteiden lasku alkoi taas eilen muutaman rokuli viikon jälkeen jotka nyt harmittaa niin pirusti!
Minulla kaikki läski kerääntyy MAHAAN ja PEPPUUN..
Olisiko teillä hyvät ihmiset jotain hyvää keinoa ihan kotioloissa treenata vatsalihaksia ,kun perinteinen vatsalihasliike eli makuulta istumaan nousu rasittaa selkää,niskaa yms..eli on niin kivuliasta tehdä että ei kiinnosta!
 
Lehmä
Dodii..nyt alkaa olla jo porukkaa täällä..
mulla oli just ennen synnytystä mittarissa 108kg. Muistan kun oli "hirveetä" ylittää 60 raja.. ja nyt ollaan siis 92.
Eilen eleilin oikeen kiltisti.. Aamulla n 15min kuntopyörää ja paljon vettä join. Sit kävelylle rattailla.. Käytiin sit vielä kaupassa(enkä edes ostanu mitään tuhmaa=) rattailla. En lipsunu pahemmin ollenkaan koko päivänä..
Aamiaiseks täysjyväleipää ilman rasvaa ja juustoa. vähän kalkkuna leikettä (ohutta=) ja salaattia,tomaattia
Välipalaks päivällä rasvatonta rahkaa. Ruuaks tosin oli kyl porsaanliha kastiketta, mut siihen ei lisätty kermaa ja söin yli puolet ateriasta kasviksia/salaattia..
mitäs sitten vielä. nektariinia söin kanssa illansuussa ja sitten vielä vähän ruispuuroa.
Oliko paha päivä? Vedenjuontiin oon nyt keksiny et lisään muutaman tipan sitruunamehua siihen ni menee paljon paremmin, minä kun en koskaan oo liiemmin vedestä pitäny.. Vielä pitäs sitä tehokasta liikuntaa saada lisättyä, mut mies tehny paljon ylitöitä ni en oikeen yksin pysty tekemään mitään.. lähinnä käydä vaunulenkeillä ja välillä tota kuntopyörää polkea.. Olisihan se hyvä et sillekkin tulis vihdoin käyttöä kun ollu puolivuotta pyyhetelineenä.. Hiukka noloo aina jos vieraat näkee sen ja minut samaan aikaan samassa paikassa.. Mut kyllä mä vielä näytän kaikille et en oo ikuinen lyllerö..
Entäs miten muilla menee? Mitä te yleensä syötte? Onko kellään jakaa kevyitä reseptejä tai muuta? Ja mites te jotka laskette pisteitä? ootteko mukana ihan jossain pv ryhmissä vai pelkästään laskette? Muakin kiinnostaisi mut en oo vielä tohtinu tilata kun on niin kallista.. toisaalta nehän sanoo et kallis hinta lisää motivaatiota saada niitä tuloksia... Anteeks kun mulla varmaan vähän sekava viesti kun välillä käyn täs vahtimassa ettei poika kiipee minnekkään hirveen korkeelle ni katkee ajatus kun tulee takasin kirjoittamaan..
Mutta tsemppiä kaikille.. Sovittaisko vaikka et jos aina sunnuntaisin käytäis vaalla ja sit tänne tunnustamaan..?
 
Halusin vaan tulla tsemppaamaan teitä :)
Itse nimittäin painoin vajaa vuosi sitten, synnytyksen jälkeen 107 kg ja pituutta on 170 cm. Sitten vaan pikkuhiljaa paino alkoi itsekseen tippua ja nyt painan jo 5 kg vähemmän kuin ennen raskautta.
Mitään sen erikoisempia dieettejä en ole pitänyt, mutta Painonvartijoiden pisteitä olen aina vähän yrittänyt laskeskella...
Pisteissäkin olin varovainen sen vuoksi, että halusin imettää lasta mahdollisimman pitkään.
Ja liikuntaa lisäsin sen verran, että n. 3 kertaa viikossa käyn lenkillä.
Mutta tällä hetkellä painoa on siis 81 kg. Vielä olisi tavoitteena saada pois ainakin 10 kiloa, mutta en pidä siinä mitään kiirettä, koska olen melko tyytyväinen jo nykyiseenkin tilanteeseen.
Ja mikä parasta, on ihanaa kun voi taas ostaa "normaaleja" vaatteita =)
Mutta kaikille pudottajille paljon :hug:
Kyllä te onnistutte, olenhan minäkin päässyt jo näin pitkälle!
 
KIA
Täällä tämmönen pieni pallero :whistle: 168cm ja 90kg. 14kg pudotin tuossa -hitaasti mutta toivottavasti pysyvästi- reilun vuoden aikana. Tavoite ois vielä toinen mokoma saada pois, toki ylipainoa sittenkin ois mut tyytyväinen olisin! Ja täytyy myöntää et tyytyväinen olen tälläkin hetkellä kun olen saanu tämän painon pidettyä jo n.vuoden verran. Tsemppiä meille painonpudottajille :flower:
 
..nuista pisteistä..ihan ittekseni laskeskelen ku ei oo rahaa käydä viikottain punnituksessa.. parisen vuotta sitte kävin ryhmäs kerran ja sain sillon kirjan missä kaikkien ruokien pisteet :) ..nyt vasta sain itteeni niskasta kiinni ja aloin tosissaan laskeen..tänään tuli 3 viikkoa ja miinusta on 8 kiloa :) suurin osa varmasti nestettä, mutta oon tyytyväinen :) sinnikkäästi vaan yritän eteenpäin... :flower:
 
jiisu
täältä löytyy myös pallero...pääsiäisen jälkeen oon ruvennu pudottamaan painoa,silloin vaakaan ilmestyi hurjat 93.5 kg ja pituutta on 162...eli melkoisen reippaasti :ashamed: tällä hetkellä puntari näyttää 83 eli 10 kiloa on jo lähteny...pisteitä kans laskeskelen ja tavoitteena olisi maaginen 65 kg (aluksi...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 22:16 jiisu kirjoitti:
täältä löytyy myös pallero...pääsiäisen jälkeen oon ruvennu pudottamaan painoa,silloin vaakaan ilmestyi hurjat 93.5 kg ja pituutta on 162...eli melkoisen reippaasti :ashamed: tällä hetkellä puntari näyttää 83 eli 10 kiloa on jo lähteny...pisteitä kans laskeskelen ja tavoitteena olisi maaginen 65 kg (aluksi...)
sehän on hyvin ..toi 10 kilon pudotus :flower: missä ajassa oot saanu tippumaan ? =) uteliaana kyselen ,hih :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 23:31 äitiii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 22:16 jiisu kirjoitti:
täältä löytyy myös pallero...pääsiäisen jälkeen oon ruvennu pudottamaan painoa,silloin vaakaan ilmestyi hurjat 93.5 kg ja pituutta on 162...eli melkoisen reippaasti :ashamed: tällä hetkellä puntari näyttää 83 eli 10 kiloa on jo lähteny...pisteitä kans laskeskelen ja tavoitteena olisi maaginen 65 kg (aluksi...)
sehän on hyvin ..toi 10 kilon pudotus :flower: missä ajassa oot saanu tippumaan ? =) uteliaana kyselen ,hih :whistle:
Eikös tuossa lue että hän aloitti pääsiäisen jälkeen ?? Silloinhan se tekee 4 kk:tta.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 18:40 Hupsis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 23:31 äitiii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 22:16 jiisu kirjoitti:
täältä löytyy myös pallero...pääsiäisen jälkeen oon ruvennu pudottamaan painoa,silloin vaakaan ilmestyi hurjat 93.5 kg ja pituutta on 162...eli melkoisen reippaasti :ashamed: tällä hetkellä puntari näyttää 83 eli 10 kiloa on jo lähteny...pisteitä kans laskeskelen ja tavoitteena olisi maaginen 65 kg (aluksi...)
sehän on hyvin ..toi 10 kilon pudotus :flower: missä ajassa oot saanu tippumaan ? =) uteliaana kyselen ,hih :whistle:
Eikös tuossa lue että hän aloitti pääsiäisen jälkeen ?? Silloinhan se tekee 4 kk:tta.... :whistle:
..ups ..taisin hiukan "hutasemalla" lukea.. :snotty:
 
zalminakki
mäkään en tänne kuulu mutta tsemppaamaan halusin tulla...
vuosi sitten painoin vielä 90kg ja pituutta mulla on 167cm.nyt painan n.65kg ja ihan koti konstein olen pudottanut. =)
vielä pitäs se 5kg saada pois niin olisin tyytyväinen.
kyllä te siihen pystytte jos minäkin pystyn ;)
 
Löysinn pari sivua jotka mun mielestä oli hyviä..

http://www.kalorilaskuri.fi/index.php?logout&tiedote=Sulje+selain%21 (pitää rekisteröityä, maksaa 1,9e/kk)

http://www.valio.fi/ravintoainelaskuri/index.html (toi varsinki oli mun mielestä hyvä vaik ei kaikkia ruokia ollukkaan..)

Muitaki on varmaan miljoonia, mut ainaki toi valion sivu kerto aika paljon mun syömisestä.. Eilen olis sit pitäny laihtua paljon=)

Huomenna sit kaikki halukkaat tunnustamaan painoa. Ajattelin et mun kohdalla vaikka se huominen olis se ns, alkupaino.. harjotellu täs tän viikon.. ja vaakaki saatiin nyt ostettua..
 
Lehmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 23:16 zalminakki kirjoitti:
mäkään en tänne kuulu mutta tsemppaamaan halusin tulla...
vuosi sitten painoin vielä 90kg ja pituutta mulla on 167cm.nyt painan n.65kg ja ihan koti konstein olen pudottanut. =)
vielä pitäs se 5kg saada pois niin olisin tyytyväinen.
kyllä te siihen pystytte jos minäkin pystyn ;)
Toi olis kans mun tavote.. paitsi et vappuun mennessä haluisin olla siinä painossa jo... 8kk ja 30kg,,, mitäs luulette?
 
jiisu
8 kk ja 30 kiloa,siinä on kyllä tavoitetta...mutta onnistunee jos vaan sisua riittää!!!!ite aattelin 65 toukokuun loppuun mennessä,silloin olis laihdutusta 1 v ja 2 kk ja painoa olis pois sama 30. ite oon lähteny enemmän elämäntapamuutoslinjalla,etteivät saadut kilot tulis takaisin...eli oppisin syömään herkkuja normaalisti,keksi kerrallaan eikä koko paketti :D
 

Yhteistyössä