Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Niin no..ehkä mul vähän liian suuret tavoitteet.. Mulla nyt sama alkupaino ku sulla.. jos ehkä se 20-25 olis parempi.. saapa nähdä.. jouluks meinasin kyl et 10kg sais pois.. saapa nähdä... on vaan niin kova hinku saada tuloksia aikaan... (juuh, ja kattellaan sit kuukauden päästä et miten sillon..) Mut onhan se hyvä jos ajattelee positiivisesti et nyt tällä kertaa onnistuu :p
 
jiisu
täällä ollaan pinossa!!!

alku 93.5 kg
31.8 83 kg
7.8 82 kg

eli kilon kevyempänä pinoudun...paljon lähti pitkasta aikaa,jokapäiväiset lenkit näköjään kannattaa....

mites muilla???? vaa´alle arvon mammat!!!
 
..niin miten teillä muila: tuleeko liikuttua paljoo..ja juottako vettä paljon päiväs? ..ittellä tulee vettä litkittyä n.3 litraa mutta liikunta on erittäin vähästä :snotty: aattelinki ottaa itteeni niskasta kiinni ja lähtee heti aamulla lenkille ja ostaa salikortin täs jossain vaihees :D
 
jiisu
yritän päivittäin keritä lenkille(toisinaan ihan lyhyt lenkki),syksyllä aloitan aerobicin jos täällä perähikiällä alkaa sellainen (asutaan pikku kaupungissa) vettä tulee kyllä juotua useita litroja päivän aikana
 
Täällä yksi ikuinen laihduttaja joka taas kerran päättää laihduttaa ja pysyä mitoissaan.
Painan 93 kg ja pituutta 166.
Painonvartijoiden pisteet täytyy kaivaa taas esille.
Huomenna aloitan. Tsemppiä kaikille!
 
Puntarissa kävin ja näytti 103.Ett kilo olis vähemmän.En kyl usko meidän puntariin kun on sellanen vanhanmallinen.Mutta kuntopyörällä vedin pari pitkää lenkkiä, kävelemässäki oon käyny ja leikannu nurmikkooki parisen tuntia.Ett liikuntaa oon lisänny.Pitäs kaivaa kans pisteet esiin ja ruveta niitä laskemaan.Veden juonti mulla tihkasee, siinäkin on tsemppaamista!
 
ilmoittaudun mukaan pinoon. 176 senttiä ja just kävin työpaikan totuudentorven päällä. 101kg. :ashamed: Nyt on se raja ylitetty. Ilmoittelen tänne painoani aina kun on yövuoro putki alkamassa. Vinkkejä mitä syötte yövuoron aikana jos sellaisia tästä pinosta löytyypi???
 
heippa! Minäkin liityn joukkoon suureen! Siispä tammikuusta asti on lähtenyt 27 kiloa pois! Lähtöpaino oli 131 kiloa! Ja nyt urakkaa edessä vielä aika paljon! painoa nyt 104 kg ja pituutta ompi 165cm! tavoite olis aluksi nyt alle 100, mutta loppuen lopuksi jotain 65 kiloa! kävikin tuossa puhua pulputtamassa jo älkää lannistuko osastolla!
 
montako meitä nyt onkaan...? laskin nopsaa et 15- 16 olis ollu.. Voi olla et meni pieleen. Niin moni oli mun mielestä kirjottanu, toinen asia on sit kuin moni aikoo jatkaa pinoutumista.. Mut jokatapauksessa, tervetuloa kaikki uudet ja tsemppiä kaikille..
 
Pinoudunpa minäkin tänne. tuolla omassa laoituksesa kerroinkin jo vähän laihtuneeni. Painonvartioiden pisteitä lasken ja olen lisännyt liikuntaa kovasti. Painan nyt 114kg ja pituus 160cm. RLI aika raju paino vielä toistaiseksi. Tavoitteena on ensin pästä siihen 70-80 välille ja pikkuhiljaa pudottaa n.60-70 välille sen jälkeen. Eli matkaa o vielä ja paljon. Toivoisin todella, että saan kilot kuriin enne ensi kesää...

Mutta jaksamista ja ei sorruta, ei. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa..
 
Ihanaa on muitakin kohtalo tovereita.Onneksi tuolla löytyy noita onnistujia.Nyt olen minäkin päättänyt tehdä urakan ja laihduttaa.olen kyllä onnellinen näinkin mutta eiole terveydelle hyvä ja rauskaudelle. Joten on tehtävä jotain.Painonvartioihin lähden maanantaina ja sitten alkaa urakka pitkälti yli 100kg...en ole käynyt nyt puntarilla. Kirjoitellaan täällä ja stempataan muita :hug: :hug: :hug:
 
Nyt meni vihdoinkin alle 80 kg =)
Kävin tuolla ekalla sivulla teitä tsemppaamassa... ja sain taas itse samalla puhtia pudotukseen. Se on vaan hassua, että sitä mukaa kun paino putoaa, syöminen ei kiinnosta enää ollenkaan.
Tänäänkin olen syönyt vaan pienen palan ruisleipää ja ison lasillisen Pepsi Maxia. Ei kyllä kuulosta kovin terveelliseltä :ashamed:
Mutta illalla on tiedossa kyläreissu, joten sen vuoksi olen sitten päivän syömättä.
Ylipainoa kun on vielä sen verran paljon niin ei kai se nyt haittaa, vaikka välillä pitäisi itseään vähän nälissäänkin.

Sen kyllä olen huomannut, että yksi karkkipäivä viikossa pitää kalorit kurissa :attn:
Olen nimittäin noin puolisen vuotta noudattanut tuota karkkipäivää ja uskon, että sillä on ollut positiivinen vaikutus painon pudotukseen.
Ja yksi merkittävä tekijä on myös vesi; Eli juokaa vettä ainakin 8 lasia päivässä.

 
Täällä menny laihari päin p...tä pari viimestä päivää. Oon joteski pysyny pistelaskuissa mukana, mutta liian helposti tulee sorruttua syömään kaikkea hyvää. Nyttenki kaapissa kummittelee keksejä, sipsejä ja jääkaapissa jätskiä.jospa söis muutaman luumun kohta ja painelis nukkumaan, ettei tuu syöty tänään mitään herkkua :ashamed: .
tässä syksyllä alotan aerobicin ja rupees käymään uimassa,kunhan hallit aukeaa.
Painoa mulla oli tänä aamuna 105kg :ashamed: :eek: :ashamed:eek:.Aivan kauheesti siis.
Jos joku ihminen kaipais lenkkikaveria täältä Itä-Vantaalta, ni laittakaa vaikka ystisviestiä.Vois yhdessä koittaa karistaa kiloja. Tietty normaalipainoinenki käy lenkkkaveriksi, jos ei vaan kaihda pyöreää ihmistä =)
 
kyytiä kiloille
Ihanaa kun joku muukin tunnustaa kilonsa, mulla vauva 2kk ja painoa raskauden jälkeen vielä 89 kg, pituutta 174. Tavoitteena noin 70 kg. Eka välitavoite saavuttaa ennen raskautta paino eli 82. Liikuin ennen raskautta tosi paljon ja sain syödä mitä lystäsin ilman et paino nousi... vaikea raskaus pakotti lopettamaan liikkumisen ja paino nousi yli 20 kg. Nyt lasken pisteitä vaikka imetän... tosin sallin itselleni pienet lipsumiset silloin tällöin. Mutta en anna liikunnasta lisäpisteitä. Tsemppiä kaikille! Neuvon teille maailman parhaan jumppaliikkeen:

käännä katsetta oikealta vasemmalle ja takaisin oikealle, toista tarvittavan monta kertaa erityisesti ruoka- ja kahvipöydässä. Herkuista kieltäytyminen on hyvä lähtökohta.

ps. herkutelkaa satunnaisesti hyvällä omalla tunnolla, silloin ei tule suuria repeämisiä. Jos "sortuu" ei morkkista, vaan jatkaa seuraavana päivänä siitä mihin on jäänyt
 
heips! tuli vaan mieleen , että kuinka usein käytte vaakalla? Minulla painon laskussa taas " jämähdysvaihde" Siis paino ollut viikon ihan samassa lukemassa! Näitä näyttää tulevan aina välillä! Sitten saattaa lähteä muutamakin kilo kerralla!
 
itseä oikein suututtaa kun menen myöskin joka aamu vaakalle ihan automaattisesti! olisi joskus kiva herätä aamulla että ei menisi! Ilmankos tuntuu, että on jämähdys päällä kun joka aamu on "pakko " kytätä painoa!
 
mulla tulee kans laukottuu vaakalla aika useesti. torstaisin kuitenki merkkailen ylös:) nyt on kyllä hiukan tullu lipsuttua parina päivänä pojoista :snotty: mutta huomenna jatkan normaalisti :hug: paino on kuitenki menny nyt alle 80 kg ..mutta vielä on moooonta kiloo edes. mutta kyllähän se täs pikku hiljaa :D (toivon mukaan)
 

Yhteistyössä