Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
mmtn kyllä se siitä lähtee pikkuhiljaa. Mä olin kanssa ihan hirveä suklaa hiiri ennen. En oikeastaan tie kui ei enään oo niin kovia himoja että haluisin levyllisen vetää naamaan saman tien. Mutta kyllä suklaata vie syön.

Mutta kaikki karkit sun muut on mun pahe. Oon nyt lkanut urheilee niin saa sitä painoa alas kun toi herkuttelu jää välillä päälle.

Sun tarttee miehelles sanoo että kuules nyt niitä herkkuja ei kanneta enään kotiin. Yrittää ottaa vaan puolet mitä normaalisti niistä herkuista yms.
Yksi idea on että jättää sen levyn sinne keittiöön kun menee olkkariin. Niin sitten hake aina yhden palan kerrallakun tekee mieli. Tulee samalla hyötyliikuntaa ;)

Ens sunnuntaina pinoon kaikki :wave:
 
PearlBaby06
Mulla edelleen se 5 kiloa lähtenyt! Eli nytten menossa se vaihe, kun ei paino liiku mihinkään suuntaan. Mut vielä jaksan :) Kyllä se siitä taas alkaa laskemaan. Varsinkin kun kohta palaan töihin ja siellä saa juosta edestakas koko päivän.
 
:/
aloitus 90kg
viime viikolla 75,5kg
tänään 75,6kg
+100g

Hö.ei se jumppa auita jos ei kato tota syömistä ja eilen just söin kauhean karkkipussin.

No ei onneksi ollut enempää noussut. kyllä sen nyt tarttis vähän tippua ennen joulua. jos nyt yrittäis pysyä noista herkuista jouluun asti erossa.

Tsemppiä teille
 
hei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 11:57 miimu kirjoitti:
Vettä pitäsi vaan "opetella" juomaan enemmän päivän aikaan, mitenhän sen sais tapahtumaan?

Pistä siihen veteen pari tippaa sitruunatiivistettä.. mulla autto.. tai sit jotain yrttejä.. murskattua melonia jne...

mikä siinä veden juomisessa on taikaa. eiks jotkut nesteenpoistokapselit ajais saman asian :ashamed: . mut oikeesti vesi vaan pissattaa et eikös se juotu vesi sieltä vaan poistu. vapaasti korjatkaa jos oon väärässä vai onko idea et vie näläntunteen?
 
juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 14:50 Äidinvaisto1983 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 18:06 viiden äiti kirjoitti:
Heipä hei!
Täällä yks jolla mieli maassa. :( Nyt on laihdutusta ja syömisen tarkkailua viikko takana-päin. Vaan kuinkas on käynyt, :headwall: No paino on vaan noususuunnassa vaik tarkkana olen mielestäni ollut. olen jättänyt kaiken mahdollisen hyvän syömisen ja lisännyt tuntuvasti vihanneksia sekä hedelmiä, mut EI PUTOO. p+aino siis oli viikko sitten sunnuntaina 90kg ja tänä aamuna 90.8kg. :'(
:headwall: Mitä kummaa menee vikaan? Liikkunutkin muuten olen ainakin joka toinen päivä, niin et pieni hiki on pintaan nuossut. :eek:

No, en mä vielä luovuta, sillä tilasin Painonvartioistakin startti-paketin niin kuin jo aijemmin mainitsin. En ole vielä saanut tuota pakettia. Elikkä nyt yrittelen niiden vanhojen muistissa olevien ja netistä löytämieni tietojen varassa. :headwall:

Jaa oliskohan tuo veden juonti jäänyt liian vähiin???? :ashamed:
Juojuojuojuojuo...!!!!!

Mä tein tiskikaapin oveen rastituslistan eli nukkumaan ei saa mennä ennen kun on juonut sen päivän aikana vähintään 2 litraa vettä!!!

Mut ennen nukkumaanmenoa ei kantsi kauheesti juoda. Oliks se et iltakuudeklta pitäis lopettaa. Mulla ainakin on luomet sekä ylä että ala aivan turvoksissa ja naama pöhöttynyt
 
mulla on jäänyt molemmilta lapsilta reilusti liikakiloja,tyttö nyt 11v ja poika täytti 4v viikko sitten.Tän vuoden helmikuussa tuli mitta täyteen,vaaka näytti 82kg ja pituutta 172cm.Oli pakko alkaa tehdä jotain...joten marssin lähimpään tavarataloon ja ostin kävelysauvat,sijoitin niihin 11 euroa!Aloitin päivittäiset reippaat kävelylenkit 6,5km päivässä.Kiinnitin ruokavalioon enemmän huomiota,jätin karkit,sipsit ym.pois joita olin aika halukas syömään.Iltasyömisen vaihdoin hedelmiin ja nesteisiin.Ja mikä tärkeintä,muutin asennettani ruokaan.Tänä päivänä vaaka näyttää 68-69kg,ja olo tosi hyvä,kesällä oli upeaa ostaa pienempiä hameita ja puseroita,ja mättää kirpparikassiin kasoittain liian isoja vaatteita.Ja kaikkein parhaimman kiitoksen sain tuttavilta jotka huomasivat minun laihtuneen.Tuntu tosi hyvältä!Nyt olenkin päättänyt,että painoni ei saa enää koskaan alkaa numerolla seitsemän.Ja yks pointti vielä,mieskin on alkanut hieman mustasukkaiseksi......
 
mulla on jäänyt molemmilta lapsilta reilusti liikakiloja,tyttö nyt 11v ja poika täytti 4v viikko sitten.Tän vuoden helmikuussa tuli mitta täyteen,vaaka näytti 82kg ja pituutta 172cm.Oli pakko alkaa tehdä jotain...joten marssin lähimpään tavarataloon ja ostin kävelysauvat,sijoitin niihin 11 euroa!Aloitin päivittäiset reippaat kävelylenkit 6,5km päivässä.Kiinnitin ruokavalioon enemmän huomiota,jätin karkit,sipsit ym.pois joita olin aika halukas syömään.Iltasyömisen vaihdoin hedelmiin ja nesteisiin.Ja mikä tärkeintä,muutin asennettani ruokaan.Tänä päivänä vaaka näyttää 68-69kg,ja olo tosi hyvä,kesällä oli upeaa ostaa pienempiä hameita ja puseroita,ja mättää kirpparikassiin kasoittain liian isoja vaatteita.Ja kaikkein parhaimman kiitoksen sain tuttavilta jotka huomasivat minun laihtuneen.Tuntu tosi hyvältä!Nyt olenkin päättänyt,että painoni ei saa enää koskaan alkaa numerolla seitsemän.Ja yks pointti vielä,mieskin on alkanut hieman mustasukkaiseksi......
 
Heippa

On varmaan joulukiireitä kun ei näy pinoutujia. No ei itselläkään se paino mihinkään mennyt. siinä samassa junnaa. oon kyllä mässänny joka ilta. harjoitusta joulua varten :whistle:

No mutta ens vuonna sitten kaikille kova tsemppi päälle,eikös ?

Hyvät joulut ja uudet vuodet teille
 
liityn tänne =) mä en voi edes syyttää raskautta näistä ylimääräsistä kiloista kun ei lapsia vielä ole. Ensimmäistä ollaan haaveiltu nyt 7kk(7 nen yrityskierroksen tulosta osdotellaan)mulla mitat on 160/94 mä en edes ole kauheasti makean perään yms. Mun vaan tarvisi liikkua enemmän. Nyt onneksi oon löytänyt pacen, se on siinäkin mielessä hvää liikuntaa että vie ajatuksia muualle mm. vauva asioista yms. saa tunnin tai 45 minsaa miettiä vaan että en jaksa enää.. jaksan vielä vähän.. ja vielä vähän.. yms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 22:29 BellaMaria kirjoitti:
liityn tänne =) mä en voi edes syyttää raskautta näistä ylimääräsistä kiloista kun ei lapsia vielä ole. Ensimmäistä ollaan haaveiltu nyt 7kk(7 nen yrityskierroksen tulosta osdotellaan)mulla mitat on 160/94 mä en edes ole kauheasti makean perään yms. Mun vaan tarvisi liikkua enemmän. Nyt onneksi oon löytänyt pacen, se on siinäkin mielessä hvää liikuntaa että vie ajatuksia muualle mm. vauva asioista yms. saa tunnin tai 45 minsaa miettiä vaan että en jaksa enää.. jaksan vielä vähän.. ja vielä vähän.. yms.
Tervetuloa
Itsekkin käyn pacessa. on hienoa joo. Oon nyt vasta vähän yli kk käynyt.mutta vieä jaksaa innostaa
 

dietorelle: kiitos mäkin oon nyt vasta käynyt kk pacessa, vielä jaksaa innostaa

Toivotan nyt hyvää joulua ja onnellista, kevenevää uutta vuotta kaikille! En välttämättä ennen joulua enää ehdi linjoille. Saatan tulla maisemiin vasta ensi vuonna, sillä välipäivinä lähden Ystäväni luokse Tampereelle. Syödään jouluherkkuja kohtuudella :)
 
Tervepä taas!
Mulla junnaa taas paikallaan koko projekti :ashamed:
mut onneks on pysyny paino samassa ei oo sentään noussu =)
joku 68-69 taitaa olla.
pitäs oikeesti alkaa kuntoilemaan ku ei oo tehny raskauden jälkeen nyt oikeen mitään. mitä nyt kävelly välillä mut ku kahta lasta ei aina jaksa vaunuihin pakata ni jääny aika vähille :(
painon ei tarvis sillai hirveesti enää edes tippua, vähän kylläkin mut sit kiinteytyä pitäs ja paljon \|O
mut nyt tulee taas joulu ja vaikkeis mies vietäkkään ni herkkuja tulee syötyä... pitää koettaa pitää kohtuuden rajoissa...
mut tsemppiä kaikille :D

t.ap viimevuonna vielä vajaa 100kg...
 
Hei! Ihan vitsimielellä ajattelin sinua piristää, kun nimimerkkisi on lehmä, että kovinpa olet pieni lehmäksi. ;) Painosi perusteella sovit vielä vasikaksi. :LOL:

No juu, vitsi vitsinä. Minäkin yritän laihtua, mutta painan alle 80kg joten en kuulu ihan sinun huhuilemaasi ryhmään. Tsemppiä teille kaikille kilojen kanssa kamppaileville! Kyl se siitä!! =)
 
täällä on aika moni jo alle 80kiloisia. tarkoitus olis vain että niille ketä aikoo/yrittää pudotta enemmän kuin sen 5 kiloa.

Mutta mulla näytti eilen vaaka 74,6kg jee :D on junnannut niin kauan 75-76.
Jouluna titenkin nousee,mutta nautitaan joulusta
 
Neidillä tulee ikää nyt 3kk täyteen ja minä imetän vielä, joten painoa pudottelen ihan pikkuhiljaa vaan. Eilen kävin ekaa kertaa vaakalla, joka näytti 86kg. Pituutta minulla on 171cm. Ennen raskautta painoin 68kg ja vähintään siihen tahdon takaisin. 65kg olisi se paino, missä viihdyn parhaiten ja mahdun kaikkiin vaatteisiinikin ;)

jotain 1800kcal olen tässä alkanut laskeskella nyt päivän tarpeeksi. Eihän sitä hyvin alas uskalla pudottaa tuota energiansaantia, ettei maito lopu heti kättelyssä. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 13:22 Santsu kirjoitti:
Neidillä tulee ikää nyt 3kk täyteen ja minä imetän vielä, joten painoa pudottelen ihan pikkuhiljaa vaan. Eilen kävin ekaa kertaa vaakalla, joka näytti 86kg. Pituutta minulla on 171cm. Ennen raskautta painoin 68kg ja vähintään siihen tahdon takaisin. 65kg olisi se paino, missä viihdyn parhaiten ja mahdun kaikkiin vaatteisiinikin ;)

jotain 1800kcal olen tässä alkanut laskeskella nyt päivän tarpeeksi. Eihän sitä hyvin alas uskalla pudottaa tuota energiansaantia, ettei maito lopu heti kättelyssä. :whistle:
joo mulla oli kanssa toi tyttö 3kk kun aloitin laihduttaa. söin noin 2000kaloria päivässä ja melkein kilo lähti viikossa.
 
No ninn, nyt on sitten mennyt juhla päivät ja paino oli kyllä sen näköinenkin.
Eli aamusti näytti 77,1kg eli yli 2,5kiloa on tullut tässä joulu-uusvuosi.

No nyt tänään alkoi herkuton kuukausi. eli ei karkkeja,sipsejä ja ei pikaruokaa mistään.

Nyt vaan kaikki itsekuin rippeet käyttöön että pitää. En voi olla niin heikko eten kuukauden ajan voisi niistä kieltäytyä.

Toivottasti tosta painosta olis osa myös nestettä että lähtis suht nopiasti.

No nyt kaikki uudet ja vanhat mukaan laihduttelemaan =)
 
mä hyppään tänne kans.
Pakko alkaa tekee jotain...kun tuntuu että pihti loppunut kokonaan.
Olihan mulla tuota ylipainoa jo ennen tytön odotustakin jonkun verran mut nyt on tilanne vaan pahentunut kun kotona tytön kaa päivät pitkät.
Painoa nyt liki kolmenumeroinen luku ja tarkotus olis nyt ensin laittaa tavotteeksi -10kg kesään mennessa ja sitten asetella uutta tavoitetta.
Tsemppiä kaikille kohtalontovereille :flower: =)
 
Tervetuloa. Mullakin meni sata rikki kun tota toista odotin. Onneksi siinä oli turvotusta. Nyt vaaka näytti 76,6kg että on ainakin vähän nestettä tässäkin,toivottavasti tippuu nopeesti. Tänään kauppaa ostaa kaikkea hetelmiä kun tota karkkilakkoa pidän.

On ihan kivaa ku monet ihmiset on että ootpoas sä laihtunut =)
Mutta vielä haluun laihtua.
 
Mä hyppään tähän pinoon kanssa..... =)
Painoa on kertyny raskauden myötä, nyt painoa noin 80kg...Joulunaikaan on tullut ainakin 2kg plussaa :ashamed: Pituutta löytyy 166,5cm.
Tavoite olis että painoa olis kesään mennessä n.65kg.

Kaikki herkut täytyy jättää pois, ruokavalioon kuuluu vain kevyt tuotteita, paljon kasviksia ja hedelmiä. Paitsi että eilen illalla vielä "salaa" rohmusin yhden suklaapukin :ashamed: :/

Kuntopyörän ja stepperin avulla pitäisi liikuntaa alkaa harrastamaan, kun en minnekkään salille tai jumppiin koskaan ehdi/pääse. Joten kotikonstein tässä koitetaan kiloja häätää.
Mut kyllä ne nyt tänä vuonna lähtee, oon niin kyllästynyt kun vaatteet ei sovi päälle.

Nyt jo selasin innolla uusia postista tulleita vaatekuvastoja, että noita ja noita vaatteita mä voin sitten kesällä käyttää........... :whistle: :whistle: ;)
 
Nonii!!
Pistetääs taas pinoon puhtia :D
Sain aikaseksi aloittaa vihdoin oikeesti ton ruokailun seurauksen. Mitä nyt muka mututuntumalla tässä koko talven syöny "terveellisesti".. jokatapauksessa ni paino lähti nousuun ja oli viissiin taas yli 70. Nyt alotin viimeviikolla ma paino oli sen 70 ja tänään 68,9 =)
Että tästä se lähtee taas kerran. Kalorilaskurin otin taas käyttöön ni katotaan tuleeko mitään. niin se vaan "unohtuu" et paljonko oikeesti on kaloreita esmes kekseissä. Yhtenä päivänä käytiin tossa lasten kanssa tutulla ja kahvit juotiin ja muutaman keksin tms söin kahvin kanssa. tulin kotiin ja söin ite vähän leipää kun esikko söi edellispäivän ruokaa. mietin et tekee sit ruokaa kun lapset nukkuu..
sit innostuin laskuriin ni kappas oli jo yli puolet päivän energiasaannista täyttyny enkä ollu edes yhtä lämmintä ruokaa syöny :ashamed:
Mut puhti
 

Yhteistyössä