Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 12:08 mammuskainen kirjoitti:
pääsiskö tänne mukaan??
jos onnistuis tuo laihduttaminen paremmin kun olis tukea...
eli pituutta 170cm ja painoo tällä hetkellä 85kg.
viikottain käyn vaakalla ja HAAVE olis jouluna painaa 75kg. saas nähdä.
Potkikaa mua persuksille
tervetuloa vaan =)
Just muistelin kun pidimme pikkujoulu juhlat viime vuonna niin painoin 85kg ja nyt tänä vuonna kun pidetään painan 10kiloa vähemmän.Ihan kivasti.

Mutta on mullakin kova tavoite että vielä sais 17kg pois tammikuuhun mennessä,mutta ei se niin väliä oo kun aina on kiva kun jotain tippuu,meillä on koko elämä aikaa. Ihan rauhallisesti aloittaa ja jos repsahtaa niin uusi yritys
 
aloitus 97 kg (9.7.06)
paino nyt 74 kg
viime viikon pudotus 1 kg
yhteensä 23 kg (3 kk)

Ei tuo laihdutus oe saanut pahasti nahkaa roikkumaan. Allit on oikeestaan ainoot, mutta ne kyllä palautuu ajan kans. Vatsa on just sellainen löysä niin kuin 2 lasta kantaneella on, toisen syntymästä nyt 9 kk. Reisistä on lähtenyt molemmista ympärysmitasta 10 cm ja vyötäröltä varmaa n 40 cm. Ikää ei hirveesti ole joten enköhän minä tästä vielä kiinteydykkin! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 13:16 Taivaanvuohi kirjoitti:
aloitus 97 kg (9.7.06)
paino nyt 74 kg
viime viikon pudotus 1 kg
yhteensä 23 kg (3 kk)

Ei tuo laihdutus oe saanut pahasti nahkaa roikkumaan. Allit on oikeestaan ainoot, mutta ne kyllä palautuu ajan kans. Vatsa on just sellainen löysä niin kuin 2 lasta kantaneella on, toisen syntymästä nyt 9 kk. Reisistä on lähtenyt molemmista ympärysmitasta 10 cm ja vyötäröltä varmaa n 40 cm. Ikää ei hirveesti ole joten enköhän minä tästä vielä kiinteydykkin! :LOL:
Kyllä varmasti kiinteydyt. Sulla on kyllä ollut kova puristus. hienoa :flower:
Itse vähän hitaampaan tahtiin tuun perässä =) mutta täältä tullaan
 
Pinon nosto ja puntaroiminen... :wave:

Uusi aloitus 18.8. 84,9kg (vuosi aiemmin 96,9kg :ashamed: )
Viime sunnuntaina 83,4kg
Tänään 82,8kg
Viikkopudotus -600g
Kokonaispudotus -2,1kg (-14,1 kiloa / 1v2kk!) =)

Nyt kun saisi pudotettua vielä 800 grammaa, niin olisi kaikki raskaus-/imetyskilot kuopuksen ajalta vihdoinkin lähteneet. :D

Erään kaverin kanssa oli puhetta näistä mun pudottamista kiloista ja hän oli sitä mieltä, että hitaasti ja pitkällä aikavälillä laihduttamani kilot pysyvät paremmin poissa, kuin jos olisin laihduttanut 14 kiloa vaikkapa vain puolessa vuodessa.
Toivon todella, että kaverini on oikeassa ja läskit pysyvät poissa kropastani.

Tosin jos painoa tulee lisää vauvan odotuksen muodossa, en laittaisi sitä kyllä lainkaan pahakseni! ;)
Vauvakuume kyllä jyllää jo aika pahana; luen odotuslehtiä ja olen aivan muissa maailmoissa, kun näen pieniä vauvoja. :whistle: :)

Tsemppiä kaikille painonsa kanssa taisteleville ja tulkaahan pinoutumaan! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2006 klo 11:13 Riina-Niina kirjoitti:
Tosin jos painoa tulee lisää vauvan odotuksen muodossa, en laittaisi sitä kyllä lainkaan pahakseni! ;)
Vauvakuume kyllä jyllää jo aika pahana; luen odotuslehtiä ja olen aivan muissa maailmoissa, kun näen pieniä vauvoja. :whistle: :)

Saa nähdä, kuinka käy kuopuksen odotus-ja imetysajasta jääneen 800 gramman kanssa, kun laihdutukseni näyttää päättyvän nyt tähän.

Tein tänään raskaustestin, kun on jo kierronpäivä 43 menossa; tikkuun ilmestyi kaksi viivaa samantien eli olen raskaana, ja toivon mukaan pysynkin ainakin seuraavat 8 kuukautta tässä siunatussa tilassa! :heart: :D =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 15:51 tuohu tenava kirjoitti:
- 1.9.-05 90kg, (paino aloittaessani)
- joulukuu -05 85kg, (raskaustestissä plussa)
- 8.2.-06 n.86kg, (keskenmeno)
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.4.-06 85kg
- 16.4.-06 85.2 kg
- 23.4.-06 85.4 kg
- 1.5.-06 87.2 kg
- 9.5.-06 88.4 kg
-------------------------------------------------------------------------------------
- 12.5.-06 88kg, uusi aloitus PV:. pisteillä
- 15.5.-06 86kg
- 21.5.-06 86.2kg, kokonaispudotus -3.8kg
- 29.5.-06 85.4kg (viikko pudotus -800g)
- 5.6.-06 jäi punnitus väliin, mutta plussaa olis reilusti ollut
- 11.6.-06 86.6kg
- 18.6.-06 jäi punnitus väliin
- 21.6.-06 väliaika tietoja. Paino 86.4kg
- 26.6.-06 86.6kg, paino näyttää jumiutuneen 86-87kg:n välille.
- 2.7.-06 86kg, TUULETTAA vihdoinkin lähti laskusuuntaan
- 6.7.-06 väliaika tieto 85.4kg
- 9.7.-06 jäi punnitus väliin
- 15.7.-06 87.2kg
- 23.7.-06 87.2kg (olin lomilla viikon verran)
Hoh hoh!!!

Tervehdys kaikille "vanhoille" ja uusille yli 80kg:läisille.

Juu siis nyt on ihan PAKKO TULLA TAKAISIN. Olen siis yksikseni yrittänyt painoani kurissa pidellä vaan ei siitä mitään näitä tulevan kun nyt mennään jo reilusti 90:nen paremmalla puolella :eek: :'( :'( :'( Niin no tai olen minä yrittänyt roikkua mukana yhdessä toisessa painontarkailu yhteisössä, mut silti huonoin tuloksin. :( :ashamed:

Niin laitoin tuohon ylle lainauksena viimeisimmän tänne kirjoitamani tiedon vähän niin kuin tausta tiedoiksi. Jotta tietävät uudetkin mikä on minun historiani. :headwall:
Lisäksi laitan tähän nyt hiukan nykytilanteesta tietoa.

Hmmmmmmm........ Niin paino vaa`assa näytti tänä aamuna olevan tasan 93kg :'( :eek: , joten sitä on kertynyt enemmän kuin viimeiksi oli lähtöpainoa. Hyi! Hävettää oikeen itseäkin tunnustaa tuota. :( :ashamed:
NO, puolustelemaan en ala sillä oma on syyni kun olen ollut kuriton. Vaik kyl hiukan taidan sitenkin puolustella. :headwall: Me nimitäin on yritetty löytää uutta kotia siten viime keväästä ja nyt se siten vihdoinkin löytyi tuossa elokuun lopulla.
Jotenka nyt olemme olleet muutto puuhissa kuukauden paivät niin et olis tarkoitus perjantaina saada viimeinen muuttokuorma lähtemään uuteen kotiin, joka sijaitsee vallan uudella paikkakunnalla. Eli iso no muutos kun lähdemme selauiseen pikkukaupunkiin täältä pk-seudelta emmekä tiedä kyseisestä kaupungista oikeastaan muuta kuin nimen.
Lisäksi vaavikuume on vaivana ollut jo puolitiostavuotta ja siitä tietoa on tuolla lainauksessakin kuin on käynyt. No edelleen yriytellään uutta alulle, mut huonot on oleet tulokset sillä sektorilla.

Hei tuosta muistinkin; :headwall: Taisin lukea jotta Riina-Niina on plussannut. ONNEA! Toivotaan jotta ei hankaluuksia tule vastaan.

No, nyt on mentävä kun kuopus 2v käskee tuossa vierellä. :wave: :wave: :wave:

Ps Hei mikäs se olikaan se alkuperÄinen puntaripäivä???<br><br>
 
:attn: Punnituspäivä! :attn:

Kirjottelin tuossa viikolla, että laihdutus saa nyt jäädä, mutta ajattelin vielä tulla pinoutumaan, kun painokin oli mennyt hieman alaspäin viime viikosta. :)

Uusi aloitus 18.8.06. 84,9kg (18.8.05. 96,9kg)
Viikko sitten 82,8kg
Tänään 82,4kg
Viikkopudotus 400 grammaa
Kokonaispudotus 2,5kg (14,5kg!) =)

Vielä olisi rutistettava pois 400 grammaa, niin oisin samoissa mitoissa kuin silloin, kun aloin kuopusta odottamaan.
Sen verran on jo etonut ympäri vuorokauden, että eiköhän tuo määrä putoa kuin vahingossa pois. ;)

Tuohu tenavalle onnea uuteen kotiin ja uusi tsemppi päälle laihdutukseen! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:07 Riina-Niina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2006 klo 11:13 Riina-Niina kirjoitti:
Tosin jos painoa tulee lisää vauvan odotuksen muodossa, en laittaisi sitä kyllä lainkaan pahakseni! ;)
Vauvakuume kyllä jyllää jo aika pahana; luen odotuslehtiä ja olen aivan muissa maailmoissa, kun näen pieniä vauvoja. :whistle: :)

Saa nähdä, kuinka käy kuopuksen odotus-ja imetysajasta jääneen 800 gramman kanssa, kun laihdutukseni näyttää päättyvän nyt tähän.

Tein tänään raskaustestin, kun on jo kierronpäivä 43 menossa; tikkuun ilmestyi kaksi viivaa samantien eli olen raskaana, ja toivon mukaan pysynkin ainakin seuraavat 8 kuukautta tässä siunatussa tilassa! :heart: :D =)
Onneksi olkoon :flower:
Nyt vaan yrität tarkkailla ettei tuu liikaa syötyä,varsinkaan herkkuja =)
 
aloitus 90kg
Tänään 76kg :D

Jep,pian oon jo normaalipainoinen indeksin mukaan.
Multa jäi kirjoittamati viime viikolla kun oli tietokone korjauksessa.

Eli siis sunnuntai on se virallinen punnituspäivä ja tervetuloa vaan kaikki.

Nyt sitten illalla laivalle että siellä en lask kaloreita mutta jos taas ens viikolla
 
touhu tenava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 11:21 Riina-Niina kirjoitti:
Tuohu tenavalle onnea uuteen kotiin ja uusi tsemppi päälle laihdutukseen! :hug:
Kiitos, tuota stemppiä tosiaaankin tarvitsen niin tähän muutto puuhaan kuin kilojen karisteluunkin. :headwall: :p

Meinaan kun ottaa nyt tosi lujille muutto, niin minulla kuin muillakin perheen jäsenillä. Etenkin ukko-kullan ja minun välit ovat tooooosiiiiii kireässä. :eek: :/ Vuorotellen toistemme varpaila käydään polkemassa ja kiukutellaan kuin pikkulapset. :( :LOL: :headwall:

Mut aika hyvin olen siitä huolimatta saanut itseni kurissa pidetyksi painon tarkailun suhteen, vaik välillä tekeekin mieli lohduttaa itseään syömällä herkkuja. :ashamed:
 
viime viikolla 76kg
tänään 77,5kg
eli 1,5kg plussaa tuli \|O

Oltiin laivalla viime maanantaina buffetissa ja tuli syötyä,sitten oli mun synttärit ja tuylias herkut syötiin pois. Vaaka näytti tossa tiistaina ja keskiviikkkona 78,9kg :eek: Onneksi nyt vähän tippui ettei uusiksi tarvi kolma kiloa laihduttaa,toivottavati toi 1,5kg lähtee nopeesti pois kun nopeesti tulikin.


Nyt sitten kova tsemppi päälle kun pikkujoulut ja joulu rupee lähestyy.

Kova loppuvuosirutistus kaikilta.Eikö? =)
Puolikiloa-kilo viikossa?
 
Pinon nosto ja punnitus... :wave:

Enää en ole laihdutellut tarkoituksella, mutta johtuen alkuraskauden etovasta olosta, painoni on mennyt vielä hieman alaspäin. :x :saint:

Uusi aloitus (18.8-06) 84,9kg (96,9kg)
Viime sunnuntaina 82,4kg
Tänään 82,2kg
Viikkopudotus -200g
Kokonaispudotus -2,7kg (-14,7kg!) =)

Reilun viikon kuluttua on eka neuvola, joten saa nähdä meneekö paino yhä alaspäin siihen asti...

Tulkaapas nyt pinoutumaan ja kertomaan kuulumisia! :hug:
 
Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

Uusi aloitus 18.8.06 84,9kg (96,9kg)
Viikko sitten 82,2kg
Tänään 81,9kg
Viikkopudotus ilman laihdutusta -300g!
Kokonaispudotus -3kg (-15kiloa!) :D

Nyt olen sitten vihdoinkin saanut pois kuopuksen odotus-/imetysajan kilot ja nyt on tähtäimessä, että painoni pysyisi alle 90 kilon tässä odotuksessa... :saint:

Tämän kuun puolivälissä on eka odotusajan lääkärikäynti, jossa toivottavasti selviää, että kaikki on masuasukilla hyvin. :heart:
Siihen asti käyn pinoutumassa normaalisti teidän kanssasisarten iloksi ja riemuksi! ;) :LOL: :whistle:
 
justiina74
Moi,

On todella hienoo huomata etten ole yksin ongelmani kanssa, josta meinaa tulla stressi! Oli aika jolloin minäkin sain puntarilla lukemat 65kg ja jopa alle sen....tuli mies, vei mennessään ja muutman vuoden päästä siitä syntyi esikoinen ja vaaka näytti 90kg. Kaveria esikoiselle ei alkanut kuulumaan ja lääkärien painostamana ja tiukalla niskaotteella sain painon putoamaan 80kg..rääkki oli kova, mutta helppo oli hymyillä kun testeri näytti vihdoin plussaa. Raskausaikana hiplee maistui ja kaikki tietää mitä siitä seurasi, paino nousi, en viittiny kotona enää puntarilla käydä, masensi riittävästi neuvolan punnitukset. Kuopuksen syntymäpäivänä vaaka ilmoitti104,8kg. Mammuuttu mammuutin vaatteissa, ei naurattanut.
Kun KYS:iltä kotiuduimme vauvan kanssa, vaaka oli jo anteeksiantavaisempi ja ilmoitti lukuja 95kg. Ajattelin, että nyt imetys kunnolla käyntiin ja kilot hiiteen....siis ajattelin!

Nyt kuopus on karvan vajaa 5kk:tta ja äiti muorin paino ei ole hievahtanutkaan..no 92kg....maitoa on tuotettu ja olo on väliin ku lehmällä...poika oli täysimetyksellä4,5kk:den ikään saakka ja imetän edelleen,peruna on nyt otettu maisteluun....

Kun saisi pidettyä jääkaapin oven kiinni ja hipleet kaupassa.

Ottakaa mut mukaan ja kokeillaan yhessä.
 
Justiina mulla oli vuosi sitten saman verran painoa. Imetin kanssa. Silloin kirjoitin nimellä Nipsu2. Kun imetin yritin laskea että söisin noin 1800kaloria ja hyvin tippui. söin dietorelleä ja dippailin omenapaloja suklaavanukkaaseen. Tsemppiä sulle kyllä se siitä lähtee mutta pikkuhiljaa.


Aloitus 90kg
Viime viikolla 77,5kg
Eilen 77,5kg

Eli ei mitään hyötyä ollut tästä viikosta :'(

Nyt aloitin harrastuksen. Oli pakko.katon ainakin yhden kuukauden kuis menee. Sen nimi on Pace. Vaikutti ainakin tosi kivalta.
 
Huomenna sitten punnitukseen jos vain juhlilta kerkiätte. Jos ei huomenna niin sitten maanataina.

oon nyt käynyt Pacessa kolme kertaa ja nyrkkeilysäkkiä hakanu parina iltana. Ostin sellaisen.

Mutta oon kyllä herkutellut pahemman kerran,toivottavasti tosta liikunnasta on ollut hyötyä.

Huomenna nähdään.
 
touhu tenava
Hei vaan kaikki!!!!

Minä jo tuolla 22.10.-06 yritin ponkaista uudella yrityksellä joukkoonne mukaan. Vaan kuinkas tässä sitten kävikää - nettipimento tuli ja sotki kaikki hyvät aatokseni. :eek: :(

No, vaan jos nyt sitten kolmas kerta sanoisi toden. :headwall: :headwall: ;)

Elikkä painoa oli siis tuolla 22.10 tasan 93kg ja sen jälkeen vaa`assa kyllä jo vilahti luku 90,6kg, mut ei se siinä taida enään olla kun maanantaina vaa`alle nousen. :ashamed: Nimittäin eilen lukemat oli 91.8kg, mut hyvä jos ei tuon yli hypi sillä suuntahan olisi tuolla luvulla juuri oikea eli alaspäin.

Mut odotellaan vielä muutama päivä ja sitten vaaka kertonee totuuden.

:hug: Tsemppiä kaikille!

ps. Me siis muutimme hiljattain ja nyt on tullut hyötyliikunnasta totisinta totta. Sillä sitä on tullut harjoitetuksi lähes joka päivä kun kaupoille tai muille asioille on ollut tarvis päästä. Syynä siihen on huonot julkiset yhteydet ja hintakin tietty laittaa harkitsemaan onko tarpeen nousta linja-auton vai voiko kyseisen matkan kävellä.
 
Punnituspäivä... :attn:

Aloituspaino 84,9kg (96,9)
Viikko sitten 81,9kg
Tänä aamuna 81,6kg
Viikkopudotus -300g
Kokonaispudotus -3,3kg (-15,3) :D

Täällä menee paino yhä alaspäin, vaikka en enää laihduta... =)

Alkuraskauden ällötysolo pitää liiat herkut kaukana meikäläisen suusta! :LOL: :saint: :LOL:

Vielä ensi sunnuntaina käyn pinoutumassa, sillä torstaina selviää ultrassa onko meille oikeasti tulossa vauva?! :heart:
 
Aloitus 90kg
Viime viikolla 77,5kg
tänään 77,2kg
viikkopudotus -300g
Kokonaispudotus 12,8kg

Oon noita suklaapusuja tehnyt koko viikon ja niitä itse mutustellut. mutta myös liikkunut.
Ens viikolla varmaan paremmin tipppuu kun kolme kertaa meen sinne paceen ja sit yritän vielä säkkiä hakata. Ja pusuja en tee :whistle: Toivottavasti =)

Tsemppiä muille.

ja toi on kyllä hyvä kun on pakko kaupaan kävellä,itse en helposti linkal menis
 

Yhteistyössä