Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Nyt vaan kaikki itseään niskasta kiinni ja kattomaan mitä suuhun pistää

TossA JUST POHDEIN KUINKA TURHAA SELLAINEN YLIMÄÄRÄISEN SYÖMINN ON,PITÄIS OIKEESTI PÄÄSTÄ NIISTÄ EROON NIIN,TUSKIN JÄISI MISTÄÄN PAITSI
(oho tuli isolla)
On vaan niin hyvää mutta jos pääsis niistä eroon niin olis aika kiva.

Sunnutaina vaaka näytti jopa 78kg mut tänään taas ton saman mitä lauantaina. Oon nyt kyllä syönyt vähän enkä oikeen mitään hyvää,voipi ola että tänään lankeen kun miehen palkkapäivä ja mennään kaupungille

No mutta nyt vaan jatkoa niin vois jo uutena vuotena olla aika paljon hoikempi =)
 
jaa enpäs sillon ees muistanu käydä vaalla... :ashamed:
mut melko tasan 70 oli aamulla. eli eipä oo jälleen pahemmin liikkunu mihinkään.. ainakaan ei oo tullu lisää sentään..
mut eipä oo ihme ettei oo tippunu enempää ku oon mässäilly vähän väliä. nyt taas alkanu yrittää miettii et ei sitä tarvi ylimääräsiä vaik imettää...siis ylimäärästä suklaata tms...
mut mites sais ton synnytyksen jälkeisen mässyvaiheen jo loppumaan. aina välillä menee ihan hyvin mut sit taas jonku verukkeen avulla "saa syödä" herkkuja :headwall: ja liikkunu en oo sitäkään tarpeeks.. apuva..
 
No niin oli pino päivä.
Ei siitä perjantaista tullutkaan kun ei silloin tahdo ehtiä.

Olin perjantain nutriletillä,eilenkin aamusti mutta sittn mä en voinut olla ostamati karkkia kun oli lastenkin karkkipäivä.

Aloitus 90kg
viimeviikolla 78.3(jos oikein muistan)
tänään 77kg :D :D
viikkopudotus 1.3kg
kokonaispudotus 13kg

Jee ihanaa kun se näytti ton 77,pian menee ton 76 alkavalle. Kyllä se tästä pikkuhiljaa

Tsemppiä kaikille
 
Helou!

Punnituspinoon raahautuu meikäläinenkin.

Taas on viikko vierähtänyt, enkä ole yhtään kattonut, mitä on tullut taas mässättyä... :ashamed:

Paino pyörii siinä 85 kilon tienoilla; Tänään puntari näytti vähän yli, vaikka olen jumppaillut peräti kahtena päivänä viime viikolla?!?

Että tämmöstä tännepäin tälläkin kertaa, siis yhä motivaatio hakusessa... :headwall: :'( :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 19:12 Riina-Niina kirjoitti:
Helou!

Punnituspinoon raahautuu meikäläinenkin.

Taas on viikko vierähtänyt, enkä ole yhtään kattonut, mitä on tullut taas mässättyä... :ashamed:

Paino pyörii siinä 85 kilon tienoilla; Tänään puntari näytti vähän yli, vaikka olen jumppaillut peräti kahtena päivänä viime viikolla?!?

Että tämmöstä tännepäin tälläkin kertaa, siis yhä motivaatio hakusessa... :headwall: :'( :ashamed:
:hug: Potku pyllyyn sulle täältä
 
Mä tulin tänne tarkistelemaan että mitä olen painanut vuoden alussa, ja löysinkin tuon lukeman sitten. Kiitos laajennetun haun.

Ja iloisena saan todeta, että 10 kiloa on tultu alaspäin vuoden alusta. =) Eli siis 83 kg oli 1.1.2006, ja nyt näyttää 73 kg.

Mä en ole oikeastaan edes laihduttanut, kun totesin heti alkuun että mulla toi imetys tekee sen, että mä en yksinkertasesti saa ruokahaluani hillittyä. Liikuin paljon koko ajan, mutta kun nälkä iski, oli pakko syödä. Mässäillyt en ole oikeastaan kuin muutamia kertoja.

Nyt alkaa tisuttelut jäädä pikkuhiljaa pois ja elimistökin ihan selvästi antaa jo vähän periksi. mulla ei ole enää nälkä. :eek: Se on kadonnut se inhottava jatkuva nälän tunne. Nyt ei oikeastaan edes tee mieli syödä. Ja joudun tarkistelemaan että tulee syötyä tarpeeksi, ettei paino lähde liian äkkiä laskuun. Mulle on aina käynyt näin kun imetys alkaa olla ohi.

Tänään ostin kokeeksi suklaata, ja syötin sen sitten miehelle ja lapsille. Mun teki mieli ostaa se, mutta sitten kun sain palan suuhuni, niin se ei maistunutkaan kuin rasvalta ja kaakaolta. :eek: Ihan outoa.

Tästä sitten jatkan...eli nyt on alkanut varmaan se varsianainen painon pudotus. Tarkoituksena olisi saada tuo 68kg alitettua ennen vuoden loppua. Hirveesti sen alle en halua, etten muutu luurangoksi. Mä kun olen tykästynyt tähän vähän pyöreempään olemukseeni. Jotenkin tuntuu että menee sitten kasvot ekana ihan luiseviksi, jos paino menee liian alas.
Pituutta mulla siis 167 cm.

:xmas: Ilmaannun varmaan taas sitten kun etsin tätä tietoa seuraavan kerran.
 
Vaa'alle nousemispäivä taas tänään... :attn:

En ole pisteillyt, enkä oikein liikkunutkaan varta vasten, mutta onneksi paino ei ole noussut. :saint:
Aamupainoni tänään 84,9kg eli siinä samassa tuo on ollut jo monta viikkoa.
Ehkä joskus tulevaisuudessa voin iloita painavani alle 80 kiloa...

Mites teillä muilla pinolaisilla sujuu tämä pitkän sitkeä painonpudotus urakka?
 
Jep,punnituspäivä

aloitus 90kg
viime viikolla 77kg
tänään 77,1kg
viikkopudotus +100g


Eli takaisin tuli vähän. Jäi mässäily viime viikonlopusta päälle ja sitten tossa loppuviikosta laihduttelin jo. eilen vaaka näytti aamusti 76,7kg.mutta kun eilen oli karkkipäivä j kattltii leffaa niin kyllähän se paino vähän nousi niistä mässyistä.

Mutta kyllä tästä jatketaan taas uudestaan ihan innollla. Jos nyt ens viikolla vaaka näyttäis 75. jotain niin sittn ei sunnuntaina paljon yli 76 näyttäis.

Mutta nyt tarkkailemaan syömistä
Tsemppiä kaikille
 
olen 170cm ja painan 98kg.minulla todettiin 2 tyypin diabetes pari viikkoa sitten ja nyt yritän sitkeästi päästä uuteen ruokailu tottumuksiin kiinni.tällä hetkellä olen tablettihoidolla,mutta pelkään koska joudun insuliinille.kertokaa miten pääsisin hyvin alkuun tämän kanssa?
 
Hempukka
painoa 87kg ja pituutta 167cm...raskausaikana tuli 20kg painoa, ja viimisilläni painoin 102kg...on se ny pudonnukki, mut tarttis kans laihduttaa jossaivaihees.tietty tyttökin on vast 3kk ja mul tehtiin sektio!
 
juuh.. eipä täälläkään olla osattu olla herkuttelematta... :ashamed:
ei oo kyl paino vielä noussu mut eipä oo kyl pahemmin laskenukkaan. joku 68-69 pyörii nytten..
tänäänki syöny munkkia ja jäätelöä :headwall: ja huomenna menossa risteilylle.. en juo siel ni ei tu niitä kaloreita tällä kertaa mut varmaan tulee syötyä.. varattiin kyl tonne alacarte puolelle täl kertaa ni ei pääse buffaan syömään itteensä hengiltä :LOL:
mut mut.. ajattelin et alkais meneen jumppaan ku poika alottin nyt vanhempi+napero jumpan ni samalla jäsen maksulla olis sit aikusten jumppiaki ihan täs kotikulmilla..
 
aloitus 90kg
viimeviikolla 77,1kg
tänään 77,3kg
viikkopudotus +200g

No niin,noinhan mä ajattelinkin että siinä kävi kun viikko on mennyt taas mässäyksen puolelle. Tänään vielä yksillä synttäreillä käydään ja herkuttelen. Huomenna taas aloitan sitten tiukan kalori laskennan. saas nähdä kuis sitten keskiviikkona käy kun on kutsut kotona ja pitää kaiken näköistä sinne leipoa tarjoiltavaksi.

Mutta kyllä tästä vielä laihdutaan =)
Tsemppiä uusille ja vanhoille
 
:attn: Punnituspinoon nyt kaikki mukaan reippaasti! :attn:

Uusi aloitus 18.8. 84,9kg
Viime sunnuntaina 84,9
Tänään 84,7
Viikkopudotus hurjat 200g! :LOL: :LOL: :LOL:

En ole vieläkään pisteillyt, mutta jonkun verran olen liikkunut.
Voikohan tätä mun laihdutusta edes laihdutukseksi sanoa?!? ;)

Pitäisi varmaan pian aloittaa pointsien laskeminen, kun joulukin lähestyy jo uhkaavasti. Ei uskoisi, että on jo lokakuu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 12:16 Taivaanvuohi kirjoitti:
Lähtö paino (9.7.06) 97 kg
paino nyt 75 kg
viime viikonpudotus 1,5 kg
yhteispudotus 22 kg (12 viikkoa)


Vihdoin alkaa tulla semmoinen onnistuja fiilis. Vielä 11 kg pitäis saada pois.
toi on jo aika hyvin, onnex olkoon!!
kannattaa vaan paljon et "pysyy kroppa tahdissa".. mienaan voi tulla hassu lopputulos jos liian nopeesti tippuu..?
mulla taaseen menny ihan miten sattuu.. pari kiloa tais mennä ylöspäinki tässä synnytyksen jälkeen. nyt ehkä tippunu melkeen takas.. kuhan sais vaan itteensä niskasta kiinni... :headwall:

joku 69,jotain oli aamulla..
75-76 oli korkeimmillaan nyt tässä raskaudessa.. (viimex ku oli sen 108 :eek: )
mut mä tunnustan et syön tyyliin joka päivä jotain herkkua. oikeesti pitäs onnistuu olemaan joku pari viikkoa ilman ni ei tekis enää samal lailla mieli... nyttekki mies toi kaupasta munkkia... :ashamed:
 
oi ei. On mennyt päin pyllyä tän tädin laihdutukset :snotty:

Ja luulen että vähn taas plussaa tulee tällä viikolla. Joku ihmeen suklaanhimo taas iskenyt ja minä tyhmä kun nappasin suklaalevyn kaupasta mukaan :headwall: ja äitini toi pari laatikollista viinereitä meille :headwall:

No kyllä tää varmaan tästä joskus
 
:wave: Punnituspäivä :wave:

Uusi aloitus 18.8.06 84,9kg
Viime sunnuntaina 84,7kg
Tänään 83,4kg
Viikkopudotus 1,3 kiloa

Ihan hyvin on tällä viikolla tippunut paino, alkuviikosta puntari näytti jopa 83kg, mutta vähän on tullut takaisin.

Ruokahalut on ollut kateissa, kun anopin kanssa on pitänyt taistella; anoppi luulee, että hän voi päättää lasteni hoitoasioista eli kysellä kaupungilta hoitopaikkoja mun selkäni takana, vaikka olen hoitovapaalla enkä aio lähteä töihin ainakaan vuoteen.
Anopin mielestä kotona olo lasten kanssa ei ole työtä, vaan laiskuutta, ja hän yrittää saada myös mieheni ajattelemaan kotiäitiydestä niin. :'( :( \|O :headwall: \|O
 
aloitus 90kg
viime viikolla 77,3kg
tänään 76,7kg
viikkopudotus 600g

:D painoa tippu vaikka on tullut herkuteltua. Kai mä sitten oon syönyt vähän vähemmän.

Riina-Niina tosi kurjaa,toivottavasti miehes ymmärtää että on tärkeää että sä oot kotona. Mitä sitten jos se kotiäitiys olisi laiskottelua,jos niin kai se sinulle sallitaan siinä puitteissa ettei pikkuista tarvi hoitoon viedä. Pienen lapsen on kuiteskin paras olla kotona. Voit sanoa miehellesi että 3 vuotiaaseen asti kotona olemista tuetaan ja siihen asti se olisi lapselle hyväksi.
Mutta toivottavasti miehesi tukee sinua. Sano anopille suoraan että älä puutu meidän asioihin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 11:12 Dietorelle kirjoitti:
Riina-Niina tosi kurjaa,toivottavasti miehes ymmärtää että on tärkeää että sä oot kotona. Mitä sitten jos se kotiäitiys olisi laiskottelua,jos niin kai se sinulle sallitaan siinä puitteissa ettei pikkuista tarvi hoitoon viedä. Pienen lapsen on kuiteskin paras olla kotona. Voit sanoa miehellesi että 3 vuotiaaseen asti kotona olemista tuetaan ja siihen asti se olisi lapselle hyväksi.
Mutta toivottavasti miehesi tukee sinua. Sano anopille suoraan että älä puutu meidän asioihin.
Kiitoksia kannustuksesta!

Viimeiset pari viikkoa anoppi on soitellut lähes joka päivä ja murehtinut jos jonkinlaisia asioita, esim. Miten hyvin lapset nukkuu, saako mies nukuttua, olenko kysellyt hoito- ja työpaikkoja jne. :headwall:

Anopille en voi sanoa ainakaan niin suoraan kuin haluaisin, sillä anoppi on monella tapaa fyysisesti ja taitaa olla pahasti psyykkisestikin sairas, eli en uskalla järkyttää hänen maailmaansa, ettei hän joudu mun takiani hoitoon... :eek:

Miehen kanssa onneksi sain viikolla asiat selvitettyä ja toivon, ettei tähän töihinmeno asiaan tarvitsisi enää palata hoitovapaan aikana.

Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, joten hoitomaksutkin olisivat aika suuret ja kun mulla ei ole vakituista työpaikkaa, niin ei kauheasti houkuta lähteä uuteen työpaikkaan pienellä palkalla.

Olin henkisesti aivan loppu, kun aloin puimaan tätä asiaa mieheni kanssa, mutta nyt olo on jo paljon parempi, kun sain miehen tajuamaan, että lapset ja meidän perhe ensin, sitten vasta hänen äitinsä perheen ulkopuolisena... :attn:

Enää ikinä en luota anoppini neuvoihin ja päätöksiin, kun näköjään hän ei arvosta minua ja minun äitiyttäni omien lapsieni kohdalla. \|O

Anteeksi tämä purkaus, mutta täytyy sanoa että taas helpotti kovasti... :hug:
 
pääsiskö tänne mukaan??
jos onnistuis tuo laihduttaminen paremmin kun olis tukea...
eli pituutta 170cm ja painoo tällä hetkellä 85kg.
viikottain käyn vaakalla ja HAAVE olis jouluna painaa 75kg. saas nähdä.
Potkikaa mua persuksille
 

Yhteistyössä