Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
\tosi hyvin oot saanu tippumaan :flower: :flower:
mulla oli aika samat tavoitteet. tuli vaan tää pikku "mutka" välissä ku haluttiinki uus vaaveli väliin =) nyt on paino n.71 kg et hirveesti ei tippunu heti synnytyksen jälkeen mut kattoo nyt vielä mitä imetys vie jos vie ja sit miettii mikä on lopullinen tavoite..
tsemppiä kaikille laihikseen
:flower:

Kiitoksia kukkakimpuista :D Onnea näin jälkikäteen uudesta vauvasta =)
 
mun paino oli aamulla 83kg, ja siis pituutta 172cm, 80kg rajan yritän rikkoa ensin sit lähemmäs 75kg....mulla mennyt ihan ok:sti oon kyllä syönyt vähemmän ruokaa, karkkia syönyt tooosi paljon vähemmän sekä leipää..liikkunut oon paljon, käyn kuntosalilla ja kävelemässä, ja joskus jumppaa kotona....mutta toi maha apuva! siis se on niin kamalan näkönen että...roikkuu ja raskausarvet loistaa...vaikka jo mkohta 2v synnytyksestä!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 16:01 Riina-Niina kirjoitti:
Aloituspaino 18.8.05 96,9kg
Viime sunnuntaina 87,2kg
Tänään 84,8kg :saint:
Viikkopudotus 2,4kg! =)
Kokonaispudotus 12,1kg

Vielä kun saisin pudotettua 2,8 kiloa, niin painaisin saman kuin alkaessani odottaa kuopustamme eli raskauskilot toisesta odotuksesta olisivat poissa vihdoinkin...
Tossa vähän lainailin viime viikon kirjoituksiani, ettei aina tarvitte tota samaa litaniaa naputella joka sunnuntai...
Nyt ei ole sitten mennyt putkeen tämä viikko eli takapakkia tuli hieman;
Tänä aamuna vaaka näytti 85,1kg eli viikkosaldo +300g! :(
Tuleva viikkokin ottaa syömisten kanssa koville, kun isäntä toi tänään ison säkin namuja Farmarista ja yhdet synttärikemut on taas tulossa... :headwall:
Puntaroidaan taas viikon kuluttua! :wave:
 
Lohdutuksen sanoja
Jep, en paina tätä nykyä kauheasti liikaa, omasta mielestäni en yhtään(164cm ja 65kg), mutta tänne kirjoittaessani huomasin myös, että monen täällä kirjoittelevan mielestä olen "tukeva"(kirjoitukseni liittyi vyötärölihavuuteen). Oikeastaan lähinnä huvittaa sellaiset kommentit nykyään sillä olen joskus itsekin painanut 95kg! Voisin toki laihduttaa vaikka 45 kg, mutta en näe siinä hirveästi järkeä. Olo on hyvä, eikä tällä "liikapainolla" pitäisi olla terveydelle huonoja vaikutuksia.

Tsemppiä!Muistakaa, että jokaisella on oma tavoitteensa, eikä kannata nostaa rimaa liian ylös!
 
tännekki välillä kuulumisia taas kerran..
mulla nyt sit "raskauskilot" lähteny jos ees tulikaan oikeestaan... 75 painoin kun aloin odottaa ja melkeen heti oli paino n.70kg synnytyksen jälkeen. (joku 77 oli korkeimmillaan)
nyt en vielä sinänsä ala laihduttamaan kun imettää vielä koko ajan mut tää kolmen viikon herkuttelu putki pitäs kyl saada loppumaan... :headwall: vaik yrittää et syö tarpeeks maidon takia ni eihän se tarkota et suklaata saa vetää kuin paljon tahansa.. käy viel ni et lähtee paino nousuun :eek:
ku nyt päätettiin se toinen lapsiki saada täs välissä ni on nyt uudet tavoitteet et ens kesänä hyvässä kunnossa B) kylhän mä sainki melkeen sen 30 kg rikki jo vuodenvaihteessa (piti olla vappuna -30kg) mut sit ollu projekti vähän jäähyllä =)
mut tsemiä taas kaikille.. koetetaan saada taas pino elämään ku syksyki tulee, eikös se oo uudenvuoden rinnalla laihiksen aloittamisaikaa monella...?
 
Mie oo päivää etu ajassa, kirjotan nyt kun oon tässä koneella ja lapset kattoo nätisti aamu piirettyjä ;) Laihiksen alotin sillon jolukuussa, mutta tietysti heti joluna tuli siihen takapakkia, mutta en lannistunut siitä. Alotus painoni oli sillon 94kg ja tänä päivänä se on 65kg eli olen laihuttanut 29kg ja tavotteeni on se 30kg =) Enää tavotteestani puuttuu vain 1kg. Enpä aluksi uskonut et pystyisin puottamaan 30kg, mutta nyt se on pakko uskoa kun se on kohta puotettu :D Oon muuten huomannut et tää laihis on muuttanut minua, esim. ennen pystyin syömään levyllisenkin suklaata joskus illassa (senhän takia sitä panoo tulikin liikaa) :ashamed: mutta nyt syön vaan pari palaa ja enempää ei tee edes mieli :eek:
 
ja taas vaaka näytti aamulla 83kg...kun viime to näytti se 81.6kg...no tuli kyllä syöpöteltyä vk.loppuna...kun saiskin itsensä pidettyä ruodissa eikä antais mässäilylle voittoa.... :ashamed: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 09:42 Kukkakeiju kirjoitti:
Mie oo päivää etu ajassa, kirjotan nyt kun oon tässä koneella ja lapset kattoo nätisti aamu piirettyjä ;) Laihiksen alotin sillon jolukuussa, mutta tietysti heti joluna tuli siihen takapakkia, mutta en lannistunut siitä. Alotus painoni oli sillon 94kg ja tänä päivänä se on 65kg eli olen laihuttanut 29kg ja tavotteeni on se 30kg =) Enää tavotteestani puuttuu vain 1kg. Enpä aluksi uskonut et pystyisin puottamaan 30kg, mutta nyt se on pakko uskoa kun se on kohta puotettu :D Oon muuten huomannut et tää laihis on muuttanut minua, esim. ennen pystyin syömään levyllisenkin suklaata joskus illassa (senhän takia sitä panoo tulikin liikaa) :ashamed: mutta nyt syön vaan pari palaa ja enempää ei tee edes mieli :eek:
voi että kuinka hienoa :flower:

toivon että ite pystyn tohon samaan. pituutta itelllä 170 ja aloitin 90kg,loppuraskaudessa kävin kyllä yli sadan,mutta sairaalasta kun tulin niin 92kg,mutta siis nyt painan 79kg ja haluisin tohon 60kg eli yhteensä 30kg pois. En oo saanut itseäni uudestaan niskasta kiinni.
Toivottavasti syksy tuo mukanansa uuden laihdutusintoilun
 
:wave: Nosto ja tervehdys! :wave:

Tännepäin ei mitään uutta kuulu, kun pysyn vain pari päivää pisteillä ja sitten menee päivä (tai pari) ihan penkin alle. :x

Paino pyörii siinä 85-86 kilon hujakoilla, eikä se laske alle 85:n ellen saa itteäni niskasta kiinni... :headwall:

Toivottavasti kansalaisopiston syyslukukausi alkaa pian, niin pääsisi edes kerran viikossa jumppaamaan ihan kunnolla ja ILMAN lapsia!
Kotiäitiys on kyllä ihanaa, mutta myös raskasta, kun lapset koko ajan läsnä ja mukana joka paikassa, missä itsekin on. :/

Yritän saada taas motivaation kohdalleen ja kaikille muillekin kovasti tsemppiä kiloja vastaan taisteluun! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 21:11 Wimma ja pamaus kirjoitti:
Tämä olisi juuri sopiva pino meikäläiselle - ainakin aloitussivun mukaan, mutta taidan olla vuoden teitä muita jäljessä.

Tsemiä vaan kaikille :wave:
no juu mut onhan tänne aina välillä ilmaantunu uusiaki =) et vielä ehtii mukaan.. mullaki tuli vaavi täs välissä ni kohtpuoliin alotan uudestaan kuhan tästä imetysmässäilystä pääsen :D
 
Mie lopetan nyt tähän tän laihiksen, pääsin omaa tavoiteeseeni ;) eli tänä aamuna vaaka näytti sen -30kg, mie tein sen :D Teitä kaikkia haluu kiittää tuestanne ja siitä että ootte jaksaneet lukea kirjotuksiani =) Tänne kirjotaminen autto ainakin minuu, sain purkaa aina paineita tänne ja tajusin et en oo ainut joka kappailee painon kanssa, enkä ainut kuka välillä lipsuu laihiksesta. Te ootte hyvä porukka ja toivon kaikille lisää voimia painon kanssa kappailuun =) Mie jätän nyt sitten teidät, mutta en varmaan malta olla urkkimatta välillä teidänkin saavutuksianne ;) :wave:
 
Mä olen 167 cm pitkä ja painan 95kg :\| On painoa tullut tässä vajaan kymmenen vuoden sisällä 13kg ja raskauksia ollut siinä neljä. Haave olisi saada paino joskus tuonne 75kg paikkeille, mutta mistä se into ja tahto löytyisi? Menee itteni kanssa hermot tässä kun ei millään saa itsestään niin paljon kiinni että jaksaisi kunnolla alkaa muuttaa ruokailutottumuksia. Olen kokoillut painonvartijoiden pistelaskua mutta se ei sovi mulle. Nyt olen alkanut seurata sellasta ohjetta jonka kaikki äidit saa raskauden aikana jos on vähänkin epäillys raskausajan diabeteksestä. Siinä on kaloreita ihan sopivasti päiväksi niin jos sen avulla saisi sitten painoa alas. Mä pidän teille kaikille peukkuja pystyssä ja toivon että onnistutte laihtumaan! Tsamppiä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 13:16 polkka kirjoitti:
Heippa!

Ette arvaa, kuinka paljon olen surffannut netissä ja etsinyt tietoa mitä tehdä kun ylipainoa on suht runsaasti (168 cm/92 kg) ja mietin, että uskallanko tässä haaveilla raskaaksitulosta eli pitäisikö pudottaa rauhassa ensin painoa alaspäin vai riittäisikö, että huolehtisin mahdollisen raskauden aikana ettei paino kipua kovin kiivaasti ylöspäin. Ikää on kuitenkin jo 30+.

JA NYT, päätin kysyä teidän ryhmän nähdessäni, että kertokaa minulle mielipiteitänne jos vain viitsitte ja osaatte. Miten teidän kohdalla oli painoasiat ennen raskautta ja mitä "tapahtui" painolle raskauden aikana.

Olen niin kiinnostunut aiheesta, että oikein imisin tietoa itseeni jos vain sitä jostain saisin ja päätinpä yrittää jos te ystävällisesti minua auttaisitte?
Heips!

Aina sanotaan ettei ylipainoinen tule helposti raskaaksi. Minä sanon ja että pyh. Mä olen painanut reilusti yli 90 kg(pituutta 167cm) kun olen tullut raskaaksi ja kolme kertaa! Elikkä ei kun yrittämään :)
 
Vieläkö mahtuu mukaan?

Mulla pituutta on 165 cm ja painoa nyt 85,5 kg sunnuntain punnituksen mukaan. Olen "isoimillani" painanut 109 kg ja henäkuun alussa painoin 97 kg. Kai täällä saa pysyä sittnkin kun on alle 80 kg päässyt?

Nyt kuitenkin on mentävä!
 
Riina-Niina harmaana
NOSTO!

Tervehdys kaikille pinolaisille, varsinkin teille uusille. Tervetuloa oikein kovasti! :hug:

Oma laihdutukseni on taas vaihteeksi repsahtanut pahan kerran, koska on sairasteltu ja muutakin murhetta on kasaantunut niskaan oikein urakalla... :'(

Puntarissa en ole ainakaan viikkoon käynyt, joten en edes uskalla arvioida, mitä painan tällä hetkellä. :ashamed:

Sitten, kun alkaa taas aurinko paistaa tännekin risukasaan, yritän tsempata itseni uuteen laihdutukseen...

Pitäkäähän aktiivisemmat pino esillä ja elävänä! :)
 
Onnittelut kukkakeijulle :flower: varmasti hyvä fiilis.

Jep,itse ollut lomalla tästä laihikssta taas koko kesän,jospa nyt sitten aloittais,tänään vaaka näytti 78.9..on pomppinut tossa 79-80 koko kesän. Nyt sitten tarkoius olis uudeksi vuodeksi saada itsensä laihaksi.saas nähdä.

Viikonloppu tuottaa taas varmaan ongelmia jos kaverit tulee kattoo leffaa tai jotain niin silloin yleensä tarttee ostaa kaikkea hyvää. Jospa pysyisin kurissa,tuun sunnuntaina ilmoittaa painon.

Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä kaikille

sunnuntaina kuullaan :wave:
 
no niin ,tulkaapas pinoon

paino oli tänään 78,9kg
kokonaispainonpudotus 13,1kg

Joo ihan kiva että se paino tossa pysyi vaikka nyt tuli viikonloppuna tuli sitä suklaata ja jätskiä syötyä. Nyt vaan sitten intoa piukassa uuteen viikkoon.
 
Moi! :wave:

Ajattelin aloittaa laihdutuksen tänä syksynä ihan alusta, kun edellisestä aloituksesta on jo yli vuosi...

Painoin 18.8.2005 hurjat 96,9kg ja 18.8.2006 84,9kg, eli pudotin vuodessa 12 kiloa pois 162 senttisestä varrestani. =)

Painoni tänään tasan 84kg eli parissa viikossa puntarin lukema mennyt alaspäin jopa 900 grammaa, vaikka en ole ehtinyt laihdutukseen paneutuakaan. :saint:

Vauvakuumeen kourissa olen yhä, sillä nuorimmainen lapsemme on jo 1v8kk:n ikäinen ja vanhin aloittaa ensi viikolla päiväkerhon. :heart: :heart:

Ennen viimeisintä raskautta painoin 82 kiloa ja vaikka odotusaikana kiloja tuli lisää vain 10,5, imetysaikana paino nousi kuin salaa vielä lisää 4,5 kiloa. :ashamed:

Tavoitteeni ovat aika realistisia; raskaaksi tulo voi olla mahdollista jo jopa parin kilon lähdettyä eli tavoitteeni ovat 82 - 80 - 75kg jne. :)

Toivotan sydämeni pohjasta kaikille voimia taistelussa ylipainoa vastaan! :heart: :hug:
 
tuli muuten mieleen et ketjun "vuosipäivä" meni ihan ohi :D
mulla paino junnannu nyt tähän. nyt en kyl tosin oo käyny vaalla täytyy huomenna käydä. mut 60-luvulle oon päässy ainakii nipin napi =)
mut taitaapi olla joku 69,9999 eli on vielä tiputettavaa...
paha vaan kun on koko ajan ni väsy ni tulee herkuilla muka "helpotettua" oloa.. :ashamed:
mut jospa tästä alkais kuntoilemaan taas enempi ku raskaudestaki päästiin jo,. tuplikset ei oo vieläkään tullu mut nyt on tuloss huomen tai ylihuomenna.. odotan innolla..
tulipa muuten paha mieli ku tein selllasta kana-kasviskeittoa johon lisäsin sit vielä pojalle vähän pastaa ni eipä maistunu sille yhtään. kanapalaset vaan söi tyyliin.. mun mielestä kuh oli vielä tosi hyvää :( kerrankii tein jopa alusta loppuun eikä edes pakastevihanneksia...
mut tästä lopettelen mies lähti työkavereiden kanssa viihteelle (juu tiedetään et on maanantai =) ) ja hulabaaloota luvassa vielä muutama tunti lasten kanssa.. esikko kun osottaa mieltään vaavin takia \|O
 
Täällä olis vielä yksi pallero =) Elikäs pituutta on 163cm ja painoa tällä hetkellä 90kg. Pisteitä olen laskenut nyt reilun viikon ja lähtöpaino oli 92kg. Hieman ennen synnytystä painoin 97kg ja silloin päätin, että mä en halua mennä yli sadan kilon, että sitä ennen on tehtävä jotain. Nyt sitten aloitin ja ensimmäinen tavoite on päästä 70kg hujakoille. Vielä muutama vuosi sitten painoin 65kg :ashamed:
 
Moikka kaikille. Täällä on ihan hyvin nyt mennyt,ei oo paljoo herkuteltua tullut
Taidan ottaa ilmoituspäiväksi perjantin kun viikonloput on ne mun heikkolenkki eli luultavasti paino sunnuntaina aina korkeimmillaan.

eli tuun pinoutuu huomenna. Tsemiä kaikille
 
Enpä ehtinyt eilen tulee joten nyt sittn tänään pinoudun

aloitus 90kg
viime viikolla 78,9kg
tänään 78,3kg
viikkopudotus 0,6kg
kokonaispudotus 11,7kg

jep vähän vielä laski eilisestä vaikka eilen käytiin hesessä syömässä mega ateriat :ashamed: ja söin karkkipussin

Tänään taas yritetään vähän kevyemmin elellä

Tulkaapa muutkin pinoutumaan
 
:wave: Punnituspäiväni, mutta ei mitään mieltä ylentävää kerrottavaa;
Viime viikolla painoin 84kg
Tänään 84,7kg eli 700 grammaa tullut painoa lisää. :ashamed:

En ole laskenut pisteitä lainkaan, joten on tullut syötyä mitä ja miten sattuu.
Lisäksi menkat lisäämässä kropan turvotusta. \|O :headwall:

Toivottavasti ensi viikolla iloisempaa kerrottavaa tämän asian tiimoilta...
 

Yhteistyössä