Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
joo mä laitan tänne mun eilisen aamupainoni kun ei tänä aamusti oltu kotona ni en päässy vaaálle.
aloitus 90kg
viime viikolla 83.1kg
eilen 82,5kg
viikkopudotus -600g
kokonaispudotus 7.5kg

nyt pitäis saada kunnolla otettua niskasta kiinni kun taitaa mun tavoitteet mennä muuten mönkään
 
mulla ei paino oikeestaan muuttunu taas mihinkään.. samassa se on pyöriny jo viikkoja.. kai ihan hyvä vaan ettei vielä nouse ainakaan yhtään... =)
mut tein muka vaan miehelle runebergintorttuja, kaipa se on sit yks maistettava kahvin kanssa.. paitsi ettei se kahvi enää ees miastu mut...
 
No niin minun vaakani oli sitten aamulla kummallinen. :eek: :LOL: Ensin kun siihen nousin yökkärissäni (sellainen nanson nilkkoihin ulettuva pitkähihanen) oli lukemat 87kg. Mut sitten pukeuduin hiukan säädyllisempään asuun, siis päivä vaateisiin, niin jopas pomppas vaa`an lukemat 88.8kg, eikä ollu edes farkkuja vaav sellaset kankaiset kuminauhavyötöärö housut. Niin et ota tuosta nyt sitten selkoa mikä se paino todellisuudessa on. :eek: Muuten eikös vaateista yleensä saa vähentää vain sellaiset 0,5kg?

No mut neuvolan vaakahan näytti 88.1kg reilu viiko sitten. joten ei tuo nousu nyt taida niin hirveän paha olla.

Vaan mulla on kyl kieltämättä jatkuva makean nälkä. Mut siihen taisin keksiä jonkin moisen helpotuksen. Sellaisen kevyehkön vaihtoehdon; prk 0.3% maitorahkaa, prk ananasmurskaa, huikan makeutusjauhetta ja kourallinen rusinoita. (Tämä annos hupeni kolmessa päivässä). Äh vaan ehkä vois nuo rusinat jättää pois niin kevenis viel tuo herkku. Mutku niin rusinoilla on kokemukseni mukaan suotuisa vaikutus suolen toimintaan. ;) Mullakun tuppaa jonkin verran ummetus oleen vaivana. Juu juu, juo vettä, vettä, vettä. Siin vaan on se vika et sitten tulee karmea äklön-öklön olo. Eikä oo kiva olla. Vichy menis paremmin, mut siinä taas on suolaa ja se lisää turvotusta. :( :(
Niin siis ihanaaaaa olla raskaana. :LOL: :LOL: :eek: :( ;) ;)

rv. 12 tasan.

 
miimu, mullakin on pyörinyt suunnilleen samoissa, joten ihan hyvä silleen, tänään on taas lentopallo, mulla inhottava yskä..
Joten liikuntaa harrastamaan.. Nyt mulle iski into mennä punttikselle ja harrastaa sellai useammin liikuntaa..

mutta saa nähdä koska sitä aikaa on..

Kaikille onnea jatkoon ja koitetaan jokainen omalla tavalla tiputtaa painoa..

 
Nostelen pinoamme, ettei kokonaan katoa. Samalla kirjoittelen viikon kuulumisiani...
Sunnuntai ja maanantai meni pisteiden yli niin että romisi, mutta eilen ja tänään olen pysynyt ruodussa. Nälkä on kyllä kova, kun vähensin pisteeni 27:stä 22:een, kun en enää imetä tuota taaperoamme :heart: kuin kerran aamulla, eli osittaisimetyksen viidestä pisteestä pitää malttaa luopua. :'(
Tämän viikon liikunta on jäänyt minimiin, mutta huomenna menen jumppaan ja saan omaa aikaa pari tuntia, kun käyn kaupassa samalla reissulla. :)
Sunnuntaina taas punnituspinoon porukalla, eikös juu!?! :hug:
 
pitäähän tätä nykyään vähän nostella.. aika hiljasta välillä :'(
tänään menny suhy hyvin, en oo syöny herkun herkkua taas.. tai no pari sisupastillia mut mut... päivällinen vaan venähti aika lailla ni meinasin sortuu kaupas sokeriin ku alko ihan heikottaa.. mut pärjäsin miehen loistavalla tuella kotiin asti. (mies kielsi mäkkärin kautta käynnin)
ja kävin ihan yli tunnin lenkillä. ilman vaunuja vaihteex. oli kyl kylmä -15 mut tuntu kylmemmältä ku tuuli.. oon nyt ajatellu et alkais säännöllisesti klähtee yksin lenkille. nyt ku ukko tekee vaan yötä ni kyl sitä aina jossain vaiheessa joutaa lähtee ulos.. jotenki vaan ni hankalaa lähtee pojan kanssa ja kun on ni kylmä ni ei pitkälle viitti, eikä viihdykkään enää sillai vaunuissa..
oli muuten paino pikkasen lähteny nousuun.. puolisen kiloa koht tullu...en syömisiä viitti ni lähtee vähentää mut pitäs ne herkut jättää ja liikuntaa enempi.. josko pärjäisin puoleen väliin ilman hirveen isoo lisää painossa.. sen jälkeen nyt joutaa jo tullakki kun alkaa vaavi kasvaa...mut kuhan ei yli 20 niinku viimex
:eek:

nyt pitänee lähtee iltapuuroo syöttää..
 
Eilen tilasin painonvartijoilta kirjekurssin ja ajattelin kokeilla..
Joten saa nähdä miten mun käy..
Kunhan ensin opin laskemaan ne pisteet oikein..
Joten hauskaa laihista kaikille.. Toivon, että kaikki löytävät sen motivaation..
Flunssa nyt alkuun vähän vaikeuttaa, joten en nyt heti taas pääse kuntoilemaan..
:snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Nyt koitan parantua..
 
touhu tenava
Jaahas täällä on paino hurahtanut muutamassa päivässä lähes kolme kiloa alas päin. :(
No, tuosta vaan nyt ei juhlia tule sillä suru on luonamme. Syynä äkilliseen painoni putoamiseen on keskenmeno. Raskausviikoja oli kertynyt hiukan yli 12:sta kun kävin ultrassa ja siellä karu todellusuus näkyi ruudulla: eloton pienen pieni siköi. Hänen voimansa elää olivat loppuneet n. viikolla 7-8. :'( :'( :'(

Mutta kaikki sentään niin huonosti ole. Sillä itse jaksan olosuhteisiin nähden todella hyvin, fyysinen toipuminen on jo loppusuoralla vaikka aikaa ei ole kulunut kuin muutama päivä ja henkisestikin oloni on hyvä. Sillä olen voinut suruani purkaa monin tavoin itsestäni ulos.
Niin ja kun olen päättänyt olla positiivinen ja jatkaa nyt kesken jäänyttä painon hallintaa niin jo tuo useamman kilon pudotus jos mikä on hyvä kannustus vaikka sen aiheuttikin surullinen tapahtuma.
Mutta nyt on hyvä siis ponnistaa uudellen, kun olen siinä samassa painossa mihin "jäin" raskauduttuani eli paino tänä aamuna 85kg tasan ja nyt iltapäivällä 85.4kg.
Vaan uutta raskautta toivomme mahdollisimman pian, joten voi tässä niinkin käydä etten varsinaista painon pudotusta pääsekään pitkälle jatkamaan, meillä kun on tarkoitus ryhtyä heti toimiin kun siihen on lupa. Niin siis tai ainakin näin toivon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 13:07 touhu tenava kirjoitti:
Jaahas täällä on paino hurahtanut muutamassa päivässä lähes kolme kiloa alas päin. :(
No, tuosta vaan nyt ei juhlia tule sillä suru on luonamme. Syynä äkilliseen painoni putoamiseen on keskenmeno. Raskausviikoja oli kertynyt hiukan yli 12:sta kun kävin ultrassa ja siellä karu todellusuus näkyi ruudulla: eloton pienen pieni siköi. Hänen voimansa elää olivat loppuneet n. viikolla 7-8. :'( :'( :'(

Mutta kaikki sentään niin huonosti ole. Sillä itse jaksan olosuhteisiin nähden todella hyvin, fyysinen toipuminen on jo loppusuoralla vaikka aikaa ei ole kulunut kuin muutama päivä ja henkisestikin oloni on hyvä. Sillä olen voinut suruani purkaa monin tavoin itsestäni ulos.
Niin ja kun olen päättänyt olla positiivinen ja jatkaa nyt kesken jäänyttä painon hallintaa niin jo tuo useamman kilon pudotus jos mikä on hyvä kannustus vaikka sen aiheuttikin surullinen tapahtuma.
Mutta nyt on hyvä siis ponnistaa uudellen, kun olen siinä samassa painossa mihin "jäin" raskauduttuani eli paino tänä aamuna 85kg tasan ja nyt iltapäivällä 85.4kg.
Vaan uutta raskautta toivomme mahdollisimman pian, joten voi tässä niinkin käydä etten varsinaista painon pudotusta pääsekään pitkälle jatkamaan, meillä kun on tarkoitus ryhtyä heti toimiin kun siihen on lupa. Niin siis tai ainakin näin toivon.

:hug: Otan osaa suruusi ja toivon paljon voimia sinulle... :hug:
 
Pöllähdän minäkin tähän ryhmään....mutta ensin syvä osanottoni touhu tenavalle keskenmenosta :hug: olen itse kokenut pari viikkoa sitten saman, tosin viikkoja oli vasta 7.
Aloitin muutama viikko sitten laihduttaan noilla pisteillä, lähtö oli 90kg ja tänä aamuna 87,5 kg. Mulla olis pudotettavaa semmonen 30kg!
Mutta tästä on hyvä jatkaa, mekin haaveillaan vielä neljännestä lapsesta, kuopus on vasta 9kk mutta jospa ensin sais nyt tota painoa pois, niin olis se raskaus sitten hiukka helpompi kantaa. Tsemppiä kaikille, ja motivaatiot korkeelle :wave:
 
Otan osaa touhu tenava..

Minä en vieläkään pääse liikkumaan, koska flunssa ei varsinaisesti ole helpottanut lainkaan...
Nyt vaan koitan olla touhuamatta, mutta kun ei malttaisi odottaa että pääsee liikkumaan...

Hauskaa ja kaunista lauantaipäivää kaikille.. =)
 
otan osaa touhu tenava.. tuntuu tosi pahalta kuulla tollasia uutisia.. mut josko jo pian pääsisit taas uuteen odotukseen :hug: :hug:

mä saanu vihdoin itteni vähän enempi liikkumaan taas. niin laiskasti elelty jo jonkun aikaa.. lenkillä käyty monta päivää putkeen ja kuntopyöräkin saatiin taas raahattua alakertaan.. eilen just miehelle sanoin et kestää varmaan taas vähän aikaa ennenku alkaa oikeesti nauttimaan siitä pyöräilystä =)
 
Kiti
Tahtoo mukaan! ;)
Urheiluhulluus iski helmikuun alussa, eli laihispäätös tuli tehtyä. pari viikkoa on nyt "urheiltu", siis liikuntaa lisätty rajusti. Pituutta löytyy 170cm ja painoa 103kg :ashamed: Tavoitteena olisi saada 5kg pois joka kuukausi eli 80kg:n kieppeille päästä kesäkuun alkuun mennessä. Lopullinen tavoite on 75kg.

Viikko-ohjelmaan kuuluu puolentoistatunnin reipas kävelylenkki kolme kertaa viikossa sauvojen kera, kaksi kertaa viikossa tunnin kävelylenkki vaunujen kanssa ja kaksi kertaa viikossa tunnin muokkausjumppa. Tähän asti on hyvin pitänyt, vaikkakin tulee päiviä, jolloin lenkkeilee ja jumppaa samana päivänä. Sunnuntai on lepopäivä, silloin ei liikuta mihinkään :) Kunto ainakin on jo nyt noussut, enää ei heti hengästy kun ulos lähtee.

Tosi mielenkiintoista ja kannustavaa oli lukea tänne kirjoitettuja juttuja, todella hyvä idea tämän ketjun alkuunlaittajalta tämmöinen. Ja todella hyviä vinkkejä sai =)

Suurin osa kiloista on kertynyt raskauksien aikana, niitä on ollut yhteensä seitsemän, joista viisi lasta on maailmaan tullut. Siis ymmärrän hyvin keskenmenon aiheuttaman surun, osanotto myös täältä :hug:

Herkutkin ovat kyllä viime vuosina maistuneet, joten ihan koko kilomäärästä ei voi raskauksia syyttää :ashamed: Siis ruokavaliomuutoskin pitää tehdä, mutta sepäs onkin tämän mamman kohdalla helpommin sanottu kuin tehty ;)
 
1 Kiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 01:26 Kiti kirjoitti:
Tahtoo mukaan! ;)
Urheiluhulluus iski helmikuun alussa, eli laihispäätös tuli tehtyä. pari viikkoa on nyt "urheiltu", siis liikuntaa lisätty rajusti. Pituutta löytyy 170cm ja painoa 103kg :ashamed: Tavoitteena olisi saada 5kg pois joka kuukausi eli 80kg:n kieppeille päästä kesäkuun alkuun mennessä. Lopullinen tavoite on 75kg.

Viikko-ohjelmaan kuuluu puolentoistatunnin reipas kävelylenkki kolme kertaa viikossa sauvojen kera, kaksi kertaa viikossa tunnin kävelylenkki vaunujen kanssa ja kaksi kertaa viikossa tunnin muokkausjumppa. Tähän asti on hyvin pitänyt, vaikkakin tulee päiviä, jolloin lenkkeilee ja jumppaa samana päivänä. Sunnuntai on lepopäivä, silloin ei liikuta mihinkään :) Kunto ainakin on jo nyt noussut, enää ei heti hengästy kun ulos lähtee.

Tosi mielenkiintoista ja kannustavaa oli lukea tänne kirjoitettuja juttuja, todella hyvä idea tämän ketjun alkuunlaittajalta tämmöinen. Ja todella hyviä vinkkejä sai =)

Suurin osa kiloista on kertynyt raskauksien aikana, niitä on ollut yhteensä seitsemän, joista viisi lasta on maailmaan tullut. Siis ymmärrän hyvin keskenmenon aiheuttaman surun, osanotto myös täältä :hug:

Herkutkin ovat kyllä viime vuosina maistuneet, joten ihan koko kilomäärästä ei voi raskauksia syyttää :ashamed: Siis ruokavaliomuutoskin pitää tehdä, mutta sepäs onkin tämän mamman kohdalla helpommin sanottu kuin tehty ;)
Kävin rekisteröitymässä, olen siis sama kuin ed. kirjoittaja =)
 
Tervetuloa kaikki uudet laihduttajat! Näin sunnuntaisin meillä on viikon punnituspäivä eli kaikki joukolla puntaroimaan... ;)

Aloituspainoni (18.8.2005.) 96,9kg
Viikko sitten 89,7kg
Tänään 88,7kg eli viikkopudotus kokonainen kilo! =)
Kokonaispudotus täten 8,2kg!

Hidasta näyttää olevan tämä laihtumiseni eli -8kg/6kk, mutta itseänipähän saan siitä syyttää, kun pidin lähes kahden kuukauden "joululoman" laihduttamisesta ja takaisin ehti tulla kolme kiloa... :ashamed: :headwall: \|O

Olen ajatellut alkaa pitää yhden herkuttelupäivän viikossa, niin luulisi jaksavan olla loput 6 päivää pisteillä?!? :whistle:
 
Aamupäivää kaikille :wave: Lähtöpaino 25.1 90kg ja tänä aamuna huikeesti vaaka näytti 86,5, mutta se keikkuu siellä 87,5 ja 86,5 välillä, eli hyvää vauhtia ollaan tässä menty. Eilen tuli hiukka herkuteltuakin, mutta pysyin pisteissä kuitenkin. Yöllä oli kauhee nälkä, ja mietinkin että oonkohan syöny liian vähän, tai semmosta mikä ei pidä nälkää?
lenkillä oon käyny joka päivä, ja eilen tuli tehtyä "miesten" töitä, eli sulatin meijän ulkosaunaa, semmosta vesien kanto hommia, ja sitten tuli vielä siivottuakin. Tänään viedään lapset lasketteleen, ja tarttee ite ottaa kunnon kävelylenkki siinä samalla.
Hauskaa päivän jatkja kaikille!
 
tervehdys.. paino keikkuu siinä samassa suunnilleen. lähti jo vähän nousemaan mut varmaan ku oon väähn liikkunu ni on palannu siihen 71,3 oli tänään.. (alku elokuu 93,7, joulukuussa plussa ja siitä lähtien ollu aika samassa, pikkasen tippu kyl viel heti plussaamisen jälkeen)
tänään oon menossa ulos syömään. saa nähä miten kiltisti tilaan :eek:
mut mut.. pitäs koettaa myöhemmin ehtii lenkille edes vähän sulattelemaan pois sitten..
ni ja tervetuloa taas uusille :flower:
 
aloitus 90kg
viime viikolla 83.0kg
tänään 83,5kg
eli plussaa tuli puolen kiloa :eek:

eilen vetelin karkkeja mut muina päivinä en MINUSTA ole niin kauheasti syönyt. nyt ensiviikolla otan sellasen nutrilet dieetin ja kokeilen.

osan otto touhu tenevalle :hug: voimia
 
1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4
5.2 paino 97,4
12.2 paino 98,4 (oltiin pe-la risteilyllä, herkuteltua tuli)

viikkopudotus: +1kg
kokonaispudotus: -3,3kg

Ei muuta kuin niskasta kiinni ja ulos lenkille!!!

Osanottoni touhu tenavalle! :hug:
 
touhu tenava
Kiitos teille kaikille :flower:

Tänä aamuna oli sitten vaa`assa jo lukemat 84.6kg. Joten alas päin on suunta painon suhteen ja sekä fyysisen että henkisen olon suhteen suunta on ylös päin. Tänään jaksoin jo sellaisen rauhallisen sauvakävelylenkinkin tekaista, tosin vielä ei uskalla pitkälle lähteä kun alamasu ilmoittelee, jotta hitaasti hyvä tulee.

Mut en surustani huolimatta ole herkkuihin sortunut, eikä ne oikein ole huokutelleetkaan. :)

hyvää alkavaa viikoa kaikille toivottelen. :wave: :wave: :wave:
 
Tulin nostamaan pinoa samalla ja sanomaan ettei taas ehdi mitään kun asuu töissä...
Niin sitten ei varmaan ihan heti ole aikaa urheillakaan, mutta huomenna olen menossa kylään ja samalla menen ystäväni kanssa kävelemääb, taas kävelin töistä kaupunkiin..
Mutta hauskaa alkanutta viikkoa kaikille..
 
hyvää ystävänpäivää kaikille.

itellä laihdutus mennyt ihan penkin alle.oli paino noussut taas. nyt alotan syömään nutrilettia ja jos vieläkään ei tipu niin sitten on kyllä tosta kierukasta johtuvaa.

ottaa niin päähän \|O
tänään näytti 83.0kg
ja jo yks päivä näytti 82,5kg
 
Marmur
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 11:42 Marmur kirjoitti:
JEE,JEE,JEE!!!
Paino tänään 79,4 kg. Pääsinpäs seitkytluvulle vaikka välillä näytti jo ihan epätoivoiselta.
Viikkopudotus -900g ja nyt olen pääsyt jo 200 g alle tuon joulun aluisen lukeman. Kokonaispudotus 13,600 g. Vielä 1,4 kg välitavoitteeseen eli urakan puoleenväliin.

08.01.2006 80,3 kg
01.01.2006 80.7 kg
19.12.2005 79,6 kg
11.12.2005 80.7 kg
04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg

Tulin vain ilmoittautumaan, että mukana vielä :D . Olen nyt jumittunut pyörimään tuohon 80 kg molemmin puolin :headwall: . Jos tästä nyt vielä käyntiin pääsis :D .

Touhutenavalle :hug:
 

Yhteistyössä