Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
HurjaMimmi
tuli taas vähän juhlittua viikonloppuna :headwall: :ashamed: mikä siinä on että seurtaavan päivänä tekee sairaaan paljon mieli suolasta ja kaikkea mässäiltävää.....sorruin sitten karkkeihin ja yöllä käytiin vielä hesburgerissa :eek: :ashamed: no nyt tänään maanantaina oon käynyt kyllä jo jumpalla ja syönyt niukasti....silti...

Hei vaan! Mínulla putosi paino -200g... ;)
Pääasia että putosi... nyt tsempaan veljeni kanssa kuntopyörää ja kotijumppaa... :D
Seura on hauskaa ja minulla muutama kilo kirittävää veljeäni kiinni...
itseäni vastaan "kilpailen" mutta tsemppi on vaan hyvästä...nyt kiloja siis 105.8 :/ :/

En tässä muutamaan päivään oo päässy koneelle ollenkaan...Mutta nyt tulin ilmottautumaan:)

Painoa oli sunnuntaina 94kg, viimeviikolla tais olla 94.5 eli viikossa lähteny puol kiloa. Alotus oli se 98 eli yhteensä 4kiloa. Viikonloppuna tuli kyllä taas mätettyä mutta hyvä että oli kuitenki painoaki lähteny. On se kyllä kumma että on pakko herkutella ja sitte maanantaina harmittaa ku koko viikon "urakka" on menny ihan hukkaan. No täytyy sitä välillä suoda itelleen herkutteluhetkiäki:)

Onkos teillä muuten jonkulaisia tavoitteita ton painon suhteen? Mulla ei mitään varsinaista. Jos nyt ensin pääsis tonne yheksänkymmenen alapuolelle nii siitä on hyvä jatkaa. Ja mitää aikatavotetta ei oo...ois hyvä jos putois sen kilon viikossa. Mutta ei siitä stressiä kannata ottaa:)

Tsemppiä kaikille:)

Eilen punnitsin.

15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.
20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D
27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

touhu tenava
:attn: Nosto, ettei vallan viimeiseksi tämä pino putoa :attn:

Hiukan omaa tiedotusta.
Flunssa jyllää joten liikunnat on vääneet vähiin tällä viikolla. :eek:
Eikä oikein kunnon ruokakaan ole maittanut, mutta nestettä on sitten mennyt sitäkin enemmän.
En nyt muista milloin viimeiski olen painotietojani kirjannut.

Mut viimeiks taisin ilmoitella painon pomppivan välillä 86-88kg.
No, nyt se on jo vaaka välil näyttänyt 86.4kg, mut katsotaan nyt mihin mahtanee sunnuntaihin mennes asettua. :headwall:

-Lähtö paino siis oli syksyllä 90kg
-välis keskenmennyt raskaus, joka teki omat tepposensa
-Mut nyt ollaan taas mukana painon pudotus urakassa.

Joten sunnuntaihin. :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 09:10 plussapallo kirjoitti:
Hyvää huomenta :wave: ihana ilma tulossa, muistittehan kääntää kellot? Mutta asiaan.....aloitus: 91kg 25.1 81,1kg 26.3
Että voipi kohta sanoo että se -10 kiloo on niikus voitettu :D
Mitenköhän toi oikein laitto ton lihavoinniin :eek: eli tänä aamuna 81,1kg

Eilen punnitsin.

15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 09:11 plussapallo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 09:10 plussapallo kirjoitti:
Hyvää huomenta :wave: ihana ilma tulossa, muistittehan kääntää kellot? Mutta asiaan.....aloitus: 91kg 25.1 81,1kg 26.3
Että voipi kohta sanoo että se -10 kiloo on niikus voitettu :D
Mitenköhän toi oikein laitto ton lihavoinniin :eek: eli tänä aamuna 81,1kg
Kun painaa tota B missä noita kuvia ja juttui eli näin.

Eilen en kerinny koneelle ollenkaan. Meillä oli poju viikonlopun hoidossa ja ite tuli sitte vähä täällä kotona juhlittua ja laitettua hyvää ruokaa...Mitenkäs kävi painon.... :snotty:

Eli alotus oli 98kg, viimeviikolla tais olla 94kg ja tänään vaaka näytti 93.5 eli puolisen kiloa kuitenki lähteny että hyvä niin. Enää puol kiloo siihen mitä jäi raskaudesta. Mutta nyt pitäs kyllä jättää noi viikonloppu mässäilyt...vaikka tuntuu tuo paino silti pikkusen putoovan mutta kyllä se vähempiki mässääminen riittäis...:)

touhu tenava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:48 touhu tenava kirjoitti:
:attn: Nosto, ettei vallan viimeiseksi tämä pino putoa :attn:

Hiukan omaa tiedotusta.
Flunssa jyllää joten liikunnat on vääneet vähiin tällä viikolla. :eek:
Eikä oikein kunnon ruokakaan ole maittanut, mutta nestettä on sitten mennyt sitäkin enemmän.
En nyt muista milloin viimeiski olen painotietojani kirjannut.

Mut viimeiks taisin ilmoitella painon pomppivan välillä 86-88kg.
No, nyt se on jo vaaka välil näyttänyt 86.4kg, mut katsotaan nyt mihin mahtanee sunnuntaihin mennes asettua. :headwall:

-Lähtö paino siis oli syksyllä 90kg
-välis keskenmennyt raskaus, joka teki omat tepposensa
-Mut nyt ollaan taas mukana painon pudotus urakassa.

Joten sunnuntaihin. :wave: :wave: :wave:
:ashamed: En sitten painoa sunnuntaina raportoinut, joten tässä se nyt olis.

Tuosta ylhäältä voi hiukan "historiaani" luntata.

Mut nyt käväs vaa`an lukemat jo 85.4kg:ssa. Tosin ei se siihen asettunut vaan:

-eilen näytti vaaka 86.6kg joten tuo taitanee sitten olla viikonpaino.

Siis vielä kertaus:
-aloitus 1.9.-05 0kg
-joulukuu -05 85.2kg
-raskaus, joka meni kesken helmikuun alussa -06 >paino silloin n 88kg, josta "heti" putosi n.1kg
-joten ehkäpä tästä lähin ilmoitan aloituksen helmikuu 06 n. 88kg
-nyt pudotus -1.4kg tämän vuoden puolella
-mutta koko pudotus -3.4kg

Siis näin täällä mennään ja nyt sitten odotellaan uutta raskautta painon pudottelun lomassa.

tervehdys.
meillä poika tilttas koko koneen etten oo päässy nettiin. ei vieläkään olla huoltoon asti saatu mut nyt tän viikon kylässä ni täällä netti =)
pariin päivään en oo vaalla käyny mut viimeks oli se 72,5 suunnilleen. lähtöpaino raskauteen oli 75kg.josta alussa väähn tippu vielä ja sit ollu kuukausia 71,5 tienoilla.
ulrassa viimeviikolla sanottiin että laskettua aikaa ehkä aikaistetaan parilla viikolla. sillon ollaanki jo muutamia viikkoja yli puolen välin =)
täällä kyl taas mummon kahvipöydässä herkuteltu ja muutenki syöty kaupungilla ni saas nähä miten akan käy jahka kotipuntarille pääsen :eek:

Tarttee nyt täälläkin hehkuttaa että sais tukea, tein ihan äsken raskaustestin ja sepä näytti plussaa, olo on aika outo...toisaalta tätä ollaan odotettu ja haavellaan isosta perheestä, ja tammikuisen keskenmenon jälkeen tuntuu että tää on taas pieni ihme. Se mikä tässä nyt hiukka mietityttää on tämä laihdutus, en haluis sitä keskeyttää, mutta mietn tästä jatkaa eteenpäin? Tosin ollaan kyllää niiiin alussa että laihdutus ei kaiketi vielä haittaa mitään?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 12:51 plussapallo kirjoitti:
Tarttee nyt täälläkin hehkuttaa että sais tukea, tein ihan äsken raskaustestin ja sepä näytti plussaa, olo on aika outo...toisaalta tätä ollaan odotettu ja haavellaan isosta perheestä, ja tammikuisen keskenmenon jälkeen tuntuu että tää on taas pieni ihme. Se mikä tässä nyt hiukka mietityttää on tämä laihdutus, en haluis sitä keskeyttää, mutta mietn tästä jatkaa eteenpäin? Tosin ollaan kyllää niiiin alussa että laihdutus ei kaiketi vielä haittaa mitään?
Onnea! :flower: :hug:
Juuri äsken lukasi uutisesi tuolt toiselt puolelt ja muistin jotta täällä samas pinossa ollaan kiloja yritelty karistaa.

Kuulehan ei sinun tarvite kokonaan laihista hylätä, kun muistat jotta saat kaikki tarpeelliset ainekset niin itsellesi kuin vaavillekin.
Joten kurkista tuonne sokeriklubin etusivulle. Siellä on hyvä diettirunko raskaana oleville, se kun on suunattu raskausdiabeetikoille. :headwall: B) Hei, mut sinähän olet sinnekin tainnut joskus kirjoitella vai muistanko vallan väärin. Niin ja voithan toki soittaa neuvolaankin ja sieltä kysellä miten toimia.

Itsekin kun täällä plussaa raskaustestiin havittelen sitten helmikuun alun olleen keskenmenon jälkeen ja kilojen kanssa kamppailen. Niin voin vain kuvitella millainen on olosi ja etenkin se "sekametelisoppa" aivosopokoissa. ;) :p :heart: :headwall:

Mulla olis piinattavaa viel melkein kaksi viikoa ennen testausta. Mut jo nyt täänän totesin jotta on ilmaantunut sellainen käsittämätön hyvän etsintä halu. :ashamed: :eek: Mitähän mahtanee sekin ilmoitella. :headwall:

Plussapallolle onnea plussasta:)

Mulla on jotenki kummasti toi laihdutus motivaatio osittain ihan nollassa...Eilenki oli koko aika semmonen olo että tekis mieli syödä jotain mutta yritin hillitä vaikka aikalailla kaikkee tuli syötyyki. No pitää tässä taas skarpata ja yrittää ettiä se motivaatio jostain...
Eiköhän se tästä ku noi ilmat paranee nii viittii enemmän lähtee tonne kävelemäänki:) Kuntopyöräily mua ei oo innostanu ei sitte niin yhtään...pitäs yrittää siirtää se johonki olkkariin nii vois tota telkkaria samalla töllötellä ku polkee nii jos se sitte menis.

plussapallo harmaana
kiitosta touhu tenava :hug: kuuleppas, mulla oli semmonen samanmoinen herkku himo ihan tässä muutama aika sitten, ja tosiaan ihmettelin sitä, olis voinu vaikka hevosen pistellä poskeen! Ois kyllä tosi kivaa jos siekii plussaisit, mä testaili jo niin aikasin, kai, kun vanhan kaavan mukaan nyt olis vasta 27/32 kp menossa, mutta testi kyllä anto ihan selkeen plussan, tosin ei mikää hirveen voimakas mutta kumminkin. Miepä käyn sokeriklubilla :D

Kiti harmailee
No, eipä ole nyt sunnuntai mutta ilmoittaudun kuitennii :)

Aloituspaino oli helmikuun alussa (06) 104 ja tänään näytti 101,2 :\|

Liikunta pysynyt samassa, eli 4x viikossa jumppaa ja 2 x viikossa sauvakävelyä, yhteiskesto 7-8 tuntia. Kireessä on pirun kilot :p :kieh:

Nyt on Tonalinit kaapissa, huomenna alkaa kokeilu :whistle:

Matleena harmaana
Tänne minäkin takapuoleni raahaan...
Kävin tänään puntarilla ja hyvä että en pyörtynyt siihen paikkaan :eek: 89kg :headwall: :'( pituutta 168cm
Vielä vuosi sitten se oli 70kg ja siihen haluan takaisin!!
Raskaus aikana tuli 20kg ja synnytyksen jälkeen painoin 79kg... Missä vaihessa tuli 10kg lisää!? Ehkä ne lukemattomat valvotut yöt ja siihen liittynyt keksikaapin narina ?
Voi piru.

Mulla on kyllä tälläviikolla menny tää laihdutus ihan plörinäks...Koko aika tekee mieli syödä jotain ja hirmunen karkki himo...Ja oikeestaan kyllä tuntuu että koko aika ois nälkäki.
Kävelemäänkää ei oo viittiny lähtee ku tuolla ulkona on tommonen rapakeli. Vaunujen kanssa ei oo päässy mihkään ja nyt kun pääsee niin sitte saa kahlata melkeen nilkkoja myöten lammikoissa...ei kivaa...
Ens viikolla ois kyllä pakko ottaa taas itteään niskasta kiinni kun eihän tästä muuten mitään tuu...Saas sunnuntaina nähä kuin tällä viikolla on käyny.
Hyvää viikonloppua kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 08:47 Darelbeida kirjoitti:
Hei vaan! Mínulla putosi paino -200g... ;)
Pääasia että putosi... nyt tsempaan veljeni kanssa kuntopyörää ja kotijumppaa... :D
Seura on hauskaa ja minulla muutama kilo kirittävää veljeäni kiinni...
itseäni vastaan "kilpailen" mutta tsemppi on vaan hyvästä...nyt kiloja siis 105.8 :/ :/
Juu tuo oli ja meni... nyt kiloja on 108.3 vähemmän kuin tammikuussa mutta kuitenkin... nyt on sitten tiukemmat otteet..jotka toimii! Kiristystä eli en saa katsoa lemppari elokuvia jos lipsun ja vaaka alkaa "vilkuttaa punasella"...
tsemppiä kaikille! :wave:

Huomenta taas \|O helkkari että raivostuttaa toi vaaka, nyt se junnaa paikallaan kun vanha ämmä!!! Tällä viikolla on +-0 koko touhu, 80,6 tai 80,8 mä haluan päästä alle 80kgn ennen ekaa neuvolaa :( Koko viikkoon en ole käyny lenkilläkään kun ilma on ollu ihan kauhee, naapuri kävi eilen mut raahaamassa ulos, onneks, tulikin heitettyä oikein kunnon lenkki, mutta painoon se ei vaikuttanu mitenkään. Johtuukohan mahdollisesti hormooneista toi junnaaminen, kun syömistä en ole lissännyt millään tavalla, ja neuvolastakin sain luvan jatkaa samaan malliin. huomisiin..vaikka ei se vaaka lukema siitä miksikään muutu :wave:

Mulla on kyllä nyt tää viikko menny ihan plörinäk....Vaaka näytti 94.5. Eli viikon saldo +1kg....Voi hitto! No oma vika...mitäs oon herkutellu. Nyt on kyllä pakko taas ottaa itteään niskasta kiinni ja lopettaa tuo ihan jatkuva herkuttelu...eihän tästä muuten tuu mitään! No kyllä se tästä taas:)

Yhteistyössä