HKK
\
-2,5 kg.
10.4 84,5kg -1,5 kg
17.4 83,5kg -1 kg yht. 2,5 kg
Ihana ilma muuten, joten taidan lähteä lenkille
No niin ja aamupunnituksella näytti 83,5 kg:tä eli - 1 kg. PArhaillaan mulla on ollut paino nyt raskauden aikana 86 kg eli yhteensäAlkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 09:01 HKK kirjoitti:Hei!
Saanen liityä joukkoonne, tosin olen jo onkin aikaa seuraillut teidän juttujanne hiljaisena jäsenenä :wave: . Olen tällä hetkellä raskaana ja tarkoitukseni on yrittää pitää ylimääräinen turha painonnousu kurissa sillä mulle jäi edellisestä raskaudesta liikakiloja lähtöpainoon nähden 12 kiloa, kun tulin sitten uudestaan raskaaksi.
Eli lähtöpaino oli 70 ja pituutta 168 cm
Synnytyksen jälkeen 82
Nyt uuden raskauden alkupaino 82. Olen nyt rv 21 ja painoa on 84,5 eli +2,5 kg (painon nousua saisi olla tuohon alkua/normaaliin painoon nähden tässä vaiheessa + 5 - 6 kg:tä).
Nyt siis yritän ruokavaliollani ja liikunnalla hallita painoa sen verran edes ettei kauheasti nousisi tämän raskauden myötä...tietenkin nousee jonkin verran luonnollisesti ja saakin, mutta olen tosiaan jättänyt kaikki herkuttelut pois ja vaihtanut kevyeeseen ruokavalioon. Kartan siis sokereita, huonolaatuisia rasvoja ja valkoisia jauhoja. Olen myös lisännyt liikuntaa ihan oman hyvänolon mukaan jne.
Olen harrastanut ennen näitä kahta viimeistä raskautta spinningiä johon hurahdin aivan korviani myöten. Nyt en ole kuitenkaan päässyt käymään missään säännöllisessä harrastuksessa...tietysti pienen vauvan, mutta myös mieheni työvuorojen takia ja sen lisäksi kun kotona on vielä 5 v. touhuaja...no on siinä varmasti myös sitä saamattomuutta myös mukana. No kuiteskin...mua on todellakin alkanut ahdistamaan ja olenkin tehnyt nyt vaunujen kanssa kävelylenkkejä...milloin olen sitten pystynytkään...eli niitäkin miehen menojen mukaan, kun ei tuota 5 v. voi ottaa lenkille mukaan, kun ei jaksais kävellä sellaista matkaa ja tahtia.
Mutta arvaatkaas mitä...ostin perjantaina stepperin ja ajattelin sillä alkaa kuntoilemaan oman hyvänolon mukaan ja nyt ei enää kuulkaas mitkään tai kenenkään työvuorot/ menot haittaa vaan voin rauhassa stepata vaikka joka päivä vauvan päiväunien aikaan....aah ihanaa
=) .
Täällä minä seurailen sitten teidän juttuja ja olen viikottain jännityksellä odottanut paljonko on kelläkin aina paino tippunut jne. jotenkin siitä tulee sellainen innostunut olo, joka kannustaa myös itseään pitämään painoansa kurissa ja samalla myös iloitsee toisten aíkaansaavutuksista, vaikka ne ei olekaan itseltään pois.
Tsemppiä kaikille urakassaan!!!! :hug:
Käyn täällä, vaikka joka maanantai laittamassa välitietoja itsestäni =) .
-2,5 kg.
10.4 84,5kg -1,5 kg
17.4 83,5kg -1 kg yht. 2,5 kg
Ihana ilma muuten, joten taidan lähteä lenkille