Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Eilen lupailin vaa´alla käydä. No, en käynyt kuin tänään. :ashamed: Ja hirveitä näytti. APUA! 88.4kg
Höh, kyllähän tuon taas tiesin kun on mennyt kaikki herkut mitkä on eteen tulleet. :( Siis se motivaatio on lähtenyt kesälomalle täältä meiltä. :LOL: Eikä tunnu millään takaisin löytävän.
Liikuntakin on tupannut jäämään, kun ei nokkaansa ulos mielellään nyt laita: syy allergia = ahdistaa.
Juu ja tuon liikumattomuuden myötä sitten mielikin on masentunut ja se taas johtaa tuohon syöpöttelyyn. Kun itseään yrittää edes jollain piristää.

- aloitin 1.9.-05, 90kg
- joulukuun -05 85kg, (raskaustestissä plussa)
- 8.2.-06 n.86kg, (keskenmeno)
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.4.-06 85kg
- 16.4.-06 85.2 kg
- 23.4.-06 85.4 kg
- 1.5.-06 87.2 kg
- 9.5.-06 88.4 kg

:( Toivottavasti pian taas pääsen ulos, niin jäisi tuo syöminenkin varmaan vähemmälle meilen virkistymisen myötä. Ja auttaisihan tuo liikunta jo sinällään painon pudotukseen.
<br><br>

15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

10.4. 78.8kg plussaa +800g :headwall: siinä se nähtiin kun ei juo vettä ja syö mitä syö mut mulla oli viime viikolla menkat niin teki sit mieli vaikka mitä mut nyt on niskasta otettu kiinni ja vesi lasi naaman edessä eli toivottavasti ja varmasti vaaka näyttää miinusta.

17.4. 78.3kg pudotusta -500g

24.4. 78.3kg +-0

1.4. 78.3kg +-0 :headwall: Kaivaa askelmittarin ja huomenna alkaa metsätiellä tallustelu.

8.4. 77.9kg pudotusta -400g :)

Riittus
Liikuntaa on tullut ihan hyvin ja teimpä äsken kuntotestejäkin. Lihaskunto on hyvä, samoin notkeus, mutta esim. hapenotto kyky on mitä sattuu. Nyt kun vain sais kilot pois, ja kunnon säilytettyä. Olis nimittäin erinomainen kunto normaalipainoiseksi, tai jonkinverran ylipainoiseksikin...

Vieläkin ihmettelen sitä kulutuksen ja syömisien erotusta.. Jos joku fiksu jotain hyödyllistä asiasta tietää, niin otan tiedon iloisena vastaan!

Nyt iltatee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 21:52 Riittus kirjoitti:
Vieläkin ihmettelen sitä kulutuksen ja syömisien erotusta.. Jos joku fiksu jotain hyödyllistä asiasta tietää, niin otan tiedon iloisena vastaan!

Nyt iltatee.
Ei kyllä ole oikein minullekaan tuo kalorien kulutuksen salaisuus selvinnyt, suhteessa syöminen=energian saanti/liikunta ja sen kuluttamat kalorit.

Mut tämän linkin löysin, olisko siitä mitään apuja?

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/kalorit.html

Täältä löytyi kalorien kulutus laskenta-ohjelma

http://www.cs.uta.fi/ipoppla/www/ipoppla04/pa/mittaukset.htm

Myös täällä hyviä vinkkejä, klikkaile myös nuo sivun alalaidan linkit

http://www.naturdiet.fi/default.asp?refid=1381&id=1495&ptid=1488

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 11:10 Riina-Niina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 16:52 Riina-Niina kirjoitti:
Aloituspaino 96,9kg
viime viikolla 88,4kg
tänään 89,1kg eli viikkopudotus +700g :ashamed:
Tervehdys piiiitkästä aikaa! :wave:

Näköjään olen käynyt kirjoittelemassa noin aikaa ja painoni on valitettavasti ollut tuon ajan jälkeen jo 92 kiloakin. :ashamed:

Meidän perheessä jyllää raju mahatauti, joten oltuani reilun päivän mehupaastolla, kilot ovat lähteneet vähenemään - onneksi! :x

Tänä aamuna puntari näytti 89,8 kg eli toivottavasti saan motivaation kohdalleen ja pysyn pisteillä taas edes jonkin aikaa?!? :saint:
Olisihan se ihanaa painaa joskus vaikkapa "vain" 82 kiloa, kuten ennen viimeisintä raskauttani... ;)

Iloista kevättä kaikille pudottajille ja iso :hug: !
Hei vaan!

Lainailen tässä vanhoja kirjoituksiani, kun en hetkeen kirjoitellu tänne, vaikka lukemassa käyn teidän aktiivisempien kuulumisia ihan säännöllisesti. :)

Sunnuntaina puntaroittin ja karmea lukema tuli ruutuun eli 91,5 kg! :ashamed:

Maanantaina kävin yksityisellä gynellä ja kuten arvelinkin oireistani, monirakkulaiset munasarjat (PCO) ovat jälleen vaivanani! \|O
Onneksi sain Metformin-lääkityksen avukseni painonpudotukseen/-hallintaan, joten ehkäpä saan hieman helpommin pudotettua painoani ja verensokeri pysyy tasaisempana kuin tähän asti.

Olen nyt sunnuntaista asti pysynyt pisteillä ja maanantai-illalla aloin syödä Metforminia - painoni on pudonnut jo 2,3 kiloa eli olen nyt 89,2 kiloa?!? :eek:
Suurin osahan on varmasti nestettä mikä on lähtenyt, mutta silti olen todella tyytyväinen...
Toivottavasti pysyy nyt motivaatio kohdillaan ja jaksan pinoutua useammin tännekin.

Ihanaa kevättä kaikille! :flower:

tinsu
täällä uusi laihduttaja ilmoittautuu :wave:
elikkäs pituuta on 161 cm ja painoa tänään aamulla 87,8 kg...
olen vuonna 2001 laihduttanut samasta painosta 68 kiloon,joten kokemusta löytyy :) olen siinä välissä laihtunut ja lihonut ettin takas, mutta nyt kahden lapsen jälkeen paino on taas huipussaan.tavoitepainoni on 62 kg,siihen on vielä kyllä matkaa... mutta yritän tulla viikon välein ilmottelemaan painoani.tsemppiä kaikille!

Riittus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 23:10 tuohu tenava kirjoitti:
\

Nyt iltatee.
Ei kyllä ole oikein minullekaan tuo kalorien kulutuksen salaisuus selvinnyt, suhteessa syöminen=energian saanti/liikunta ja sen kuluttamat kalorit.

Kiitos yrityksestä, mutta ei löytynyt kaipaamaani tietoa :(

Painoni mukaan ravinnonsaantini pitäisi olla päivässä reilu 3000 kaloria :eek: Syön tällä hetkellä noin 1500 kaloria ja liikun kolmentuhannen edestä.... Kai jotain pitäisi ruveta tapahtumaan!? Olen nyt ihan hukassa tämän asian kanssa, en tiedä ollenkaan olenko oikeilla urilla. Kylläpä harmittaa jos kolmen kuukauden kuluttua huomaa, että mitään ei ole tapahtunut, lihaksia korkeintaan kadonnut.

Mirkkis
Moi! Täällä ois vielä yksi joka meinais laihduttaa :) Löysin vasta nyt tämän sivuston :wave: Niin, oon vasta nuori, 21 täytän kohta. Lapsia ei ole eikä ole suunnitelmissakaan piitkiin aikoihin vielä. Strategiset lukemani ovat 168cm ja tällä hetkellä 83.3 kg. Aloitin laihduttamisen huhtikuun puolessa välissä ja silloin painoni oli 86.5kg, eli yli 3 kiloa oon saanu pudotettua. =) Painon oon saanut nousemaan yksinkertaisesti syömällä liikaa ruokaa. En ole syönyt mitenkään erityisen epäterveellisesti, mutta LIIKAA, yhtäpaljon kuin avomieheni syö..:/Ensimmäinen tavoite olisi 75 kg kesäkuun puoliväliin mennessä mutta se ei todennäköisesti tule onnistumaan.. :ashamed: mutta, jos kesäkuun loppuun mennessä yrittäisin niin jos se olis realistisempi tavoite. Kohta kuitenki alkaa kesäloma niin ois aikaa liikkuaki ja panostaa täysillä siihen laihduttamiseen. Sitten jos/kun saavutan 75kg niin siitä jos sais vielä 5-10 kg nipistettyä vaikkapa ensi syksyyn mennessä. Mutta askel kerrallaan!
Yritän ilmoitella painoni viikon välein. Tsemppiä kaikille hirmuisesti!! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 17:36 Riittus kirjoitti:
\
\

Nyt iltatee.

Painoni mukaan ravinnonsaantini pitäisi olla päivässä reilu 3000 kaloria :eek: Syön tällä hetkellä noin 1500 kaloria ja liikun kolmentuhannen edestä.... Kai jotain pitäisi ruveta tapahtumaan!? Olen nyt ihan hukassa tämän asian kanssa, en tiedä ollenkaan olenko oikeilla urilla. Kylläpä harmittaa jos kolmen kuukauden kuluttua huomaa, että mitään ei ole tapahtunut, lihaksia korkeintaan kadonnut.
käypä kattoos kalorilaskuri.fi
siellä on kaikennäköstä kivaa aiheeseen liittyvää ja foorumi missä voit kysellä neuvoja =)
sinne ku maksaa 1,9e /kuukaudessa ni saa lisäominaisuuksia siihen laskuriin.. iteltä tippu joku 25 kg sitä käyttäessä..
sanoisin et se ero kulutuken ja ravinnonsaanin välillä voi olla paljon isompi kun on reilusti ylipainoa. laskurit jotka laskee kulutuksen painon mukaan laskee hyvin ison kulutuksen vaik välttämättä ei kuluta niinkään paljoo. lihakset kuluttaa lepotilassa paljon enemmän ku läski..
mut tarpeeks kannattaa tietty syödä ja oikeenlaista energiaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 20:35 MiiMu3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 17:36 Riittus kirjoitti:
\
\

Nyt iltatee.

käypä kattoos kalorilaskuri.fi
siellä on kaikennäköstä kivaa aiheeseen liittyvää ja foorumi missä voit kysellä neuvoja =)
sinne ku maksaa 1,9e /kuukaudessa ni saa lisäominaisuuksia siihen laskuriin.. iteltä tippu joku 25 kg sitä käyttäessä..
sanoisin et se ero kulutuken ja ravinnonsaanin välillä voi olla paljon isompi kun on reilusti ylipainoa. laskurit jotka laskee kulutuksen painon mukaan laskee hyvin ison kulutuksen vaik välttämättä ei kuluta niinkään paljoo. lihakset kuluttaa lepotilassa paljon enemmän ku läski..
mut tarpeeks kannattaa tietty syödä ja oikeenlaista energiaa...
heippa, ihan vaan vierailevana iltätähtenä tulin tänne puolihuolimattomasti ex-kasikymppisenä (tai ysi...) vierailemaan vaan.

siis kannattaa huolehtia tietty urheillessaan siitä, että saa tarpeeksi proteiinia; kevyet lihatuotteet (kalkkuna, kana tms), soijapapu jne, maitotuotteet ja semmoittis. siis lihakset ei häviä minnekään laihduttaessa, jos samalla kerran urheilee.

vähän hurjalta tuntuu 1500 kcal ruokkis kylmiltään. itse sain alkupyrähdyksen 1800 kcal ruokavaliolla (löytyy sokeriklubin ekalta sivulta joo).

miimun kanssa samaa mieltä kalorilaskureista, eli kannattaa varmaan arvioda se oma kulutus ennemmin alakanttiin, kun niitä täyttelee. mutta mainittakoon, että testejä löytyy joka lähtöön myos Kuntoplussan sivuilta.

keskimäärin Suomi-neidon kone pitäisi pysyä käynnissä ja painon laskea sillä 1800 kcal. jos sitten on raskaana tai imettää, niin siihen hujahtaa 300-500 kcal supsikkaasti. eli jos syöt 1800 kcal ja kulutat vaikka 500 kcal sen yli, niin painonlaskun pitäisi alkaa kyllä näkyä jo melko nopsaan. eikä ole mikää tappotahti silti.

kannattaa tietysti sijoittaa se 1800 kcal viisaasti, semmoisiin eineksiin millä nälkä pysyy poissa. vaaleat jauhot on pullahöttöö, ne rukiisiksi. koskee myös ja erityisesti pastaa. samaten kuoritut vaaleat riisit ankoille, tilalle tummat. tällä jo pääsee matkaan.

ja vanha, kunnon lautasmalli käyttöön, siis ei kasaa sitä pastaa, vaan yksi neljännes riittää. samoin lihaa. loppu lautanen täyteen rehuja (aluksi mielellään kasviksiä, niillä parempi kylläsyysarvo kuin salaatilla). santsata ei saa, paitsi vihreitä.

kunnon ateriat, aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. ateriaväli saa olla korkeintaan 3-4 tuntia, muuten tulee kerralla hirmu nälkä, jossa syö sitten mitä sattuu.

eli syö tasan tuon 1800 kcal ja huulluuden puuskiin mielin määrin kasviksii (ruisleipää, kepeitä marjakeittoja ynnä jogurtteja) ja muistaa juoda vettä kaksin käsin, niin pitäisi painon laskea eikä nälkää tarvitse nähdä.

tsemiä tutuille ja tuntemattomille! painonpudotus kannattaa! :hug:

ps. anteeksi paatostus! ;) :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 20:32 Mirkkis kirjoitti:
Moi! Täällä ois vielä yksi joka meinais laihduttaa :) Löysin vasta nyt tämän sivuston :wave: Niin, oon vasta nuori, 21 täytän kohta. Lapsia ei ole eikä ole suunnitelmissakaan piitkiin aikoihin vielä. Strategiset lukemani ovat 168cm ja tällä hetkellä 83.3 kg. Aloitin laihduttamisen huhtikuun puolessa välissä ja silloin painoni oli 86.5kg, eli yli 3 kiloa oon saanu pudotettua. =) Painon oon saanut nousemaan yksinkertaisesti syömällä liikaa ruokaa. En ole syönyt mitenkään erityisen epäterveellisesti, mutta LIIKAA, yhtäpaljon kuin avomieheni syö..:/Ensimmäinen tavoite olisi 75 kg kesäkuun puoliväliin mennessä mutta se ei todennäköisesti tule onnistumaan.. :ashamed: mutta, jos kesäkuun loppuun mennessä yrittäisin niin jos se olis realistisempi tavoite. Kohta kuitenki alkaa kesäloma niin ois aikaa liikkuaki ja panostaa täysillä siihen laihduttamiseen. Sitten jos/kun saavutan 75kg niin siitä jos sais vielä 5-10 kg nipistettyä vaikkapa ensi syksyyn mennessä. Mutta askel kerrallaan!
Yritän ilmoitella painoni viikon välein. Tsemppiä kaikille hirmuisesti!! :wave:
piti viel älähtää, että tuohan on kuin mie ennen. siis siipalla mittaa 195 ja miulla 158, iltapalana jätti-isot pakastepitsat kummallakin... :whistle:

mutta, onneksi ne kilot myös samalla tavalla kuin ne on hankittu, eli syömällä. :D tällä kertaa oikein.

:hug:

ps. nyt mie lähen tältä palstalta pois... voikaa hyvin! :wave:

:LOL: :LOL: :LOL: Kävi siis sitten tuo linneakin tääl vierailemas ja samal oikeen ruotuun kerrasta pisti koko porukan. :D :D :D

Mut joo ihan oikeasti kyl tuo paasaaminen sitä totisinta totta oli. Noinhan se kulkkee jos oikeen ajattelle asiaa. Siis syödä pitää mut sitä oikean laista sapuskaa. :headwall:

Vaan paraski minä täällä sanomaan asiasta kun itselläni on motivaatiot lähteneet karkuun ja siitepölyt kiusaa :x . Niin et on paino sitten päässyt tikkailla ylös päin suunistamaan, eikä alas niin kuin haluaisin. :ashamed: :(

Vaan kyl piti terveytensä uhalla eilen lähteä lenkille ukon ja kuopuksen kanssa. Ja tänään kävin sitten tuon kuopuksen kanssa sellaisen asiointi-ulkoilu-liikunta lenkin kävellen. :headwall: :p

Mut nyt onkin sitten nenä tukossa ja aivastelen.

HATZHIIII!!!!! \|O :\|

ps. Meillä on muuten nyt upo-uudet rattaat. :D Vanhat Emmaljunngat saavat hiljaksiin siirtyä eläkkeelle. B)

Niin ja tulihan tuolta postista tänään toissa päivänä tilaamani painonvartijoiden materiaalikin, keveiden herkkujen saatelemana. (Niitäkin tilasin). :p :p :p

Katos, Linneakin tuli vierailulle =)

itekin kävin tuolla laskurissa pitkästä aikaa... jäi raskauden myötä sit vähemmälle käyttö kun en ihan yhtä pilkun tarkkaan jaksa punnata nytten. mut on kyl jotain jääny päähän sentääs syksyn dieetistä et nyt oon syöny paremmin ku ennen sitä. painoo ei tullu vielä paljon mitään ja viikko 29 menossa.. viimex kun odotin ni oli kans vähän sillai et syödään melkeen miehen kanssa yhtä paljon. mies 194 pitkä :D ja hirmu paljon pikaruokaa jne.. sillon oli tässä vaiheessa tullu varmaan yli 10 kg...
nyt vaan raskaana ollessa paljon vaikeempi pysytellä poissa herkuista :ashamed: pitäs kyl ku edellinen vaavi oli ni iso, ni ettei ainakaan ruokavalion takia tulis tästäki jätti. mut ton kalorilaskurin jälkeen ni on paljon pahempi morkkis jos sortuu ihan kunnolla. ja tietää oikeesti et paljonko suunnilleen on kaloreita. kylhän sitä aina on tienny et herkuissa, roskaruuassa on paljon kaloreita, mut ei oikeesti kuinka paljon...
ja sellasetki asiat jotka pidetään terveellisenä voi olla tosi kaloripommeja.. esim tuoremehu muka niin terveellistä et sitä voi juoda kuin paljon tahansa???

ja kirjastosta voi lainata monia hyödyllisiä aiheeseen liittyviä kirjoja. kaikenmaailman dieettikirjojahan on miljoonia. ite lainasin lopulta ihan opiskelukirjan ravinnosta.siis ihan oppikirjana käytetty.. mut niin intona ei varmaan kaikki oo et ryhtyis niin perin pohjin tutkimaan elimistön ja ravinnon saloja :D jäi kyl mullaki sit kesken ku oli niin paljon muuta, mut jotain jäi aina muistiinkin...

Juhuu nyt on pakko tuulettaa. Melkein olen pysynyt PV:n pisteiillä tämän päivää. ;)

Niin tai oikeammin olenkin pisteillä pysynyt jos lasketaan liikunnan mukanaan tuomat lisä pisteet käytetävis oleviin pisteisiin.

Mä onistuin sittenkin hilllitsemään syötätys halut. Öh ainakin tänään.

Jaahas, painoa on nykysin miulla 74kg =) Painoa on tippunut tähän mennessä -20kg :D Mikä on jo hyvä saavutus, mutta puotettavaa ois vielä noin 10kg ;) Tää viikonloppu meneekin sitten herkuttellessa kun huomenna on tytön synttärit ja sunnuntaina on sitten äitienpäivä =) No seuraavalla viikolla ajattelin kokeilla siitä hyvästä sitten rasvanpolttokeittoa, en vaan tiedä tehooko se minuun, kun oon kumminkin puottanut paino jo aika paljon. Pitää se kumminkin kokeilla sitä, kun oon ostanut jo tarvikkeet sitä varten jääkaappiin ;)

:wave: Oikein hyvää äitienpäivää kaikille lapsellisille! :flower:

Ja sitten punnitustuloksiin;
Aloituspaino 18.8.2005. 96,9 kg :ashamed: :headwall:
Viime sunnuntaina 91,5 kg (siitä lähtien olen ollut pisteillä ja Metformin-lääkityksellä)
Tänään 88,2 kg! :eek:
Viikkopudotus 3kg300g :D
Kokonaispudotus 8,7 kiloa.

Elikkäs aika raju startti, mutta kyllä se pudotustahti tästä hiljenee ihan varmasti, siitä ei ole epäillystäkään! ;)
Tänään ainakin mätän täytekakkua ihan sikana naamaani, sen voin luvata! :whistle:

Ensi sunnuntaina viimeistään "nähdään"!
Kovasti tsemppiä kaikille pinolaisille! :attn: <br><br>

Mahtava pudotus Riina-Niina!!!!Onnittelut,nyt pidä tsemppi korkealla.. Tää naikkonen ei suoraan sanoen halua vaa'alle astua,masentas vaan enemmän..ens sunnuntaina lupaan ja vannon niin tehdä,pakko alkaa OIKEESTI tehä jotain!!!! Ja tosiaan kaikille äideille onnea! :flower:

tuli muuten mieleen että tähän rupee oleen jo aika pitkä ketju.. vuosipäiväki lähestyy ketjulla =)
moni varmaan on unohtanu koko ketjun ja pudonnu pois..
jos tekis vaikka vähän päivitystä niistä ketkä on vielä "jäljellä".. ja sit uudet kans mukaan listaan..
jos kaikki vaik laittais laihiksen alotuspvämäärän ja silloisen painon.
sit nykynen paino ja tavoitteet ja pieni esittely ni oppii tuntemaan uudet vanhat jne jne,,

sit niistä vois laittaa jonkun "listan" ni väkis kuinka monta meitä onkaan...

ite alotin ketjun syksyllä elokuun alussa.. painoa oli sillon joku 94-95kg.sillon oli poika n.8kk. siitä pudottiin 71,5kg (alkuvuonna) siinä ollaan sit pyöritty ja vähän noussu uuden raskauden takia :D
tänään oli 73,6 aamulla. torstaina oli vielä 72,6 et "oikee" paino varmaan noin 73 kuhan viikonlopun suolaherkuttelut tasaantuu...
plussatessa oli 75kg ja nyt viikko 29 menossa..
ihme kyllä ettei oo tullu enempää. varmaan se kun arkiruokailu on paljon parempi ku viimex ni ei liho yhtä paljon tällä kertaa vaikka oonki syöny paljon enemmän mitä syksyllä ja nyt alkanu vähän sortumaan herkkuihinkin.. et jotain on opittu dieetin aikana. se arkiruoka kun on kohdallaan ni voi välillä herkkujaki syödä kuhan ei liikaa eikä liian usein. ennen ku oli elämäntavat/ruokatottumukset ni huonot ni sit siihen ei tarvinnu paljoo herkkuaj lisätä et lihoo paljon..
miten en pysty saamaan koskaan tiivisti asian tekstiin..? :D

eli lyhyesti:
alku:elokuun alku 2005, n.94-95kg
tammikuu 2006:71,5kg
nyt:n 73kg

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 08:28 tuohu tenava kirjoitti:
- aloitin 1.9.-05, 90kg
- joulukuun -05 85kg, (raskaustestissä plussa)
- 8.2.-06 n.86kg, (keskenmeno)
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.4.-06 85kg
- 16.4.-06 85.2 kg
- 23.4.-06 85.4 kg
- 1.5.-06 87.2 kg
- 9.5.-06 88.4 kg
Huomenta!

Lainasin omaa tekstiäni. Joten tuossa taitaa olla minun "historiani" melko tiiviissä muodossa niin kuin tuo MiiMu tuolla toivoi. ;)
Aloitin siis Pv:n pisteillä tuolloin 1.9.-05 ja nyt olen aloittanut pisteilyn uudelleen 12.5.-06. Tuon keskenmenon ja uuden aloitus päivän välillä oli motivaation painon pudotukseen jokseenkin hukassa.
Olen lähes koko ikäni ollut tukeva ja joskus tieni-iässä hetken normaali painoinen. Mutta näin aikuis-iällä olen ollut sellainen jojo-laihduttaja. Tosin en ihannepainoani ole koskaan saavuttanut. Mutta nyt on ihannepaino (n.64-65kg) tavoite johon aijon joskus päästä.
Tosin toiveissa on edelleen tulla raskaaksi joten mahdollisen raskauden myötä hiukan saattaa tavoitteeseen pääsy viedä aikaa. Nyt kuitenkin olisi tarkoitus päästä eroon n.10kg:sta syksyyn nennessä. Ellen raskaudu ennen sitä.
Minulla viisi lasta ennestään ja myös noiden raskausksien myötä on paino heitellyt melkoisesti.

- uusi aloitus PV:. pisteillä 12.5.-06 88kg
- Paino tänään 86kg.
- erotus vajaassa viikossa -2kg :D

ps. Motivaatio löytynyt ja sen myötä liikunta lisääntynyt. Myös tuon nesteen juomisen olen muistanut.<br><br>

Tääkin ilmottautuu..elikkäs liityin tähän ketjuun mukaan,oisko ollu elokuuta viime vuonna..Ja siinä samassa tilanteessa ollaan vieläkin,eli painoa (arvio,ei uskalla hypätä puntarille =) )105,ja niinkuin edellisessä viestissä jo lukee,niin nyt on tosi kyseessä,eli asialle todella meinaan jotain tehdä..Tuon elokuun jälkeen paino nimittäin kävi jo jossain 95kg:n paikkeilla,mut nyt on taas repsahdettu ihan kunnolla.Noh,suunta ylöspäin! (tai siis alas.. :) )

toivottavasti tähän pinoon saapi liityyä :wave: :wave: Kun näytti juuri sopivalta pinolta minulle =)

Olen jo monta kuukautta yrittänyt itsekseni laihtuttaa, mutta ei vaan motivaatiota riitä :ashamed: Parin hyvä ja kevyttä päivää ja sit taas tuskaillaan, että pitäisi aloittaa laihis ja pitäisi aloitta laihis :snotty: ;) Mutta jospa nyt ottaisin itseäni niskasta kiinni ja aloittaisin =) :saint:

Tänä aamulla kävin vaalla ja lukemaksi sain 83,8kg ja olen 163cm pitkä. Minun aikaisempi paino on ollut sielä 75kg paikkeilla, mutta viime vuonna olin raskaana (esikoinen täyttää tänään 6kk) ja ensimmäisessä neuvolassa painoin jo 78kg! Yhteensä tuli raskausaikana noin 25kg lisää :eek: , mutta onneksi on kuitenkin suurin osa lähtenyt itsestään.

Elikä ensimmäinen tavoite olisi se 75kg ja aion kans ruveta laskemaan painovartijoiden pisteita =) Kohti kevyempää kesää =) B)

:attn: Nosto näin viikonlopun edellä. :attn:

Tervetuloa kaikille suusille minun puolesta.

Nyt lenkkivehkeet päälle ja asiointi-/ulkoilu-/liikunta-lenkille lähden tuon kuopuksen kanssa Hänt rattaissa lykkien meinasin tuollaset 5-6kilometriä pistellä näin täällä etelässä vallitsevan harmaan sään kuniaksi. Vielä ei sadetta näytä taivaalta tulevan, mut sitä nuo sääprofeetat tääne täksi päivää ennustelivat. Joten saan nähdä tuleeko kesken lenkin vettä niskaan. :( No, vaan empä minä sokerista ole vaan lihasta, luuta ja läskiä/rasvaa. ;)
Hei, mut jospas tuo sade vaikka sulattas hiukan näit ylimääräsii läskirasvoja, niin kuin sulatti lunta tuossa taannoin. :D
Ai, niin eihän tuo rasva välttämättä ole sitä vesiliukoista laatua. :LOL:

Pitäkäähän syömiset kurissa ja muistakaa liikua viikonlopun aikana.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja muistakaa puntarille sunnuntaina hyppiä.

Moro taas :wave:

Mie alotin laihiksen tossa vähän ennen joulua painoin sillon 94kg. Jouluna sitten laihis otti vähän takapakkia, mutta sen jälkeen paino on tippunut tasasta tahtia alas päin, noin -1kg viikossa ;) Viime viikolla painoni oli 74kg ja tän viikon painon puotos oli -2kg eli painan nyt 72kg ja kokonaan painoa on tippunut minulla -22kg :D Tässä nyt lyhyesti miun puotokseni, kun en jouda enempää tällä hetkellä kirjottelemaan ;)

Joo,ja täällä tän päivän punnituksessa oli kiloja 106,eli samat jotka oli melkeen vuos sitten heinäkuussa laitokselta lähtiessä..että takasin ollaan tultu lähtöruutuun :( Ei voi muuta kun yrittää ja tsempata itteensä..

Yhteistyössä