Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
tuohu tenava piilos
Kiitos Riina-Niina!

Ota kiinniiiiii :wave: :wave: :wave: täältä lentää sinne suuntaan kaikki yli jääneet plussasäteet.

:hug: :hug: :hug:

ps. Viikotietoja sitten myöhemmin, nyt ei jouda.
 

taispa jäädä viimeviikol punnaamatta...en ainakaan muista et olisin ylös mitään kirjannu

alku:92,7 (93,7)
4.12:75,5
tänään: 74,1
eli parissa viikossa melkeen puoltoista kiloa...?? mä kun oon nyt koettanu syyä enemmän ettei ni paljoo putois.. luulin jopa et lähtis ainaski alkuun nousuun ku nostin määrää... mut kaipa sitä on syötävä vieläki enemmän...?? sa nähä miten lähtee kehittymään tuo...

mites te muut ootte nyt syöny ketkä ootte plussannu. vaik laihis sillai ei jatku ni eihän se tarkota et pitäs miten sattuu kuiteskaan alkaa syömään.. ihmisillä kun on välillä toi asenne et sähän oot raskaana ni pitäähän sun sillon syyä (ja tarjotaan tyyliin viinereitä)
 
aloitus 90kg
viime viikolla 84,7kg
tänään 84,3kg
viikkopudotus -400g
kokonaispudotus -5,7kg

hitaasti lähtee. otin tossa keskiviikkona itseäni niskasta kiinni ja aloin taas katsoa mitä suuhuni laitan, nyt vaan sa syödä niin kauhean vähän kun tyttö ei enää syö rinnasta kun öisin. yritän kattoa siinä 1200kalorin paikkeille. no toivotaan että tippumista tapahtuu vaikka sitten hitaasti.
 
en oo syönyt vasta kun keskiviikosta asti 1200kaloria.. oon tähän mennessä syönyt 1800kaloria kun oon imettänyt. kokeilen tolla 1200 ekaksi pari viikkoa . joulu tossa välissä kyllä herkutellaan. jos ei lähde tippumaan niin sitten pitää varmaan nostaa vähän jos on siitä kiinni. kattellaa miten käy
 
Marmur
JES,JES,JES,JES!!!!!! B) B) B) Vaaka näytti tänään 79,6 kg!!!! Viikon kokonaispudotus siis 1,1 kg. Keväästä tippunut 13,4 kg.
Tosin joulu vienee minut takaisin 80 luvulle mutta olenmpahan päässyt täällä käväisemään tämän vuoden puolella!

11.12.2005 80.7 kg
04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg


En olisi kyllä millään uskonut! Oltiin viikonloppuna anoppilassa jossa tulee syötyä aina vähän liikaakin. Joulutorttujakin on viikonloppuna tullut napsittua ja suklaata... Tosin menkat loppuivat loppuviikosta joten siinä lienee myös ollut tätä vetoapua!
 
Tervehdys kaikille! :wave:

En tullut sunnuntaina pinoon, kun tiedän ettei paino ole ainakaan alaspäin mennyt... :ashamed:
En ole pysynyt pisteillä lainkaan - oikeastaan en ole edes yrittänyt - mieleni on jo vallannut jouluherkuttelu! :)
Vaa'alla en ole käynyt, enkä aiokaan puntaroida kuin vasta joskus joulun jälkeen. Nyt on laihdutuksesta joululoma! :xmas:

Nappasin kaikki teidän lähettämät plussasäteet kiinni ja toivotaan parasta, että ensi vuoden alusta saisin pinoutua tuonne odottajiinkin. ;)

Ihanaa ja herkullista joulua kaikille! :hug:

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Heipsan!!!

B) Eipäs ole paino ainakaan vielä lähtenyt ylös päin raskaudesta huolimatta, vaan hiukan alas mennyt.

-aliotus 1.9.-05; 90kg
-edel vko 85.8kg
-torstai 15.12.-05 85.4kg
-viikko pudotus -200g
-yht pudotus 4.6kg

Vaan hyvä olis kun toissa edes pysyttelis aivan loppumetreille asti. :whistle: Mut saas nährä kuin käy. :ashamed:
 
ajattelin tulla tänne vielä kurkkaan ennen pyhiä.. eipä varmaan kauheen moni enää täällä käy mut...
mulla näyttäis taas olevan paino nousussa.. 74,5 oli nyt.. eilen 74,9... jos pysyis siinä 75 tetämillä johonki viikkoon 20 ni olisin ilonen =)
nyt on kyl kaappi täynnä ruokaa :p et saa nähä..
eilen kävin jopa ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen mäkissä syömässä mcfeast aterian.. hyi hyi hyi.. nooh, tulipa taas kokeiltua ehkä kesäl sit taas =) muuten oon tyytyny salaattiin jos kyseiseen paikkaan ollaan eksytty...
mut täytyypä tästä lähtee jatkamaan hommia.. palataan taas...
 
Jaahas!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Tulinpa kurkisteleen mitä tänne kuullu. Vaan ompas hiljaista, ei ole kukaan käynyt sitten jouluaaton. :eek: :eek: :eek:

Onkohan niitä jouluherkkuja tullut nyt sitten nautituksi niin ettei uskalleta vaa`allle pomppia? :headwall: :headwall: :headwall:

No, en se ole minäkään vaakaa käynyt tervehtimässä, mut syynä ei kyl uskalluksen puute ole. Vaan se et sattui justs silleen sopivasti loppumaan paristot tuost vaa`asta aatonaattona enkä sitten tietenkään muistanut uutta ostaa ennen pyhiä. :LOL:

Juu vaan kyl on olo sen mukainen jotta paisuttu on ihan omiks tarpeiks, eli taitaa turvotus kehossa näin raskauden myötä olla lisääntymään päin. :whistle: :ashamed:
Öh siis seli seli vai turvotus. Ei kyl sitä on syödyksikin tullut eikä ne suklaatkaan ole muille jääneet syötäväks. :eek: :ashamed: No, mut ehkä tuot yletönt syömist on hiukan hillinnyt oma olo, kun tuppaa liiast syömisest tuleen julmetun öhkö-olo.

Vaan antakaahan nyt muutkin kuulua miten joulu meni. :wave: :wave: :wave:
 
Täällä kans yks!Mutta en oo lasta vielä saaanu ja silti painoa hiukan päälle 90 ja pituutta vaan 162cm. Vauvakuume on kova, aateltiin viel odottaa pari vuotta mutta siihen mennessä kilot pois....

Vinkkejä??
 
täällä yksi jo hyppinyt vaaálla ja kilo tullut kahdessa päivässä. on kaapit täynnä suklaata ja raxiin pitäis vie tänä vuonna mennä kun saatiin anopilta lahjan sinne. että silleen.
no yritän ettei paljoa tästä nousis kun urakalla sitä on tiputtanut.
uutena vuotena kuitenkin mässäilen taas, mutta lupaus on että paino on kesäkuussa enintään 75kg eli kymmene kiloa puolessa vuodessa, ei pitäis olla liian kova pala.

mutta tervetuloa teille uusille. yrittää vain katsoa mitä suuhun panee, vaikka eihän se niin helppoa ole,

mutta tsemppiä ja sunnuntaina uus pino ja katotaan kuinka paljon pyöristytty pyhistä
 
nemo
moikka! sori kun mä tungen teidän joukkoon näin,mutta aihe liippaa niin läheltä. eli mulla pituutta n.168cm ja painoa nyt 75kg. mutta vielä toukokuussa tätä kuluvaa vuotta painoa oli reilut 91kg! vielä mullakin on urakkaa jäljellä 10-5kg,joten tukea ja muiden kertomuksia kaivataan. jos vaan mukaan laskette? =)
 
:wave: Tervetuloa mukaan kaikki uudet pinoutujat!
Nemo, tottakai kuulut pinoomme, kun lähtöpainosi on ollut yli 80 kiloa!
Pinomme tarkoitus on kärjistetysti se, ettei porukassamme ole "laihduttajaa", joka painaa n. 60kg ja haluaa pudottaa YHDEN kilon pois ns. läskejään... :LOL: :headwall:

Sitten jouluisiin tunnustuksiin; olen herkutellut suklaalla jonkin verran, mutta kohtuullisesti söin jouluruokia, paitsi joulutorttuja on kyllä ahmittu kiitettävästi. :ashamed:
Kävin yhtenä aamuna vaa'alla ja paino on sentään pysynyt vielä alle 90 kilossa eli ihan tyytyväinen olen itsehillintääni siltä osin! ;)
Vielä kun pääsisi uuden vuoden juhlinnan yli kunnialla, niin sitten aion alkaa noudattaa taas pistemääriä ja tulen sunnuntaina pinoutumaan puntaroinnin jälkeen. :whistle:
Ensimmäinen punnituspäiväni vuonna 2006 on täten sunnuntai 8.tammikuuta... :)

Hyvää ja kevyempää uutta vuotta kaikille! :hug:
 
oon ollu sukuloimassa nyt joulun jälkeen.. en oo niin tarkaan kattonu mitä syön... kotona meni vielä ihan hyvin mut ku äidin luo tulin ni suklaata on menny jonkun verran.. (ei kuiteskaan niin paljoo ku ennen =) )
söin kyl viikolla pannupitsaa.. picnicin patonkia jne roskaruokaa.. isoäidin "kevyttä" ruokaa =) tortilloja, jouluruokajämiä jen jne
nyt aamulla kun kävin vaalla ni oli sen 74,5.. eli aika samassa ollu.. nyt pyöriny siinä 74-75 kun en oo sillai laihduttanu.. äidin vaalla kyl näytti jo 75,5 mut en sit tiiä mitä olis nyt näyttäny.. voihan ne heittää paljoki..
nyt ollaan sit palattu kotiin viimein.. uusvuotta ei varmaan hirveesti vietetä.. kotona ollaan.. mies on luvannu olla kotona mut mul on sellanen kuti et lähtee ihan kiusakseen kun eilen vielä muistutin siitä et on luvannu olla meiän kans kotona.. minä kun kuulemma provosoin sillä häntä lähtemään
:headwall:
mut siis ei hirveesti herkkuja ainakaan ostella.. nyt on paketti (avattu :eek: ) noblessea ja jotain suklaakuorrutettuja marmelaadeja.. muuten ei tullu lahjana suklaata kun ni olin pyytäny..
 
meillä kyllä sitä suklaata oli vaikka muille jakaa. nyt vielä pari 300g suklaalevyä.
kävin äsken vaaálla ja se näytti86kg :eek:
tullut jo 2 kiloa takas :ashamed:
pitäis ottaa itseään niskasta kiinni mutta kun niin tekis mieli vetää sitä suklaata. ja huomenna tietenkin sipsejä ja muta, no jos ei enää kauheasti nousis niin olis helpompi aloittaa sitten ens vuonna sitä lupauksen toteuttamista.
oon nyt jatkanut imettämistä,tyttö söi välillä pullosta,mutta aloitin uudelleen, en oikein tuo kuinka paljon toi mahtaa kuluttaa kun syö jo kiinteitä ja juo vielä joskus illalla ennen nukkumaanmenoa tuttelia yhden purkin. jos siis saisin syödä jotain 1500kaloria,oisko se hyvä?
 
Mä päätin nyt koko viime viikon ajan että tarkkailen syömisiäni. Jouluna tuli hiukan suklaata popsittua mutta aika vähäb. Jouluruuat maistu sitäkin enemmän.
Tää on ihan hirveetä. 18WEE JA TÄLLANEN LÄSKIKASA. YÖk!!

Tekee pahaa mennä vaatekaapille kun kaikki vaatteet on alkanu tuntua pieneltä, kokoa l ja xl, 44-46. Ja aina vaikka olis millaset vaatteet tahansa ni makkara tulee....Haluisin käyttää muodikkaita vaatteita, nytkin yritän, mutta masentaa...

Onks täällä ketään muuten turusta tai jopa runosmäestä??

Onnea kaikille...Nyt otan itteäni niskasta kiinni ja se on varma se. :LOL:
 
joo eli nyt alkaa taas se laihdutus.kävin vaaálla ja otin mitat.
aloitus 90kg
nyt oli 85,6kg

eli joku puolitoistakiloa tullut juhlien aikana.
mun uudenvuoden lupaus on siis että kesäkuuhun mennessä painan 75kg ja ens uutenavuonna 65kg.

on vaan jäänyt ihan hirveä himo mättää kaikkea hyvää naamaan kun sitä on tultu koko viikon tehtyä. kyllä se sitten helpottaa kun pystyy olemaan pari päivää erossa niistä.

tsemiä nyt kaikille ja hyvää uuttavuotta
 
Marmur
Joulu on sitten takana ja suklaata tuli laatikko tolkulla lahjaksi. Minä en tietysti pystynyt niistä näppejäni irti pitämään :headwall: :headwall: . Tänään vaaka näytti 80.7 kg eli 1.1 kg plussaa tuli. Oli kyllä korkeammallakin tuo paino mutta hiihtelemässä olen käynyt melkein joka päivä.

19.12.2005 79,6 kg
11.12.2005 80.7 kg
04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg


Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa ja nyt koitan kiiruusti päästä taas tuonne 70-luvun puolelle...
 
terve..
luulin et plussaa olis tullu välipäivistä. jouluna meni ihan hyvin söin kohtuudella (paisti kyl suolasta ruokaa oli) enkä ostanu kotiin suklaata ollenkaan. sit välipäivinä lähin äidin luo missä oli suklaata ja karkkia jne.. ja mummon ruokaa, ja pitsaa ja... eli kaikkee suolasta ja rasvasta..
mut nyt oli tänään 73,5.. (eli -20kg)eli laskenu yli kilon mitä oli ennen joulua.. ja oon nostanu kaloreita ihan reilusti ja syöny yliki.. et kaipa sitä laihtuu vaik ei laihdutakaan ku vaan syö terveellisesti.. esim sokerin oon jättäny pois teestäki. kuhan nyt ei hirveesti laske ni oon tyytyväinen vaan ku ei ainaskaan viel nouse.. neuvolatäti sanoki et ei tarvi nousta ennen vko 20 ollenkaan eikä senkään jälkeen ku joku 5kg.. saa nähä miten käy..
 

Yhteistyössä