Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Heissan kaikki tääl on pientä valopilkkua jo näkö piirissä. Viime to kyl jouduin pv:lle ilmoitteleen plus-niinus 0 viikon, mut tänä aamun kun vaa`alla käväsin viin näytti pudotust torstaoilta -600g joten toivos on hyvä jatkaa.

Riina-Niina Nyt ET KYLLÄ kesken urakkaa jätä tai täällä tulee todella paha mieli kun olet ollut pitkään mukana. Joten nyt itseä niskasta kunnolla kiinni ja takaisin ruotuun, mars.
Juu ja kyl sinä voisit sille vaavikuumeelle varmaan hiukan valtaa antaa. Etenkin sillä konstilla että otat tavoitteeksi jonkun painon josta on sitten lupa vaaville. Vaan näinhän sinulle jo joku muukin neuvoi. :headwall:
Täällä kans vauvakuume on valloillaan ja lupakin jo annettu vaik ei viel painon suhteen ole tavoitteet saavutettukaan. Mut eipä ole vaavi tulostaan ilmoitellut joten hyvä on viel painoa pudotella. Eikä muuten ole pakko sitten odotusaikanakaan syödä kahden edestä. Tämä on oma kohtaisesti jo kerran tullut todetuksi. Kuopustakun odotin niin ei paino noussut kuin kilon pari. :whistle: ;) oliskohan ollut liikunnalla osuuta asiaan, kun jumpassa vielä mukana olin synnytys viikollakin, silloin viikoja 41+5 (muistelen). ;)
Niin ja nyt jos vaavi alkunsa sais niin olen jo myöskin varautunut tuohon sokeriklubin tiukkaan linjaan syömisten suhteen, kun kuulun tuohon riskiryhmään useammastakin syystä, ei ainoastaan painon osalta. :(

Mut nyt syömisten tarkkailua jatkamaan. Eikä sitten unohdeta sitä veden juontia vaik onkin kylmää ulkona eikä hikoiluta=janota. Ja viel lisäk lähdetään ulos nauttimaan raikkaasta pikku pakkasesta liikunnan merkeissä. :wave: :wave: :wave:

Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 14:07 pöksy kirjoitti:
vauva kuumeesta puheen ollen... :whistle:
tää lyyli jouluu lopettaan tiukat painonvartijoiden pisteet ja yleensäkkin laihdutuksen. tänään tuli kaks viivaa... ei kyllä niin hirveen suunnitellusti mut ;) :whistle:
Hirmusti Onnea :flower:

\
tää lyyli jouluu lopettaan tiukat painonvartijoiden pisteet ja yleensäkkin laihdutuksen. tänään tuli kaks viivaa... ei kyllä niin hirveen suunnitellusti mut ;) :whistle:
Aivan ihana uutinen! :hug: Onnea, Onnea ja vielä kerran Onnea! :flower:

Itsekin toivon saavani pian kaksi viivaa r.testiin, nimittäin ilman ehkäisyä ollaan oltu jo puolisen vuotta! :whistle: Tosin osittaisimetän pian vuoden täyttävää tyttöämme ja menkkoja ei ole vieläkään kuulunut synnytyksen jälkeen, eli mahdollisuudet tulla raskaaksi on hormonaalisesti varsin pienet... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 23:49 Riina-Niina kirjoitti:
\

Itsekin toivon saavani pian kaksi viivaa r.testiin, nimittäin ilman ehkäisyä ollaan oltu jo puolisen vuotta! :whistle: Tosin osittaisimetän pian vuoden täyttävää tyttöämme ja menkkoja ei ole vieläkään kuulunut synnytyksen jälkeen, eli mahdollisuudet tulla raskaaksi on hormonaalisesti varsin pienet... :\|

kiitos! ehkä teilläkin tärppää kun lopetat imetyksen? :D onhan tässä se hyvä puoli ettei joka suu palaa tarvi laskee :D =) niin ja tuleepa lapsille pieni ikä ero viihtyvät sitten päinsä ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 10:11 pöksy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 23:49 Riina-Niina kirjoitti:
\

kiitos! ehkä teilläkin tärppää kun lopetat imetyksen? :D onhan tässä se hyvä puoli ettei joka suu palaa tarvi laskee :D =) niin ja tuleepa lapsille pieni ikä ero viihtyvät sitten päinsä ;)
Toi imetyksen lopettaminen on kyllä ollut jo mielessä, mutta tuskin se onnistuu vielä pitkiin aikoihin, kun toi vauvelimme on oikein todellinen yötissitteliä. :headwall: Pitäisi varmaan alkaa pitää unikoulua / laittaa vauva nukkumaan isosiskon kanssa samaan huoneeseen. Saisi äiti ja isi samalla sen vauvanteko rauhan... ;)
Meidän tytöillä on kaksi vuotta ikäeroa ja nyt jo on paljon seuraa toisilleen (tytöt 3v ja 1v)! :heart: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 10:01 Marmur kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 00:49 Riina-Niina kirjoitti:
Osasyynä tähän saamattomuuteeni on, kun poden yhä kahden viikon takaista alaviisaudenhampaan poistoa ja syön särkylääkkeiden lisäksi lohturuokaa! :x
Auts! Kuulostaa todella kipeälle!Tsemppiä kovasti! Toivottavasti kivut häviää!
Syy selvisi eilen tuohon kipuiluun, kun hammaslääkäri kaiveli ikenestäni kaksi pientä irtonaista palaa leukaluuta! :eek:
Eli en sitten ollutkaan luulotautinen... :LOL: :LOL:
Nyt toivon mukaan alkaa tuo suu paranemaan ja meikä mamma laihduttamaan uudella innolla! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 18:07 Riina-Niina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 10:01 Marmur kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 00:49 Riina-Niina kirjoitti:
Osasyynä tähän saamattomuuteeni on, kun poden yhä kahden viikon takaista alaviisaudenhampaan poistoa ja syön särkylääkkeiden lisäksi lohturuokaa! :x
Auts! Kuulostaa todella kipeälle!Tsemppiä kovasti! Toivottavasti kivut häviää!
Syy selvisi eilen tuohon kipuiluun, kun hammaslääkäri kaiveli ikenestäni kaksi pientä irtonaista palaa leukaluuta! :eek:
Eli en sitten ollutkaan luulotautinen... :LOL: :LOL:
Nyt toivon mukaan alkaa tuo suu paranemaan ja meikä mamma laihduttamaan uudella innolla! :)
OIJOI voin vain kuvitella miltä on tuntunut. :( :eek: :eek: :eek: :(

Oli nimittäin tuolla ukko-kullallani hiukkasen samanlainen tilanne melko pian kun oli ekan kerran tavattu. Hänel kans oli jokin hammas revitty "uitsin nevadaan" eikä sitten ottanut parantuakseen. Kipua, särkyä jomotusta sieti ukkoni pari viikoa ja sitten oli päivystykseen mentävä. Oli kuulemma leukaluu näkyvis eli ei ollut kuoppa umpeutunut laisinkaan. No, kiltti lääkäri sitten rikkoi hiukan luuta ja jo alkoi parntumaan mokoma.

Öh, eipä kyl taida tähän laihdutukseen kovin tuo edellinen liityä. :headwall: :ashamed:

Mut tää kyl sitten liittyy. Minä nimittäin sain eilen aivan mahdottoman kohtauksen. :eek: Vetelin yhdelt istumalt puol pussillist (200g) Ässä mixä ja lisäks meni siin sivus usiampi digestive keksi, (onneks niit vähä rasvasempia). :ashamed: :eek: vaan siinä tais sitten mennä toiveet tämän viikon pudotuksesta saman tien. :headwall: :(
Viel tuon hullun kohtauksen päälle on ollut semmonen "kökkö"-olo jo useamman päivän vaikka olen suht hyvin pisteillä pysynyt muuten.

No, toivon jotta ei tulis lisää noit kummia makean syönti himoja. Sillä olen mielestäni melko hyvin oppinut välttelemään kiellettyjä ruokia.

Nipsu2
on tullut täälläkin syötyä vähän liikaa herkkuja. syöin just putkeen puole suklaalevyä kun ei huomioinut yhtään, huomasin vasta kun olin syöny että ei siihen mennyt edes 10 minuuttia :eek:
kamalaa kun kokeilin yksiä housuja ja ei ollut toivoakaan että menis päälle :ashamed: masentaa sellanen kun huomaa että oonpa mää läski. välillä ajattelen etten niin paha vähän pyöreä vielä mutta kyllä pian jo hyvännäköinen, mutta välillä iskee että oonpa mää kamala että pitäisi pian laihtua mutta kun se on niin hidasta.

Nipsu2
niin ja kalasti onnea pöksylle :flower:

itekin vie joskus haluis olla raskaana vaikka en enempää lapsia luultavasti halua :p

no ei siitä silti vielä kauaa ole kun vauva vasta 3,5kk

\
voitha sä täällä välillä käydä kuulumiset kertomassa vaik et sillai laihdutakkaan mut terveellisesti kannattaa tietty syödä..

nii ja muita kuulumisa multa.. meillä ollaan vieläki flunssassa ni ei tuu oikeen tästä liikunnasta taas mitn.. eilen kyl tunnin lenkin kävin illalla tekeen mut muute ollu aika laiska ku itelläki flunssaa..
ni ja tänään söin 3 palaa mokkapaloja :ashamed:
ai ai ai..
tullu taas tää makee himo takasin.. pitäs yrittää olla mahd pitkään kokonaan taas ilman ni ehkä ei samal lailla himottais...

alkaakohan kaikki siirtyy raskauden puolelle täällä..? voittehan te vielä pysyä täällä vaik plussaatteki.. pinotaan ohjeita raskausajan ruokavalioon...? tai sit mennään kuokkimaan tonne sokeripuolelle :D
vaik en nyt ite ookkan vielä plussannu ja voihan siinä kestää pitkään.. mut mut..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 19:01 MiiMu3 kirjoitti:
alkaakohan kaikki siirtyy raskauden puolelle täällä..? voittehan te vielä pysyä täällä vaik plussaatteki.. pinotaan ohjeita raskausajan ruokavalioon...? tai sit mennään kuokkimaan tonne sokeripuolelle :D
vaik en nyt ite ookkan vielä plussannu ja voihan siinä kestää pitkään.. mut mut..
Jep jep! En minä ainaskaan viel tätä pinoo jätä kun ei ole plussaakkaan näkynyt. Niin ja kyllä muutenkin olen aikeissa mukana pysyä vaik oikeassa laihdutuksessa tauko tulisikin. Sillä ei painon kyl nousta tarvii missään olosuhteissa vaan laskea. :whistle: Minä muuten olen jo käynytkin kuokkimassa tuol sokeriklubin puolel jo varmuudeks kun on riskit olemas.

No, eilen sitten taas puntarille pommppasin ja yllätys oli melkoinen. -600g :eek: Vaik olen viime aikoina sortunut jos mihin, saas nähdä tuleeko se peruutus sitten ens viikolla. Toivottavasti ei. Eli nyt on sitten otettava todella luja ote ettei lipsumaan pääse. :(

Elikkä taustaa:
-aloitus 1.9.-05 90kg
-edel vko 86kg
-eilen 85.4kg
-koko pudotus -4,6kg. (ei olis kovin pitkä matka tasa lukuun) :headwall:

pöksy harmaan
juuh kiitoksi että saan pysyä ketjussa mukana vaikka en suoranaisesti enää laihdutakkaan =)
oon kyl ajatellu et painon ei saisi hirveesti nousta täs raskaudessa viimmeksi tuli ihan tarpeeksi :ashamed:
maanantaina painoinkin 73.3 eli alaspäin oli mennyt :D mutta tänään jo 75 :ashamed: no mut kuhan nyt sais pidettyy tos 75 jonkin aikaa niin olisin todella tyytyväinen =) nyt tulee kuitenkin liikuttua enemmän ku esikoisen kanssa täytyy lähtee pihalle onneksi :whistle:
vähän vaan huolestuttaa että mitä pomo töis tuumaa kun ei kerkeä olla kuin 6kk töis ja taas jäädä äippälomalle :/ ku se joutuu kuitenkin maksaa kesälomarahat :/ ku kuitenkin on niin pieni putiikki et ei varmaan oo liikaa tuota ylimääräistä mietinkin että pitäisikö ottaa loparit vai? pelottaa kyl sanoa sille. voitais kyl tehä sopimus mun äitiysloman alkuun (oon vakkari) niin ei hävittäis kumpikaan ei mitään karensseja. en sit tiiä kuinka käytännössä onnistuu... ku en kuitenkaan varmaan menis takasi töihin ku toinen äippäloma loppuis parempi jäädä kahen muksun kans kotiin =)
ja työttömyysraha on vissiin enemmän kuin tuo hoitolisä mikä ei juurikaan oo mitään. :/ miksei se voisi olla sama kuin äitiysraha sillä vielä pärjääkin jotenkin.
no mut tulipas purettua! :attn: :headwall: :headwall:

Nipsu2
punnitus:
aloitus 90kg
viime viikolla 86,3kg
tänään 85kg
viikkopudotus 1,3kg
kokonaispudotus 5kg

jee pääsin jo asettamaani tavoitteeseen :D
nyt voisin ottaa seuraavaksi tavoitteeksi että jouluaattona painaisin 82kg. katotaan miten käy.
ens viikololla tuun jo lauantaina punnittee kun on pikkujoulut ja sunnuntaina olis varmaan aika kova lukema kaikesta juomasta ja roskaruuasta.

tsemiä kaikille

:wave: Riina-Niina ilmoittautuu pinoon ja palaa ruotuun kolmen viikon repsahduksen jälkeen!

Nyt olen pari päivää laskenut pisteitä ja torstaina olin ihan normaalisti kuntobicissa ja paino on onneksi pysynyt alle 90 kilossa! :D =)

Aloituspaino 18.8-05 96,9kg.
Kolme viikkoa sitten 88,3kg.
Tänään 89kg!
Kokonaispudotus 7,9kg. :attn:

Toivottavasti nyt alkaa toi motivaatio pysyä paremmin kohdillaan ja paino taas putoamaan...

Iso :hug: kaikille pinolaisille ja tsemppiä!

Marmur
Paino tänään 81.9 kg. Viikkopudotus siis 200 g :whistle: . Hyvä kuitenkin kun miinuksella on kun tällä viikolla oli kahdet pikkkujoulut... Olen siis ihan tyytyväinen tulokseen.

21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg

Kokonaispudotus on 11.1 kg. Kova tavoite on päästä ennen joulua 70-luvun puolelle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 12:31 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Riina-Niina ilmoittautuu pinoon ja palaa ruotuun kolmen viikon repsahduksen jälkeen!

Nyt olen pari päivää laskenut pisteitä ja torstaina olin ihan normaalisti kuntobicissa ja paino on onneksi pysynyt alle 90 kilossa! :D =)

Tänään 89kg!

Toivottavasti nyt alkaa toi motivaatio pysyä paremmin kohdillaan ja paino taas putoamaan...

HYVÄ HYVÄ!!!!!! B) B) B) Nyt vaan tukeva niskalenkkiote ja ylimääräisiä kiloja pois viskelemään uudella innolla. :wave: :wave:

"Hyvä tyttö niin sitä pitää." Eikö olekkin mukavaa kun huomaa ettei jo saavuttamaansa kannata pois antaa? ;)

Tsemppiä täätä loskaiselta rannikolta kaikille, ei anneta periks vaikka välillä kaikki tuntuisikin niin, niin turhalta. :hug: :hug: :hug:

Itselläni viime torstaina siis vaa`an lukemat jo lähentelivät 85kg, mut tännän kun aamulla kävin puntaril ni lukema oli 86.2kg :eek: :( :( :(
Mut en viel toivoo miinus viikosta heittänyt menemään. Sillä eilen tuli kävellyks n.1,5h=n.8km siin lumimössössä viel osan matkaa työnsin rattaita. :eek:

No, torstaina näkee mitä vaaka kertoo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 14:09 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 12:31 Riina-Niina kirjoitti:

Tänään 89kg!

HYVÄ HYVÄ!!!!!! B) B) B) Nyt vaan tukeva niskalenkkiote ja ylimääräisiä kiloja pois viskelemään uudella innolla. :wave: :wave:

"Hyvä tyttö niin sitä pitää." Eikö olekkin mukavaa kun huomaa ettei jo saavuttamaansa kannata pois antaa? ;)

Tsemppiä täätä loskaiselta rannikolta kaikille, ei anneta periks vaikka välillä kaikki tuntuisikin niin, niin turhalta. :hug: :hug: :hug:

Itselläni viime torstaina siis vaa`an lukemat jo lähentelivät 85kg, mut tännän kun aamulla kävin puntaril ni lukema oli 86.2kg :eek: :( :( :(
Mut en viel toivoo miinus viikosta heittänyt menemään. Sillä eilen tuli kävellyks n.1,5h=n.8km siin lumimössössä viel osan matkaa työnsin rattaita. :eek:

No, torstaina näkee mitä vaaka kertoo.
Kyllä näin on, ettei saavuttamaansa olotilaa halua ainakaan huonompaan suuntaan muuttaa! :hug: Kiitos kannustuksesta oikein kovasti! :flower:

On se kyllä kumma, miten noi vaa'an lukemat voivat heitellä vaikka kuinka paljon - ihan vaan parin päivän sisällä!?! :eek: Vedenjuonnilla kyllä näyttää olevan jotakin tekemistä asian kanssa eli nesteitä kehiin ja pissille oikein urakalla! :LOL: :LOL: :LOL:

Haaveilin ulkoilusta lasten kanssa, kun noin ihanasti lunta satelee, mutta haaveeksi jäi; nuorimmaisella ihan kauhea räkätauti, enkä uskalla jättää vaunuihin nukkumaan ettei tukehdu limaansa... :snotty: :'(

Eilen illalla hieman repsahdin, mutta uskon vakaasti, että pysyn pisteissä loppuviikon ja torstaina taas kuntobiciin, eli kyllä tämä tästä alkaa taas sujua, sillä HALUAN EROON NÄISTÄ LÄSKEISTÄ IHAN OIKEASTI! \|O :headwall:

Voimia kaikille kiloja vastaan taisteleville! :hug:

moikkelis!
kauhee keli täälä yritin hammasta purren mennä lenkille pojan kans mut en jaksanu olla kyl kauaa. kauhee lumipyry ja kuinka ollakkaa vastatuuli. piti laittaa viltti vaunujen eteen ettei olis satanu pojan naamaan.

aika jännä juttu nyt kun ei oo sillee "laihduttanu" niin tänä aamuna painoin 72.7 jee!!! :D mut niinhän sitä sanotaan et ku rupee odottaa nii paino nousee tai laskee pari kiloa :/ mut mun mielestä oon kyl laihtunu ;) oon kyl jatkanu terveellisesti syömistä ja lisänny liikuntaa sillä voipi olla osuutta asiaan toivottavasti :saint: no ku eka neuvolaki on vasta joulukuun 19 silloin saa tietää ns. lähtöpainon. mut nyt oon päättäny et ainakaan yli kymmentä kiloa en huoli :D eikö hyvä päätös :saint: sit taas jatketaan siihen mihin jäätiin tai jäädään. eihän pakosti tarvi laihduttaa ollenkaan jos vaikka kilot sit tippuis vauvan myötä? pitää ajatella positiivisesti eikö B) :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2005 klo 09:45 MiiMu3 kirjoitti:
alku:92,7 (93,7)
viimeviikko: 77,4
tänään: 76,5
viikossa: 900

vähän jälkijunassa..
tänään vasta kävin vaalla. oon pari aamuu unohtanu enkä oo sit illalla/päivällä viittiny.. just kattelin et oli 76,5 tänään.. ajattelin et hitto ei oo yli viikos liikkunu paljon ollenkaan mut oliki vissiin viime viikolla 77,4.. joskus viikolla varmaan käyny ni sillon kattonu et on jo 76 puolella..
nyt vaan on poika ollu flunssassa. ei olla paljon ulkoitu. nyt alkaa olla jo parempi. eilen loskasäässä lenkittelin jonkun 45 min. johtaen siihen et ite sain nyt sit flunssan takasin.. mutta mutta....
vähän on alkuinnostus laantunu.. mistähän sais taas puhtia tähän hommaan.. nyttekki vähän väliä herkuteltu.. pariin päivään en oo ees kattonu mitä syön. yrittäny kylläkin syödä terveellisesti mut sit esim eilen kutsuilla söin taas joulutorttua jne..

Moi! :wave:

Piti tulla tänne oikein hehkuttamaan, kun aamulla kävin puntarilla, niin ruudussa oli lukema 88,2kg! =)
Viime sunnuntaina painoin siis 89kg ja sitä ennen kolme viikkoa sitten 88,3kg eli nyt olen ihan oikeasti palannut ruotuun! :saint:

Olen kyllä tosi iloinen, että paino on taas laskusuunnassa ja vihdoin myös viisaudenhampaan poiston jälkeinen särky on loppunut! :D Vielä kun lapset paranisivat vatsaflunssasta, niin päästäisiin kiinni normaaliin arkeen... :/

Sunnuntaina pinoudutaan taas! :attn:

touhu tenava
No niin nyt on sitten taas viikko taakan pudottelua takana päin.

Ja odottelen postia josko se toisi lisää pv:n kontrolli-lappusia tullessaan. Kun nimittäin tilasin ne vast tällä viikolla vaik viime viikolla oli "viimeinen" lappunen lähdös postiin. No, mut jos eivät huomen tule niin laitan s-postia pv:lle niin en putoo kyydistä. ;)

Riina-Niina Nyt on sitten taas saatu tääläkin kokea muistutus siitä, mitä on hammassärky :eek:
Lähti meinaa pala hampaasta ja osa paikasta tuos toissa päivänä omille teilleen. Kun söydä mutustelin sokerintonta sisua, kuului vain raks ja siin oli pala hammasta kielen päällä. Ja jo ärtyi sitten kyseinen hammas särkemään oikein urakalla eilen. :'( Ei auttaneet oloa särkylääkkeet ei. Joten illalla oli päivystykseen yksityiselle lähdettävä-tuloksena poisto. Kun en enään iltapäivällä kunnalliseen päässyt. Joten on tää päivä sitten mennyt niin kuin itseään lohdutellen=syömällä eilen kun ei kyennyt sitten puolen päivän jälkeen mitään suuhunsa laittamaan. :(

No, mut tuost kiukuttelevast hampaast huolimatta tai johtusiko siitä. :headwall:

Vaa`an lukema oli sama kuin viime viikolla, hyvä näin kun olen hiukan repsahdellutkin. :ashamed:

Eli:
-aloitus 1.09, 90kg
-edel vko 85.4kg
-tänään 85.4kg
-kokonais pudotus 4.6kg

Yhteistyössä