Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu2
aloitus 90kg
viime viikolla 85kg
tänään 84,8kg
viikko pudotus -200g
kokonaispudotus -5,2kg

eipä ollut paljon tippunut. on tullut paljon maitoa rintoihin.siksi kai olikin niin hurjasti viime viikolla tippunut kun oli rinnat ihan tyhjät. luulinkin jo että maito loppuu kun oon laihduttanut, mutta kyllä sitä taas tuli. söin kyllä pari päivää oikein herkutellen en tiedä vaikuttiko maidon tuloon.
no ajattelin kirjoittaa painon tänään kun on tänään pikkujoulut ja sipsejä, popkornia ja ja alkomaholia. ja tietty grillillä pitää käydä.
toivotaan että ens viikol on paremmin tippunu

alku:92,7 (93,7)
viimeviikko(tiistai):76,5
tänään: 75,5
viikossa:pudotus 1kg

Mitenköhän nää nyt näin taas heittelee.. mut onnex sentään alaspäin :D
Meil ollaan valvottu taas jo monta yötä, en tiedä olisko nyt korvissa jotain flunssan jälkeen tullu. pari viime yötä on huutanu vaan aamuyöstä. mut sit esim eilen nukku kyl ennätyspitkät päikkärit..
oon muuten nyt aloittanu ei laihikseen sopivan harrastuksen. Tuppereita alan esitellä. paha vaan ku joka kutsuilla on sit ne kahvileivät :eek:
Mut ehkä yritän hillitä itseni.
Mitäs täs muuta.. pitäs saada ittensä liikkeelle. onnex sisko tulee kyläilemään ni se aina hinkuu vaunukävelylle. jospa sais helpommin lähettyä... toivotaan..
Tiiättekö muuten et mul on puol kiloo jäljellä ni oon sellasessa muutama kk sitte "aivan mahdottomassa tavoitteessa"..
Siitä sit aletaan kattomaan et mikä olis sopiva päämäärä.. Mitäs luulette. kun pituutta vaan 166 (kait) ajattelin kattoo jos pääsen 65 ja sit mietitään kuin paljon pitäs vielä. en kuiteskaan ees tavoittele mitään ihan anorektista mallia..
Mut niin se vaan on et vaikka kuinka laihtuu ni se "mahapussi" ei häviä siitä ellei tee kunnolla vastalihaksia...jos sillonkaan...
:'(

Marmur
Paino tänään 80.7 kg. Viikkopudotus 1,2 kg :D.
Kokonaispudotus on jo 12,3 kg joten ihan hyvä.

27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg

Huomenna meille tulee vieraita joten herkuttelua tiedossa...
Saas nähdä joko pääsisin tällä viikolla 70-luvun puolelle..

Tervehdys! :wave:
En ehtinyt päivän ekaksi pinoutujaksi, kun heräilin vasta äsken. :ashamed: Nuorimmaisella on korvatulehdus, johon on jo kuuri, mutta levotonta on silti yöllä ja sitten aamulla nukutaan porukalla pitkään.

Ja nyt "ihaniin" kiloihin;
Aloituspaino 18.8. 96,9kg
Viime sunnuntaina 89kg
Tänään 87,2kg =)
Viikkopudotus täten 1,8 kiloa! :eek:

Lähes koko viikon sain pysyttyä pisteissä ja olen juonut sokerittomia mehuja ja vettä aikasta runsaasti. :saint:
Tosin kuntobiciin en tällä viikolla päässyt, just lasten sairastelun takia...

Vielä pitää pudottaa 300 grammaa, niin KYMMENEN KILOA LÄSKIÄ on pudonnut pois 162 senttisestä varrestani! Sen jälkeen seuraava tavoitteeni on 85, sitten 82(paino ennen viimeisintä raskautta) ja ehkä joskus painan jopa alle 80 kiloa?!? :headwall:

Lupaan, ettei toi 300 grammaa ainakaan tänään tipu - isäntä lupasi hakea pitsaa ja muuta hyväskää, kun yhdet kivat juhlat jäävät tänään meidän osaltamme, kun noi lapset on TAAS kipeitä! :whistle: ;)

Ensi viikolla taas annetaan kyytiä läskeille, ei me niitä kaivata! :attn:

Nuka 80
Hei vaan kaikki pinolaiset pitkästä aikaa =) Nyt iski mahdoton innostus todella pitkän ajan jälkeen ... joten pojoja laskeskelen taas kovalla innolla! tässä hiukan taustaa.. eli alku paino 88kg heinäkuus..tänään 73.8 kokonais pudotus 15kg.. jotka lähtikin nopsaa. Lokakuussa paino oli n.75 kg joten paikoillaan ollaan jurrattu tosi pitkään :ashamed: Mutta nyt sitte joka sunnuntai pinoudun ja toivotaan että paino lähtee laskuun =) Iloista joulun odotusta kaikille :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2005 klo 14:39 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Hyvää Itsenäisyyspäivää ja oikein mukavaa joulun odotusta kaikille pinolaisille! :hug:
B) B) B) Kiitos, kiitos samoin täältä.

Hmmm.... Täällä vaan on päässyt sellainen kummallinen arvaamaton otuus irti, kuin syöppö. :( :eek: Se käskee pistelemään kaiken herkun suusta alas, nyt ja heti, vauhdilla. :eek: :eek: :( :( Juu ja kaiken lisäks sitä on tullut totelluks. elikkäs olen täs viime päivinä oikein ahminut herkkuja. Täs muutama yö sitten söin keskellä yötä pakkasesta sellasia pieniä "munkki-palleroita" ainaskin 200grammaa ja viime yönä meni n.200grammaa paistamatonta piparitaikinaa. Joten taitaa olla sitten turhaa oletta että vaaka näyttäis alle 86 kg:n torstaina. :ashamed: :( Joten ei taida vielä 85kg:n alle pudota.
Niin siis tuo vaakahan näytti viime torstaina jo 85.4kg.

Nipsu2
joo mä tässä jo pelkäsin etten saa sitä toista tavotetta eli 82kg jouluun mutta nyt aamusti näytti 84,1kg eli jos menis tohon johonkin 83 ja jotain ens sunnuntaina niin sitten ois mahkut.viime viikolla tippui niin vähän.

taas masennuin eilen kun katoin videota meidän pikkujouluista että kuinka läski oon ja kun siinä vaan kestää niin kauan että rupeaa näkymään se pudotus.liian hidasta puuhaa :(
oon nyt kuitenkin laihtunut jo yli 5kg ja ei missään vaatteessa näy.oon jopa mittaillut niin ihan kauheita määriä on lähtenyt esim lantiosta 14cm mutta silti ei mene vielä pienemmät housut jalkaan \|O

no tarvii jatkaa vaan samalla linjalla.ja hyvä joulunodotusta sinne takaisin

nyt on sit käyny niin että mullaki tää varsinainen laihis taukoaa... =) =) =)
Oli kyl suunniteltu mut luulin et kestäin yritys kuukausia.. nooh tuli sentään tiputettua jokun verran ettei ainakaan tällä kertaa sinne 3nroisiin lukuihin päädytä...
Aion kuiteskin jatkaa painontarkkailua ja syödä terveellisesti ettei se paino tällä kertaa montaa kymmentä kiloa nouse. viimex ku tulin ni hyvin toimeen noitten pågensin suklaamuffinssien kanssa :kieh:

Eli pysyttelen vielä teiän mukana :wave:

Öitä!!!

MiiMu3 Niin siis onnitellako saisi, ymmärsikö oikein? Ollaankos sitä sitten perhettä asvattamassa? No, jos näin on niin onnea! :flower:

Ninä sitten tuiossa taas eilen vaakaa kävin tervehtimässä kun pv:lle saavutuksiani ilmoittelin.
Tulos oli seuraava:

- aliotus 1.9.-05, 90kg
- viime vko 85.4kg
- eilen 85.8
- vko saavutus + 0.4kg
- kokonais pudotus -4.2kg

Ei onneksi aivan mahdoton ollut tuo plussa lukema, kun tiedän miten olen repsahdellut pitkin viikkoa. Mut kyllä nyt näyttää jumittavan todella pahasti. Tosin olen kyllä jota kuinkin tuon painoinen ollut kun aloin aikoinaan kuopusta odotella. Vaan eiköhän tämä taas tästä kunhan saan itseni takaisin "ruotuun". :ashamed: :headwall:

Vaan nyt nukkumaan, eikös kunnon unikin laihduttanut? ;) :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 22:20 MiiMu3 kirjoitti:
nyt on sit käyny niin että mullaki tää varsinainen laihis taukoaa... =) =) =)
Oli kyl suunniteltu mut luulin et kestäin yritys kuukausia.. nooh tuli sentään tiputettua jokun verran ettei ainakaan tällä kertaa sinne 3nroisiin lukuihin päädytä...
Aion kuiteskin jatkaa painontarkkailua ja syödä terveellisesti ettei se paino tällä kertaa montaa kymmentä kiloa nouse. viimex ku tulin ni hyvin toimeen noitten pågensin suklaamuffinssien kanssa :kieh:

Eli pysyttelen vielä teiän mukana :wave:
Oikein paljon onnea sinulle ja perheellesi! :flower:

Voi, kun raskautuminen tarttuisi meillekin - näyttäisi olevan sellaista "tautia" tässä meidän pinossa... ;) :whistle:

Huomenissa taas puntarille! :attn:

Nipsu2
aloitus 90kg
viimeviikko 84.8kg
tänään 84.7kg
viikkopudotus-100g
kokonaispudotus 5.3kg

joo eipä oikein tippunut. ei onneksi plussaa tullut. on kyllä tullut mässäiltyä ja nyt on maitoakin rinnoissa että meinaa räjähtää kun ei eilen koko päivänä toi tyttö huolinut rintaa, illalla taas kelpas.
pitäis varmaan vähentää kalorimäärää johonkin 1500kaloriin kun annan jo soseita.mitä mieltä ootte?
kai mun pitää olla tyytyväinen siihen että eka tavoite on saavutettu.eli toi 85kg

ja onnea miimulle :flower:
meillä tuskin noita vauvoja tulee kun just laitoin kierukan ja luultavasti on lapsiluku täynnä. mutta valtavasti onnea teille raskautuneille.

Heips! :wave:

Aamulla taas puntaroitiin, ja valitettavasti tulos oli se mitä pelkäsinkin eli plussaviikko tuli... :ashamed:

Aloituspaino 96,9kg
Viime viikolla 87,2kg
Tänään 87,5kg
Elikkäs +300g :(

Enemmänkin plussaa olisi voinut tulla, kun vain parina päivänä olen pysynyt pisteissä...

Ensi viikolla taas tsempataan, että edes vähän paino putoaisi ennen jouluherkuttelua, eiköstä juu?!? ;) :whistle:

Marmur
Paino on kestänyt ihan samassa eli vaaka näytti uskollisesti 80.7 kg

04.12.2005 80.7 kg
27.11.2005 81.9 kg
21.11.2005 82.1 kg
14.11.2005 83.2 kg
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg
Lähtöpaino keväällä 93 kg

Repsahdeltu siis on :whistle: . Alkaa olemaan joulutunnelmaa tässä meikäläisen touhussa :xmas: . Kovasti kuitenkin koitan sitä 70-lukua saavuttaa ennen joulua. Ja joulun jälkeen uudestaan ;)

Nipsu2
nyt on mennyt ihan penkin alle tää laihdutus. ollaan käyty hesessä kun kaupungilla on kierrelty parina päivänä ja joka ilta on mennyt kokonainen suklaalevy naamaan. en oo jumpannutkaan pariin viikkoon. pakko saada ittensä kasaan jotenkin :eek:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 23:38 tuohu tenava kirjoitti:
Ninä sitten tuiossa taas eilen vaakaa kävin tervehtimässä kun pv:lle saavutuksiani ilmoittelin.
Tulos oli seuraava:

- aliotus 1.9.-05, 90kg
- viime vko 85.4kg
- eilen 85.8
- vko saavutus + 0.4kg
- kokonais pudotus -4.2kg
Jaahas omaa tekstiäni sitten lainailin tuossa yllä, kun "dynastia" meinaa vallan päässäni ottaa. ;)

No niin. Niin se sitten taisi täälläkin tulla tauko viralliseen kilojen karisteluun noin vuodeksi. :whistle: Vaan en kyllä usiamman edestä syömään aikonut ryhtyä siltikään.
Etenkin kun olen saavuttanut jopa alle sen painon joka oli edellisen raskauden alkaessa.
Elikkäs nyt sitten tuo viiden kilon painon alennus etappi tuli saavutettuksi. Nimittäin tuossa äsken vaakaa kävin huvikseni tervehtimässä ja yllätys lukemiksi ilmaantui 84,8kg. B)

Hmmm... vaan en teitä kyllä jättää uskalla, sillä olis tuon painon viel vaik varaa pudotakin kaikest huolimatta. Eli ajattelin edelleen tarkana suuhun menevien ruokien kans olla, sillä lisä kilot eivät tervetulleita/välttämättömiä ole täällä.

Tsemppiä muille jakelen. Pitäkäähän silmänne auki syödessä
;) niitä joulupöydän tarjoamia herkkuja.

Minäkin pitkästä aikaa tänne pinoudun... Punnitukset on tyystin jääneet, ja nyt en uskalla sitten puntarille astuakkaan ennen kun oon kunnolla saanu itteeni niskasta kiinni =) Jumpatkin on tältä vuodelta jo loppu, ja yksin ei tuu jumppailtua..No mut uusi vuosi ja uudet kujeet jo ihan ovella, että sitä kohti vaan uudella innolla..Oon ajatellu hiljaa mielessäni, että ens vuonna paino alkais kuutosella..Onkohan kovinkin utopistista,nyt painoa kuiteskin jotain 95 (arviolta).Mutta kaikille oikein ihanaa joulunodotusta!!!!! :hug:

Nipsu2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 14:03 muumimami kirjoitti:
tähän minäkin sitten pinoudun eli painoa 88,6 kg tänään. Tavoite ensi vuoden puolella päästä n.60 kiloon. Matkaa siis reilusti :ashamed:
tervetuloa mukaan. on vähän jo vähentyneet ihmiset tästä pinosta. mulla kyllä auttaa kun saa tulla sanoo ain sen painon sunnuntaisin. ketään muuta ei liiemmin kiinnosta mun painonpudotus =)
itellä kanssa toivepaino joku 60kg

tällähän raskautuu kaikki =) kuinkas moni meistä nyt onkaan jo raskaana?
onnex olkoon touhu tenava.. :flower:
ja kiva et tulee uusiaki joukkoon. Porukka kun vähän vähentyny.
Pitäskö vaik ens sunnuntaina kerrata vähän esittelyjä.. löytyyhän ne tuolta pinosta mut ei varmaan kukaan jaksa selata kokonaan läpi.

:flower: Onnittelut touhu tenavalle raskautumisesta!!! :hug: Lähettäkää tännekin päin niitä plussasäteitä, että meidänkin perheessä raskauduttaisiin mahdollisimman pian! ;)

Kyllä huomaa, että joulu lähestyy, kun ei kyllä saa pysytyksi pisteillä millään... :ashamed:

Niin, ja tervetuloa pinoomme kaikki uudet laihduttajat! :)

Yhteistyössä