Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 20:11 Nuka 80 kirjoitti:
Mä oon nyt toista päivää tolla sairaaladietillä.. eilinen meni tosi hyvin eikä ollu ees nälkä, mutta tänään maha on kurissu kokoajan ..oon koittanu juoda vettä ja teetä joka vie nälkää. mutten nyt meinaa antaa periks..aattelin huomenna aamulla käydä vaakalla..niin kirjotteöen sitten onko mitään tapahtunu.On kyllä totta että ku paino laskee vähänkin niin saa heti uutta puhtia ja motivaatio nousee :)
Kaalisoppadieetin aika ei saa teetä juoda. Voi olla, että on muuten vaan kielletty mutta tee, kahvi ja alkoholi kuuluvat ehdottomasti kielettäviin joten voi siinä olla joku syykin.

alku:92,7 (93,7)
viime viikko:79,5
tänään: 78,2
viikko+ pari pvää pudotus:1,3
kok pudotus:14,5 (15,5)

Jee ei ainakaan ollu reissussa tuluu lisää :D
Vaikka söinkin viikonloppuna sen puolikkaan hampparin :kieh:

Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 01:40 Ohikulkija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 20:11 Nuka 80 kirjoitti:
Mä oon nyt toista päivää tolla sairaaladietillä.. eilinen meni tosi hyvin eikä ollu ees nälkä, mutta tänään maha on kurissu kokoajan ..oon koittanu juoda vettä ja teetä joka vie nälkää. mutten nyt meinaa antaa periks..aattelin huomenna aamulla käydä vaakalla..niin kirjotteöen sitten onko mitään tapahtunu.On kyllä totta että ku paino laskee vähänkin niin saa heti uutta puhtia ja motivaatio nousee :)
Kaalisoppadieetin aika ei saa teetä juoda. Voi olla, että on muuten vaan kielletty mutta tee, kahvi ja alkoholi kuuluvat ehdottomasti kielettäviin joten voi siinä olla joku syykin.
En oo kaalisoppa dietillä =) Tässä sairaaladietis saa juoda teetä aamulla ja oon juonut myös illalla. Kävin aamulla puntaroimassa niin paino oli 72,9 ja tänään nyt sitte kolmas päivä menos. Hyvin oon jaksanu noudattaa enkä oo syöny mitään ylimäärästä paitsi muutaman porkkanan. Toivottavasti vaan kaikki kilot ei sitten pomppaa takas ku alan pojoja laskeen :whistle: Mites muilla menee ??? :)

hellou!
mä oon taas tosi hyvällä päällä! paino näytti äsken 74.3 jeee :D
olen todella iloinen. joku täälä jossain sanoikin että keho muistaa sen painon missä on ollut kauan aikaa ja minä painoin kauan aikaa 75-76kg synnytyksen jälkeen ja sit lihosin tuonne 80-81kg :ashamed:
mut nyt ku oon ohittanu ton vaiheen niin ehkä on vähä helpompaa. *toivoo lujasti* mä oon koko ajan miettiny et sit ku pääsen alle 74 olen todella tyytyväinen kun olen painanut alle 74 joskus raskauden keski vaiheilla. (minulle siis tuli loppu raskaudesta todella paljon kiloja :snotty: ehkä herkuilla oli osuutta asiaan) nooh tietääpä ainakin mitä seuraavassa raskaudessa tekee toisin :LOL:
mut :hug: kaikille motivaation menettäneille kyllä se siitä kun pääsee "sen" vaiheen ohi!! (toivottavasti) :wave: :wave: :wave:

Nipsu2
oon nyt pomppinut joka päivä vaaálla. eilen näytti 87.8kg ja tänään 86,8kg. näyttää aina enemmän jos oon jumpannut edellisenä päivänä, hassua.
oon joskus parikin kertaa kokeillu sitä kaalisoppaa. aina yhtä innokkaana aloittanut mutta jo illalla lopettanut kun ei pysty syömään sitä enää, meinaa laatta lentää.kerran onnistuin olemaan sillä 2 päivää. mun äitini tykkää siitä keitosta. se laihtukin tosi paljon ku se joskus oli tolla dietillä. söi kymmenen litraa kahdessa kolmessa päivässä. sehän siinä on että mitä enemmän syö sitä enemmän laihtuu.

mut joo toivotaan että ois siinä 87 paikkeilla sunnuntaina

Huh huh!!! :whistle:

Vihdoinkin hiukan vaa`an lukemat heilahtivat. Siis tuo tuttu vaakani näytti minulle lukemaa (jopa) 58.2kg eilen. :eek: Tosin tuo ei nyt kyllä taida todellinen painoni olla sillä kun eilen hiukan myöhemmin uudelleen nousin vaa`alle niin ruutuun ilmestyi 86kg, joten tämän uskon olevan todellisen lukeman tälle viikolle. :ashamed: :headwall:
Vaan tuleehan tuostakin jo pudotusta 400 grammaa viime viikkon, hyvä näin, kun on jumittanut paino tuolla 86.4kilossa jo kolme viikkoa :eek:

-aloitus 1.9.-05>90kg
-edel vko 86.4kg
-eilen 86.kg
-yht pudotus -4kg

Joten eihökän tuo vähäinekin edistys saane motivaationi taas nousemaan. On nimittäin tainnut käydä niin, etten ole syönyt tarpeeksi viime viikoina ja elimistöni oli heittäytynyt "säästöliekille".
Näin päätelen siitä kun liikuntaa on tullut lähes piävittäin harrastetuksi ja vettäkin kuluu ihan kiitettävästi, mutta tuo syöminen on jotenkin "unohtunut" tai tullut syödyksi, mutta "vääriä" ruokia. :eek: :ashamed:

mä huomasin ihan saman seikan.
paino kans humitti 3 viikkoa samassa. sitten ajattelin et no kun pysyy kerta täsää niin syödään sit vähä paremmin. niin söin jauhelliha kastiketta ja perunoita ja illalla vielä laku patukka ja kuinka ollakkaan paino oli jo seuraavana aamuna tippunut jotai 700g ennen olen vältellyt hyviä kotiruokia ku ajattelen että niistä tulee niin kauheasti pisteitä. olen sitten vaan syönyt keittoja ja salaatteja. tietäähän ton nyt sitte et keho menee säästö liekille! mut jotenki sitä ei vaan tajua! ja olen painanut ennenkin tosi kauan sen 75.5 tosi kauan ja joku täälä sanoi et keho muistaa sen että siinä painossa on ennenkin oltu pitkään. mut nyt suunta taas jatkuu alaspäin :D B)
olen vielä yrittänyt lisätä liikuntaakin! pojan kans kävelylle niin usein kun mahdollista. ja salilla spinningissa ainakin kerran viikossa :saint: :D

Nuka 80
kävin aamulla puntaroimas eli viime viikon sunnuntaina 75kg ja tänään 73 kg Yhteensä pudonnu se 15 kg ja tuntuu että se pomppii vaan tossa 75-73 kg koko ajan ,oikeestaan jo yli kuukauden :'( En tiedä mitä tekis...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2005 klo 09:42 miimu kirjoitti:
viimeviikko: eli keskiviikkona sun jäi väliin:78,3
tänään: 77,9
neljän päivän pudotus:-400g
kok pudotus:14,8 (15,8)

Kävin nyt taas punnaamassa ni saa en takas sunnuntaihin..
On kyl niin huono fiilis kun ei oo saanu itteään ulos menemään ku ollu huonot ilmat.. ei oo ees sit sisällä kuntoillu. Mieskin ollu lomalla ja siivonnu kiltisti ja touhunnu (eli mun "hyötyliikuntakin" ollu aika vähästä)
Jospa sitä lunta tulis ni olis ehkä kivempaa mennä lenkille ku olis valosampaa.. ?

Nipsu2
alku 89kg
viime sunnutai 88kg
tänään 87,1kg
viikkopudotus -900g

ihan kivasti mennyt nyt. ei oo kovin tiukkaa tehnyt, joku päivä tossa paino näytti kyllä jo 86,8kg. tuli eilen herkuteltus vienettaa ja suolapähkinöitä(kauheesti kaloreita :eek: )
tänäänkin tulee herkuteltua kun mennään pappoja onnittelemaan ja itse tehdään kotona paistia ja sellaisia perunanyyttejä uunissa missä oli aikas paljon voita. kunhan ei herkuttelu jatku ens viikolla ni ei se sitten mitään.

ootte kyllä tosi hienosti saaneet laihdutettua kun teillähän on monella lähtenyt jo yli 10kg.

haaveena olis saada kolen viikon päästä pikkujouluihin uudet housut jalkaan, mutta haaveeksi taitaa jäädä. saan just kiinni mutta kyllä niin paljon pursuu etten niihin kerkee laihtumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 12:39 Nuka 80 kirjoitti:
kävin aamulla puntaroimas eli viime viikon sunnuntaina 75kg ja tänään 73 kg Yhteensä pudonnu se 15 kg ja tuntuu että se pomppii vaan tossa 75-73 kg koko ajan ,oikeestaan jo yli kuukauden :'( En tiedä mitä tekis...
Hei vaan!!! :wave: :wave: :wave:

Tunnen hyvin tuon tilanteen kun ei paino putoa niin ei. :eek: :eek: :eek:
Minulla junnasi tuossa 86-87kg:n välillä nelisen viikoa.
Mut nyt vihdoinkin viime viikolla hiukan putos = 400g.

Minun "resepsini" oli: Join vettä joka ikisessä käänteessä vaikka en tuntenut itseäni janoiseksi. :whistle: Tosin se kyllä sitten juoksutti vessassa jatuvasti. :eek: Tuon veden juonnin lisäksi tarkkailin huolellisemmin sitä mitä suuhuni sujahtin ja kuinka paljon. Näin sain todeta jotta en ilmeisesti syönyt tarpeeksi (1400-1600kaloria/pv). Söin siis liian vähän. :eek: :ashamed: Tuo liian vähäinen syöminen taisi johtua siitä kun en tuntenut itseäni nälkäiseksi. > Kehoni taisi olla "säästeliäs".
+ Kaiken kukkuraksi olen joskus pidemmän aikaa painanut tuon 86-87 kiloa, kun tarkemmin muistelin.

Eli nyt kehoitan jotta kirjaat päivän pari ylös mitä syöt ja lasket kalorot tai jos pisteillä olet niin tarkista pistemääräsi ja se että syötkö kaikki sallitut pisteet. Pisteitähän ei saa kovin paljoa säästellä ja jos säästää ne pitää myös käyttää kuluvan viikon aikana. :hug: :hug:
En nyt muista jotta oletko joskus maininnut miten liikut, mutta ehkä voisit hiukan lisätä liikuntaa jos se on vähäistä. Itse liikun oikeastaan päivittäin, mutta sellaista reipasta hiki liikuntaa n-4-6kert/viikko noin tunnin ajan kerraallaan.

Marmur

Paino tänään 83.2 kg.

06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg

Viikkopudotus siis vain 300 g. Onneksi jäi kuitenkin miinukselle. Näin siinä käy kun menee isän ja äidin herkkupatojen ääreen. Paino kävi viikolla jo reilusti 82 kilon puolella joten hiukan harmittaa...
Ensi viikonloppuna ole viikonloppureissulla hotellissa joten taas tulee herkkuja varmaan syötyä...
Sitten alkaakin pikkujoulut :kieh: :kieh: :kieh:

Nipsu2
heippa. oon taas hyppinyt vaaalla joka päivä ja hyvältä näyttää kun ei oo vielä noussut yhtään. tänään 86.4kg sunnuntaina pitäis ollla sit siinä 86kg tienoilla. oon joka toinen päivä jumpannut ja kaloreita yritän kattoa. vielä sitä maitoa näyttää hyvin tulevan vaikka laihdunkin.

täällä on niinkuin jääkaapissa kun meni lämmitysvehkeet rikki(öljylämmitys). no jäätymisenkin pitäis kuluttaa kaloreita :LOL:

tsemppiä kaikille.

lettuja kyllä tekis mieli mutta söisin varmaan itte kaikki kun mies ei niistä niin välitä

heissan! :wave:
aika ihme homma et viimme viikko meni aika plörinäksi toli vähän juhlittuakin viikonloppuna mutta silti puntari näyttää -500g jes jes B)
jospa tuo jumitus vaihe on nyt tältä erää ohi? toivotaan.
oon vähän muutenkin luistanu noista pisteistä on tullut syötyä aina vähän ylmääräistä :ashamed: mut eipä kai se haittaa ku on paino kuitenkin tippunut ;) ehkä söinkin ennen liian vähän! aina yritin olla säästämässä pisteitä että viikonloppuva sais vähän herkutella. nooh nyt olen syönyt kaikki pisteet ja vähän ylikin ja silti olen herkutellut! :p elämässä pitää olla nautinto päiviäkin :p mutta se että en osta enää suklaata ja syö sitä koko levyä samana päivänä. vaan yritän ostaa mahdollisimman pienen karkkipussin ku kerralla ne tulee aina syötyä :snotty:
eli paino tänään 74.2
viimme viikolla 74.8
aloitus 80kg
eli ihan hyvin on menny! ainakin itse tyytyväinen!

Nipsu2
tänään tuli vähän herkuteltua. olin niin tyhmä että menin ostamaan sen marabou digestive suklaalevyn :headwall: kun en voi olla syömäti sitä. meni heti puolen levyä suuhun :ashamed: ja vielä pulla ja kääretorttua. no tuli sentään jumpattua vaikka lintsasin vähän siinäkin. toivottavasti paino tippunut silti sunnuntaina

hupsista... mullaki taitaa tulla plussa viikko...
tänään vähän väliaikatietoja kattelin ni 600g oli noussu,,,'
kattoo nyt sit sunnuntaina vai olisko joku onnelinen väärin mittaus.. juu kun kävin 3 kertaa =)
mut onki nyt tullu syötyäki varmaan joka pvä jotain hyvää...
:ashamed:

ÖH :( Tääl taas tyssäs pudotus, ei grammaakaan sitten viime viikon. :ashamed:

-Eli paino eilen 86kg (Ilmoitettu PV:lle)
-sama 86kg viikko sitten
-eli yht pudotus tasan -4kg
-aloitus 90kg

:headwall: Mut tuo eilisen päivän "painon kehitys" oli kummallinen. :eek: Aamulla 86kg, illalla 85.2-85.6kg. Olin sentään syönyt päivällä melko hyvin ja ilta puolella ollut jumpassa. Lisäks huvikseni laskin pisteet illal ja totesin käyttäneeni kaikki (+ puol pistettä ylikin), myös liikunta pisteet. :whistle: :ashamed:

:headwall: Joten saas nyt sitten nähdä miten käy ens viikolla. Lähteekös pudotus kulkemaan silleen sykäyksittäin joka toinen pudotusta. :/ :headwall:

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Viimeksi olen tainnut pinoutua pari viikkoa sitten, kun tämä laihdutus takkuaa oikein kunnolla... :'(

Olen sairastellut kiitettävästi koko tämän poissaoloni ajan, enkä sitten ole jaksanut pisteitäkään laskea juuri ollenkaan. :ashamed:
Kuntoillut olen pari kertaa viikossa ja syönyt olen siis normaalisti + isänpäiväherkuttelut päälle - paino pyörii siinä 90 kilon tietämillä viimeisen punnituksen mukaan, joten kilo tulee viikossa lisää, kun ei laita ylös syömisiään! :whistle: \|O :x

Tällä hetkellä tunnelmat ovat sellaiset, etten enää jaksaisi laihduttamalla laihduttaa. Toisaalta sitä ajatukset harhailevat aina vähän väliä vauvakuumeen puolella, mikä taas edellyttäisi ehdottomasti kilojen karistamista. Eli ristiriitaiset ovat tunnelmat täällä suunnalla... :/

Kyllä olisi helppoa, jos joku muu päättäisi minun puolestani, miten tästä eteenpäin. (Tsemppauksia otetaan ilolla vastaan, jos jollakin olisi ylimääräistä motivaatiota minullekin asti! ;) )

viimeviikko: 77,9
tänään: 77,4
viikossa: 500g
kok pudotus:15,3 (16,3)

En tiiä mistä lie johtu noi parin päivän takaset lukemat ku nyt oltiin taas "kilo kevyempi"...
nooh, en valita =)
Meil ollaan ekassa kunnon flunssassa.. tuntuu et itellekki tarttumassa.. ihan sika väsyny oon ollu ku ei moneen yöhön oo saanu nukuttua.. viime yö taas valvottiin useempaan otteeseen ku ei saanu raasu unta ku yskitti ja nokka tukossa.. päiväl näyttäis olevan parempi mut sit taas ilaalla nousee lämpö ja yöt huonona.. saas nähä nyt et käytetäänkö päivystyksessä...
ite kun ollu ni väsy ni ei oo oikeen dietti maistunu.. eilen tosin söin "vaan" lättyjä ja vaniljavaahtoa.. vaik suklaakakkua oli kaapissa.. hyvä minä.. liikunnasta ei tuu mitään.. ulkona ei ees ilen käyty ja sillon ku ukko tuli kotiiin ja olis voinu rauhas jumpata ni otin tirsat :ashamed:

mut kaipa tää tästä..

Riina-niina!!
Nyt ei parane antaa periks.. pientä takapakkia mut siitä ei kannata lannistua.. mullaki aina ku jossain reissulla vähänki lipsahtaa ni nousee heti paino.. NYt vaan jatkat samaan malliin..
Eihän me voida päästää sua menemään ku oot yks kauimmin pinoutuneista.
Mullaki vähän haaveissa toi vaaveli.. nyt jo lähteny sen verran et valo loistaa jossain tunnelin päässä.. yritän vielä vähän pudotella ku viime kerralla tuli reippaat 24kg!! Mut sit toisaalta ollaan jo vähän "unohdeltu" sitä ehkäsyä... mut vaik tulisinki heti raskaaks ni aion silti kattella syömisiäni, ainaki paremmin ku viime kerralla.. siinä jossain vaihees kävin kaupas ja ostin sellasen pågenin muffinssipaketin(8kpl) ja söin sen kokonaan \|O
kun lueskelee noit sokeriklubin juttuja ni aika hyvin ollaan sielläki pärjätty. ajattelin yrittää ettei ainakaan hirveesti nouse paino ja jatkaa sit raskauden jälkeen taas "kunnolla"..
laita vaikka tavoitteeks 5 tai 10kg ja päätä et sit ku on jossain tietyssä painossa "saat" jo haaveilla vaavelista.. mulla alkus oli tavoitteena se et mahdun pienempään hääpukuun.. mut nyt taas iski tuo kuume ni saattaapi olla et raskauspuvussa mennään :D ei tiedä, ens kesää ollaan vähän suunniteltu..

Nipsu2
aloitus 90kg
viime viikolla 87.1kg
tänään 86.3
viikkopudotus -800g
kokonaispudotus -3.7kg

olipas kiva tulos. pelkäsin jo ettei oo tippunut paljoa kun kahtena päivänä syönyt kaikkia herkkuja. eilenkin katteltiin leffaa ja söin popkorneja.onneksi puolet paloi niin en syönyt koko pussia :LOL:

en oo vielä imettänyt kun yleensä nousen vaaalle imetyksen jälkeen niin siinäkin tippuu noin 300g kerta.

RIITA-NIINA(oliko se sellainen)
älä luovuta. mieti kuinka turhaan olisit laihduttanut jos nyt luovutat kokonaan. repsehdukset kuuluvat asiaan
tsemppiä kaikille.

on se niin kiva asia nousta vaaalle kun luku pienenee :)

Nuka 80
Juu elikkäs puntarilla kävin 75,4 kg näytti joten plussaa on tullu melkeen kaks kiloa. Taitaa olla perhehuolet jokka mua masentaa ja sitte tulee vaan syötyä ja masennun vielä enempi :'( blääh.. en tiedä jättäskö koko laihdutuksen :kieh: Sori kun valitan :ashamed:

:flower: Kiitos kannustuksesta oikein kovasti! :flower:

Pikku repsahduksista olen aika hyvin selvinnyt tähän asti, mutta nyt tämä kahden viikon SUURI repsahdus tuntuu tosi ylivoimaiselta voittaa... :headwall:
Osasyynä tähän saamattomuuteeni on, kun poden yhä kahden viikon takaista alaviisaudenhampaan poistoa ja syön särkylääkkeiden lisäksi lohturuokaa! :x
On muuten tosi järkyttävää särkyä, kun leukaluuta jomottaa monta viikkoa! Lähti nimittäin hampaan mukana pala leukaluutakin! :eek: :'(

Yritän saada itseni takaisin ruotuun ensi viikon aikana, edellyttäen että tämä kipuilu vihdoin helpottaa... :attn:

Marmur
Reissun vuoksi punnitus taas tänään. Nyt pitäisi olla normaalia rytmiä loppuvuosi. Ellei sitten vielä anoppila keikkaa pukkaile ennen joulua :)!

Yllättävää kyllä mutta paino oli 82.1 kg. Viikon pudotus siis 1,1 kg vaikka viikonlopun herkuttelinkin :) Kokonaispudotus on 10,9 kg. Se on aikamoinen kasa kun ajattelee asiaa voipaketeissa :).

14.11.2005 83.2 kg.
06.11.2005 83,5 kg
30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
02.10.2005 85.9 kg

Tällä viikolla tiedossa yhdet pikkujoulut ja yhdet muuten vaan bileet joten saapi nähädä miten käy.

Marmur
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 00:49 Riina-Niina kirjoitti:
Osasyynä tähän saamattomuuteeni on, kun poden yhä kahden viikon takaista alaviisaudenhampaan poistoa ja syön särkylääkkeiden lisäksi lohturuokaa! :x
Auts! Kuulostaa todella kipeälle!Tsemppiä kovasti! Toivottavasti kivut häviää!

Yhteistyössä