vierailija
Älä muuta sano, yrittää kehitellä kaikkea josta sais rahaa. Kokopäivähommaa hehNoi herra antinin viritelmät on kyllä ihan perseestä.Samanlaista kusetusta rahan ahneutta kuin harrasti onnnenarvassa.
Älä muuta sano, yrittää kehitellä kaikkea josta sais rahaa. Kokopäivähommaa hehNoi herra antinin viritelmät on kyllä ihan perseestä.Samanlaista kusetusta rahan ahneutta kuin harrasti onnnenarvassa.
...Vois mennä oikeisiin töihin vaikka johonkin koirahoitolaan.He he
U stupid piece of shit. Mitenkäs olisi ettet itse roikkuisi tällä sivulla? Mene ite töihin.Älä muuta sano, yrittää kehitellä kaikkea josta sais rahaa. Kokopäivähommaa heh
Et ole. Vittu valehtelet niin että alkkarit kitisee....
Kyllä tai muuhun eläinhoitolaan
Näkisi Jannekin minkälaista se työ eläintenhoitolassa oikeasti on ei oo mitään sohvalla / sängyllä makaamista
vaan oikeasti kovaa
työtä. ( itse olen ollut eläinhoitoloissa esim eläinsuojeluyhdistysksellä töissä joten kokemusta ja tietoa on.)
..
Sulla ei ole mitään tietoa. Älä valehtele. Jos sulla olis tietoa, et olisi täällä kitisemässä....
Kyllä tai muuhun eläinhoitolaan
Näkisi Jannekin minkälaista se työ eläintenhoitolassa oikeasti on ei oo mitään sohvalla / sängyllä makaamista
vaan oikeasti kovaa
työtä. ( itse olen ollut eläinhoitoloissa esim eläinsuojeluyhdistysksellä töissä joten kokemusta ja tietoa on.)
..
Janneen rakastunut joka haluaa Jannea omaan peppuun.Kuka toi on joka puhui perseestä?
No tietenkinJanneen rakastunut joka haluaa Jannea omaan peppuun.
Tai tehdä mitä tekee. Vittuako se muille kuuluu mitä ihminen tekee.Voishan mennä vaikka kaupan myyjäksi tai tehtaaseen . Monitaitoinen kun on.Ja tehnyt satoja töitä, ainakin puheissaan.
Suomalaiset naiset osaa tän niiiiin hyvin. Kateellisia kun ovat niin pitää kyylätä muiden elämää. Oma elämä ja se ukko kotona on niin ankeeta ettei kukaan muu haluaisi siihen tyytyä kuin suomalainen. Sitten tullaan nettisivuille purkamaan oman elämän paskaa. Jätä se saakelin ukko! Ole onnellinen! Janne ei siihen auta vaikka kuinka valitat täällä!Ei kuulu mutta jostain syystä suomalaiset mammat kuvittelee muiden elämä kuuluu heille.
Suomalaisten naisten valitus gospel. Ei kukaan muu maailmassa valita niin paljon kuin suomalaiset naikkoset.Suomalaiset naiset osaa tän niiiiin hyvin. Kateellisia kun ovat niin pitää kyylätä muiden elämää. Oma elämä ja se ukko kotona on niin ankeeta ettei kukaan muu haluaisi siihen tyytyä kuin suomalainen. Sitten tullaan nettisivuille purkamaan oman elämän paskaa. Jätä se saakelin ukko! Ole onnellinen! Janne ei siihen auta vaikka kuinka valitat täällä!
Valitusta joka hiton asiasta niiltä. Muttei ite tee mitään oman elämänsä parantamiseksi. Jollain hiton nettisivulla vinkuvat.Suomalaisten naisten valitus gospel. Ei kukaan muu maailmassa valita niin paljon kuin suomalaiset naikkoset.
Eikä ees itestään. Sen jo ymmärtäisi. Mutta vinkuvat ihmisestä jota eivät tunne. Mielisairasta porukkaa.Valitusta joka hiton asiasta niiltä. Muttei ite tee mitään oman elämänsä parantamiseksi. Jollain hiton nettisivulla vinkuvat.
Maapallo täynnä ongelmia ja täällä huudetaan Jannesta kun ämmät ei tykkää Janne teki sitä tai tätä. Järjetöntä puuhaa.Eikä ees itestään. Sen jo ymmärtäisi. Mutta vinkuvat ihmisestä jota eivät tunne. Mielisairasta porukkaa.
Minä. Ja?Kuka tuo on joka puhuu VITUSTA kuin leivästä?
Se tuo muuten maailmaan. Ikävä kyllä myös suomalaisia vikisijöitäKuka tuo on joka puhuu VITUSTA kuin leivästä?
Älä ny viitti. Tuliko siun Jeesus esille?Kuka tuo on joka puhuu VITUSTA kuin leivästä?
Itseasiassa hyvä idea! Pitää huomenna tehdä ilmoitus.Nyt vaan vinkkaamaan sinne verottajalle… sillähän se on selvä.
Kukaan ei välitä täällä mistä ruikutat. Kuvittelet täällä on jotain solidaarisuutta teidän vihaajien kesken. Ei ole. Te olette yksin täällä kuten koko maailmassa.Kuka tuo on joka puhuu VITUSTA kuin leivästä?
Olet myöhässä. Kuten aina.Itseasiassa hyvä idea! Pitää huomenna tehdä ilmoitus.
Hyvin sanottu. Ette te tapaa toisianne kaakaon ääressä. Täällä huudatte kuin pikku pelkurit ja pennutKukaan ei välitä täällä mistä ruikutat. Kuvittelet täällä on jotain solidaarisuutta teidän vihaajien kesken. Ei ole. Te olette yksin täällä kuten koko maailmassa.