Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vois mennä oikeisiin töihin vaikka johonkin koirahoitolaan.He he
...

Kyllä tai muuhun eläinhoitolaan
Näkisi Jannekin minkälaista se työ eläintenhoitolassa oikeasti on ei oo mitään sohvalla / sängyllä makaamista

vaan oikeasti kovaa
työtä. ( itse olen ollut eläinhoitoloissa esim eläinsuojeluyhdistysksellä töissä joten kokemusta ja tietoa on.)
..

vierailija
...

Näkisi Jannekin minkälaista se työ eläintenhoitolassa oikeasti on ei oo mitään sohvalla / sängyllä makaamista

vaan oikeasti kovaa
työtä. ( itse olen ollut eläinhoitoloissa esim eläinsuojeluyhdistysksellä töissä joten kokemusta ja tietoa on.)
..
Et ole. Vittu valehtelet niin että alkkarit kitisee.

vierailija
...

vaan oikeasti kovaa
..
Sulla ei ole mitään tietoa. Älä valehtele. Jos sulla olis tietoa, et olisi täällä kitisemässä.

vierailija
Ei kuulu mutta jostain syystä suomalaiset mammat kuvittelee muiden elämä kuuluu heille.
Suomalaiset naiset osaa tän niiiiin hyvin. Kateellisia kun ovat niin pitää kyylätä muiden elämää. Oma elämä ja se ukko kotona on niin ankeeta ettei kukaan muu haluaisi siihen tyytyä kuin suomalainen. Sitten tullaan nettisivuille purkamaan oman elämän paskaa. Jätä se saakelin ukko! Ole onnellinen! Janne ei siihen auta vaikka kuinka valitat täällä!

vierailija
Suomalaiset naiset osaa tän niiiiin hyvin. Kateellisia kun ovat niin pitää kyylätä muiden elämää. Oma elämä ja se ukko kotona on niin ankeeta ettei kukaan muu haluaisi siihen tyytyä kuin suomalainen. Sitten tullaan nettisivuille purkamaan oman elämän paskaa. Jätä se saakelin ukko! Ole onnellinen! Janne ei siihen auta vaikka kuinka valitat täällä!
Suomalaisten naisten valitus gospel. Ei kukaan muu maailmassa valita niin paljon kuin suomalaiset naikkoset.

Yhteistyössä