Iltaa tytöt!
Suuret onnittelut
Luminka kotiutumisen johdosta, on varmaan ihan mahtavaa olla taas kotona
Odottelen kovin innolla myös teidän kuulumisia kahden lapsen arjesta =)
Blondie hienoa, että ruokahalu alkaa pikkuhiljaa palailemaan siellä :flower: Me ei aiota ottaa sitä
äitiyspakkausta pikkukakkoselle, kun esikoiselta on viime vuodelta kaikki äp-jutut vielä tallessa ja osa vaatteista ihan käyttämättömiäkin. Ostellaan sitten tarpeen tullen lisää vaatetta uudelle tulokkaalle, esim. jos hän on tyttö niin sitten ehkä vähän tyttömäisempää vaatetta. Jos taas on poika niin isoveljeltä on paljon kivoja vaatteita jäljellä
Muutenkaan ei taida juuri mitään hankintoja olla edessä, paitsi tuplat ja aikanaan syöttötuoli, kun esikoinen saa kuitenkin jatkaa Tripp Trappissaan ruokailua (vauvasta vaariin-meiningillä
)
Kiitti
Torey sanoista :heart: samoin
Pilkkis ja
Latte kysymästä :heart: Käytiin tänään siellä neuvolassa, hoidettiin ensin dopplerointi alta, ja siellä se meidän pikkusen sydän sykki hienosti
Nyt on taas tosi hyvä fiilis
Terkka muistutti edelleen, että voin koska vaan tulla kuunteluttamaan ääniä jos vähääkään mietityttää. Pitäis vaan tarttua tarjoukseen eikä jäädä itsekseen miettimään niitä juttuja.
Hienoa
Torey, että pääsit lepäilemään kotiin selkäsi kanssa :flower: Pääset nyt sitten useammin kaksplussaankin, eikö niin
Latte vau, London calling! B) Ihana kotikaupunki sulla :heart: :flower: Turvakaukaloista ja muista kyselit, mä suosittelen lämpimästi Maxi Cosin Cabriofix-turvakaukaloa, joka on mm. autoliiton testissä saanut erinomaisen arvosanan http://www.autoliitto.fi/ Siinä on myös ihan vastasyntyneelle sellaiset lisäosat, jolla pään alueelle saa lisätukea, se oli musta tosi hyvä.
Paino taitaa olla nyt pari kiloa miinuksella lähtötilanteesta, mut eiköhän tilanne kohta korjaannu ja pian ollaan tässä pisteessä
tyypin äippä mä oon kans tehnyt joskus noita pätkismuffinsseja, aika hyviä
rimata mä ihastuin myös Barcelonaan kun käytiin siellä pari vuotta sitten :heart: Mulla ei ennen reissua ollut oikein minkäänlaista kuvaa siitä kaupungista, mutta tosiaan ihastuin sen monipuolisuuteen ja ilmapiiriin.
Sinne (muunmuassa) voisi kyllä mennä milloin tahansa uudestaan.
Jaksamista
maarunen vihlomisien ja särkyjen kanssa :hug: Toivottavasti eivät lyöttäydy sun seuraan loppuraskausajaksi.
Ihanalta kuulostaa
Pilkkis toi teidän pyörävaunuhässäkkä! =) Voin kuvitella, että pieni mies viihtyy siellä mainiosti. Hienoa, että sulla oli kans kaikki hyvin neuvolakäynnillä! :heart: :flower:
Jonskis olipa hassua toi kohdunkaula-juttu, että miten ne lääkärit saa noin erilaisia tuloksia
Jaksamisia sullekin! :hug:
mamina mulla oli just tuollaisia kipeitä vihlaisuja esikoisen odotusaikana siellä kohdunsuulla. Harjoittele nyt varmuuden vuoksi sitä koppi-otetta kuitenkin
Öitä! :wave:
Kesis ja pikkuinen 15+6