¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Täällä on eka neuvola takana ja nt-ultra olis sitten parin viikon päästä,pääsee näkemään taas hipun :heart:
Pahoinvointikin on ajoittaista,joten en nyt sitten sitä ranneketta ole hankkinut,ainut mikä vaivaa,on väsymys =)

Luminka,kiva että paino on noussut.

bad virgin & hippu 8+4
 
Huomenta!

Mä en taaskaan malttanu nukkua puol seiskaa pidempään.. :D Talossa täys hiljaisuus, mut en jaksanu enää sängyssäkään makailla. Lähen tästä kohta vanhaan kotikaupunkiin viettämään taas omaa aikaa. :) Yöpaikka uupuu vielä, täytyy reissun päällä tutkia, tungenko jonkun kaverin luo vai pääsenkö ihan hotelliin.. :) Olis kyllä kiva viettää näitä laatuaikoja kahden kesken miehen kanssa, mut meillä ei juurikaan oo lapsenvahtivaihtoehtoja tällä erää, joten täytyy "tyytyä" omaan aikaan itsensä kanssa. :D

Hyvää viikonloppua!! :flower:


Pilkkis 22+6
 
Huomenta!

Ihanaa lauantaita kaikille! Mikas tassa syksya viettaessa, kun ilma on ihana ja aurinkoinen... oltiin lehtisotaa ulkona. :LOL:

Ihania neuvolauutisia kaikilla, minulla viela pari viikkoa seuraavaan aikaan!

Kiva, etta Lumingan kuopuksella on paino nousussa! =)

Latte :wave:
 
Kirsikalle onnittelut tytöstä :flower:

Tuleekos mulle kotiin jokatapauksessa nt-ultran tulokset,vaikka mitään "hälyyttävää" ei löytyiskään?
Vai vain siinä tapauksessa,jos "jään kiinni",lääkäri soittaa? Tälläsiä mietin tällä kertaa :D
Esikkoa odottaessa kun en käynyt tuossa ollenkaan.

bad virgin & hippu 8+5 :heart:
 
Onnittelut Kirsikka83 tyttösen johdosta! :flower:

Hienoa Luminka, että tytöllä on paino noussut! :flower: :) Meillä esikoinen nukkui kaksi ekaa viikkoa meidän välissä, mutta mäkään en saanut oikein kunnolla nukuttua, joten siirrettiin sitten pinnasänkyyn. Mut mun mielestä oli ihan huippukätevää imettää makuullaan, kun ei tarvinnut juuri evää liikauttaa. :D

Pilkkikselle mukavaa viikonloppua hyvässä seurassa :D :wave:

bad virgin Meillä tuli negatiivinen vastaus kirjeitse kotiin siitä veriseulasta, olin vähän yllättynyt, kun olin jäänyt siihen käsitykseen, että ainoastaan siinä tapauksessa ilmoitetaan, jos tuloksissa on jotain hälyttävää (meillä sai valita ilmoituksen joko puhelimitse tai kirjeitse).

Mukavat viikonloput kaikille! :wave:

Kesis ja pikkuinen 16+1
 
Iltoja!

Ukko jo simahti flunssaisena tuonne petin pohjalle joten ajattelin piipahtaa taas teitä moikkaamassa.

Onnittelut Kirsikka83 tytöstä! :flower:

Eilen oli neuvola ja tässä vähän sieltä kuulumisia:
Painoa tullut nyt koko raskaudessa 7 kg, hb 119, rr 135/82, sf- mitta 27, sykkeet 145-175(!) Piti neuvolan tädin kuunnella noita sykkeitä vähän kauemmin kun mukelo riehui tuolla pötsissä eikä meinannut rauhoittua millään. Sitten vihdoin rauhoittui ja sykekin laski.
Eli kaikki ok.

Mamina joo se hiiva on ollut tosiaan enemmän tai vähemmän seurana koko ajan. Jos en laita Canesten voidetta illalla nukkumaan mennessä niin on takuuvarmaa että joudun yöllä nousemaan sitä laittamaan, jossain vaiheessa kutina aina alkaa. Eli kestokäyttäjä olen
:( En enää edes muista millaista oli elää ilman hiivaa. Alkuun yritin kaikki kotikonstitkin ruokavalioista etikkakylpyihin :LOL: mutta sittemmin oon hylännyt nekin ja syön mitä sattuu kun ei kerran tuntunut vaikutusta olevan. Mulla myös noita vihlaisukipuja tälläkin hetkellä, tekevät aika ilkeetä, eiks vaan? Toivotaan ettei sun ihan vielä tarvitse ottaa sitä koppia ilkeistä tuntemuksista huolimatta.

Tsemppiä myös kaikille jostain syystä huonosti voiville :heart:

Pilkkis mukavaa reissua! Tänne meillepäinkö tulit viikonloppuas viettämään vai jokin muu vanha kotikaupunki?

Reipasta vaalipäivää huomiseksi kaikille myrskyvaroituksista huolimatta1

Torey ja Tirppana 32+1

 
Huomenta! Se on nyt virallisesti talvi! Meille on luvattu puolivaliin viikkoa loskaa!!! :eek:

Onnea Kirsikka! :flower:

Mielestani tulokset tulee aina ultrista ja muista, mutta jos on jotain halyyttavaa tai poikkeavaa, soittavat heti... muuten saa odotella postia!

Toivottavasti Pilkkiksella on ollut ihana viikonloppu! =)

Kiva kuulla, etta voit paremmin Bad Virgin! Ma huomasin myos, etta tassa raskaudessa olen miettinyt paljon enemman sita, etta raskaus voi keskeytya tai vauvalla voi olla sairauksia... En tiia miksi. Ehka siksi, etta yhden lapsen aitina sita tietaa jo, mita voi menettaa...

Toivottavasti hiiva loppuu samalla Torey, kun vauva tulee maailmaan! Ainakin sit olet jo voiton puolella! Kuulostaa kylla kamalalta tuo vaiva! :x

Olipa ihanaa nukkua virallisesti se tunti enemman, mutta sankyyn meen varmaan tanaan tosi aikaisin! Vauva riehuu mahassa jo ihan kunnolla ja mies ja esikkokin ovat ne potkut jo tunteneet! :heart: Mun toinen kolmannes, se missa olo on hyva, on nyt alkanut!!! :D

Latte 19 vkoa!!! :wave:
 
Pilkkis toivottavasti sulla oli kivaa!

Bad virgin en osaa noista veriseulavastauksista sanoa mitään kun meillä täälä tehdään vaan se nt-ultra ja sen mitan saa siinä samalla tietää, eriseuloja ei oteta kuin jos nt yli 2mm.
Mutta naapurikunnassa asuvalle kaverille oli sanottu, että iloiset uutiset tulee kirjeitse kotiin ja huonot uutiset soitetaan.


Latte onnea toisen kolmanneksen alkamiselle!

Kirsikka onnea pikkuisen syntymän johdosta!

Mites muilla, sekoittiko kellon siirtäminen esikoisten rytmejä/aamuheräilyjä? Meillä herättiin kuudelta kun normaalisti herätään seiskalta |O Eli kirosin talvi. ja kesäajan aamulla mielessäni jonnekin tosi syvälle! Nyt laitoin pojan tuntia normaalia aikasemmin päikkäreille, ei auta ku toivoa että nukkuis nyt sit hyvin... Olis varmaan selvitty siihen kahteentoista jos pääsis ulos aikaa kuluttaan mutta täällä on ihan kamala mursky, vettä tulee aivan kaatamalla ni ei viittitty lähteä tonne kastumaan joten kuudesta asti täällä on puuhaa yritetty keksiä mut nyt väsy oli jo niin kova että pakko oli "luovuttaa".

Iltapäivällä, kun mies tulee töistä kotiin ni olis meijän kummitytön 5-vuotissynttärit tiedossa. Ootan NIIN sitä voieliepäkakkua mitä uskon siellä olevan, nam nam!

Mulla on koko ajan sellanen tunne että jotain lirahtaa housun muttei ne koskaan kuitenkaan kastu, outo tunne... Päänsärky tuntuu nyt olevan jokapäiväinen seuralainen, ei tää loppuraskaus mitään herkkua ole, kyllä sitä nyt jo vois lähteä synnyttään! Miehelläki alkais sopivasti ke vapaat ni hyvin voitais sillon mennä... Lääkäri anto kontrolli ajan polille viikon päähän joten kai sekin aika epätodennäkösenä pti että tääältä mitään syntyis ainakaan sitä ennen... Saunaan illalla mennään, siivotakin pitäis mut se seksi saa kyllä tän hiivan takia jäädä joten kaikkia kolmea ässää ei ainakaa vielä päästä kokeileen :LOL:

Mä en vieläkään oo varma ketä äänestän... Kaks vaihtoehtoa... Taidankin vähä surffata ehdokkaiden kotisivuilla ennen lopullista päätöksentekoa.

Jonskis ja iiiiiiso maha 37+4


Muoks; sitä piti vielä kysyä että onko teillä esikoiset tai jo synnyttäneillä kuopuksetkin olleet näinä viimeisinä viikkoina hiljaisempia liikkumaan? Kun tuntuu et välillä saa oikeen odotella liikkeitä ja sit ihan muutama vaan tuntuu. Tilanpuutehan siellä varmaan jo vaivaa mutta jos mä jotain liikelaskentaa alkaisin tekemään jossa pitää 10-50liikettä tunnissa tuntea niin hulluksi huolesta tulisin! Miten muilla?
 
Onnittelut Kirsikka83 :flower:

Täällä nukuttiin äsken kaikki. Sit mä heräsin ja nyt mies kömpi sängystä. Esikoinen vieläkin pipinä. Mutta ei olla katsottu vielä tarpeelliseksi käyttää lääkärissä, kun ei näyttäis korvat ym. olevan kipeinä. Räkä valuu ja iltaisin nostattaa lämpöä.
Neiti syö tosi vähän, ei mikään maistu. Mummon mustaherukkamehua ja maitoa edes koitetaan saada menemään kunnolla. Onneks ne menevät alas, kiitos pillimukin =)

Miten pitkään olette seuranneet lapsen flunssaa ennn kuin olette käyneet lääkärissä?

Jonskis: Mä en mielestäni huomannut eroa liikkeissä ennen synnärille lähtöä. Musta jatkoi edelleen samaan tyyliin, välillä oli ihan paikoillaan (nukkui) ja sit taas mentiin =)

Pitää lähtee kattomaan nukkuuko pienin, ääntä ainakin kuuluu tuolta!

Luminka
 
Moikka!

Täällä on kotiuduttu ihanan rentouttavan reissun jälkeen. Otin ihan hotellihuoneen ja oli kyllä niin ihanaa nukkua siellä kunnon unet isossa sängyssä ja pitkään. Kyllä maistui aamiainenkin makoisalle, vaikken yleensä saa mitään alas heti aamusta. :D Eli kivaa siis oli, kiitos toivotuksista. :)

Torey En ollut siellä päin, vaan Kouvolassa.

Järkyttyneenä luin äsken Kouvolan ampumatapauksesta netistä. :( Onneksi ite päätin painua ajoissa pehkuun, enkä lähteny baariin, vaikka aikomuksena oli. Pelottavaa kyllä, kun nuo ampumiset ja puukotukset sun muut yleistyy niin kovasti. :eek:

Nyt täytyy vetästä pienet päikkärit ja sitten vääntäytyä äänestämään. Mies lähti vaihtamaan talvirenkaita tonne sateeseen.. On se reipas. :heart:


Pilkkis 23+0
 
Typy kipeenä :'( ja muutenkin pientä hässäkkää ollut, ei ole
ehtinyt koneelle ollenkaan.

Luminka- ihanaa kun ootte päässeet kotiin ja arjen alkuun!

Kirsikalle onnea tytöstä!

ja vielä oma masu..
neuvolassa taas käyty ja kaikki ok
hb124
sf 20
rr 113/72
liikkeet+ ja sykkeet 145
painoa ed kertaan +2kg, yhteensä tullut 4.4kg

jeps, täytyy taas mennä :wave:

iitukka ja helmi 23+1 :heart:
 
Jonskis: Meillä kellojen siirto teki sen, että koko poppoo oli kuudelta hereillä |O Pikkulikan syönti oli siis ajastettu siihen, ja iso neiti heräsi kun vauva vähän itki. Päikkäreille meni normaalia aiemmin, mut illalla nyt ihan tavalliseen aikaan. Katotaan miten huomenaamuna käy!
 
Huomenta kaikki!

Kirsikka83


Pilkkis, toivottavasti oli kivaa omaa aikaa!

Iitukan typylle pikaista paranemista!

Luminkalle jaksuja flunssaisen hoitoon; me ollaan katseltu ihan useampi viikko räkätauteja jossei tuu korvaoireita tai keuhkoputkentulehdukseen viittaavia tukehduttavia yskänpuuskia. Niin kauan kun syö hyvin ja nukkuu hyvin ei oo hätää. Jos useamman viikon menee syöminen huonosti kantsis käydä näytillä.

Jonskis meillä meni kellojen siirto aika kivuttomasti; annettiin poitsun valvoa tunti pidempään ja nukkui tunnin myöhempään.

Toreylle jaksuja hiivan kanssa. Oot varmaan jo kokeillu gefilus-tuotteitakin?

bad virgin, huonoista soittavat kuulemma. Me ei otettu veriseulaa, np-ultran tuloksen kun kuulee heti siinä toimenpiteen aikana. Jos siinä sitten jotain sattuis näkymään, sitten mennään jatkotutkimuksiin.

(.) koko viikonloppu ilman pahoinvointia! Uskalsin jo jättää sea bandit yöpöydälle ja hyvin tuntuu pärjäävän. Vielä toistaiseksi varmistellaan vointia siten, että mies tuo aamulla mulle lasin mehua samalla kun käy herättämässä (mä oon hyvin aamu-uninen enkä nouse ylös ennen kuin on pakko...)
Poitsun nimpparit juhlittiin ja sain oltua kertomatta kun on kerran päätetty että vasta ens viikonloppuna ultran jälkeen kerrotaan. Ja ensin poitsulle. Mies sanoi ottavansa homman videolle, jotta saadaan siitä kiva muisto. Ens lauantaina mennään miehen kanssa Kansallisteatteriin katsomaan Jukka Puotila Show, ihanaa päästä kaksin reissuun. Ehkä mennään syömään jos maittia löytyy. Tällä viikolla töissä kevyempi viikko, ei yhtään ulkomaalaisia tulossa eikä tartte itse lentää minnekkään. Aah...




 
Minäkin ilmoittelen taas itsestäni pitkästä aikaa!

Ensiksi onnittelut kaikille vauvansa saaneille :flower: . Meillä kaveri kovasti pyrkii nahkojen läpi puskemalla selkää :D

Ja tyttö alkaa näyttää merkkejä mustasukkaisuudesta. Edelleen puhuu hirveästi vauvoista ja haluaisi viedä kotiin kaikki, mutta käytös puhuu välillä toista. Aina kun oma vauva on minun, isin ja jonkun puheenaiheena, alkaa älytön kyöhnäys ja huomionhaku sylissä. Jos joku tunnustelee minun vatsaa käy tyttö repimässä kädet pois ja tulee itse eteen :whistle: . Muutenkin käytös on kääntynyt paljon ärhäkämmäksi ja vielä enemmän minä itsemäisemmäksi. Onneksi on sitten melkein kuukausi aikaa kotona kahdestaan tytön kanssa antaa kaikki aika vaan hänelle ja totuttaa vielä enemmän tulevaan...

Kellojen siirrosta: Meillä tyttö ilmoitti puoli kuusi kesäaikaa, että haluaa nousta |O . Onneksi suostui jatkamaan unia meidän välissä ja unet jatkui jopa kahdeksaan =) Äitiä kyllä vähän väsytti eilen..

flunssasta: Mä odotan aina, että ilmaantuu kunnon oireita eli kuumetta, väsymystä, kiukkuisuutta tms. Tuolla päiväkotimaailmassa on niin tavallista, että aina jollain valuu nenä. Kuumetta taas ei tarvitse olla paljoakaan kun vien lääkäriin, se kun on meillä ollut aina merkki tulehduksesta, joita ovat tähän mennessä olleet keuhkokuume, korvatulehdus ja joku hengitystieinfektio.. Tytöllä ollut tähän mennessä kaksi korvatulehdusta, josta toiseen ei reagoinut millään lailla, vaikka korva märki tulehdusta (huomasivat kun itse menin lääkäriin ja tarkistivat samalla tytön korvat) ja toiseen reagoi jumalattomalla kiukulla. Meillä tuo keuhkokuume säikäytti, joten sen vuoksi aina tuo kuume nousee niin vien lääkäriin.

Täällä kovasti äitiyspakkausta odottelen. Sain vihdoin viikko sitten hakemuksen vietyä kelalle ja nyt vaan odotellaan. Äippäraha päätös venyy joulukuun puoleen väliin, koska silloin selviää vasta mun tulot.. Kelan täti lupaili, että kyllä se päätös ehtii ennen ensimmäistä maksupäivää eli ilmeisesti tammikuun 2. :D Oliskohan Kelan toiminta kerrankin nopeaa näinkin päin. Ainakin opintotuen takaisinmaksupäätöksessä ei mennyt kuin kolme päivää :LOL: .

Amino ja Typykkä 29+1
 
Hei!
Täällä on olo ihan ok,toivottavasti se ei merkitse mitään huonoa,kun ei ole mitään ihmeempiä oksupäiviä ollut :snotty:
Meidän kesäkuisten pinossa nyt on vaan ollut niin paljon huonoja uutisia :/

bad virgin & hippu 9+0 :heart:
 
Onnea jo käärönsä saaneille! :heart:

Aikamoinen mollukka alkaa maminalla olla =)

Oma kuva on profiilissa vähän aiemmilta viikoilta.

Mie täällä koitan tappaa aikaa. Välillä kaipaa itekseen oloa ja toisinaan tuntuu, et sit ei vaan jaksa eikä viiti eikä... argh.

Nyt on sit alkanu pelottaa, et mitenkä sitä talven yli tuon vilpertin kans jaksaa ja kykenee. Huomenna rv 17 ja oon täs jo useemman viikon kärvistelly iskiaksen ja liitoskipujeni kans. Sit vielä fyysinen rasitus pommittaa kivuttomilla suppareilla. Esikoinen ottanu jalat alleen ni vauhti on välillä varsin kylmää mökissä. Ja jostain syystä esikoista on just nyt alkanu kiinnostaa mahan päällä istuminen ja sylissäkin tykkäis olla. Vaipanvaihdon yhteydessä sit annetaan vähä monosta jne.

Valitusta kerrakseen, mut pakko sanoa ääneen. Nopeesti menee viikot, mut siitä nähen sais huhtikuu tulla ja nopsaan :D

pietu- rv 16+6

MUOKS. Pakko vielä lisätä, et "kiva" huomata, jotta ei olla ainoita, joilla kellojensiirto sekotti nyt tän perheen rytmin... kuudelta ylös, jipii! :/
 
bad virgin, käy neuvolassa ylimääräisessä sydänäänien kuuntelussa jos mietityttää :hug:

mamina, wau mitä mahakuvia!

pietulle jaksuja vaivojen kanssa.

mulla vasta muutamat lantiomallin housut puristaa niin ettei pysty pitämään. Onneks housumuoti suosii nyt korkeampia vyötäröitä joten oon vaan ostanu parit tavalliset housut jotka menee navan yli ja pidän paitapuseroa housujen päällä, vyö vielä hämyksi siihen.
Koitan piilotella raskautta tammikuun 22. pv saakka (koeaika uudessa duunissa). Loppuajasta pitänee turvautua Boldis-kikkoihin, kannella isoa veskaa, mappeja ja seistä kaapin yms. takana :LOL: :LOL:

 

Yhteistyössä