Huomenta!
Hitaasti lahtee tamakin aamu kayntiin... esikoinen on ollut kuumeessa pari paivaa ja nukkunut huonosti... Viime yona kuumetta vahemman, joten toivottavasti nyt alkaa parantua!
Luminka- Ikavaa, ettette ole viela paassyt kotiin! Toivottavasti pian! Ja tosi ihanaa, etta sina olet saanut jaada sairaalaan vai onko se aina niin automaattisesti? No, ei varmaan mene enaa kuin muutama paiva maksimissaan ja sit olette kotona koko perhe! =)
Jonskis- Toi hiiva on hirveeta! :x Mulla oli viime raskaudessa pari kertaa, nyt ei onneksi viela. Ma hoidin ihan silla laakkeella, mika se nyt onkaan nimeltaan, se mita aina mainostetaan! En tiia viko tuo olla jotain muuta, kuin hiivaa, mut pahaksi aityessaan se on ihan hirvee! Mulla tuli kerran jotain ihme 'rakkuloita' reisiinkin... hiivasta...
Torey- Ihanaa, etta miehesi on taas kotona! =) Mulla myos mies lahdossa matkalle parin viikon kuluttua...eika yleensa ole ollut.
Toivottavasti saat saikkua ja paaset kotiin lepailemaan! :hug:
Blondie- Kiva juttu, etta et enaa oksentele ja nautit taas ruoasta! =) Mulla on kanssa alkanut olemaan tuota huimausta...Varsinkin, jos seison paikallani tai kumarrun...
Se on valilla aika pelottavaa, kun on esimerkiksi kaupan jonossa. :hug:
Ma en tietysti saakkaan tuota aitiyspakkausta, mutta en varmaan myoskaan ottaisi. Mulla on kanssa tosi paljon vaatteita jaljella, melkein kuudeksi vuodeksi... Tosin poikamaisia eli jos on tytto, jossain vaiheessa pitaa alkaa ostaa uusiakin sitten, mutta en nyt ainakaan heti ala ostaa... Mulla on vahan enemman poikaolo muutenkin. Se on muuten kummaa, miten naita poikia/ tyttoja syntyy ryhmissa. Kaikilla mun ystavilla ja tutuilla on vaan poikia! Koskakohan niita tyttoja alkaa tulemaan??! =)
Kaikki muu vauvatavara annettiin pois, eli muut jutut taytyy ostaa... Joten hyvia vinkkeja autoistuinten, vaunujen, kantoliinojen ja muiden suhteen otetaan vastaan!
Nyt taas aamiaiselle!
Miten teilla on muuten tullut tuota painoa? Ma alan olla hiukan huolissani, mulla on nimittain kertynyt jo 5 kiloa!
Latte yli 18 viikkoa! :wave: