Ihanaa, onnea poikavauvan syntymän johdosta
maminalle ja koko teidän perheelle! :heart: Tulehan ilmottautumaan kotiuduttuanne!
Onnea
AM tyttöuutisista! :heart: eikös tää teidän "Allu" ollut poika? Kiva että saatte nyt lapset molempaa laatua
.
Kestovaipoista: minustakin tuntuu että voisin noista kestoista innostua jos vaan joku olisi joka "innostaisi"
. Eräs ystäväni käyttää kyllä kestoja malliin harsot ja villahousut, mutta se näyttää niin monimutkaiselle että en taida sellaisseen ryhtyä. Mutta tollaiset valmiit kuoret näyttävät kyllä ihan kivoille.
Onnea
tyypin äippä poikasi "ensisanasta"
! Turhaan murehdit puheen viivästymistä, pienet kehittyvät niin omaan tahtiin varsinkin tässä puhumisasiassa. Ainakin minä olen ymmärtänyt että on vielä ihan normaalia vaikkei reilu 2v puhuisi juuri lainkaan.
Tervetuloa joukkoon
Siksakkia, Justme2 ja Manzu! :wave:
Kesis: kerhon perustaminen on huippuidea! Sinne olis kiva laittaa kuvia esikoisista, meidän massuista ja sitten niistä pikku kakkosistakin.
Laitanpa siis sulle yv:tä tulemaan
.
Omissa kuulumisissa ei mitään ihmeempää ole, jotenkin melkein meinaan välillä unohtaa että olen raskaana
. Nyt nuo kamalat liitoskivutkin ovat pysyneet poissa jo parin viikon ajan *kop kop kop*, joten kaipa tämä on nyt sitten sitä ihaninta aikaa raskaudessa
.