Moikka!
Esikoisen sain juuri nukkumaan ja pyykit leviteltyä, joten nyt mammalle hetki omaa aikaa netissä surffaillessa!
Kiva kun oli tullut juttua noista
tuplavaunuista. Itsekin olen miettinyt että ostaako Carenat uutena vai sitten joku ns. "paremman" merkkiset käytettynä. Hyvä pointti
maarunen tuo, että Carenoissa ei saa säädettyä työntöaisaa! Me miehen kanssa olemme molemmat aikas pitkiä, ja ainakin nuo Carena matkarattaat jotka meillä on käytössä, ovat vähän liian matala-aisaiset. Ja mulla ainakin vakaana aikomuksena on, että vaunuja tulisi käytettyä ihan päivittäin, joten ehkä kannattaa ostaa laadukkaammat. Ja onhan niillä sitten jälleenmyyntiarvoakin jos osoittautuu ettei rattaita tule sitten paljon käytettyäkään.
Ihana kuulla
Kesis että rakenneultrauutiset saivat pelot taka-alalle!
Nyt vaan nauttimaan täysin siemauksin raskaanaolosta! :heart:
Kivaa tosiaan kun lunta tuli. Nyt vasta tajusin että meidän neidillä (1v3kk) ei ole vielä pulkkaa! Täytynee lähteä ostoksille tai sitten ainakin kirjoittaa joulupukille
.
Meillä käytössä nestemäistä
Pronaxen -särkylääkettä taaperolle. Neiti sai sitä reseptillä kun sairasti korvatulehduksen. Ruutalla annostellaan, ja ilmeisesti on hyvän makuista kun tyttö tykkää siitä kovasti. Määrä 1v ikäiselle oli pieni, muistaakseni 10ml. En muuten tiedä että saako tuota särkylääkettä muuten kuin reseptillä. Btw mulla oli samannimistä särkylääkettä tabletteina epparihaavasärkyyn esikoisen jälkeen, ja hyvin tehosi.
Onneksi
mamina ei käynyt pahemmin penkkaan ajossa. Ja kuulostaapa lupaavilta nuo äippäpolin kommentit!
Jospa paikkojen ronklaaminen tosiaan saa vauhtia synnytyksen käynnistymiseen ja pääset pian tositoimiin
.
Minä olen tämän viikkoa yh-mammana, kun mies on täydennyskoulutuksessa toisella puolen Suomea. On tullut huomattua että kaippa se mieskin illalla kaikkea kodinhoitoon kuuluvia juttuja tekee, kun tuntuu että mulla on ollut kädet täynnä työtä nyt kun olen ollut yksin
. Ikävä on jo kova, vielä muutama päivä pitäis kestää. :/
Huomenna on pitkästä aikaa
neuvola. Saas nähdä kuinka paljon on paino noussut, en ole uskaltanut kotona vaa'alla käydä
.