***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Heipat vaan, ultrassa nyt käyty ja oli siis ihan lääkäri tutkimassa.
Ja kas kummaa.. eihän se istukka missään kohdunsuulla ollut :eek:
hitsi kun pelästyttäävät tollein. Tais vkl olla joku kokematon ultraaja.
Niin siis istukka on jopa 3,5 cm kohdunsuulta eli ei haittaa
alatiesynnytystä mitenkään. Mahtavaa! =)
Painoarvioksi saatiin 980g :heart: ja muutenkin helmillä
kaikki hyvin, sukupuolikin vielä samana pysynyt :heart:
Että näin.

Meillä jätettiin tytöltä tutti pois maanantaina. Mä oon ihan poikki!
Ei suostu nukkumaan ollenkaan päikkäreitä ja yöunetkaan ei yhtään
pidentyneet. No tutin perään ei kuitenkaan huuda mutta muuten on nukahtaminen
vaikeeta. |O Alkaa olla pinna tosi tiukalla ja sit varmaan tiiätte kuin ihania
yliväsyt lapset on.
Että nauti sinä vaan Pilkkis hyvät unenlahjat omaavasta taaperosta!
Ihan kateeks käy! Ja tietty meille on taas talven tullen muuttanut se
kuuluisa lumimies jota ei ole taas kotosalla juurikaan näkynyt..
Nyt on typy mummon ilona ja mun piti nukkua.. vaan kun en saa
unta, sama juttu öisin, ei tule uni.
On alkanut vihloa tuolta haaruksista tosissaan ja nukkuma-asennon
löytäminen on hankalaa. Näitä raskauden iloja siis.
Ja taas tuli pitkä valituslista :ashamed:

Uusille tervetuloa :wave:

Kesis ihanaa että ultrassa kaikki hyvin! :heart:

Mamina komia on masu!

iitukka ja helmi 26+5
 
Heissan vaan!
Tulinpahan tännekkin ilmoittelemaan että saatiin eilen peruutusaika KYsille ultraan ja sain sillai miehenkin mukaan.
Pelotti vietävästi ja kaikki olikin sitten kunnossa,huoh :heart:
Kamala säkkärä oli lapsukainen ja välillä ei millään meinannut "antautua" kuvattavaksi mutta kätevä kätilö sai napsittua mittoja ja kaikki se löytyi ja oli siell' mitä pitikin!

Painoksi sai 340g ja kysästiin sitten näkyykö se kuka siellä asustelee niin hän tuumasi että kohta näette...tämä tappi ei putoa enää millään :LOL:
Eli toinen POIKA sitten ois tulossa meille.Onhan siinä säästöä kun isoveljeltä on paljon vaatetta jäljellä, vaikka olishan se ihana ollut niitä "tyttöjenkin juttuja" tehdä.
Klisee mutta pääasia että on terve!!!!

Esikoinen muuten ei uskaltanut kävellä ti aamuna ulkona kun oli lunta =) , raukka.Ei muista viime talvelta koko asiaa.

Voi että mua mietityttää pitäskö meidän ostaa ne tuplat vai pärjättäskö pelkillä tavan vaunuilla kun kesää kohti kumminkin ollaan sitt menossa kun pikkukakkonen syntyy?Ikää esikolla kumminkin siinä vaiheessa jo 2v2kk.Luulis jaksavan jo kävellä...miten muut ootte pähkäilleet?

Lis69 19+6
 
Lis69 - pikaseen ennen Housea. Meillä on näillä likoilla ikäeroa juuri se 2v 2kk ja ilman tuplia olisimme aivan lirissä! Esikoinen kyllä kävelee ja juu juokseekin, mutta tasan sinne minne itseä huvittaa :LOL: . Eli jos on aikomus oman pihan ulkopuolelle mennä niin esikoinen on pakko köyttää rattaisiin...

No tänään oli sitten tuplista rengas tyhjänä.. Piti sitten ottaa yhdistelmät ja seisomalauta ja lähteä puistoon kun oli luntakin! Yllättävän hyvin meni reissu ja esikoinenkin suostui laudalla seisomaan. Silti uusi sisäkumi on tupliin saatava ja pian...

Nyt Housea katsomaan! Ihanaa odotusta teille kaikille :heart: Mulla on jo ihan pikkasen ikävä masua... :ashamed:

Emppu & tytöt 2v3kk ja melkein 6 viikkoa
 
iitukka Kiva kuulla, että istukka ei ollutkaan siellä suulla! :) Hienoa! Juu, mä pidän täällä suuni supussa esikon unimääristä, jaksamista sinne!! :hug: Mulla kyllä tuo sama juttu, et uni ei tahdo tulla, vaikka väsyttäis ihan pirusti. Toivottavasti ens yönä saisin nukuttua, alkaa olla jo niin veto pois kans. Viimenen viikko on ollu ihme unihäiriötä yhtä kaikki. :headwall:

Mulla oli tänään neuvola ja siellä oli kaikki hyvin. Sokeriseurannat jää tähän, arvot pysyy kunnossa ruokavalion avulla. :) Painoa oli vaihteeks tullu vähän lisää, +1,8kg kuukaudessa. Vielä kuitenkin 3,2kg matkaa lähtöpainoon. Paineet 108/71 ja hemppa 113. Eipä ihmeitä kai muuten ollu. Sykkeet löyty hyvin ja vauveli potki niin, että maha vaan pomppi kuuntelun aikana.

Mies on tänään viettämässä firman pikkujouluja Lahden kulmilla. Ollaan pojan kaa eka kertaa kaksin yötä täällä "uudessa" talossa. Puol vuotta siis asuttu täällä.. Aiemmin oon aina pyytäny äitiä kaveriks, kun miehellä on ollu menoja, mut nyt ei päässy hoitojen takia. Ihan kivasti meni ilta pojan kanssa, vaikka olinkin ihan rätti. Huomenna lähetään aamupäivällä itekin Lahteen miehen sukulaisten luo viikonlopuks. Lauantaina meillä on kullan kanssa omaa aikaa, ihanaa. Käydään kaksin syömässä ja sit Juha Tapion keikalle. :heart:

Lis69 Onnittelut poikalupauksesta! :heart:

Nyt taidan alkaa iltapuuhiin ja hiipiä sänkyyn, ennenkun nukahdan tähän paikalle..


Pilkkis 26+4
 
Oma napa alkuun: Tänään oli rakenneultra. Kaikki oli rakenteellisesti ok. Kovin oli vilkas tapaus =) Istukka edessä, mikä selittänee liikkeiden tuntumisen lähinnä kyljissä. Aikaisempien ongelmien osalta nyt tarkistettiin kohdunkaula ja -suu eikä niissäkään mitään ihmeitä. Ilmeisesti tää eläjä painaa välillä varsin kovaa päällä kohdunsuuta ja johtuu siitä - ultrankin aikaan puski :D Kooltaan tää on samaa luokkaa ku esikoinenki. Laskettua aikaa 2 pvää isompi eli menis sit tätä meikäläisen "omaa laskettua aikaa = todellisen mahdollisen hedelmöityshetken mukaan :D " jopa 5-6 pvää isommaksi! Tän ultran tiimoilta vahvistu meikäläisen tunne lapsen sukupuolesta. Melkein voisin vannoa, et kyl meille tulee keväällä lopullisesti ukkovalta :LOL: Sykkeitä ootan 5.12. neuvolan osalta mielenkiinnolla.. (Muita juttuja karvojen kasvu ym. et olettaisin samoja oireita olevan ku esikoisestakin oli :) ja kyllähän tuo kuvakin vähä sinnepäin viittas..) Ai niin.. koosta vielä sen verran, jotta samalla tavalla on vartalomitta pieni niin ku oli esikostakin, sit reisi ja pää isompia eli vissiin pitkää ja hoikkaa tarjolla jälleen xD

Kesis ja Halfcafnonfatlatte: Epäilivät tulehdusta ja että ois jotain tehny kohdunsuulle ym. Tänään totesivat, jotta oli 4cm pitkä kaula ja suu ihan kiinni :D

Mukavasti tulee uusia kakkosen odottajia mukaan: Tervetuloa miunki puolesta! :)

Pakko esikoisesta sanoo, jotta kyllä on ollu ihania päiviä nyt ku on tullu lunta ja on päässy pulkkailemaan!! Arvatkaa vaan miten paljon tommonen päälle vuoteinen on NAUTTINU olostaan! :D :heart: Iteki nauttii talvesta nyt ihan toisella tapaa.. Toivon mukaan ei nuo lumet tuosta ainaka sula enää. Vähä sais tulla lumitöitäki lisää ;)

pietu- ja oikku 20+2
 
melluli :hug: Voimia!

pietu Hienoa, että rakenneultrassa oli kaikki hyvin. :heart:

Meillä kans poika on lumesta tosi innoissaan, kun viime talvena ei oikeen osannu vielä ymmärtää koko juttua. Pihalla pyöri eilen ympäriinsä lumessa ja pari kertaa dippasi naamansakin riemuissaan hankeen. Ymmärsi sitten ihan itsenäisesti, et kyllähän siinä naamaa vähän paleltaa pidemmän päälle ja jatkoi muuta melskaamista. :LOL:

Pilkkis 26+5
 
Melluli!! Paljon haleja surun keskelle! :hug:

Tervetuloa mukaan Suvi85! En edes muista onnittelinko jo.. ihana tää raskausajan dementia!

Iitukka, hieno juttu ettei tarviikkaan enää huolia istukan sijainnista! :heart:

Pietulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: =) Ette kuitenka kysyny suoraan et onks siel poika?

Vai olet siekin kätkeny, Torey, jalkapallon massuusi:D Tää miun jalkapallo näyttäs kasvavan vaan kokoajan lisää.. :eek:

OUJEE! Enää tasan viikko laskettuun aikaan!!
neuvolaterkkuja eiliseltä:(suoraan kopsattuna 'omasta' pinosta..)

RV 38+6
Paino 78,2kg +350g/vko (alusta +8,2kg)
Turvotus +
RR 124/74
Pissa puhdas
SF 33,5 (muutosta: kasvanu puol senttiä kuukaudessa..)
Tarjonta RT
Sykkeet 144

Vauvan pää on kuulema niin alhaalla ettei sitä edes tunne enää tosta vatsan päältä,
Ja viimeviikolla lääkäri oli kuulema sanonut terkalle et miulla voi lähtö tulla ihan koska vaan.
Onneksi ei miule itselle sitä sanonut, vaikka kyllä ton kuuleminen taas tänään nostatti toiveita niin, että oon tuntenu suppareita, joskin kivuttomia taas..:D kohdunsuuta on vihlonu ihan kivasti ja limatulppaakin tuli eilen aamulla taas. Rinnat tuntuu tosi pinkeiltä, ja tuntuu kun maitoa heruis vähän väliä.

Mamina 39+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lis69:
Voi että mua mietityttää pitäskö meidän ostaa ne tuplat vai pärjättäskö pelkillä tavan vaunuilla kun kesää kohti kumminkin ollaan sitt menossa kun pikkukakkonen syntyy?Ikää esikolla kumminkin siinä vaiheessa jo 2v2kk.Luulis jaksavan jo kävellä...miten muut ootte pähkäilleet?

Lis69 19+6
Ensinnäkin onnea Poika-asukista! Mutta tohon tuplis-asiaan.. Meil ikäeroa tulee varmaan suunnillee ainakin se 2v 1kk ja ostettii tuplat. Esikoinen jaksaa lyhkäsiä matkoja kävellä, mut on miun etu että hänet saa vähäks aikaa kiinnikin johonkin! Ei kaupoissa pyörimisestä tulis muuten yhtään mitään..!
Eli jos miulta kysytään, niin kannattaa hankkia. Jos epäilyttää niiden tarpeellisuus niin kannattaa ostaa vaikka käytettynä, ettei mee sit niin paljoo rahaa hukkaan. Ainahan ne voi myydä taas eteenpäin jos ovat viel käyttökelpoiset.
 
Mä tein juuri niin kuin mamina ehdottaa, eli ostin käytetyt tuplat halvalla kun en ollut ihan varma onko ne tarpeen. Niillä voi sitten kokeilla. Jos eivät osoittaudu kovin tarpeellisiksi niin eipähän mennyt paljon rahaa hukkaan, ja jos ilman ei pärjää eikä nuo olekaan hyvät, voi sitten ostaa uudet hyvälaatuiset. Nämä mitkä ostin on sellaiset peräkkäinistuttavat, mutta vähän tukevammat kuin ihan matkikset. Mutteivät kuitenkaan niin hyvät kuin ne Phil&Tedsit, joista haaveilen... Ne ostan sitten jos noilla ei pärjää.

Naru
 
melluli: Osanotot ja onnea seuraavaan tärppiin! *halaus*

Pilkkis: Meillä kans dippaili ja sit koitti tuttiaki tunkea lumisena suuhun, mut se ei vissiin maistunu niin hyvältä :D Pulkassa jaksas istua vaikka miten paljon ja kolassa kans! Tänä talvena varmasti käydään mäessä mooooonta kertaa - mieki mahani kans :LOL:

mamina: Kyl kätilö vähä lupaili ja ainoo ultrakuvaki, jonka anto matkaan, näyttää ihan sitä ihteesä :LOL: (Mie vaan oon vähä skeptinen noijen suhteen, ku esikoisesta 4D meni vikaan - tosin mie vannoin, et meille tulee poika ja niin tuli :D )

Lis69: Meillä esikoinen tulee 1v 8kk ku vauva syntyy ja tuplat on pakko hommata. Mitä täs on tuttavien parivuoteisia seurannu ni ei ne ihan joka kerta jaksa kävellä ja seisomalautakaan ei oo ollu kovin hyvä vielä noin pienelle. En tiä sit onko otanta miun osalta vielä pieni, mut ite en tuplia jättäs hommamatta :)

Joulu: Nyt alkaa höyryhäyrinen iskee pietuun. Aina oon tykänny joulusta (lukuun ottamatta jotain ihme taantumavaihetta tuossa n. 3 vuotta sitten ku en halunnu viettää). Nyt sitäki enemmän ku alkaa esikoinen tajuta enemmän asioitten päälle.. Miula vaan pyörii nuo kinkerit mielessä! Ruoka erityisen korkealla listalla :D :D Mites muilla, jotain spesiaalia tiedossa?
---

Ja sitten masukuvaa pitkästä aikaa päivitettynä (löytyy myös profiilista sama - (..paina F5:sta jos näet harmaavalkoisessa vaatetuksessa - pitäs olla musta paita :D )
):

KLIK!!! * Masukuva rv 20+2 * KLIK!!!
=)

pietu- ja oikku 20+3
 
Nyt apua
Kysistä soitti aamulla se kätilö joka teki mulle sen rakenneultran keskiviikkona ja kertoi että kun hän ei oikein ollut varma kun mittasi niitä aivoja (sai arvot 0,9 ja 0,8) ja ovat kuulemma niin lähellä raja-arvoa joka on 1 että näytti kuvia lääkärille ja jos halutaan niin uusi ultraus rv:lla 24.

Mä menin ihan shokkiin enkä osannut kysellä mitään, antoi ajan 15.12 klo 13.20 ja sanoi ett ei aihetta huoleen heillä vain on rutiini että lääkäri katsoo kun menee tonne arvojen lähelle!!!!!!!!!!!!

EI AIHETTA HUOLEEN, no mihnkäs sitten
MIes lähti just aamulla töihin ja mä yritän olla kauhean reipas vaikka nytkin itken niin paljon että hyvä kun ruutua näen.
Onko kellään mitään kokemusta asiasta?Tai tietoa voinko tosiaan olla huolehtimatta.
On varmaan elämäni pisimmät 3 viikkoa tulossa.Miten tässä osaa olla miettimättä?

Mäkin olin niin iloinen että kaikki olis kunnossa kun kaveri vaikutti niiin virkeältä...vaikka kyllä se kätilö sanoi että kaikki on todellakin kunnossa he vaan haluavat tarkistaa asian ja tää tarkistusultra on vapaaehtoinen.
Mulla on neuvola maanataina ja pitänee kysyä terkalta mitä tää meinaa...pahimmillaan.

Tää on ihan hirveetä .Näen jo kauhukuvia että tulee keskeytys ja joudun synnyttämään tän vauvan joka jo tuntuu niin omalta kun liikkeitäkin tuntuu koko ajan.
Suokaa anteeksi nyt tämä surkuttelu mutta jonnekkin on pakko purkaa ittensä kun ei voi huolestuttaa läheisiä.
Mä rukoilen että tää on väärä hälytys.

Lis69 20+0
 
Lis69: Eläkä pyytele mitään anteeks! Se pitää antaa tulla mitä mielen päällä on ja tää on just oikea paikka! :hug: Entä jos soitat sinne äitiyspolille ja pyydät tarkentamaan, mitä tuo asia tarkoittaa? Sanot vain, ettet osannu ensimmäisellä kerralla oikein reagoida tai kysyä mitään. Voisi varmasti helpottaa oloa.
 
Meillä on aika vallaton reilu 11 kk uhmaikäinen tuo esikoinen: juoksentelee pihan ulkopuolella minne sattuu ja saa aina köyttää kans vaunuihin kiinni ennen kuin söheltää pahemmin. Muutoinkin aika touhukas tapaus: tuntuu että seinät rojahtaa päälle, jos Iida ei pääse purkaan energiaan ulkoilun merkeissä päivittäin :headwall:

Tänään saatiin uhmakohtaus hanskasta, joka oli huonosti kädessä ja äiti huokaa helpotuksesta että vasta rv 13+1 mennään. Pienen mahan kanssa jaksaa juosta vielä tuon neidin jekkujen perässä :LOL: . Onneksi mulla on aikaa vielä puol vuotta koulia tosta esikosta hyvä isosisko tulokkaalle .

Muutoin kuin hermoilta :) olo on hyvä ja seuraavaan neuvolaan liki kuukausi.
 
Lis69 täällä saa purkaa nii paljon ku haluaa!:hug: Hyvähän se on, että tarkistavat mutta voin kuvitella kuin piinallista on oottaa tietoo. Mulla ei vastaavasta kokemusta mutta esikoisesta jäin kiinni veriseulasta ja siitä seurannut ylimäräinen rumba oli aivan kauheeta. Onneksi sulla on se neuvola maanataina ja pääset jutteleen asiasta ammatti ihmisen kanssa. Ehkäpä se tuo selvennystä jo jonkin verran asiaan. Mä en osaa mitään sanoa, mikä lohuttas, koska sanat ei varmasti helpota sun oloa ja vie tuota epätietoisuutta minnekkkään. Paljon voimia :hug: :heart: sulle ja pikkuselle.

Naru mä kans haaveilen noista Phil&Tedseistä :p . Just eilen taas piti vähä surffailla.. Meillä kun ei oo ko rattaat (Brio Race) tällä hetkellä, nii jotkut menopelit on pakko hankkia.

Pietu sullahan on jo ihan kunnioitettavan kokonen masukki.

maminalle tervemenoa jo synnyttämään. Lupaavaltahan tuo jo kuulostaa!!

melluli :hug: toivottavasti pian tuut takas!

iitukalle onnittelut hvyistä istukkakuulumisista! Tsemppiä maitopullo taistelussa

pietu muutettiinko sulle laskettua aikaa? Mulla oli heittoa 10 pvää, eli ois pienempi niin ku ite aattelinkin mutta laskettu pysy silti samana. Eihän sillä sillä tavalla merkitystä mutta ihmettelen silti sitä. 10 pvää on kuitenkin musta jo aika paljon.. esikoinenki synty 9 pvää aikemmin mutta mutta

äippärahasta sain kelan laput nyt neuvolasta ja aloin niitä konkarina täytteleen ku luulin, että siinä ois kohta mihin vaan lyön raksin, että haen samojen tulojen perusteella. Vaan eipä mun silmän sattunut :headwall: . Eli viisaammat nyt auttakaa, laitanko siis samat palkkatietolaputko esikoiselta? Vai onko tässä oikotietä onneen? Tokihan tämä kelaan soittamalla/ käymällä selviäis mutta oon niiiiiin laiska virastoimaan, jos ei kerta pakko oo :LOL: .
 
rimata: mulla tekivät kelalla automaattisesti päätöksen sen mukaan mitä viimeks sain! Eli jos ei erikseen ilmoita toisia tuloja, laskevat samojen tulojen mukaan kuin edelliselle ä.lomalle! Näin ainaki mulla =)

iitukka: Lumimies :LOL: Muistat sun tuskailut silloin kun vielä oltiin vauvakuumepuolella :D

Nauttikaa masuistanne :heart:
 
rimata: Ei oo muutettu missään vaiheessa, vaikka ihan selkeesti oon ilmassu, et tuo 7.4. on liian aikaseen.. Nyt ne uskoo sitä vielä vähemmän ku tää eläjä on kasvanu yli tuon lasketun, et eli nyt ois jo 6. tai 5.4. koon perusteella. Noh, ehkä edelleen näin parempi niin ei ainakaan "oikeasti" pääse menemään 42 vkoon mikäli yli lasketun mennä paukkuu.

Ja maha.. Toivottavasti tästä vielä tasaantuu eikä paisu enempiä =)
 
melluli voimia! :hug:

Lis69 toivon myös totisesti että on vaan mittavirhe.
Mutta aivan varmasti susta kamalalta tuntuu, en osaa enempää
lohduttaa.. ihan kamalasti voimia sinulle :hug:

Pilkkis tervetuloa tänne meidän kulmille! :wave:

tuplista mua kiinnostas minkä merkkiset olis hyvät?
Meillä ne tulis olla sellaset et jaksaa nostaa ne autoon ja sitten
erilliset selkänojat jotka menee makuuasentoon ja sinne toiselle saa
jonku kantokassin. Meillä ikäeroa tulee n.2,5v mutta luulen
ettei mekään kaupoilla ilman pärjätä, on senverta vilkas tuo neiti.
Jossain nettikaupassa oli halvat ja ihan kivannäköset, oon nähnyt
semmoset livenäkin mutta siinä oli että suositellaan samanpainoisille..
Käytettyjä kyllä aattelin ensin katsastaa.

Jaahas, täytyypi ruveta tuota pesuetta kohta ruokkimaan.
Viikonloppuja!

iitukka ja helmi 26+6 LA päivälleen 3kk:n päästä HUI :xmas:
 
Moikka!

Kävin ilmottautumassa tänne pinoon heti plussattuani, mutta sitten tuli kirjoiteltua enemmälti tuonne oman kuun pinoon ja tämä jäi. Nyt lueskelin tätä uutta pinoa ja huomasin että täällähän on oikein mukava tunnelma :). Tahtoo siis mukaan taas! :wave:

Bad virgin:
korjaisitko minun laskettua aikaa, tarkistettu aika on 1.4. Ja kiva kun jaksat toimia pinon päivittäjänä! :)

Minulla mielessä ihan samat pohdinnat tuplavaunuista kuin iitukalla, eli että minkä merkkiset olisi hyvät/ mitä ominaisuuksia kannattaa arvostaa tuplavaunuissa? Tällä hetkellä oma suosikkini on Brion Double Wave -merkkiset vaunut: niissä erityisesti tuo heittoaisaominaisuus on mielestäni plussaa. Onko kellään kokemusta/oletko hiplannut näitä vaunuja livenä? Eli onko tilavanoloiset sisältä, onko jonkun mielestä erityisen huonot vaunut? Käytettyinä ajattelin minäkin vaunut hankkia.

Tämmöinen pikaviesti tällä erää, täytyy lukea pinoa jatkossa tarkemmin niin pääsen paremmin perille itse kunkin sielun elämään :D




 
Mie en voi muuta kun kehua noita Carenan Double Swingejä!! tosin ne ei oo ollu viel oikeessa käytössä, mut ovat niin kevyet ku olla ja voi, kääntyvät vaikka yhellä kädellä ihan täyden ympyrän! Ja toiseksikin menee niin pieneen tilaan ku tuplat ikinä voi mennä, samankokoseks taittuu ku noi "yksikkö"matkarattaat, mut ovat toki leveämmät. Ovestakin mahtus ulos ellei meil ois tollasta tuulikaappia; joka on niin ahdas, ja väliovikin kääntyy suoraa sinne kaapin puolelle..joten en saa ovesta ulos kokonaisina!

tuli varmaa aika sekavaa tekstiä, suppailee kivasti tässä samalla... tai mitä lie.. mut keskittymään ei pysty! :whistle: :whistle: nyt on mentävä! en tiiä josko iha laitokselle asti:D
 
Mä voin kertoa että nuo maminan mainitsemat Carenat on huiput!!! Tosi kevyet, tänään testattu lumessakin, kevyesti menevät eteenpäin! :D Ainut "vika" että vetävät vähän oikealle kun eturenkaat lukittuina. Kysyin asiasta ja maahantuoja vastasi että se on enemmänkin ominaisuus kuin vika!? Et sen takia kun pyörät käntyvät 360 astetta, ja ne ovat tehty sellaisiksi että renkaat pidettäisiin auki... Joo-o, mut ei se haittaa loppupeleissä kuitenkaan =)
 
Tää hommas käytettynä ne Phil&Tedsit. Voinen sanoa, että antavat kyllä itsestään ihan huippuvaikutelman. Mutta, mitkään sadekelien rattaat nuo ei kyllä oo... mutta kevyet, näppärät, helposti työnnettävissä, kuljetettavissa ja kasattavissa... Meille kun lasten ikäeroksikin tulee se 10kk, ni oon noista kyllä aikas vakuuttunut. Nyt jo esikoisella ollaan noita käytetty ihan kiitettävästi ja meiän perheessä rattaitten lisäksi käytetään melko paljon myös kantoliinaa, ni eiköhän nuilla pärjää ihan kivasti. :)
 
melluli: voi surku, voimia sinne. :hug:

iitukka hienoa, että istukka ei olekaan kohdunsuulla. =)

Lis69 voimia sinulle uuden ultran odotteluun. Ihan varmasti tuollainen pelästyttää ja huolestuttaa vaikka kätilö sanoikin, ettei aihetta huoleen ole. Sinuna kyllä soittaisin ja kysyisin lisää, että mistä on kysymys. Omituista, ettei sen tarkemmin sinulle selitetty. :hug: Onnittelut kuitenkin toisesta pojasta. Meillekin on tulossa toinen poika. :)

mamina Tsemppiä tulevaan koitokseen! Näinköhän pääsit jo lähtemään sinne synnärille asti. :)

Uusille Tervetuloa! :wave:

Tuplista vielä. Me saadaan miehen siskolta vanhat Emmaljungat. Mutta jos uutena olisin osanut olisin ostanut Emman tuplavaunut. Ne on kestäväksi kehutut ja erittäin edulliset. Carenoita itse mietin ensin, mutta kun niissä ei ole säädettävää työntöaisaa en niitä olisi voinut otaa kun aisa on mulle liian korkealla. Sama juttu oli Babyweltin tuplissa. Mun mielestä kannattaa itse ensin miettiä, että mitä ominaisuuksia vaunuihin tarvitsee ja minkälaisissa olosuhteissa niitä käyttää. Sillä vaikka jotkut ovat jonkun mielestä hyvät voi olla, että ne on itselle ihan vääränlaiset. Aikapaljon vaikuttaa sisarusten tuleva ikäero ja vuodenaika jolloin niitä alkaa käyttämään. Talvivauvalle täytyy olla kunnon vaunut ja kesävauvalle ehkä riittää jopa matkaratasmalliset tuplat.

Maarunen ja Vili rv 30+5
 

Yhteistyössä