Iltaa ystäväiset täältä lumimyräkän keskeltä! :wave:
melluli Voi miten ikäviä uutisia, suuret pahoitteluni teille :hug: :'( Kovasti voimia ja jaksamista :heart:
Tervetuloa mukaan
Suvi85 :wave:
Sydämellinen kiitos kaikille ultraonnitteluista
:heart: Tämä viikko onkin mennyt ihan pilvissä leijaillessa niiden hyvien uutisten jälkeen.
Pieni Nuppunen sulatti kyllä täysin meidän sydämet ja aika suuri osa raskauden aikaisista peloistani taisi jäädä myös sinne ultraushuoneeseen
:heart: Jännä oli tosiaan kuulla myös se veikkaus siitä sukupuolesta, pelkkä veikkaushan se vielä oli, tarkentunee sitten myöhemmin.
rimata joo jotenkin mullakin toi koko rakenneultrassakäynti konkretisoi tosi kivasti tätä raskautta, kun tuo pieni esikoinen muutoin pitää täälläkin huolen siitä, ettei tässä kovin raskaana ehdi päivisin olla.
Pilkkis Voin hyvin kuvitella, että se veljesi perheen suru kummittelee mielessä just kun oma lapsi lähestyy samaa ikää :hug: Hyvä, että pian on se pojun neuvolakäynti, niin voi tosiaan siellä puhella jos se mietityttää. Usein musta tuntuu myös, että pelot ja huolet helpottavat, kun niistä vaan puhuu ääneen (esim. kun oon jutellu km:ihini liittyvistä jutuista neuvolassa). Mutta osuvasti kirjoitit että aina tuntuu keksivän syitä huoleen, kaipa se on osa tätä äitiyspakettia, että ollaan erityisen herkistyneitä kaikille lastemme hyvinvointia koskeville asioille :heart: :hug:
Niin ja toivottavasti teillä oli mukava ilta eilen! :heart:
Luminka Ai siellä kaipaillaan jo vaavimasua
Eikä muuta kuin Pikkukolmosta toivovat-pinoa perustamaan
:heart:
Latte mäkin oon vähän potenut huonoa omatuntoa niistä alkuraskauden pahoinvoinneista, kun musta ei oikein ollut esikoisen leikkikaveriksi, vaikka eihän ololleen mitään voi
Mutta nyt onneksi olo on hyvä, ja ehtii vielä hyvin huomioimaan esikoista yllin kyllin, kun pikkukakkonen on masun sisällä =)
Onnittelut hienoista ultrakuulumisista
iitukka ja
pietu-! :flower: :heart:
Lis69 uskon, että huoli on kova siellä :hug: Mutta toivottavasti kaikki on hyvin siellä, ja varmasti onkin, kätilö halusi vaan varmistaa vielä asian. :heart:
Tuplarattaista on täällä ollut juttua, mäkin oon katsellut että kovin käteviltä näyttävät
Phil & Tedsit. Mutta sitten oon miettinyt, että meneekö kumpikaan niistä selkänojista ihan alas jos pikkukakkonen ottaa nokoset? Ja sitten toiseksi, näkeekö taaempana istuva kunnolla mihinkään sieltä?
Onko kellään kokemusta? Varmaan sitten keväällä ostetaan jonkinlaiset tuplat käytettynä, huuto.netistä tms.
Kuinkas
mamina jakselee? :wave:
Kovasti supistuksia kaikille niitä toivoville
Ja pikaista paranemista flunssan kourissa painiville :hug:
).) Täällä on tosiaan nautittu nyt olosta rakenneultran jälkeen, liikkeetkin ovat tuntuneet päivittäin tällä viikolla. :heart: Päivän himotus on Marianne-karkit, tuli ihan puskista, en ole niitä nimittäin miesmuistiin syönyt, kunnes tänään sain ahaa-elämyksen ja oli "pakko" käydä ostamassa niitä. :xmas:
Kesis ja Nuppu 20+2