Palstalaiset jotka saavat niskakarvasi pystyyn?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
nina tt saa meikäläisen niskavillat aina seisomaan.
Nuori likka on olevinaan kasvatusguru kun hänellä on yksi 2vuotias pihalle kakkiva lapsi.
Tekis mieli pamputtaa päätä vähän seinään.

Ollaan me silti ihan "väleissä" täällä. :xmas:
 
Mulla oli palstainhokkeja, mutta kun päätin mustua niin ajattelin antaa kaikille myös uuden mahdollisuuden. Yksi kaikentietävä (NOT :kieh: ) yrittää kuitenkin hyvin sitkeästi tunkea itseään takaisin listalle.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mulla oli palstainhokkeja, mutta kun päätin mustua niin ajattelin antaa kaikille myös uuden mahdollisuuden. Yksi kaikentietävä (NOT :kieh: ) yrittää kuitenkin hyvin sitkeästi tunkea itseään takaisin listalle.
nina tt? Kowalski? Rukoilijasirkka?
KERRO NY. Tossa on palstan kaikkitietävien top3.
Vai onko. En muista kaikkia nikkejä, noi on mun muistilistoille päässeet.
 
VIERASKO
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja VIERASKO:
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
Täytyy ruveta seuraamaan, on menny ohi.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Palstailua kun tarkemmin muistelen, tämä kommentti on ihan omiaan Sörhistä, anteeksi Rieputarallaa... ;)
Ai.. vähän niin ku päättömällä se "en voi nyt vastata tähän". Ok.
Joillakin on noita vakihokemia. =)

Mulla oli joskus "ja kuu on juustoa".. oon yrittäny vähentää sen käyttöä.
 
vernias
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERASKO:
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
Täytyy ruveta seuraamaan, on menny ohi.
Terapian tarpeessa on muuten aina mainittu näissä "älykkäin palstailija"-ketjuissa... tosin aina harmaana, ilmeisesti itse käy mainitsemassa itsensä.

En pidä erityisen älykkäänä tai viisaana, ei ainakaan sellaista kuvaa välity missään vaiheessa hänen teksteistään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mulla oli palstainhokkeja, mutta kun päätin mustua niin ajattelin antaa kaikille myös uuden mahdollisuuden. Yksi kaikentietävä (NOT :kieh: ) yrittää kuitenkin hyvin sitkeästi tunkea itseään takaisin listalle.
nina tt? Kowalski? Rukoilijasirkka?
KERRO NY. Tossa on palstan kaikkitietävien top3.
Vai onko. En muista kaikkia nikkejä, noi on mun muistilistoille päässeet.
Ei ole kukaan noista. Paljastan nikin vasta sitten jos menetän häneen joskus hermot aivan totaalisesti. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Jos joku alkaa ihan tosissaan ärsyttää, silloin on syytä katsoa ihan vaan itseään peiliin.
??? Eihän tässä oo päätä eikä häntää.
No siis että jos ottaa keskustelupalstan jutut niin henkilökohtaisesti että jaksaa alkaa inhoamaan jotakin tiettyä kirjoittajaa, niin on aika pitää palstataukoa. Mulla ainakin ärsytys nousee eniten siitä, että se kirjoittaja joka ärsyttää on osunut johonkin arkaan paikkaan tavalla tai toisella. Ei pidä päästää ketään liian lähelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Palstailua kun tarkemmin muistelen, tämä kommentti on ihan omiaan Sörhistä, anteeksi Rieputarallaa... ;)
Ai.. vähän niin ku päättömällä se "en voi nyt vastata tähän". Ok.
Joillakin on noita vakihokemia. =)

Mulla oli joskus "ja kuu on juustoa".. oon yrittäny vähentää sen käyttöä.
näytäs millon olen viimeks noin vastannu :wave:
 
kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERASKO:
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
Täytyy ruveta seuraamaan, on menny ohi.
Terapian tarpeessa on muuten aina mainittu näissä "älykkäin palstailija"-ketjuissa... tosin aina harmaana, ilmeisesti itse käy mainitsemassa itsensä.

En pidä erityisen älykkäänä tai viisaana, ei ainakaan sellaista kuvaa välity missään vaiheessa hänen teksteistään.
Nimenomaan! Ja vika on varmasti siinä, kuka ei hänen tekstejään ymmärrä :D Johtunee mistä? ;)
 
minä se olen jep.
Alkuperäinen kirjoittaja VIERASKO:
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
Ei, vaan suorasanainen, ei paha.
 

Yhteistyössä