Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
No mainitaan sit. BV ehdottomasti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Jihaa!!! B)Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:No mainitaan sit. BV ehdottomasti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Onhan se vaikeaa etsiä haulla.....Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Muuten vaan kärkkäästi puolustat tt-nikkiä, ja tiedät hänen äo:nsä?
ovat? Yritin oikein miettiä, mutta helteen pehmittämä pää ei oikein taida toimia...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Muutama, joiden elämä on (mukamas) yhtä suurta jännitysnäytelmää, aina sattuu ja tapahtuu ja on kriisiä tai mielettömiä yllätyksiä yksi toisensa jälkeen - joista tottakai tehdään aina palstalle avaus.
En jaksa sellaisia.
Heh, täällähän tunnetusti kerrotaankin kaikki ihan rehellisestiAlkuperäinen kirjoittaja sama:Onhan se vaikeaa etsiä haulla.....Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Muuten vaan kärkkäästi puolustat tt-nikkiä, ja tiedät hänen äo:nsä?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh, täällähän tunnetusti kerrotaankin kaikki ihan rehellisestiAlkuperäinen kirjoittaja sama:Onhan se vaikeaa etsiä haulla.....Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Muuten vaan kärkkäästi puolustat tt-nikkiä, ja tiedät hänen äo:nsä?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jihaa!!! B)Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:No mainitaan sit. BV ehdottomasti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Johan se kuuluisa kateuskortti vedettiin esiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh, täällähän tunnetusti kerrotaankin kaikki ihan rehellisestiAlkuperäinen kirjoittaja sama:Onhan se vaikeaa etsiä haulla.....Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Muuten vaan kärkkäästi puolustat tt-nikkiä, ja tiedät hänen äo:nsä?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Kiitti =)Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jihaa!!! B)Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:No mainitaan sit. BV ehdottomasti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Juu. Oli kovin vaikea sanoa sitä, koska oikeasti olet erittäin mukava
Ei, on täällä oikeastikin älykkäitä ihmisiä, useampiakin Esimerkiksi NCM on oikeasti älykäs, samoin Jonsered, Huspati Huta, Evita. Noin esimerkkejä mainitakseni Vaikka jokainen heistä keskustelee myös arkipäiväisistä asioista, teksteistä kuitenkin välittyy myös heidän älykkyytensä ja viisautensa.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.
Vaikka kuinka ilkeästi vastailet, niin silti sinusta paistaa joku symppis tyyppi läpi. En osaa inhota sinua, vaikka olet yrittänyt saada minun(kin) tunteet kiehumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
onkohan sulla koko palstavalinta mennyt alunperinkin vähän persiilleen?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
sama vika rahikaisella?Alkuperäinen kirjoittaja Tosimies:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
"Mun ketju" !! herraisä mitä pikkulapsia täällä palstailee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun ketju ja teen siinä mitä haluan. B)Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:Mitä sitten jos sinä hänestä pidät. Tämän ketjun aloitus oli, että kenestä me muut emme pidä.
Eikö se nyt ole se ja sama, vaikka olis sininen?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kaikki munattomat jotka uskaltavat aukoa päätään ja arvostella toisia vain harmaana.
Ja näiden "oikeasti" älykkäiden äo? Laitatko faktaa pöytään.Alkuperäinen kirjoittaja vernias:Ei, on täällä oikeastikin älykkäitä ihmisiä, useampiakin Esimerkiksi NCM on oikeasti älykäs, samoin Jonsered, Huspati Huta, Evita. Noin esimerkkejä mainitakseni Vaikka jokainen heistä keskustelee myös arkipäiväisistä asioista, teksteistä kuitenkin välittyy myös heidän älykkyytensä ja viisautensa.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.
Peesi. Tää uskis kyllä ei ole miltään kantilta katsottuna siedettävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Rukoilijasirkka on rasittava. Jätän yleensä sellaset ketjut väliin, missä esiintyy. Jäljelle ei jää montaa
Jotenkin tuntuu ettei oikeasti älykäs ihminen kehuskelisi tälläisellä palstalla "älykkyydellään".Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ja näiden "oikeasti" älykkäiden äo? Laitatko faktaa pöytään.
Näin se menee. Ja sitä viisautta kun ei vaan voi ostaa mistään.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Nääh, porukkaa vaan vituttaa, kun ovat itse niin tyhmiä. Ainahan sitä joku fiksu ja asiat osaava joutuu silmätikuksi huonompien osalta ;(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko vielä udella että mitä kamalaa tuo terapian tarpeessa on sanonu, mun muistaakseni ihan mukava tyyppi
Heti kun sinä laitat faktaa pöytään tt:n älykkyydestäAlkuperäinen kirjoittaja sama:Ja näiden "oikeasti" älykkäiden äo? Laitatko faktaa pöytään.