J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22525533:Onhan täällä kaikenlaisia hiippareita ja fannaatikkoja. Mutta en mä ole huomannut kun yhden olevan todennäköisesti ihan pihalla.
No kyllä äiti44 enemmän tuonne listalle ansaitsee päästä kuin minä![]()
Kauankohan pitää palstailla ennen kuin pääsee näille hittilistoille.
*platinan toivossa*
![]()
Uskomatonta mutta totta - sivulla kolme menossa lukemisessa eikä vieläkään yhtään mainintaa.
Tämän ketjun sekopäisin on ainakin ehdottomasti äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22536061:Eihän se, että tuomitsee tai haukkuu, tarkoita ollenkaan että ihminen olisi sekopäinen!
Sekopäähän voi olla vaikka ei ikinä ketään olisi tuominnut tai haukkunut! Ettekö tollot tätäkään tajua?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527878:Minussa on pakko-oireisuutta, olen tietyissä asioissa valtavan pikkutarkka ihan ahdistumiseen asti ja toisissa täysi boheemi ja huithapeli. Itselleni ei liian vaikeaa mutta kanssaihmisillä näyttää monesti tekevän tiukkaa![]()
Kyl se joku noista äijistä jotka aina vittuilee on se sekopäisin. Et saa nautintoa tääl akkojen seurassa naisille vittuilusta ni on oltava hieman höyrähtänyt.