Ä
äiti 44 v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22526829:
Tämä ei selvästikään halua kuunnella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22526829:
kauan! mä olen palstaillut 1,5 vuotta enkä ole päässyt vielä ikinä mihinkään listoille.
Saako äänestää itseään?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527436:Saa vissiin.
Tuo sinun kuvasi on synkkä. Mistä juontaa juurensa että tuon valitsit?
Alkuperäinen kirjoittaja mitääää;22527461:Eikö se ookaan se Harry Potteri pahis ope. Vois melkein hävetä.
Näyttää ihan siltä.
Mä taas en ole tutustunut koko Harry Potteriin sen tarkemmin. Mikä on open nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527518:Ei tuo Sheldon Cooper sitten niin paha ollutkaan kuin mitä olen aina kuvitellut tuon pikkukuvan perusteella tuosta tyypistä.
Oletko sinäkin älykäs ja pakko-oireinen vaiko muuten vain pidät hahmosta?
Vastaan omasta puolestani, vaikka et minulta kysynytkään. Olen, molemmat ja paljon muuta. Ei helppoa välttämättä ollenkaan tällainen elämä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527518:Ei tuo Sheldon Cooper sitten niin paha ollutkaan kuin mitä olen aina kuvitellut tuon pikkukuvan perusteella tuosta tyypistä.
Oletko sinäkin älykäs ja pakko-oireinen vaiko muuten vain pidät hahmosta?
Kalkaros
Noh, en ihan yllä sinne 187 äo:lläni. Mutta uskoisin meillä olevan suht samat diagnoosit. Hän on kuin se miesversio minusta, joka minä olisin, jos voisin. Itse asiassa hakeuduin tutkimukseen osittain ko. ohjelman takia. Olin innoissani, kun telkkarissa kerrankin hahmo, johon saatoin samaistua ja sitten kuulin ihmisten pitävän häntä omituisena.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527595:Täällähän on mielenkiintoisia tyyppejä ja ilmeisesti diagnoosejakin liikkeellä
Pakko-oireisethan ovat ilmeisen älykkäitä, jos se nyt ketään OIKEASTI pakko-oireista nysvääjää lohduttaa![]()
Kivahan se kuitenkin on kaiken hulluuden keskellä tietää oikeastaan olevansa älykäs eikä mikään pöpipää
![]()
![]()
Hulluus ja nerous voivat kyllä asua samassa pääkopassa. En pidä itseäni pakko-oireisena vaan järkevänä! Olen mieluusti nysvääjä. HFA Wikipedia
Hulluus ja nerous voivat kyllä asua samassa pääkopassa. En pidä itseäni pakko-oireisena vaan järkevänä! Olen mieluusti nysvääjä. HFA Wikipedia
Jos diagnoosit saa noin. kuudesta eri asiasta vähintään, jotka ovat kaikki kiertyneet jollain tapaa tuohon korkeaan älykkyyteen osaltaan, se elämä ei voi olla helppoa....
Jos diagnoosit saa noin. kuudesta eri asiasta vähintään, jotka ovat kaikki kiertyneet jollain tapaa tuohon korkeaan älykkyyteen osaltaan, se elämä ei voi olla helppoa....
Ei se vaikeaakaan ole. Ainakaan joka päivä.![]()