Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22526829:
g150.gif

Tämä ei selvästikään halua kuunnella.

[QUOTE="vieras";22527340]Sekopäisimpiä on ne jotka kuvitettelee olevansa niin suunnattoman erinomaisia.[/QUOTE]

No tuo ei erottele joukosta juuri ketään. Koko sakki siis.

[QUOTE="vieras";22527340]Sekopäisimpiä on ne jotka kuvitettelee olevansa niin suunnattoman erinomaisia.[/QUOTE]

Eihän siinä ole mitään järkeä, että kuvittelee olevansa. Jos tietää, niin se on eri juttu.

Ei tuo Sheldon Cooper sitten niin paha ollutkaan kuin mitä olen aina kuvitellut tuon pikkukuvan perusteella tuosta tyypistä.

Oletko sinäkin älykäs ja pakko-oireinen vaiko muuten vain pidät hahmosta?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527518:
Ei tuo Sheldon Cooper sitten niin paha ollutkaan kuin mitä olen aina kuvitellut tuon pikkukuvan perusteella tuosta tyypistä.

Vastaan omasta puolestani, vaikka et minulta kysynytkään. Olen, molemmat ja paljon muuta. Ei helppoa välttämättä ollenkaan tällainen elämä :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527518:

Noh, en ihan yllä sinne 187 äo:lläni. Mutta uskoisin meillä olevan suht samat diagnoosit. Hän on kuin se miesversio minusta, joka minä olisin, jos voisin. Itse asiassa hakeuduin tutkimukseen osittain ko. ohjelman takia. Olin innoissani, kun telkkarissa kerrankin hahmo, johon saatoin samaistua ja sitten kuulin ihmisten pitävän häntä omituisena.

Noh, en ihan yllä sinne 187 äo:lläni. Mutta uskoisin meillä olevan suht samat diagnoosit. Hän on kuin se miesversio minusta, joka minä olisin, jos voisin. Itse asiassa hakeuduin tutkimukseen osittain ko. ohjelman takia. Olin innoissani, kun telkkarissa kerrankin hahmo, johon saatoin samaistua ja sitten kuulin ihmisten pitävän häntä omituisena.

Täällähän on mielenkiintoisia tyyppejä ja ilmeisesti diagnoosejakin liikkeellä :)

Pakko-oireisethan ovat ilmeisen älykkäitä, jos se nyt ketään OIKEASTI pakko-oireista nysvääjää lohduttaa :D :D Kivahan se kuitenkin on kaiken hulluuden keskellä tietää oikeastaan olevansa älykäs eikä mikään pöpipää :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527595:
Täällähän on mielenkiintoisia tyyppejä ja ilmeisesti diagnoosejakin liikkeellä :)

Pakko-oireisethan ovat ilmeisen älykkäitä, jos se nyt ketään OIKEASTI pakko-oireista nysvääjää lohduttaa :D :D Kivahan se kuitenkin on kaiken hulluuden keskellä tietää oikeastaan olevansa älykäs eikä mikään pöpipää :D :D

Hulluus ja nerous voivat kyllä asua samassa pääkopassa. En pidä itseäni pakko-oireisena vaan järkevänä! Olen mieluusti nysvääjä. HFA – Wikipedia

Jos diagnoosit saa noin. kuudesta eri asiasta vähintään, jotka ovat kaikki kiertyneet jollain tapaa tuohon korkeaan älykkyyteen osaltaan, se elämä ei voi olla helppoa....

No ei takuulla. Tunnen yhden huippuälykkään Aspergerin muuten. Ei näytä helppoa olevan hälläkään.

Mutta ilmeisesti Non compos mentis ei koe olevansa sekopää eikä hän sekopäältä vaikuta eli ei häntä voida sekopäisimmäksi palstalaiseksi valita.

Yhteistyössä