T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22526347:tyhjästä on paha repiä![]()
Millä perusteella saa sekopäisen tittelin?
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526502:Puklaustako tuo tuossa ryystää takaisin suuhunsa?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526467:Tätä en enää tohdi kertoa miehelleni että minulla on suhde, rakkaussuhde, ja netissä! Äijä asentaa tähän koneeseen kohta jonkun salasanan etten pääse tänne virtuaalipettämään
Ja vielä USKOVAISEN miehen kanssa!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526547:Ja mun rakkauteni sinuun ei voi ollakaan veljellistä, enhän ole veljesi enkä kenenkään muunkaan veli!
Että puhu vain omasta puolestasi!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526373:Tämän allekirjoitan myös. Asiallinen arvio.
Kauankohan pitää palstailla ennen kuin pääsee näille hittilistoille.
*platinan toivossa*
![]()
Kaksi harmaata tulee mieleen;
Toinen on tää ikiruikuttaja "annoin lapseni adoptioon"- tyyppi, ja toinen milloin milläkin nikillä kirjoitteleva "pojat on kaiken pahan alku ja juuri"- tyyppi.
Eli ne, joilla se oma äly leikkaa vähän liiankin hyvin. Niin hyvin, että tavan tallaaja ei voi kun pyöritellä päätä ja sanoa, että " ei ymmärrä"
Terveisin
Sekopäinen tt ei kirj
Kauankohan pitää palstailla ennen kuin pääsee näille hittilistoille.
*platinan toivossa*
![]()
Tai sitten mulla on vaan huono huumorintaju. Pikkusieviä ruskean reiän ritareita aina välillä mietiskelen. Sun muuta.