Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22526347:
tyhjästä on paha repiä :D

Aivoton olet kerta päätönkin.

Tosin, kun olet mies ja miehet ajattelevat kiveksillään, niin kivekset ovat ikäänkuin sinun aivosi ja näin ollen et ehkä olekaan aivoton tyyppi. Vain päätön!

[QUOTE="zxz";22526349]Tassatapauksessa sanoisin, etta Rakkaus on molemminpuolista. My lovey.[/QUOTE]

Tätä en enää tohdi kertoa miehelleni että minulla on suhde, rakkaussuhde, ja netissä! Äijä asentaa tähän koneeseen kohta jonkun salasanan etten pääse tänne virtuaalipettämään :D
Ja vielä USKOVAISEN miehen kanssa!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526467:
Tätä en enää tohdi kertoa miehelleni että minulla on suhde, rakkaussuhde, ja netissä! Äijä asentaa tähän koneeseen kohta jonkun salasanan etten pääse tänne virtuaalipettämään :D
Ja vielä USKOVAISEN miehen kanssa!!!!!!

Veljellista Rakkautta, YOU tonppeli. Ei Eroottista. Sattuiko?

[QUOTE="zxz";22526520]Veljellista Rakkautta, YOU tonppeli. Ei Eroottista. Sattuiko?[/QUOTE]

Ja mun rakkauteni sinuun ei voi ollakaan veljellistä, enhän ole veljesi enkä kenenkään muunkaan veli!

Että puhu vain omasta puolestasi!

Ja mun ukkoni ei usko että kukaan mies koskaan voi tuntea ketään naista kohtaan pelkkää veljellistä rakkautta että äijä jos saa sun tunteistasi vihiä niin se sulkee tän koneen kuitenkin. Ellei sitten modet ehdi antaa mulle bannia ennen sitä, niinkin on joskus käynyt :D

Että tiedät mitä on tapahtunut jos mua ei täällä joskus näy pitkiin aikoihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526547:
Ja mun rakkauteni sinuun ei voi ollakaan veljellistä, enhän ole veljesi enkä kenenkään muunkaan veli!

Että puhu vain omasta puolestasi!

Oikeassa olet , et olekaan uskonsisar, niinkuin hatapaissani muistelin.
Pyydan anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22526385:
Tosi hieno!

g150.gif

[QUOTE="vieras";22525760]Meinasin sanoa samaa. Ilmeisesti tälle listalle pääsee ne jotka jollain tavalla särähtävät mielipiteineen. Noh, lisätään joukon jatkoksi sitten NinaTT ja Lilii Lisänimetön. Siinä vasta kaksi umpisokeaa kukkahattutätiä ettei tosikaan.[/QUOTE]

Jäikö jotain hampaankoloon? Mulla ei.

Kaksi harmaata tulee mieleen;

Toinen on tää ikiruikuttaja "annoin lapseni adoptioon"- tyyppi, ja toinen milloin milläkin nikillä kirjoitteleva "pojat on kaiken pahan alku ja juuri"- tyyppi.

[QUOTE="vieras";22525760]Meinasin sanoa samaa. Ilmeisesti tälle listalle pääsee ne jotka jollain tavalla särähtävät mielipiteineen. Noh, lisätään joukon jatkoksi sitten NinaTT ja Lilii Lisänimetön. Siinä vasta kaksi umpisokeaa kukkahattutätiä ettei tosikaan.[/QUOTE]

Eli ne, joilla se oma äly leikkaa vähän liiankin hyvin. Niin hyvin, että tavan tallaaja ei voi kun pyöritellä päätä ja sanoa, että " ei ymmärrä"

Terveisin

Sekopäinen tt ei kirj

Eli ne, joilla se oma äly leikkaa vähän liiankin hyvin. Niin hyvin, että tavan tallaaja ei voi kun pyöritellä päätä ja sanoa, että " ei ymmärrä"

Terveisin

Sekopäinen tt ei kirj

Nimenomaan ne kaksi jotka eivät näe kuin oman yhden totuutensa ja sivuuttavat kaikki mielipiteet typeryytenä. Musta se kuulostaa siltä että niitä aivoja ei todellakaan rasiteta turhaan. Joo en ymmärrä. Nämä kaksi ovat niitä joille maapallo edelleenkin olisi litteä.

Ja oliko se nina tt joka oli mensaan menossa kun sai jostain netin älykkyystestistä muka hyvät pisteet? :laugh: saa olla melkoinen torvelo jos näistä "suuntaa antavista" ei saa vähintään 150 pojoo. Ei sen perusteella kuitenkaan voi sanoa edes olevansa älykäs.....

Yhteistyössä