M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mä en ole kenenkään kuullut koskaan sanovan ilkeesti mitään, vaan tuovan omat mielipiteensä kärkkäästi esille, joista moni varmasti usein herneet vetävät nokkaansa. :snotty: Harmaat ne yleensä ilkeitä ovat.
Kyllä mä olen täällä moneltakin lukenut ilkeitä kommentteja.
Tai tietysti, on näitä ihmisiä joiden mielestä on vain oman mielepiteen kärkästä esittämistä, jos esimerkiksi haukkuu muita rumaksi tai psykopaateiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Yllämainitut mustat ei ole koskaan minun aikaani sanoneet kenellekkään suoraan mitään pahasti. Jokainen varmasti hemostuu, jos itseään haukutaan ja silloin saattavat läväyttää ilkeästi takaisin.
Ilkeitä kommentteja tulee, mutta ne on pääsääntöisesti harmailta, jotka pääsevät "karkuun" sitten sanottuaan jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Yllämainitut mustat ei ole koskaan minun aikaani sanoneet kenellekkään suoraan mitään pahasti. Jokainen varmasti hemostuu, jos itseään haukutaan ja silloin saattavat läväyttää ilkeästi takaisin.
Ilkeitä kommentteja tulee, mutta ne on pääsääntöisesti harmailta, jotka pääsevät "karkuun" sitten sanottuaan jotain.
En minäkään kaikilta heiltä ole lukenut ilkeitä kommentteja. Mutta olen lukenut esimerkiksi erään nikin kutsuvan toisia psykopaateiksi, ja toisen haukkuvan murhaajaksi, kolmannen rumaksi. Eihän näitä täällä enää haulla löydy, koska ne on moderoitu pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Ap:n mainitsemista kukaan ei ole koskaan ollut mulle ilkeä. NinaTT erityisen kiltti, haki mulle pyynnöstä linkkejä siihen lotussynnytysjuttuun. Huumekoira on antanut vinkkejä leipomiseen.
Olen aika hämmästynyt tosta listasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Niin kuin sanoin, minä olen ilkeä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ne on oikeesti niitä jotka ajattelevat omilla aivoillaan, eivät lähde joukkohysteriaan tms. mukaan, eivät provosoidu, ovat omia itsejään ja sanovat omat mielipiteensä juuri niinkuin ne ovat. Ja sekös ärsyttää ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valitettavasti taitaa tää ilkeily kukoistaa nykyään vähän joka paikassa. Ihmiset eivät tiedä että ystävällismielinen kommunikointi on paljon antoisampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ne on oikeesti niitä jotka ajattelevat omilla aivoillaan, eivät lähde joukkohysteriaan tms. mukaan, eivät provosoidu, ovat omia itsejään ja sanovat omat mielipiteensä juuri niinkuin ne ovat. Ja sekös ärsyttää ihmisiä.
Köh köh.. no siis noiden mainittujen ilkeydestä en nyt sano mitään, mutta siinä olen kyllä rankasti eri mieltä, että tuo olisi sakkia joka EI provosoidu![]()
![]()
valitettavasti taitaa tää ilkeily kukoistaa nykyään vähän joka paikassa. Ihmiset eivät tiedä että ystävällismielinen kommunikointi on paljon antoisampaa. Eilen tuli salkkareita katsoessa semmonen olo että siinäkin on kaikki jotenkin ilkeempiä nykyään.
Negatiivinen kommunikointi ja sävy tekee elämästä raskaampaa.