Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Kuka sua nyt ei olis inhonnut! Joko sut on tässä ketjussa mainittu?
Ei :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
No mainitaan sit. BV ehdottomasti :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Muuten vaan kärkkäästi puolustat tt-nikkiä, ja tiedät hänen äo:nsä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Muutama, joiden elämä on (mukamas) yhtä suurta jännitysnäytelmää, aina sattuu ja tapahtuu ja on kriisiä tai mielettömiä yllätyksiä yksi toisensa jälkeen - joista tottakai tehdään aina palstalle avaus.
En jaksa sellaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Onhan se vaikeaa etsiä haulla.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Heh, täällähän tunnetusti kerrotaankin kaikki ihan rehellisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Jihaa!!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja uskokoon ken haluaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Koska mulla ei ole nikkiä...
Heh, täällähän tunnetusti kerrotaankin kaikki ihan rehellisesti![]()
Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Jihaa!!! B)
Juu. Oli kovin vaikea sanoa sitä, koska oikeasti olet erittäin mukava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mua sä olet ainakin inhonnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tosimies:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää sanoa että kaikki naispuoliset palstalaiset... :xmas:
Peesi
"Mun ketju" !!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:Mitä sitten jos sinä hänestä pidät. Tämän ketjun aloitus oli, että kenestä me muut emme pidä.
Mun ketju ja teen siinä mitä haluan. B)
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kaikki munattomat jotka uskaltavat aukoa päätään ja arvostella toisia vain harmaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Sun teksteistä oikeasti paistaa kateus ja epäluulo fiksuja ihmisiä kohtaan, normaalia.
Ei, on täällä oikeastikin älykkäitä ihmisiä, useampiakinEsimerkiksi NCM on oikeasti älykäs, samoin Jonsered, Huspati Huta, Evita. Noin esimerkkejä mainitakseni
Vaikka jokainen heistä keskustelee myös arkipäiväisistä asioista, teksteistä kuitenkin välittyy myös heidän älykkyytensä ja viisautensa.
Peesi. Tää uskis kyllä ei ole miltään kantilta katsottuna siedettävä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Rukoilijasirkka on rasittava. Jätän yleensä sellaset ketjut väliin, missä esiintyy. Jäljelle ei jää montaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ja näiden "oikeasti" älykkäiden äo? Laitatko faktaa pöytään.
Näin se menee. Ja sitä viisautta kun ei vaan voi ostaa mistään.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko vielä udella että mitä kamalaa tuo terapian tarpeessa on sanonu, mun muistaakseni ihan mukava tyyppi![]()
Nääh, porukkaa vaan vituttaa, kun ovat itse niin tyhmiä. Ainahan sitä joku fiksu ja asiat osaava joutuu silmätikuksi huonompien osalta ;(
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ja näiden "oikeasti" älykkäiden äo? Laitatko faktaa pöytään.