Sekopäisimmät palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22525533:
Onhan täällä kaikenlaisia hiippareita ja fannaatikkoja. Mutta en mä ole huomannut kun yhden olevan todennäköisesti ihan pihalla.

sano suoraan vaan! Näin muutkin tekvät ! autuuasti haukkuvat, tuntematta ihmistä ja modet hyväksyy sen.

[QUOTE="vieras";22534595]Eilen jäi jo mietityttämään toi Kompassin uus avatar. Sehän on se Criminal Midsin nuori tyyppi. Onpas pitkät piuhat.

Jotenkin huono kuva.[/QUOTE]

En ole mikään ketun kompassi. Juu, hyvä kuva on, näyttää hiukan minulta kuvassa.

No se näyttää tuossa ite joltain sarjamurhaajalta. Mutta onhan tuollaisia miehiä paljon, jotka on laihoja ja joilla on paksut huulet ja kaikki on yhtä erikoisen näköisiä.

Ja kyllä on feminiinisen näköinen myös.

[QUOTE="vieras";22529833]Kumpikin ihan yhtälailla listamateriaalia, olette samanlaisia toisten tuomitsijoita/haukkujia :D[/QUOTE]

Eihän se, että tuomitsee tai haukkuu, tarkoita ollenkaan että ihminen olisi sekopäinen!

Sekopäähän voi olla vaikka ei ikinä ketään olisi tuominnut tai haukkunut! Ettekö tollot tätäkään tajua?

Tämän ketjun sekopäisin on ainakin ehdottomasti äiti 44 v

Tätä arviota vastaan minulla ei ole mitään vastaväitteitä kunhan ette latvalahot väitä että sekopäisyys on yhtä kuin muiden tuomitseminen tai haukkuminen. Jos nimittäin on, niin tehän leimaudutte sekopäiksi kaikki vain vastaamalla tähän ketjuun. Jos tuomitsee jonkun sekopääksi, on teidän oppejenne mukaan automaattisesti itsekin sekopää.

Eli veistän vielä: Jos sanot että joku on sekopää, olet lausunut tuomion ja sehän jo riittääkin todistamaan että olet sekopää sillä sinä tuomitsit. MOT

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22536061:
Eihän se, että tuomitsee tai haukkuu, tarkoita ollenkaan että ihminen olisi sekopäinen!

Sekopäähän voi olla vaikka ei ikinä ketään olisi tuominnut tai haukkunut! Ettekö tollot tätäkään tajua?

Satuinpas sopivasti paikalle, olit kommentoinut minun viestiä :) . On se vähän sekopäistä jos ei lueta edes kunnolla mitä toinen kirjoittaa, oletetaan rivien välistä asioita ja aletaan syytellä ja lappaa paskaa niskaan. Minulla oli silloin jo muutenkin paha olo, ja itku tuli kun luin ne kommentit mitä esim. sinulta täällä sain.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22527878:
Minussa on pakko-oireisuutta, olen tietyissä asioissa valtavan pikkutarkka ihan ahdistumiseen asti ja toisissa täysi boheemi ja huithapeli. Itselleni ei liian vaikeaa mutta kanssaihmisillä näyttää monesti tekevän tiukkaa :D

Samaa vikaa on minullakin toisinaan, liekö sitten enemmän huono vai hyvä asia. Minä en ole äiti 44v:n juttuihin kiinnittänyt aiemmin mitään huomiota, mutta eilisen paskapönttökeskustelun jälkeen diagnosoisin hänet melko pöpiksi. Ja helposti hiiltyväksi. Vai liekö silmänlumetta kaikki?

voi hyvää päivää taas tätä porukkaa...ja ap ja kumppanithan ne on päteviä muita arvioimaan. kyllä oli typerä alotus ylipäätään taas...no, jääkää te tänne toisianne haukkumaan ja nuoleskelemaan. luojan kiitos en ole koskaan kirjautunut tänne ja aina varmempi olen etten koskaan niin teekään...

Mä en ole lukenut mitään paskapönttökeskusteluja, joten en siihen ota mitään kantaa. Sen yhden yökeskustelun perusteella, mitä olen Äiti 44v:n kanssa käynyt näksin kuitenkin, että hänellä on vain hieman poikkeava huumorintaju ehkä.

Yhteistyössä